Danilo D Objavljeno Julij 1, 2016 Opozori Objavljeno Julij 1, 2016 (popravljeno) Taprau se je oglasu . Čakam da dobim odpoved pa pokasiram odpravnino, te pa grem po nekej novga he he Popravljeno Julij 1, 2016. Popravil Danilo D TakeALookAround 1
jany Objavljeno Julij 2, 2016 Avtor Opozori Objavljeno Julij 2, 2016 Ob 1. 7. 2016 at 6:40, Yamaha 09 pravi: jany srečni smo mi lastniki za bodoče me pa tudi ni strah, ker bodo ziher zadovoljni z njim. Tisti, ki ga nimajo ga bodo še naprej veselo pljuvali... Tako je tudi prav, če bi mi finance dopuščale bi si ga z veseljem opremil z vsemi dodatki in ga imel kot potovalni motor. Ob 1. 7. 2016 at 9:24, DinDiin pravi: Sej loh povzetk nardimo....supr motor,mogoce za koga premal mocan,ce bi pa hotu sledit 3/4 motosveta,pa bols,da vzmetenje zamenjas,da te ne skipa v grmovje z bejbo se pa itak ne nori jaz ti povem da z default motorjem prehitiš 75% motosveta (tiste ki vozijo po cesti) Amortizacijo menjaš če prevečkrat voziš na limitu, če tu pa tam potegneš je čisto okej, z sopotnikom pa se itak ne sme pretiravat Ob 1. 7. 2016 at 9:27, Danilo D pravi: A trejserke še kj woblablablablajo? Če se potrudiš Moje mnenje o motorju je da je dejansko v original stanju zelo dober, zadostoval bo 95% ljudem in na to je yamaha ciljala zato niso vključevali nekih posebnih komponent da je cena ostala nizko rangirana. Tisti ki večkrat vozi "dinamično" in ga amortizacija moti si jo bo porihtal ker strošek je zelo nizek glede na to koliko pridobiš, seveda moraš imet motor na dolgi rok da se ti to izplača. Osebno ga bom septembra prodajal ker me čakajo stroški v drugih stvareh.... vzel pa bom neki SS za se probat še v tem segmentu. Če bi lahko izbiral za nek idealni komplet dveh motorjev bi Tracer ostal in bi si pripeljal še R1 DAMI34, skalar36, TakeALookAround in 3 others 6
Andrejcer Objavljeno Julij 2, 2016 Opozori Objavljeno Julij 2, 2016 Nova pridobitev (lepša fotka sledi): Sem se pa dobre 4h zaje8aval z montažo tega "plavajočega" nosilca. Je treba stranske plastike odstraniti in luknje zvrtat v plastiko, pa 200 podložk je neoznačenih, za katere lep čas gruntaš kam gredo, potem sem pa še ključavnico sestavljal na original ključ. Za slednje sem mislil da bo najtežje, bilo pa je najlažje. Kmet2, maxxa, MiNa in 6 others 9
Andrejcer Objavljeno Julij 3, 2016 Opozori Objavljeno Julij 3, 2016 Stanje po enem tednu: Jutri peljem na prvi servis, potem pa gas do konca. Bmflar, jany in Kmet2 3
royal Objavljeno Julij 3, 2016 Opozori Objavljeno Julij 3, 2016 pred 40 minutami, Andrejcer pravi: Stanje po enem tednu: Jutri peljem na prvi servis, potem pa gas do konca. Kaka dva tisočaka še mu le prizanesi..
Jure Objavljeno Julij 3, 2016 Opozori Objavljeno Julij 3, 2016 Nobenega razloga za to, motor je narejen, da se ga uporablja, ne da se ga ujčka thumper, siks, DAMI34 in 3 others 6
thumper Objavljeno Julij 4, 2016 Opozori Objavljeno Julij 4, 2016 vse piše v navodilih za uporabo pod "utekanje"..
