Skoči na vsebino

Predelave, Cafe Racer, Brat, Bobber, Scrambler, itd.


Priporočene objave

Objavljeno (popravljeno)

So menjali malce dezajn in obliko mašine, ali pa se mi samo zdi ker so sedaj pokrovi na menjalniku drugi in ni kikstarta.

V Italiji je cel kup tega, tudi taki "klasični" so Archivemotorcycle, spet pač kitajska roba z elektronskim vbrigom za EU trg, samo lepo pa zgledajo.

https://www.archivemotorcycle.it/wp-content/uploads/2017/12/ARCHIVE_72.jpg

 

Popravljeno . Popravil smasher
  • 9 mesecev pozneje...
Objavljeno

Zivjo, imam eno vprasanje. Poznate nekoga, ki se ukvarja s predelavo motorjev? Sam imam Cafe Racerja, je pa tako, da imam probleme pri registraciji, zato bi rabil kaksen nasvet poznavalca.
LP, Borut

Objavljeno
pred eno uro, Lakalaja pravi:

Zivjo, imam eno vprasanje. Poznate nekoga, ki se ukvarja s predelavo motorjev? Sam imam Cafe Racerja, je pa tako, da imam probleme pri registraciji, zato bi rabil kaksen nasvet poznavalca.
LP, Borut

v tejle temi bi se najbrž kaj našlo.

  • 6 mesecev pozneje...
Objavljeno
On 1/7/2020 at 11:29 PM, izibajker said:

Smo ravno v fazi rekonstrukcije domače garaže. Keramični podi, gretje prostora, idealna vlaga in temp.. Tako da lahko lastniku omeniš, če bi morda hotel kakšno svojo predelavo trajno deponirat...

To zveni odlično! Zagotovo bom omenil lastniku.

  • 5 mesecev pozneje...
  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno

Hud je k svina! 

  • Všeč mi je 2
  • Hvala 1
Objavljeno (popravljeno)

... to maš pa lahko komot v dnevni sobi namest barvnega televizorja, ko se ne voziš... da ne stoji za brezveze v garaži....

VSA ČAST!!

VRHUNSKO!!!!

Popravljeno . Popravil Zivnorc
  • Všeč mi je 1
  • Hvala 1
Objavljeno

... aja... sam še to..

..a to si ga predelal unga tazgornega v ta roza.... al iz roza v unga... sam tolk da vem...  :P

 

...ej... če nisem že ene 5x pogledal te tvoje slike danes...   :kva2:

 

...a to si tudi mašino vrgel v prafaktorje in jo obnovil... al bolj ličarsko uredil?

 

  • Haha 1
Objavljeno
pred 3 urami, Zivnorc pravi:

... aja... sam še to..

..a to si ga predelal unga tazgornega v ta roza.... al iz roza v unga... sam tolk da vem...  :P

 

...ej... če nisem že ene 5x pogledal te tvoje slike danes...   :kva2:

 

...a to si tudi mašino vrgel v prafaktorje in jo obnovil... al bolj ličarsko uredil?

 

Itak da rjavega v roza. Treba it v korak s časom...🤣

Dobesedno vse je šlo v prafaktorje, razen agregata. Glava motorja je ostala na bloku, vse ostalo narazen. Motor je imel pred predelavo samo dobrih 18.000km, zato je ostalo skupaj. Ni mi jasno, zakaj se nihče ni želel vozit z njim😄

  • Haha 3
Objavljeno

Pa ideja je bila, da vse kar lahko ostane od tega motorja, se ne kupi drugo. Pa čeprav predelava pride dražje od nakupa drugega, novega dela.

Sprednje vilice, sprednji in zadnji blatnik, sedež, izpuh. Vse original. Verjetno sem še kaj pozabil...

Objavljeno

Kako si spravil pa hoologacijo skozi glede na to da je tudi rezan okvir zadaj, če sem pravilno videl? 

Objavljeno
pred 15 urami, smasher pravi:

Kako si spravil pa hoologacijo skozi glede na to da je tudi rezan okvir zadaj, če sem pravilno videl? 

Še pred predelavo sem uredil status starodobnika, vpisan v homologacijo in v prometno dovoljenje. Sedaj na tehničnem gledajo samo brezhibnost.

Zavore, svetila, ....

Če bi se še kdaj odločil za takšno predelavo, bi verjetno raje vse predelave vpisal v homologacijo. Bolj čisto, kot sedaj.

Ampak se ne bom odločil. Dela je dosti več, kot izgleda. Ni dosti manjkalo, da bi tudi ta predelava postala samo nedokončan projekt.

 

Objavljeno

Ne najdem besede kako zelo mi je všeč "izdelek" .

Je pa spet v kako gnilem sistemu živimo.

