krucymucy Objavljeno September 18, 2018 Opozori Objavljeno September 18, 2018 To imajo vse yamahe kolikor mi je znano. Ride by wire ampak z zajlami, za prvinski obcutek na rocici.
Igi Pop Objavljeno September 18, 2018 Opozori Objavljeno September 18, 2018 pred eno uro, krucymucy pravi: To imajo vse yamahe kolikor mi je znano. Ride by wire ampak z zajlami, za prvinski obcutek na rocici. A to pol Rossija jebe.
krucymucy Objavljeno September 18, 2018 Opozori Objavljeno September 18, 2018 23 minutes ago, Igi Pop said: A to pol Rossija jebe. Kaj ga jebe ne vem, ampak to bi ga najbrz ze prej. https://www.yamahapart.com/yamahaycct Igi Pop 1
krucymucy Objavljeno September 18, 2018 Opozori Objavljeno September 18, 2018 Aja pa meni je mode A cisto ok za vsak dan...
GucciSLO Objavljeno September 18, 2018 Opozori Objavljeno September 18, 2018 Norc! Meni je standard čisto tu mač No, B je pa vseeno kr neki. Tudi speljati ne morem, ker mi crkne v križišču krucymucy 1
krucymucy Objavljeno September 18, 2018 Opozori Objavljeno September 18, 2018 V A mode se manj pletenice trosijo. DAMI34 1
krucymucy Objavljeno September 18, 2018 Opozori Objavljeno September 18, 2018 (popravljeno) On 9/2/2018 at 12:23 PM, Rey said: Jaz sem pri njih vzel Arrowa (race tech alluminium dark) za mojega Versysa. 650€ krivine, katalizator in končnik. Aja od tega je bil cca.100€ katalizator kateri se vstavi v cev na spoju krivine in končnika. Če vzameš brez bo še malo ceneje. Vprasal. Krivine 780,80 - popust = 585,00 Lonec 425,78 - popust = 319,00 Skupaj 904,00 bruseljskih dinarjev. Sem jim odpisal "grazie mille" ceprav bi blo mogoce bolje devetstostirikrat hvala, sam ne vem kako se to rece po taljansko. Popravljeno September 18, 2018. Popravil krucymucy
C eagle Objavljeno September 18, 2018 Opozori Objavljeno September 18, 2018 1 hour ago, krucymucy said: Vprasal. Krivine 780,80 - popust = 585,00 Lonec 425,78 - popust = 319,00 Skupaj 904,00 bruseljskih dinarjev. Sem jim odpisal "grazie mille" ceprav bi blo mogoce bolje devetstostirikrat hvala, sam ne vem kako se to rece po taljansko. Novečentoquatro grazie... maxxa in krucymucy 2
Kugelschreiber Objavljeno September 19, 2018 Opozori Objavljeno September 19, 2018 15 hours ago, krucymucy said: Prehitro sem sintisajzer kupil. Ce se vzmetenje menjam sem na isti ceni. EJ NO. basic švedi, 650€ https://www.omniaracing.net/ohlins-kit-basic-mono-ammortizzatore-molle-olio-forcella-per-yamaha-mt09-tracer-900-20142016-p-20617.html trenutna akcija ktech jurčka https://www.omniaracing.net/tech-cartuccia-forcella-regolabile-20mm-mono-ammortizzatore-per-yamaha-mt09-201418-p-39796.html topshit mupo 1400 http://www.mupo.it/prodotto/6/0/65/kit-valigetta-road--track. je pa tud mupo valigetta naked sport, za manj kot jurja.... cifre niso čist nikakvo majhne, ampak....IMO 20Xbolš zapravlen keš ko za lonce in krivine. Ps: Če se ne motim, si tud G/S-ki menjal za wilberze? tako opažam, da se v sloveniji ful zapravi za dodatno opremo, pa redko redko za vzmetenje. MiNa 1
krucymucy Objavljeno September 19, 2018 Opozori Objavljeno September 19, 2018 Jp na GS sem mel wilberse. Gledal sem komplet, sveda STX46 z zunanjim rezervoarjem in remote preloadom. Jurja neki. Spredaj me vzmetenje se ne moti, mi je ok celo. Ne bi pa menjal samo vzmeti, ampak celo kartuso. Spet jurja neki.