Popularna objava Andrejcer Objavljeno Julij 6, 2016 Popularna objava Opozori Objavljeno Julij 6, 2016 Sem obljubil lepše fotke Tracerja s kovčkom, bodo morda pomagale komu pri odločitvi kupiti ali ne kupiti. Schultz, hajoktejn, Buzdovan in 9 others 12
dajo Objavljeno Julij 7, 2016 Opozori Objavljeno Julij 7, 2016 HOJ! Ali kdo koristi vetrno zaščito puig turing screen na tracerki, kako je zadovoljen z njo in ali se rob vetrne zaščite res dotika zaščite za roke (seveda ko je krmilo v skrajnem položaju). Hvala Lp
Andrejcer Objavljeno Julij 7, 2016 Opozori Objavljeno Julij 7, 2016 pred eno uro, dajo pravi: HOJ! Ali kdo koristi vetrno zaščito puig turing screen na tracerki, kako je zadovoljen z njo in ali se rob vetrne zaščite res dotika zaščite za roke (seveda ko je krmilo v skrajnem položaju). Hvala Lp Tudi mene zanima glede vetrne zaščite, glede dotikanja vizirja s ščitnikom za roke, pa sem opazil da po novem dodajo distančnik za ščit rok tako da ga odmakneš kak cm bolj navzven in sploh ne izgleda napačno.
Bogdan Jurič Objavljeno Julij 7, 2016 Opozori Objavljeno Julij 7, 2016 Mislim da se dotika, vendar naj nebi bilo nič kritičnega.
skalar36 Objavljeno Julij 7, 2016 Opozori Objavljeno Julij 7, 2016 Ko sem jaz hodil v šolo so me zraven pisanja učili tudi brati. kasneje sem osvojil tehniko "brskanja po internetu"- uporabno. Na strani 34 je napisano vse! Tud slike so. Na 35 sem še napisal kako je z dotikanjem vizirja. http://motosvet.com/tabla/topic/39378-yamaha-mt-09-tracer/?page=34
Andrejcer Objavljeno Julij 7, 2016 Opozori Objavljeno Julij 7, 2016 Ko sem pa jaz hodil v šolo so nas učili, da lepa beseda lepo mesto najde, kasneje sem pa izvedel, da iskalniki in brskalniki niso vsemogočni, saj mnogokrat vrnejo namesto pametnega odgovora "bu11shit".
dajo Objavljeno Julij 8, 2016 Opozori Objavljeno Julij 8, 2016 HOJ! Ja fantje hvala za odgovore. Skalar36 ni si ti treba razburjati zaradi take malenkosti no, sm pa zdaj prebral. Nč jezat. Se bom kar odločil da kupim ta vizir (puig) cenovno louis, ebay - podobno. Sm visok 185 cm in mi orginalni vizir pri višji hitrosti res prav nič ne pomaga v nobenem položaju. Še nekaj me zanima, distančnike (za ščit rok) dobiš v paketu ali posebej kupiš. Lp
Popularna objava Andrejcer Objavljeno Julij 10, 2016 Popularna objava Opozori Objavljeno Julij 10, 2016 (popravljeno) Sem obljubil nekaj besed glede Tracerke. Minilo je dva tedna od nakupa, prevozil sem nekaj čez 1600km, tako da opravičeno lahko postavim nekaj opazk. Ne morem ga primerjati z ostalo konkurenco, ker teh izkušenj nimam, vseeno pa se bom razpisal glede mojih izkušenj in opažanj. Pred nakupom: Kupoval sem motor, na katerem bo lahko moja draga lepo sedela in na katerem bo moja drža več ali manj pokončna. Skratka "mišunga" enduro/tourer/šport varianta. Mislim, da ima Tracer vsega po malem. Pri izboru sem gledal tudi na to, da ne bo pretežek, lahek za manevriranje, saj se vozim vsak dan v službo in po vseh ostalih opravkih. V igri je bil še Triumph Tiger 800, a tisti trenutek ni bilo nobenega rabljenega na trgu s TCS-om, nov pa mi za nakup odšteti +2k€ proti novemu Tracerju ni opravičil. Ostala konkurenca je bila ali preslabega agregata ali pa pretežka. Po nakupu sem iskreno rečeno rabil en teden, da sem se ga privadil (pomanjkanje izkušenj z zvermi očitno). Izbira barve je po mojem ključna. Škoda da na našem trgu ni temno sive barve, glede na tri izbire barv ki so, pa mislim da svetlo siva-modra-črna kombinacija pokaže največ lepot tega motorja (sicer je to stvar okusa). Plastike, ki imitirajo karbon in predvsem