Jump to content

Predelave, Cafe Racer, Brat, Bobber, Scrambler, itd.


Noise

Recommended Posts

Tale topic se nanaša na novico o "limited-edition" Banditu (../news/10063_novice.asp, Alcatrazu, ki je bil v Franciji hud prodajni hit...

Ocitno je tudi proizvajalcem kapnilo, da želimo motoristi imeti karseda unikaten motocikel, pa ce je to kakšen naked Bandit, coper, kroser ali pa Tomos APN6 (se spomnite kaj vse se je dalo vgradit noter, od pete prestave do nevemcesa še vse)...

Ducati je to že pred casom noro dobro izkoristil, ko je izkljucno preko interneta prodal limited edition MH900e-jev ("spakov"), pa tudi Monsterja Fogarty, kot smo porocali pred kratkim (../testi/ducati_s4fog.asp ), bodo po enakem distribucijskem kanalu ponudili v omejeni kolicini.

Trženjski koncept, ki bo znacilen za preživele v neusmiljeni konkurencni borbi, in za katerega je znacilna popolna osredotocenost na kupca, predvsem z izdelavo izdelka "po narocilu", se je že zdaj prerinil tudi v motociklisticno branžo.

In tega smo lahko le veseli... Ceprav obstajajo tudi drugacna mnenja: "kupiti moram standardni motocikel, ki ga moram predelati v hudo neprepoznavnega -- limited edition je le za pozerje najhujše vrste"...

No, jaz sem bolj za ta prvo varianto (unikatne serije so full ok), kaj pa vi

(PS: Komaj cakam, da si kupim BMW-ja R1150R ali R1150GS s podpisom Jožeta Popotnika, ki bo imel vgrajen GPS, potovalni racunalnik, trpežne alumijaste stranske kufre in top-case ter dodatne šcitnike okrog in pod agregatom... )

//0iSe />aTa

-=> //otos/et.co//

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Men osebno se zdijo vse te "limited edition" variante noro drage. Absolutno predrage. Ziher je kul met tak bike ampak raj mam dva al pa tri razlicne kot pa dam celo premoženje za enega. Konec koncev vec kot po cesti se ne moreš peljat tiste razlike 0,2 s pa 0,35 s pri pospeških pa zaviranjih pa to to je tako mala razlika, da prevec košta. Sploh na naših cestah. Je že vcasih mal bolj po pameti treba mislt.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...
  • 4 years later...

ena zanimiva predelava .... vsaka stran je drugačna desna je slečena, naked .. leva pa futuristična

... FC2 => Ferruccio Codutti iz pokrajne furlanije, je avtor tega .. poznan bolj po tisti čudni stvaritvi iz ducati monstra predstavljeni pred nekaj leti v padovi na Chopper & Custom Show

post-1823-1139748564_thumb.jpg

post-1823-1139748588_thumb.jpg

post-1823-1139748691_thumb.jpg

post-1823-1139748742_thumb.jpg

post-1823-1139748756_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

In od nastanka te teme pa do danes je preteklo ža veliko časa, mogoče pa ima kdo od Motosvetovcev v lasti kakšno ''limited edition'' varijanto v posesti? :evilgrin:

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

nisem niti točn vedu v katero temo bi dal to fotko, ...no v glavnem zanimiva predelava Honde CR500 čisti "cafe racer suicide machine" :D

post-1406-1229360556_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Švedi so glavni na evropski custom sceni !!!

Vseeno ali gre za motor ali avto, imajo zelo dobre in izvirne predelave. Na tekmovanjih njihovi izdelki pobirajo lovorike.

Izdelujejo tudi reprodukcije agregatov (Flatheadpower) za HD WL in knucklehead, ki po kvaliteti močno presegajo originale.

Dejansko so veliki entuzijasti, ki dobesedno živijo old style custom življenje. Mraz jih pretirano ne moti, tako , da svoje motorje in hot-rode uporabljajo celo leto.

Kapo dol in :worship: !!!

Link to comment
Share on other sites

Te, brez špic, sem gledal na Faaku 1998. Mater, smo se čudili....

Link to comment
Share on other sites

Biker build-off. Je pa zadnja feltna k boben od pralnega stroja, pismo je široka. :naughty:

Edited by bass
Link to comment
Share on other sites

Cicara, fine Japaneze art !!! :worship:

Chicara, fine Japaneze art !!! :worship:

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Predelujem motor Triumph Bonneville 750, v hardtail Bobberja. Rabil bi kak nasvet glede varjenja, in prodobitve a testa. Načeloma je treba predelati le zadnji del (glej sliko). Rabil bi tudi kontakt nekoga, ki se ukvarja s tovrstnimi predelavami, in kontakt serviserja Triumph motorjev.

post-24501-1246276649_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Servis je v Depali vasi - Jerman, za predelavo bi pa lahko vprašal Smodiš Staneta, ki se ukvarja z izdelavo traikov.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

al pa uzi-ja iz ljubljane

on pač predeluje motorje

040345688

drugač pa :worship: :worship:

moja velke želja je met čoperja s staro triumphovo mašino

povej kej več glede motorja

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!