Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno
pred 44 minutami, krucymucy pravi:

Okvir. Do 2010 seveda. 

Se pa Z900 se namesto tisocke...

jp ti že veš, ampak šlajsa pa ne :ras:

Objavljeno
15 minutes ago, DAMI34 said:

jp ti že veš, ampak šlajsa pa ne :ras:

To smo ze vajeni da ti vedno vse najboljse kupis. 

Objavljeno
Pravkar, krucymucy pravi:

To smo ze vajeni da ti vedno vse najboljse kupis. 

tega nisem napisal. Oprosti če sem ti kaj svetoval, obljubim ne bom več. Tako da nehajmo smetit. Če imaš probleme z Zji piši v tiste teme tule pa se ubadaj s problemi tracerja.

Hvala

  • Haha 2
Objavljeno

Nisem se norca iz tebe delal. Pocas bom mogel prestopit na moped z manj konji, ki pa mora imeti soliden grust, solidne bremze in prozen motor. 600 ccm me ne zanima. Tracer mi je padel v oci in sprasujem informativno.

Ob 21. 9. 2018 ob 16:07, Zivnorc pravi:

...ni bilo to tebi namenjeno...

...bolj snecerju.....pa bikezu in NX650..k se norca iz norca delata...

 

Objavljeno
12 hours ago, bikez said:

Nisem se norca iz tebe delal. Pocas bom mogel prestopit na moped z manj konji, ki pa mora imeti soliden grust, solidne bremze in prozen motor. 600 ccm me ne zanima. Tracer mi je padel v oci in sprasujem informativno.

 

Aprilia tuono.. majkemi :P 

Objavljeno
pred 56 minutami, ukica pravi:

Aprilia tuono.. majkemi :P 

Nocem Italjana. Cem Japonca, ker delajo k Svicarska ura. Sicer sem vozil tuno, pa mi ni bla vsec, pa veterno zascito tudi rabim.

Objavljeno
pred 5 urami, bikez pravi:

Nocem Italjana. Cem Japonca, ker delajo k Svicarska ura. Sicer sem vozil tuno, pa mi ni bla vsec, pa veterno zascito tudi rabim.

... karkoli sem vozil... mi je cestak še vedno nudil najboljšo vetrno zaščito. Zaradi njegove aerodinamike...zaradi bolj naprej nagnjenega položaja telesa....itd.

...če hočeš presedlati na bolj visoke kobilice, pozabi na tako vožnjo, kot si jo vajen z gikserjem. Tele Yamahe so bolj kot ne nakedi z dodano vetrno zaslonko. ... sem tudi vozil MT 10. No-go.  Sej je lušten motor za preganjat se naokoli....so mi pa vozne lastnosti kr neki, če primerjam s cestakom. ... verjetno samo zato, ker sem ga vajen. ... če bi bilo obratno, bi se mi pa cestak verjetno zdel tog in okoren...

 

  • Všeč mi je 2
Objavljeno (popravljeno)

...aja... še to... tisto zgoraj sem napisal za "lažje motorje" ... ne za kake "hyper potovalnike", ki imajo skoraj 100% vetrno zaščito....da te še dež ne more zmočit..   :P

 

Popravljeno . Popravil Zivnorc
Objavljeno
57 minutes ago, Zivnorc said:

... karkoli sem vozil... mi je cestak še vedno nudil najboljšo vetrno zaščito. Zaradi njegove aerodinamike...zaradi bolj naprej nagnjenega položaja telesa....itd.

...če hočeš presedlati na bolj visoke kobilice, pozabi na tako vožnjo, kot si jo vajen z gikserjem. Tele Yamahe so bolj kot ne nakedi z dodano vetrno zaslonko. ... sem tudi vozil MT 10. No-go.  Sej je lušten motor za preganjat se naokoli....so mi pa vozne lastnosti kr neki, če primerjam s cestakom. ... verjetno samo zato, ker sem ga vajen. ... če bi bilo obratno, bi se mi pa cestak verjetno zdel tog in okoren...

 

Meni je enako kot tebi glede tega, vse drugo je nek kompromis. Res je pa tudi da cestaka na cesti ne moreš izkoristit, ker ponuja veliko preveč kar ti zdrava pamet pusti. Po vsej verjetnosti ima ta tracer večji fun faktor na cesti....

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 2 urami, Zivnorc pravi:

...aja... še to... tisto zgoraj sem napisal za "lažje motorje" ... ne za kake "hyper potovalnike", ki imajo skoraj 100% vetrno zaščito....da te še dež ne more zmočit..   :P

 

da vendar je občutna razlika med zaščito, ki jo nudi trecer kot pa zaščito ki jo nudi naked, v smislu temperature in prepihanja telesa.