tiste z režo je s sprejem za insekte in vodo brez problema očistiti. Res da je lažje očistiti gladke plastike samo z vlažno krpo ampak z malo več truda pri čiščenju, opravičeno odtehtajo tisti plus, ki ga z videzom doprinesejo. Plastike ne izgledajo ceneno in so kvalitetno pričvrščene. Luči so fenomenalne, dnevne LED-ovke odigrajo svojo vlogo v smislu športnega duha, kratka in dolga luč pa ponoči nudita prijetno belo svetlobo po zajetnem delu cestišča. Zadnja luč bi lahko bila malo večja, ampak ko stopiš na zavoro opravi svojo nalogo z odliko. Utripalke so kot utripalke, standard. Rezervoar za moje pojme zelo lepo oblikovan, velik, ko se pelješ ga lahko z nogami lepo primeš in tako nudi fajn oporo. Na spodnjem delu ob sedežu ima zaščitno plastiko, tako da ni treba lepit nanj nekih nalepk za lepoto ali zaščito. S spojlerjem pod njim na katerem piše Tracer, pa nam nudi lahko rečem več kot 90% vetrno zaščito. Na hlačah še enkrat nisem imel mrtvaka od insekta, kar za jakno ne morem trditi. Če smo ravno pri vetrni zaščiti lahko povem, da kljub lepemu videzu vizir svoje naloge ne opravlja najbolje, vsaj ne tako, kot bi se za motor z nekaj tourer geni spodobilo (merim 182cm). Tam do 80km/h je še nekaj koristi, za na avtocesto pa v stilu turistične vožnje vizir svoje naloge ne opravi. V bližnji prihodnosti ga bom zamenjal. Dodam lahko tudi, da ga je težko temeljito očistiti, saj se merčes kar hitro nabere za vizirjem do katerega lahko dostopiš le tako, da ga odviješ (odstraniš). Fajn bi bilo, če bi na spodnjem delu vizirja bila zadeva drugače urejena (zaprta). Izpuh pa je ravno po mojem okusu. Skrit pod motorjem, kar se vidi pa je lepo oblikovano. Skratka z čiščenjem izpuha ni nobenih preglavic, zvok ki ga daje pri odprtem plinu do konca nad 6k obratov, pa požene kri po žilah vsakemu, ki sedi na tem motorju. Sedež je super velik, dobro oblikovan za dinamično vožnjo, je pa za dolge ture tam nekje nad 90 minut preslab (drevenenje). Po največ dveh urah se definitivno moraš malo ustaviti in razmigati rit, da lahko nadaljuješ vožnjo. Tega sicer nisem opazil, ko sem na motorju sam in vozim bolj dinamično, pri umirjeni vožnji pa. Moja se sicer nad zadnjim sedežem ne pritožuje, je pa večja punca (176cm), pa pravi da jo po približno enakem času začnejo rahlo boleti kolena (ima dolge noge). Drugače pa pravi, da je z udobnostjo naslona zadnjega kovčka, vožnja zelo prijetna, primerljiva z MP3-jko, ki sva jo imela prej. Na servisu je samo nastavil zadnje vzmetenje, ker nama je prej zadek preveč skakal gor in dol. Pod zadnjim sedežem ni veliko prostora, papirji in privzeto orodje, prvo pomoč pa že komaj stlačiš not. Stopalke so na pravih mestih, misleč da si s sovoznikom nisva na poti. Ko sem že omenil vzmetenje ga lahko samo pohvalim. Odlično opravlja svojo nalogo, do zdaj tudi nisem zasledil še nobenega »voblanja«, pa sem se že peljal krepko čez … km/h. Tu bi še omenil zavore, ki svojo nalogo opravijo vrhunsko. Proti MP3-ju za katerega hvalijo ne vem kako dobre zavore, so Tracerjeve na nekajkrat višjem nivoju. Skratka če se želiš ustaviti, se to prekleto hitro zgodi, seveda ABS prispeva pri tem veliko. Zadnji blatnik bi lahko bil večji. Vem da je lepše gledati lepoto od gume ampak samo če zapelješ čez kakšno lužico, pa je že ves spodnji del motorja zasvinjan. Tracer nam nudi tudi centralno stojalo, kar pride zelo prav. Ne samo, da se mi zdi tako parkiranje za dlje časa bolj varno, obenem nam razbremeni gume, verigo lahko očistiš brez dodatnih pripomočkov, čiščenje platišč je mala malica, pa še marsikaj drugega lahko