Gonca Objavljeno September 19, 2018 Opozori Objavljeno September 19, 2018 Pri krucymucyu bi bilo dovolj samo pravilno nastaviti vzmetenje in bi motor-vzmetenje deloval brezhibno, brez drsanja tako kot pri drugih zadovoljnih uporabnikih. Če pa hrepeniš po bmweju, pa te Tracer ne more zadovoljiti, pa tudi vzmetenje bi si tam lažje prilagodil. Pri Tracerju je potrebnega vseeno vsaj nekaj smisla za mehaniko, pri bmweju bi pa že nastavil čelado ali dve. DeeJay in Snečer 1 1
krucymucy Objavljeno September 19, 2018 Opozori Objavljeno September 19, 2018 (popravljeno) Ok, bos ti nastavil vzmetenje. Vzmetenje imam nastavljeno tako, kot naj bi bilo po nekih splosno sprejetih predlogih. Se enkrat. 30% hoda je izkoriscenega ko sedim na mopedu na mestu in se drzim za zid. Spredaj je preload skoraj do konca, zadaj lahko se malo zategnem. Ostalo pa itak nima veze z drsanjem na lepi ravni cesti z novim asfaltom. Seveda sprejemam predloge za nastavitve, 78 kil, voznja izkljucno solo. Lahko pa naredim tako kot na CB1000R. Preload do konca spredaj in zadaj, kompresijo in rebound pa tudi. In potem prodam, ker mi izpusni kolektor podrajsa. Popravljeno September 19, 2018. Popravil krucymucy
Gonca Objavljeno September 19, 2018 Opozori Objavljeno September 19, 2018 (popravljeno) pred 52 minutami, krucymucy pravi: Ok, bos ti nastavil vzmetenje. Seveda, jaz sem si ga. Ti si ga pa še boš, morda. Tako kot opisuješ vsekakor ne. Popravljeno September 19, 2018. Popravil Gonca
krucymucy Objavljeno September 19, 2018 Opozori Objavljeno September 19, 2018 Zato pa sprasujem ze dva mesca kako se na tem mopedu nastavi. Na vseh ostalih se preload nastavi tako kot sem opisal. Na mestu, z voznikom na motorju se mora vzmetenje posesti 30%. Endure vec, cestaki manj. In to je osnova za vse ostale nastavitve, ki itak nimajo veze z visino od tal. Se enkrat sprasujem koliko se ti posede spredaj in koliko zadaj na mestu?
DAMI34 Objavljeno September 19, 2018 Opozori Objavljeno September 19, 2018 pred 23 minutami, krucymucy pravi: Zato pa sprasujem ze dva mesca kako se na tem mopedu nastavi. Na vseh ostalih se preload nastavi tako kot sem opisal. Na mestu, z voznikom na motorju se mora vzmetenje posesti 30%. Endure vec, cestaki manj. In to je osnova za vse ostale nastavitve, ki itak nimajo veze z visino od tal. Se enkrat sprasujem koliko se ti posede spredaj in koliko zadaj na mestu? 1. Zakaj 30%? Posed nastaviš toliko da zaniha. Lahko je samo 5% neobremenjen. Zato ne štartaj s posedom neobremenjen, ampak s posedom preko grebin s tabo.. Tako sem si sam rešil večino vzmetenja, da mi je ustrezalo. 1. začneš z defolt in povečuješ, dokler ti ne ustreza in ne šlajsa in ne odbija pretirano (pri gladki vožnji) Ko 1x to dobiš, dodaš posed in povrat če sta. Včasih je povrat, pa ne rabiš veliko, 1/4 do 1/2 zapreš da se moped umiri (beri ne skače gor in dol) 2. če vobla, moraš otrditi še prednji konec, ampak pozor, potem moraš ponovno povečati prednapetost zadaj. Simpl. Če si povsod dosegel maximum, pa še vedno nisi zadovoljen ti preostane: 1. presedanje 2. mnenjava mopeda, ki je v qurcu za tvoj stil vožnje Verjemi mi na besedo, sem se ogromno igral, ker se veliko vozim tudi v dvoje in hočem da mi vzmetenje špila enako če sta 2 kot če sem sam.