Če kar ponazorim v stopinjah, pri 20C bo na nekedu zeblo in te bo že prepihalo (predvsem prsni koš in torzo), pri tracerju ne, recimo da gre komot do 15C.

GT ima podobno zaščito kot Tracer (no tam nekje) pa se vozim tudi pri 10C, na Zju bi pa kar zmrznil v 10 minutah.

Sigurno pa superpotovalci, ki odrinejo ves piš vetra zmorejo mnogo več, pa ogrevane ročke, pa ogrevani sedeži. itd

Objavljeno

Imel sem FZ6-SA. Kaj takega ne bi vec :). Vzmetenje nikakvo, zvijanje grusta v ovinkih, bremze nikoli take kot na cestaku. FZ1-S,malo bolje. Za tracerja upam, da ni samo izpeljanka iz fz6 serije. Vsaj grust in bremze pricakujem boljse

Objavljeno
7 minutes ago, bikez said:

Imel sem FZ6-SA. Kaj takega ne bi vec :). Vzmetenje nikakvo, zvijanje grusta v ovinkih, bremze nikoli take kot na cestaku. FZ1-S,malo bolje. Za tracerja upam, da ni samo izpeljanka iz fz6 serije. Vsaj grust in bremze pricakujem boljse

A bejž bejž, ne zdej svojga izgublenga sina (FZ6) tko v nič dajat. Sploh pa ne vem kako se ti je grušt lahko zvijal, ko je pa ulit?

Ni pa to cestak kene, da bi imel vse do konca spimpan. Je le sport tourer... :bike:

Objavljeno
pred 1 uro, bikez pravi:

Imel sem FZ6-SA. Kaj takega ne bi vec :). Vzmetenje nikakvo, zvijanje grusta v ovinkih, bremze nikoli take kot na cestaku. FZ1-S,malo bolje. Za tracerja upam, da ni samo izpeljanka iz fz6 serije. Vsaj grust in bremze pricakujem boljse

z900, bo bolje :P

ampak če rabiš za 2 osebi, pa veterno zaščito, no go :( in je Tracer dobra izbira, al pa Versače jurja, vsaj šlajsa ne po tleh :D

 

 

Objavljeno (popravljeno)
8 hours ago, DAMI34 said:

da vendar je občutna razlika med zaščito, ki jo nudi trecer kot pa zaščito ki jo nudi naked, v smislu temperature in prepihanja telesa.

Če kar ponazorim v stopinjah, pri 20C bo na nekedu zeblo in te bo že prepihalo (predvsem prsni koš in torzo), pri tracerju ne, recimo da gre komot do 15C.

GT ima podobno zaščito kot Tracer (no tam nekje) pa se vozim tudi pri 10C, na Zju bi pa kar zmrznil v 10 minutah.

Sigurno pa superpotovalci, ki odrinejo ves piš vetra zmorejo mnogo več, pa ogrevane ročke, pa ogrevani sedeži. itd

 Duke je se manj kt naked... ne zebe nikoli! Mogoce mas pa pac obleko svoh? V bistvu mi gre najbolj na jetra pri Apriliji to, da mi visok vizir odbija zrak tocno pod vrh celade, ki se potem dere, da sm skor gluh... Precj bolj tiha je na Duku. (obakrat brez silta) :)

Popravljeno . Popravil jvalant
Objavljeno (popravljeno)
11 hours ago, Zivnorc said:

... karkoli sem vozil... mi je cestak še vedno nudil najboljšo vetrno zaščito. Zaradi njegove aerodinamike...zaradi bolj naprej nagnjenega položaja telesa....itd.

...če hočeš presedlati na bolj visoke kobilice, pozabi na tako vožnjo, kot si jo vajen z gikserjem. Tele Yamahe so bolj kot ne nakedi z dodano vetrno zaslonko. ... sem tudi vozil MT 10. No-go.  Sej je lušten motor za preganjat se naokoli....so mi pa vozne lastnosti kr neki, če primerjam s cestakom. ... verjetno samo zato, ker sem ga vajen. ... če bi bilo obratno, bi se mi pa cestak verjetno zdel tog in okoren...