storiš. Zaslon je velik, pregleden, tipka za listanje po potovalnem računalniku nekoliko odročena tako da moraš spremeniti položaj roke na ročki. Števec hitrosti laže za nekje 5-6km/h, potovalni računalnik pa nam porabo vrne nekje 0,5L/100km nižjo od realne (povprečno), ki jo izračunam glede na dotočeno gorivo in prevožene kilometre. Specifikacije agregata so vam znane. Dodam lahko, da ima prijetno veliko navora, kar naredi vožnjo z njim enostavno preprosto. Razen zadnje prestave, so vse ostale tudi iz nižje potovalne hitrosti (50km/h) čisto dovolj odzivne za normalno vožnjo. Za 4. in 5. prestavo lahko povem da imata zelo velik razpon za dinamično vožnjo, 6. pa pride prav samo nad hitrostjo 110km/h, pri kateri nam na avtocesti pri hitrosti 130km/h potovalni računalnik vrne porabo nekje 5 - 5,5L/100km. Nad sklopko se nimam kaj pritoževati. A, STD in B načini vožnje. Ja razlika je in to očitna. B je definitivno za v mesto in ko imaš sopotnika gor za umirjeno vožnjo, ročka dosti bolj leno odzivna od ostalih dveh načinov, če pa jo priviješ do konca, pa se tudi obrati hitro dvignejo (v primeru prehitevanja). STD največ uporabljam, ampak ni dosti manj »navit« kot A način. Tega si na začetku sploh nisem upal vklapljat. Zdaj preklapljam tudi v A način, ampak potem postane zadeva resna, zelo občutljiva na dražljaje, napeta kot gumica tik preden se bo strgala, a vse kar si želi je poleteti naprej z vso silo, ki jo hrani v sebi. V tem načinu Tracer pokaže ves športni duh, ki ga ima in nas zelo hitro popelje do vrtoglave hitrosti. Odzivnost je taka, da te v vsaki prestavi (vse do 4.) želi prepričati, da TCS ne deluje in me tako o tem postavlja v resne dvome. Ampak TCS deluje, to mi je že nekajkrat naznanil, ko me je spustil nazaj na tla ali se priključil vožnji pri pospeševanju preko talnih označb na cesti. Vodljivost motorja je tudi odlična. Ni primerjave z mojim prejšnjim »konjem« ali nekaj spuščeno Yamaho MT-07, ki sem jo vozil v avto šoli. Že ko se usedem nanj sploh nimam občutka da imam 210kg pod sabo. Enostaven za manevriranje, ciklistika fenomenalna, vožnja v zavojih fantastična. Za zaključek lahko povem, da lahko nakup primerjam z ropom glede na to koliko dobiš za 10k€ od čisto nove Yamahe Tracer MT-09. Ni mi žal za en cent, ki sem ga odštel za ta odličen motor, ki me en dan popelje v službo, drug dan na lep izlet v dvoje, tretji dan pa zavre kri od hitrosti. Odličen vsestranski motor, ki ga priporočam vsakemu »multi« uporabniku. Popravljeno Julij 10, 2016. Popravil Andrejcer Yamaha 09, yazzy, dajo in 15 others 18
Andrejcer Objavljeno Julij 16, 2016 Opozori Objavljeno Julij 16, 2016 Francozi vedo kaj kupiti: jany 1
Manta Objavljeno Julij 16, 2016 Opozori Objavljeno Julij 16, 2016 On 7/10/2016 at 1:16 PM, Andrejcer said: Sem obljubil nekaj besed glede Tracerke. Minilo je dva tedna od nakupa, prevozil sem nekaj čez 1600km, tako da opravičeno lahko postavim nekaj opazk. Ne morem ga primerjati z ostalo konkurenco, ker teh izkušenj nimam, vseeno pa se bom razpisal glede mojih izkušenj in opažanj. Pred nakupom: Kupoval sem motor, na katerem bo lahko moja draga lepo sedela in na katerem bo moja drža več ali manj pokončna. Skratka "mišunga" enduro/tourer/šport varianta. Mislim, da ima Tracer vsega po malem. Pri izboru sem gledal tudi na to, da ne bo pretežek, lahek za manevriranje, saj se vozim vsak dan v službo in po vseh ostalih opravkih. V igri je bil še Triumph Tiger 800, a tisti trenutek ni bilo nobenega rabljenega na trgu s TCS-om, nov pa mi za nakup odšteti +2k€ proti novemu Tracerju ni opravičil. Ostala