Tale pač ni več niti "s" od starodobnika. 

Homologacije so pa "kar nekaj" (odvisno kje in pri komu in komu se je k..c dvignil) .

lp

  • Všeč mi je 1
Objavljeno

Hmm.. Pol so pri nas bolj zaguljeni, ne vem če lahko jaz kar luči in vse to menjujem in se zgivarjam na starodobnika. 

  • 6 mesecev pozneje...
Objavljeno
Ob 17. 10. 2024 ob 9:18, Marko P. pravi:

Še pred predelavo sem uredil status starodobnika, vpisan v homologacijo in v prometno dovoljenje. Sedaj na tehničnem gledajo samo brezhibnost.

Zavore, svetila, ....

Če bi se še kdaj odločil za takšno predelavo, bi verjetno raje vse predelave vpisal v homologacijo. Bolj čisto, kot sedaj.

Ampak se ne bom odločil. Dela je dosti več, kot izgleda. Ni dosti manjkalo, da bi tudi ta predelava postala samo nedokončan projekt.

 

@Marko P.cestitke za projekt. Si delal vse sam?

 

Sam si lastim k75, sem ze kupil predelanega v cafe racer izvedbo, vendar zelim sledece:

- mehansko ga spraviti v top stanje (deluje vse normalno, bolj preventiva)

- barvanje pokrovov motorja, platisc plus se par malenkosti.

Me lahko h komu usmerite? Najrajsi gorenjska ali lj. 

 

Objavljeno
Ob 16. 10. 2024 ob 16:48, Marko P. pravi:

Ni mi jasno, zakaj se nihče ni želel vozit z njim😄

 

  • Hvala 1
  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno
Ob 27. 2. 2011 ob 9:15, orcus pravi:

Danes po nočni sem ravno prav zadet, da se mi da odgovarjati na to temo, ki pa .... če to napišem bo zbrisano. V glavnem je v bistvu žalostno, da je v Sloveniji tudi na tem področju kot na vseh ostalih vse sfu...no.

V podjetjih, kjer bi naj mi naše "mojstrovine" legalizirali za cestno uporabo so zaposleni slovenceljni, ki so službe dobili po sistemu:" Joža, kaj tvoja tam dela, daj mi zrihtaj za mojega...."

In zato je potem problem, da tam gospodje nimajo dovolj znanja, da bi lahko ocenili, če je nekaj v redu ali je za zavrečt. Najlažje je odobrit, če ima neka stvar TUV, ker potem je že to nekdo pogledal iz nemčije in on ve! Če pa nima, pa že ni vedu. In apriorij se vse zavrne z razmišljanjem po tiho:" jaz že nebom podpisal, ker pol jamčim, pa če se kaj zgodi bom najebal pa službo mam fajn, ker se ne zmantram in popoldan delam oni avto na fuš ( ležaj bom menjal, nimam kaj zaf...at, ono kaj mu pa lučka sveti pa naj gre na servis, ker toti avti so danes tako čudo, sama elektronika....)

Jap, ni dosti od resnice...

Posebna sorta pa ste določeni, tudi na tem forumu, ki pa za čisto vse veste kako in kaj. Tako imenovani "sveznalice". Najlažje se vas identificira po tem , da vas večina ima v svoji garaži skrbno zložen mojstrski kotiček in v predalu oni kovček z vsem orodjem. Vozite pa avtomobile in motorje, ki so bili svetovna prodajna uspešnica, prodani v velikem številu, preverjena kvaliteta. Porabo računate na tri decimalke! Vaše najljubše opravilo pa je skeniranje foruma. In kadar naletite na kakšen post o predelavi, ga je treba v kali zatret saj, če si jaz tega ne upam, nima on kaj.

V bistvu vas razumem....

Niso vse predelave dobre, niso vse za na cesto! Ampak, če bi vedeli kaj določene firme , ki predelujejo vozila v specialna ( za reševalana vam povem iz prve roke ) spravijo skozi homologacijao, se nebi hoteli vsest ali vlečt v njih. Kako pa pa to naredijo pa vam najbrž ni treba razlagat, živite v Sloveniji in gledate poročila.

Forumi so namenjeni predvsem zato, da se družimo istomisleči, z istimi interesi, hobiji,... Da si širimo obzorja, spoznavamo...

 

Nekaj pa bi vas vse vprašal. Koliko vas je tu, ki bi šli neznanemu pokavcu v nedeljo zjutraj sestavljat amortizer, ki si ga je po neumnosti razturil v prafaktorje. Nujno ga rabi, ker se mora z njim peljat iz MB v LJ v službo?

Vas ni dosti, vem. No, 503bobber je šel, in to za đabe. Hvala še enkrat!

s tem pa se ne bi mogel bolj strinjati. 

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!