 

  Ne bi verjel kako! Ce se nekaj casa vozim z Futuro (enkrat celo leto), se mi  Duke zdi taka kanta, da ce bi ga ne poznal od prej, bi  po 1km obrnu v garazo in ga zabrisal v kot... No po par km, je ze boljse, po enem dnevu sem pa vesel k radio... In se ne usedem na Aprilijo ce ni res ultra nujno ;)  Z enega cilindra na 2 ali se bolje na 4 je zelo lahko preklopiti... Na vecjo maso, stabilnost itd, tudi... Edino v ovinke pa kr nece sam, ga je treba siliti, zlo! Obratno je pa zoprno... Kr nece nkamr, pa trese, zivcen je, vse neki opleta... ;)  Ampak, od bajte ne gre! Ni sanse!

Popravljeno . Popravil jvalant
Objavljeno
3 hours ago, vonAxl said:

A bejž bejž, ne zdej svojga izgublenga sina (FZ6) tko v nič dajat. Sploh pa ne vem kako se ti je grušt lahko zvijal, ko je pa ulit?

Okvir se gotovo ne zvija. Zadnja nihajka pa ne vliva ravno zaupanja. 

Objavljeno (popravljeno)
On 9/21/2018 at 9:30 PM, krucymucy said:

Ima prednosti ce delas nekaj kar se mora zvijati. Recimo kart, ki nima amortizacije. Ne pa motor lepo te prosim. To se dela zgolj zaradi cene. 

In ja, sem dodobra seznanjen z lastnostmi materialov zadnjih 20 let. 

Dej se used na Superduka z palicnim okvirjem pa pol govor kolk se zvija... Ni bistvo v materialu, ampak v konstrukciji. Palicni okvir mora biti pravilno sestavljen in je lahko zelo tog... Ce se lahko KTM na motogp z skor 300 konji samo sekundo in pol zadi vozi, bo pa tud zate dost dober. Ce ga pa Japonci ne znajo dobr narest, je pa to druga zgodba....

Popravljeno . Popravil jvalant
Objavljeno
1 hour ago, DAMI34 said:

z900, bo bolje :P

ampak če rabiš za 2 osebi, pa veterno zaščito, no go :( in je Tracer dobra izbira, al pa Versače jurja, vsaj šlajsa ne po tleh :D

Ah kje pa ... 

Objavljeno
Just now, jvalant said:

Dej se used na Superduka z palicnim okvirjem pa pol govor kolk se zvija... Ni bistvo v materialu, ampak v konstrukciji. Palicni okvir mora biti pravilno sestavljen pa je lahko zelo tog... Ce se lahko KTM na motogp z skor 300 konji samo sekundo in pol zadi vozi, bo pa tus zate dost dober. Ce ga pa Japonci ne znajo dobr narest, je pa to druga zgodba....

Ja. Ducati se tudi ne zvija vem, aguste nisem peljal ampak dvomim da se. KTM sem celo imele nekaj casa, 990SM se ne zvija ... 

Japonci so pac japonci. 

 

Objavljeno (popravljeno)
10 minutes ago, krucymucy said:

Ja. Ducati se tudi ne zvija vem, aguste nisem peljal ampak dvomim da se. KTM sem celo imele nekaj casa, 990SM se ne zvija ... 

Japonci so pac japonci. 

 

 Iz sole se spomnim ko smo pri statiki obravnavali te reci....  Pri motorjih je pa verjetno tezava kako palicje sestavit efektivno, v cudno obliko ki jo ima okvir. In pa seveda sirina. Vrstni stirivaljnik je sirok, in bi verjetno palicni okvir moral biti precej cuden... Eno ali dvovajniki so pa ozki, in je okvir lahko bolj "raven", manj izbocen...

 

Popravljeno . Popravil jvalant
Objavljeno
Just now, jvalant said:

 Iz sole se spomnim ko smo pri statiki obravnavali te reci....  Pri motorjih je pa verjetno tezava kako palicje sestavit efektivno, v cudno obliko ki jo ima okvir.

 

Si videl kdaj kawasakijev okvir? Kot bi se otroci igrali in ucili varit. 

Objavljeno
pred 10 minutami, krucymucy pravi:

Ja. Ducati se tudi ne zvija vem, aguste nisem peljal ampak dvomim da se. KTM sem celo imele nekaj casa, 990SM se ne zvija ... 

Japonci so pac japonci. 

 

mislim, da ti hudo pretiravaš, vse ti čoha, vse se ti zvija...in samo tebi

drugi se pa normalno vozijo

Objavljeno
3 minutes ago, krucymucy said:

Si videl kdaj kawasakijev okvir? Kot bi se otroci igrali in ucili varit. 

Hehe... Z vari je problem... ce so prevec lepi (prevec pobruseni, ravni) slabo drzijo ;)

 

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!