konkurenca je bila ali preslabega agregata ali pa pretežka. Po nakupu sem iskreno rečeno rabil en teden, da sem se ga privadil (pomanjkanje izkušenj z zvermi očitno). Izbira barve je po mojem ključna. Škoda da na našem trgu ni temno sive barve, glede na tri izbire barv ki so, pa mislim da svetlo siva-modra-črna kombinacija pokaže največ lepot tega motorja (sicer je to stvar okusa). Plastike, ki imitirajo karbon in predvsem tiste z režo je s sprejem za insekte in vodo brez problema očistiti. Res da je lažje očistiti gladke plastike samo z vlažno krpo ampak z malo več truda pri čiščenju, opravičeno odtehtajo tisti plus, ki ga z videzom doprinesejo. Plastike ne izgledajo ceneno in so kvalitetno pričvrščene. Luči so fenomenalne, dnevne LED-ovke odigrajo svojo vlogo v smislu športnega duha, kratka in dolga luč pa ponoči nudita prijetno belo svetlobo po zajetnem delu cestišča. Zadnja luč bi lahko bila malo večja, ampak ko stopiš na zavoro opravi svojo nalogo z odliko. Utripalke so kot utripalke, standard. Rezervoar za moje pojme zelo lepo oblikovan, velik, ko se pelješ ga lahko z nogami lepo primeš in tako nudi fajn oporo. Na spodnjem delu ob sedežu ima zaščitno plastiko, tako da ni treba lepit nanj nekih nalepk za lepoto ali zaščito. S spojlerjem pod njim na katerem piše Tracer, pa nam nudi lahko rečem več kot 90% vetrno zaščito. Na hlačah še enkrat nisem imel mrtvaka od insekta, kar za jakno ne morem trditi. Če smo ravno pri vetrni zaščiti lahko povem, da kljub lepemu videzu vizir svoje naloge ne opravlja najbolje, vsaj ne tako, kot bi se za motor z nekaj tourer geni spodobilo (merim 182cm). Tam do 80km/h je še nekaj koristi, za na avtocesto pa v stilu turistične vožnje vizir svoje naloge ne opravi. V bližnji prihodnosti ga bom zamenjal. Dodam lahko tudi, da ga je težko temeljito očistiti, saj se merčes kar hitro nabere za vizirjem do katerega lahko dostopiš le tako, da ga odviješ (odstraniš). Fajn bi bilo, če bi na spodnjem delu vizirja bila zadeva drugače urejena (zaprta). Izpuh pa je ravno po mojem okusu. Skrit pod motorjem, kar se vidi pa je lepo oblikovano. Skratka z čiščenjem izpuha ni nobenih preglavic, zvok ki ga daje pri odprtem plinu do konca nad 6k obratov, pa požene kri po žilah vsakemu, ki sedi na tem motorju. Sedež je super velik, dobro oblikovan za dinamično vožnjo, je pa za dolge ture tam nekje nad 90 minut preslab (drevenenje). Po največ dveh urah se definitivno moraš malo ustaviti in razmigati rit, da lahko nadaljuješ vožnjo. Tega sicer nisem opazil, ko sem na motorju sam in vozim bolj dinamično, pri umirjeni vožnji pa. Moja se sicer nad zadnjim sedežem ne pritožuje, je pa večja punca (176cm), pa pravi da jo po približno enakem času začnejo rahlo boleti kolena (ima dolge noge). Drugače pa pravi, da je z udobnostjo naslona zadnjega kovčka, vožnja zelo prijetna, primerljiva z MP3-jko, ki sva jo imela prej. Na servisu je samo nastavil zadnje vzmetenje, ker nama je prej zadek preveč skakal gor in dol. Pod zadnjim sedežem ni veliko prostora, papirji in privzeto orodje, prvo pomoč pa že komaj stlačiš not. Stopalke so na pravih mestih, misleč da si s sovoznikom nisva na poti. Ko sem že omenil vzmetenje ga lahko samo pohvalim. Odlično opravlja svojo nalogo, do zdaj tudi nisem zasledil še nobenega »voblanja«, pa sem se že peljal krepko čez … km/h. Tu bi še omenil zavore, ki svojo nalogo opravijo vrhunsko. Proti MP3-ju za katerega hvalijo ne vem kako dobre zavore, so Tracerjeve na nekajkrat višjem nivoju. Skratka če se želiš ustaviti, se to prekleto hitro zgodi, seveda ABS prispeva pri tem