Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno (popravljeno)

Ne rabim kljuca, lahko med voznjo premikam preload. In ga. 

Ampak preload se ne nastavlja po obcutku. 

Popravljeno . Popravil krucymucy
Objavljeno
pred 31 minutami, krucymucy pravi:

Ne rabim kljuca, lahko med voznjo premikam preload. In ga. 

Ampak preload se ne nastavlja po obcutku. 

o pa se

Objavljeno
23 minutes ago, DAMI34 said:

o pa se

ok.

kaj pa obcutis? Pa pomisli najprej, ni potrebno takoj odgovorit.

Objavljeno
pred 3 urami, krucymucy pravi:

Zato pa sprasujem ze dva mesca kako se na tem mopedu nastavi.

Na vseh ostalih se preload nastavi tako kot sem opisal. Na mestu, z voznikom na motorju se mora vzmetenje posesti 30%. 

Endure vec, cestaki manj. 

In to je osnova za vse ostale nastavitve, ki itak nimajo veze z visino od tal. 

Se enkrat sprasujem koliko se ti posede spredaj in koliko zadaj na mestu? 

če niso original nastavitev pipali, ti ni treba nič nastavljat

Objavljeno (popravljeno)

original nastavitev vec kot pol prednjega hoda vzmetenja vzame. Pri zaviranju pa zabije do tal. 

To je optimalno?

Popravljeno . Popravil krucymucy
Objavljeno
pred 4 minutami, krucymucy pravi:

original nastavitev vec kot pol prednjega hoda vzmetenja vzame. Pri zaviranju pa zabije do tal. 

To je optimalno?

sem vozil neGT verzijo pa mi ni nič nabijalo do tal

tega sem kar lepo po Korčuli potestiral, nobenih težav s posedanjem itd.

vozil sem optimalno v A mode

Objavljeno (popravljeno)

Z preloadom/sagom bos spreminjal geometrijo in obnasanje na cesti. Bos obcutil razliko, ce bos pozoren.. Ce hoces, zacni z matematicnimi nastavitvami pol pa probaj malo v eno in drugo stran.. Belezi kaj/kolko/kam si spremenil in obcutke.. 

Kaj obcutis? Hmm, ne vem.. Obcutek? :huh: stopnjo zadovoljstva/nasmeska na obrazu? :)

Kaj tocno tebe moti? Da gre v ovinkih kaj po tleh? 

Popravljeno . Popravil Tex
Objavljeno

Me ne moti geometrija in obnasanje na cesti. Moti me da je motor prenizek.

Kar se seveda da enostavno resit.

Ne rabim nic pisat kam sem premaknil in koliko. Rebound in kompresijo se nastavlja glede na cesto. Ker pac nimam ves cas izvijaca v roki sem si nastavil za lepe ceste, ravne.

 

Ne vem kdo izbira to vzmetenje v teh poceni yamahah ampak po moje zgleda nekak takole.

"zdravo kyb! Ene vilce pa en amortizer rabimo, mal daljsi kot of mt09"

"koliko daljsi in pa kaksna bo teza motorja"

"eh nima veze, sej se bodo snecerji vozili, pa se poceni moped bo"

"aha ok, pol damo neki kar je cimbolj poceni"

"tako tako"

"ajde bok"

 

pol drugi klic je pa za sedez in vetrobransko sipco in je isto.

Objavljeno

daljši spredaj, še bolj bo woblalo

lej, na svojem mam wilbers, ni neke hude razlike napram showa, normalno se vozi

Objavljeno
8 minutes ago, Snecer said:

daljši spredaj, še bolj bo woblalo

lej, na svojem mam wilbers, ni neke hude razlike napram showa, normalno se vozi

Daljsi spredaj kaj? 

Nisem se opazil woblanja v 6.000km. Sicer niti ni cudno glede na moj stil voznje, ker kolikor vem je bilo to na starih modelih pri visjih hitrostih. 

 

Objavljeno
8 minutes ago, Snecer said:

če ga boš spredaj dvignil ti bo poletel

Kako bi ti strokovnjak dvignil spredaj? 

Zadaj ga bom dvignil. Na isti nacin kot se ga original zniza. Ampak moram izmerit najprej originalne vzvode. Tudi sprasujem ce ima kdo da izmerim, da ne bom brezveze dvakrat sraufal. 

Objavljeno
23 minutes ago, krucymucy said:

Ne vem kdo izbira to vzmetenje 

Racunovodje in ekonomisti. 

Pred casom je lipstic opozoril, da so mt09 in tracer popolnoma enaki motorji, kar se podvozja tice. In v prospektih, je hod identicen. 

 

6A113520-8D61-471C-AE60-A5F6A4B1F7DD.thumb.jpeg.b5418a95f33b57dcc7426d804f8fc903.jpeg

 

4C89BB64-9B93-42A7-A60A-D478D76519C4.thumb.jpeg.d76d488de9a7c9e4b1289a09aaaff331.jpeg

 

Preload si na caponordu (wilbers) vcasih kar med voznjo prestelam. Ce je prenapet, se mi motor zadaj odbija, in spredaj, nenastavlive vilce, zacne plavat. Ce zadaj ni pretrd, gre lepo.  Na hondi, recimo, sm wp zadnji amortizer napel mal pod max, in nikoli tikal, ker sem lahko otrdil vilce. Sem si jo pa par mm dvignil. Morda bi moral tud na tracerju izvest kak rideheith adjustment.

Objavljeno

Ni isto. Tracer ima daljse, ne hod, pac pa komplet teleskop. 