skalar36 Objavljeno September 19, 2018 Opozori Objavljeno September 19, 2018 pred 21 minutami, DAMI34 pravi: Simpl. Če si povsod dosegel maximum, pa še vedno nisi zadovoljen ti preostane: ESA. Krucy. jes te rešim te nadloge. Dam ti za polovico novga XR-a. DAMI34 1
XTR Objavljeno September 19, 2018 Opozori Objavljeno September 19, 2018 2 hours ago, krucymucy said: Lahko pa naredim tako kot na CB1000R. Preload do konca spredaj in zadaj, kompresijo in rebound pa tudi. In potem prodam, ker mi izpusni kolektor podrajsa. Tole tudi meni ne gre v račun... Jaz sem pri 78 kilogramih (teža brez opreme) zategnil zadnjo vzmet na peto stopnjo od desetih, kar je dve stopnji več od serijske nastavitve. S tem sem dobil priporočenih 25-30 mm poseda (zadaj), kar se mi zdi povsem ok za cestno uporabo. Pri 10 kg manj pa sem odvil še za eno stopnjo, ker se mi je zdel zadnji del malenkost pretrd. Spredaj imam nastavljeno malo trše od tovarniških nastavitev. Kolektor ne drsa, ker se moped prej nasloni na cevno zaščito....
krucymucy Objavljeno September 19, 2018 Opozori Objavljeno September 19, 2018 53 minutes ago, DAMI34 said: 1. Zakaj 30%? Posed nastaviš toliko da zaniha. Lahko je samo 5% neobremenjen. Zato ne štartaj s posedom neobremenjen, ampak s posedom preko grebin s tabo.. Tako sem si sam rešil večino vzmetenja, da mi je ustrezalo. 1. začneš z defolt in povečuješ, dokler ti ne ustreza in ne šlajsa in ne odbija pretirano (pri gladki vožnji) Ko 1x to dobiš, dodaš posed in povrat če sta. Včasih je povrat, pa ne rabiš veliko, 1/4 do 1/2 zapreš da se moped umiri (beri ne skače gor in dol) 2. če vobla, moraš otrditi še prednji konec, ampak pozor, potem moraš ponovno povečati prednapetost zadaj. Simpl. Če si povsod dosegel maximum, pa še vedno nisi zadovoljen ti preostane: 1. presedanje 2. mnenjava mopeda, ki je v qurcu za tvoj stil vožnje Verjemi mi na besedo, sem se ogromno igral, ker se veliko vozim tudi v dvoje in hočem da mi vzmetenje špila enako če sta 2 kot če sem sam. 1. zato 30 ... https://www.motorcyclenews.com/new-rider/choosing-kit/2009/july/jul1709-how-to-adjust-sports-bike-suspension-/ mal si razcisti zadeve. 1. zacnes z defolt in nastavis na 30 da. 2. prednji konec se isto nastavi ne sele potem ce ti kej wobla. 1. presedanje takole? 2. res ni ne vem kaj moped, ampak ostali imajo pa druge stvari v kurcu. bolje tega tweakati ...