veliko. Zadnji blatnik bi lahko bil večji. Vem da je lepše gledati lepoto od gume ampak samo če zapelješ čez kakšno lužico, pa je že ves spodnji del motorja zasvinjan. Tracer nam nudi tudi centralno stojalo, kar pride zelo prav. Ne samo, da se mi zdi tako parkiranje za dlje časa bolj varno, obenem nam razbremeni gume, verigo lahko očistiš brez dodatnih pripomočkov, čiščenje platišč je mala malica, pa še marsikaj drugega lahko storiš. Zaslon je velik, pregleden, tipka za listanje po potovalnem računalniku nekoliko odročena tako da moraš spremeniti položaj roke na ročki. Števec hitrosti laže za nekje 5-6km/h, potovalni računalnik pa nam porabo vrne nekje 0,5L/100km nižjo od realne (povprečno), ki jo izračunam glede na dotočeno gorivo in prevožene kilometre. Specifikacije agregata so vam znane. Dodam lahko, da ima prijetno veliko navora, kar naredi vožnjo z njim enostavno preprosto. Razen zadnje prestave, so vse ostale tudi iz nižje potovalne hitrosti (50km/h) čisto dovolj odzivne za normalno vožnjo. Za 4. in 5. prestavo lahko povem da imata zelo velik razpon za dinamično vožnjo, 6. pa pride prav samo nad hitrostjo 110km/h, pri kateri nam na avtocesti pri hitrosti 130km/h potovalni računalnik vrne porabo nekje 5 - 5,5L/100km. Nad sklopko se nimam kaj pritoževati. A, STD in B načini vožnje. Ja razlika je in to očitna. B je definitivno za v mesto in ko imaš sopotnika gor za umirjeno vožnjo, ročka dosti bolj leno odzivna od ostalih dveh načinov, če pa jo priviješ do konca, pa se tudi obrati hitro dvignejo (v primeru prehitevanja). STD največ uporabljam, ampak ni dosti manj »navit« kot A način. Tega si na začetku sploh nisem upal vklapljat. Zdaj preklapljam tudi v A način, ampak potem postane zadeva resna, zelo občutljiva na dražljaje, napeta kot gumica tik preden se bo strgala, a vse kar si želi je poleteti naprej z vso silo, ki jo hrani v sebi. V tem načinu Tracer pokaže ves športni duh, ki ga ima in nas zelo hitro popelje do vrtoglave hitrosti. Odzivnost je taka, da te v vsaki prestavi (vse do 4.) želi prepričati, da TCS ne deluje in me tako o tem postavlja v resne dvome. Ampak TCS deluje, to mi je že nekajkrat naznanil, ko me je spustil nazaj na tla ali se priključil vožnji pri pospeševanju preko talnih označb na cesti. Vodljivost motorja je tudi odlična. Ni primerjave z mojim prejšnjim »konjem« ali nekaj spuščeno Yamaho MT-07, ki sem jo vozil v avto šoli. Že ko se usedem nanj sploh nimam občutka da imam 210kg pod sabo. Enostaven za manevriranje, ciklistika fenomenalna, vožnja v zavojih fantastična. Za zaključek lahko povem, da lahko nakup primerjam z ropom glede na to koliko dobiš za 10k€ od čisto nove Yamahe Tracer MT-09. Ni mi žal za en cent, ki sem ga odštel za ta odličen motor, ki me en dan popelje v službo, drug dan na lep izlet v dvoje, tretji dan pa zavre kri od hitrosti. Odličen vsestranski motor, ki ga priporočam vsakemu »multi« uporabniku. Perfekten test ! Perfekten motor ! Verjetn zarad tega, ker je to najbolši motor do sedaj kerga si imel priložnost pelat. Eno pa drži kot pribito. Sigurno je velik bolši od Mt-7. Pa da znaš velik napisat o nečem in da se da to zelo lepo brat tudi. Kt da bi članek naših testnih novinarjev brau. Francoska vlada ima manj zlagane javne razpise in sprejema bolj pametne odločitve kar se voznega parka polcije tiče. Boljš je vsake dve leti zamenat Trejseja kot pa 10 let starga BMW vzdržvat tko kt se pri nas počne.
tezno Objavljeno Julij 17, 2016 Opozori Objavljeno Julij 17, 2016 Super napisano. Naj ti še naprej nudi veliko užitkov v vožnji in srečno vijuganje.......