1 minute ago, Snecer said:

zapelji čarmanu, da ti umerijo

ker si prezahteven za domače garaže

Tja bom sel po sveda. 

Objavljeno
Pravkar, krucymucy pravi:

Ni isto. Tracer ima daljse, ne hod, pac pa komplet teleskop. 

Tja bom sel po sveda. 

a niso stroka? pa še dyno ma

pa wilberse... 

Objavljeno
2 minutes ago, Kugelschreiber said:

Racunovodje in ekonomisti. 

Pred casom je lipstic opozoril, da so mt09 in tracer popolnoma enaki motorji, kar se podvozja tice. In v prospektih, je hod identicen. 

 

6A113520-8D61-471C-AE60-A5F6A4B1F7DD.thumb.jpeg.b5418a95f33b57dcc7426d804f8fc903.jpeg

 

4C89BB64-9B93-42A7-A60A-D478D76519C4.thumb.jpeg.d76d488de9a7c9e4b1289a09aaaff331.jpeg

 

Preload si na caponordu (wilbers) vcasih kar med voznjo prestelam. Ce je prenapet, se mi motor zadaj odbija, in spredaj, nenastavlive vilce, zacne plavat. Ce zadaj ni pretrd, gre lepo.  Na hondi, recimo, sm wp zadnji amortizer napel mal pod max, in nikoli tikal, ker sem lahko otrdil vilce. Sem si jo pa par mm dvignil. Morda bi moral tud na tracerju izvest kak rideheith adjustment.

lol kje si to najdu? 

Metricni oboje enako, v imperialnem pa razlicno. 

Objavljeno
Just now, Snecer said:

a niso stroka? pa še dyno ma

pa wilberse... 

 

Kaj je s tabo hehe. Sej je napisal de gre po öhlinsa. Wilbers je za semi socialce. 

Objavljeno
2 minutes ago, Snecer said:

a niso stroka? pa še dyno ma

pa wilberse... 

Ja vem da ima wilberse. Sem jih imel. 

 

DSC03301.JPG

Objavljeno (popravljeno)

2018 ima zadaj sicer 142mm hoda. 

Popravljeno . Popravil krucymucy
Objavljeno

...kok sem jest srečen člowk...k še nikol nisem nobenih fedrov na nobenem motorju šravfal....:D

...krucimuci...ti delaš isto, ko da bi oženu eno najbolj grdo babo...pa še pohabljeno....z eno krajšo nogo....pol jo pa vozu na lepotne operacije...pa še ortopedu noge naštelat... :naughty: da bi lahko normalno hodila...:naughty:

..praviš, da nisi pubertetnik, da bi imel SS za od kafane do kafane....

....aaaaa....štekam zdaj...:kva2:...ti bi rad s tracerko tem mulcem pokazal kako se zares pelje....in to z mopedom...ki laufa samo po treh cilindrih..ki wobla....pa še fedre ima ćist u kurcu...:P

...a uno poštarsko šajbo boš tut gor dal....:P

...sori mogu sm....  malo heca.:D

Objavljeno (popravljeno)

Ma ne ohlins, ti tolelele rabiš. Mislim da bo to rešilo tvoje težave.. ;)

pb-yam-beak-mt-09-tracer-gt-18-big.jpg

Popravljeno . Popravil Tex
Objavljeno (popravljeno)
2 hours ago, Zivnorc said:

...kok sem jest srečen člowk...k še nikol nisem nobenih fedrov na nobenem motorju šravfal....:D

...krucimuci...ti delaš isto, ko da bi oženu eno najbolj grdo babo...pa še pohabljeno....z eno krajšo nogo....pol jo pa vozu na lepotne operacije...pa še ortopedu noge naštelat... :naughty: da bi lahko normalno hodila...:naughty:

..praviš, da nisi pubertetnik, da bi imel SS za od kafane do kafane....

....aaaaa....štekam zdaj...:kva2:...ti bi rad s tracerko tem mulcem pokazal kako se zares pelje....in to z mopedom...ki laufa samo po treh cilindrih..ki wobla....pa še fedre ima ćist u kurcu...:P

...a uno poštarsko šajbo boš tut gor dal....:P

...sori mogu sm....  malo heca.:D

Sej smo se peljali skupaj a ne.

Na cestaku se ne morem vozit, probal veckrat pa ne gre. Ne vem zakaj bi se silil.

Popravljeno . Popravil krucymucy
Objavljeno
pred 14 urami, krucymucy pravi:

Spredaj sem preload nasponal skoraj do konca. iz default 16mm na 4mm, minimum je pa 2 se mi zdi.

Zadaj je bilo pa ze dafault v redu. Verjetno ker so racunali nekaj na 50:50 solo/v dvoje

Vzmetenje spredaj me ne moti je ok, sicer v skrajnosti ampak je ok. Zadaj mi manjka pa kompresija za nastavljat.

Pa se to ni problem, problem je da je moped prenizek.

Obupaj , tega @DAMI34 ne more razumet!

Sem se tako matral z MTS1200 , odlično vzmetenje , dobro delujoče samo moped pa 5cm (katalizator) od ceste ......karkoli sem naredil , ko sem dal dva gor je bla veselica , motor v ovinkih kot na tirnicah ,sam kaj , ko je kurba ob nagibanju ružil ob asvalt. 

Lahko bi 100x zamenjal vzmetenje s katerim sem bil zadovoljen in še zmerom bi rajsal po tleh . 

Prenizek pika !

 

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!