DAMI34 Objavljeno September 19, 2018 Opozori Objavljeno September 19, 2018 Pravkar, krucymucy pravi: 1. zato 30 ... https://www.motorcyclenews.com/new-rider/choosing-kit/2009/july/jul1709-how-to-adjust-sports-bike-suspension-/ mal si razcisti zadeve. 1. zacnes z defolt in nastavis na 30 da. 2. prednji konec se isto nastavi ne sele potem ce ti kej wobla. 1. presedanje takole? 2. res ni ne vem kaj moped, ampak ostali imajo pa druge stvari v kurcu. bolje tega tweakati ... no prou, sem ti povedal, da sportrider ne rešuje problema. Ampak kakor hočeš. Verjemi pa da mam kup iskušenj ker se veliko vozim tudi v dvoje in ne morš verjamit, tudi na japoncih
krucymucy Objavljeno September 19, 2018 Opozori Objavljeno September 19, 2018 1 minute ago, XTR said: Tole tudi meni ne gre v račun... Jaz sem pri 78 kilogramih (teža brez opreme) zategnil zadnjo vzmet na peto stopnjo od desetih, kar je dve stopnji več od serijske nastavitve. S tem sem dobil priporočenih 25-30 mm poseda (zadaj), kar se mi zdi povsem ok za cestno uporabo. Pri 10 kg manj pa sem odvil še za eno stopnjo, ker se mi je zdel zadnji del malenkost pretrd. Spredaj imam nastavljeno malo trše od tovarniških nastavitev. Kolektor ne drsa, ker se moped prej nasloni na cevno zaščito.... ce bi jaz imel cevno zascito, bi verjetno tisto grabilo. Just now, DAMI34 said: no prou, sem ti povedal, da sportrider ne rešuje problema. Ampak kakor hočeš. MCN ni edini ki svetuje tako.
DAMI34 Objavljeno September 19, 2018 Opozori Objavljeno September 19, 2018 Pravkar, krucymucy pravi: ce bi jaz imel cevno zascito, bi verjetno tisto grabilo. MCN ni edini ki svetuje tako. sori jaz nimam problema na Z900, še @Kmet ga ni mel na defoltu...pa je definitivno premehak za njegovo težo. Saj malo pošrafat te nič ne boli. Zanemari napisano pa poskusi. Nimaš kaj izgubiti. Lej tak od oka na hitro: 1. Zadnjo daj na 6 (3 več od defolt), povrat 1/4 v smeri urinega kazalca 2. vilice spredaj, prednapetost 1 krog v smeri ure in povrat 1/4 v smeri ure. Pa mi javi. Če si upaš seveda, silim pa ne Gonca 1
krucymucy Objavljeno September 19, 2018 Opozori Objavljeno September 19, 2018 Spredaj sem preload nasponal skoraj do konca. iz default 16mm na 4mm, minimum je pa 2 se mi zdi. Zadaj je bilo pa ze dafault v redu. Verjetno ker so racunali nekaj na 50:50 solo/v dvoje Vzmetenje spredaj me ne moti je ok, sicer v skrajnosti ampak je ok. Zadaj mi manjka pa kompresija za nastavljat. Pa se to ni problem, problem je da je moped prenizek. DAMI34 1
Zivnorc Objavljeno September 19, 2018 Opozori Objavljeno September 19, 2018 @krucymucy R1 kupi..pa ne boš imel problemov... ...aja...tebe rajcajo bavarci... S1000RR ...mogoče GSXR1000... ...Fireblade? ... :hmm: a sem mogoče še kakega japonca pozabu naštet....
krucymucy Objavljeno September 19, 2018 Opozori Objavljeno September 19, 2018 16 minutes ago, Zivnorc said: @krucymucy R1 kupi..pa ne boš imel problemov... ...aja...tebe rajcajo bavarci... S1000RR ...mogoče GSXR1000... ...Fireblade? ... :hmm: a sem mogoče še kakega japonca pozabu naštet.... Se ti zdim 20 let star mulo ki se vozi do kafane? Kmet2 1
Tex Objavljeno September 19, 2018 Opozori Objavljeno September 19, 2018 (popravljeno) Spredaj fedri in olje, zadaj komplet wilbers mislim da je 600 al pa 700.. Z remote knobom +150 al 200? Ne razumem. Držiš se kot pijanec plota onih 30%.. 1minuto ti vzame da spremenis nastavitev in gres na kaksno 'testno' cesto pa testiras.. Mas zraven c spanner pa izvijac za rebound in se poigras.. Ali v cem je problem, da tega ne nardis? Nastavljaj po obcutku, ne po matematiki... Tisto so smernice za nastavitve sag-a, ampak ce ves kaj delas bos po obcutku dooosti boljse nastimal.. Popravljeno September 19, 2018. Popravil Tex DAMI34 in Gonca 2
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se