ukica Objavljeno Julij 18, 2016 Opozori Objavljeno Julij 18, 2016 (popravljeno) On 16 July 2016 at 8:47 PM, Manta said: Perfekten test ! Perfekten motor ! Verjetn zarad tega, ker je to najbolši motor do sedaj kerga si imel priložnost pelat. Eno pa drži kot pribito. Sigurno je velik bolši od Mt-7. Pa da znaš velik napisat o nečem in da se da to zelo lepo brat tudi. Kt da bi članek naših testnih novinarjev brau. Francoska vlada ima manj zlagane javne razpise in sprejema bolj pametne odločitve kar se voznega parka polcije tiče. Boljš je vsake dve leti zamenat Trejseja kot pa 10 let starga BMW vzdržvat tko kt se pri nas počne. Aja? Dodatna policijska oprema na motorju je pa zastonj? 10 let star bmw je bolje opremljen kot pa nov tracer. Ce ne verjams, poglej k1200r/s,rt.. Ali pa nov f800gt. Pa da nebo pomote, tracer je hud all around motorck, za lepo ceno, ampak ko das pa zraven(seveda rabljenega) evropejca za isti denar..nemors primerjat! Popravljeno Julij 18, 2016. Popravil ukica
Tex Objavljeno Julij 19, 2016 Opozori Objavljeno Julij 19, 2016 (popravljeno) veseli lastniki, katere gume kaj vozite na tracerju? @skalar36 .. original vizir ti ni bil ok v nobeni poziciji? kako imaš pa sedež nastavljen? nekje 175 višine če se prav spomnim? razmišljam o puigovem turingu .. Popravljeno Julij 19, 2016. Popravil Texo
skalar36 Objavljeno Julij 19, 2016 Opozori Objavljeno Julij 19, 2016 Jaz imam savo. Zame noro dobre. Prej so bile dunlop q. pa motor sploh ni hotel v nagib. Verjetno tudi, ker jih je prejšni lastnik porabil bolj po sredini. Ne original vizir mi v hladnih dneh ni bil OK. Precej vetra v ramena in točno v čelado-sploh na AC. Imam puigovega in je zame odličen, skoraj preveč zaščite v toplih dneh-nobenga vetra, posledično švicanje. Se pa višji vozniki pritožujejo nad bučanjem v čelado pri puigovem vizirju-tko da lahko prideš v ŠK. Loko pa ti dam za pelat pa probaj. Aja sem visok 185 (za ženske ) V resnici pa 174 ccm. Kmet2 1
Tex Objavljeno Julij 19, 2016 Opozori Objavljeno Julij 19, 2016 5 minutes ago, skalar36 said: Jaz imam savo. Zame noro dobre. Prej so bile dunlop q. pa motor sploh ni hotel v nagib. Verjetno tudi, ker jih je prejšni lastnik porabil bolj po sredini. Ne original vizir mi v hladnih dneh ni bil OK. Precej vetra v ramena in točno v čelado-sploh na AC. Imam puigovega in je zame odličen, skoraj preveč zaščite v toplih dneh-nobenga vetra, posledično švicanje. Se pa višji vozniki pritožujejo nad bučanjem v čelado pri puigovem vizirju-tko da lahko prideš v ŠK. Loko pa ti dam za pelat pa probaj. Aja sem visok 185 (za ženske ) V resnici pa 174 ccm. kolko pa nardiš z njimi? večino časa sva 2 gor + prtljaga, tako da max obremenitev .. imam v planu dat gor sf+, pa da vidimo kako bo .. ja, sem nekje nekaj prebral, da bi naj kljub nadgradnji šumelo okoli glave, glih to me je zanimalo .. mogoče se pa res kaj oglasim v vaših krajih .. saj to je na poti do kremšnit .. thnx .. sicer sem visok 185, ampak ni ta dimenzija tista, nad katero se ženske navdušujejo .. so drugih bolj vesele ..
skalar36 Objavljeno Julij 19, 2016 Opozori Objavljeno Julij 19, 2016 Kupu sm ga marca pa sm naredu 6k. Z savskimi ne vrjamem da mo bo tlratal cez 4 k z zadnjo. Vecinoma se vozim sam brez prtljage. Jaz mam na najnizji poziciji. Mogoce bi blo na najvisji kaj bolje. Zato ni nlo dobro da probas. Stevilko mojega teletela mas v profilu. Prej poslji sms pa bom doma. Tex 1
Andrejcer Objavljeno Julij 19, 2016 Opozori Objavljeno Julij 19, 2016 Jaz sem naročil vizir Puig Touring, žal pa ga dobim šele drug teden.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se