Skoči na vsebino

Predelave, Cafe Racer, Brat, Bobber, Scrambler, itd.


Priporočene objave

  • 4 tedne pozneje...
Objavljeno (popravljeno)

Eno hitro vprašanje. V službi je padla debata, 3 motoristi na kupu :slap:, kako urediti papirje glede teh cafe, scrambler, bober itd predelav. Nihče izmed nas nima točnega podatka kako in kaj in smo vsi špekulirali. Eden, da ko je motor star 25let ali več ne rabi homologacije, drugi da je potrebno homologirati vsako spremembo, tudi na starejših, tretji da pri kakih večjih posegih niti tehničnega ne dobiš itd....

Zdaj pa me zanima, s strani tistih ki imajo osebne izkušnje s tem, kakšena je zakonodaja na tem področju. Kako težko/lahko je pridobiti potrebne papirje za LEGALNO udeležno v cestnem prometu po predelavi v enega izmed teh stilov (torej, velikost gum, tank, sedež, svetlobni elementi, barva, števec hitrosti,...)in koliko se te zadeve gibljejo v "sivem" območju zakona.

Hvala in lep pozdrav!

Popravljeno . Popravil miklavc
Objavljeno

Ne odpiraj pandorine skrinjice! Naj nekdo hitro zbriše ta post!!! Glej, jaz imam glede tega svoje poglede. Kaj se mene tiče so posegi v okvir - glava, geometrija, zadnja nihanjka, stvari, ki jih ne spreminjam. Predvsem zaradi tega, ker se nimam za bolj pametnega od inženirja, ki je motocikel skonstruiral. Druga luč z E oznako, druge stopalke, belanca, sedež.... zakaj ne?? Glede legalnosti pa tak; v Sloveniji marsikaj ni mogoče in marsikaj je bolj papeško od papeža in jaz imam samo eno življenje..... Če v tebi ni upornika, potem tudi tak motocikel ni za tebe!!!

Objavljeno

pa jo je odprl - pandorino skrinjico.

Moje izkušnje so tudi točno takšne; Da smo bolj papeški od papeža. Sam sem marsikaj spremenil in dodal na motocikel in je registriran (zaenkrat). Homologacijo imam (vendar ne ustreza popolnoma).  

Slovenija ne priznava E oznak, kot takšnih, ampak poleg tega potrebuješ še en kup izjav, ki jih pridobiš na ta ali drug način.

Bom opisal, kako mi je znani vrhunski predelovalec opisal postopek homologacije:

1. V tujini je vse mogoče

2.Pri nas če predelaš motocikel, moraš:

. biti na ti s homologatorjem

.ali pozabi na homologacijo. 

Zaenkrat se po mojem vsi gibljemo, z ozirom na slovensko zakonodajo, v "sivem" območju zakona in rešitve ni. Tako in tako je pa zakon zato, da se ga lahko krši.

Objavljeno

Ne, pr nas je zakon zato, da določene firme mastno, mastno služijo...ŽAL!

  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno

Ena ideja me muči že dalj časa pa preverjam izvedljivost. Saj vem da vsi pravijo, da se pri nas tega ne da registrirati legalno ampak vseeno. Sem trmast in imam čas, pa nekaj financ tudi sem pripravljen vložit. Ne pa za ceno novega motorja.

Naredil bom nekaj v steampunk-chopper izgledu na osnovi 4-in-line Kawasakija. Najrajše seveda Z1 ampak tu bo osnova verjetno predraga. Drugi izbor je GPZ 900 ali kaj novejšega - ZRX, Zephry 1100. Poiskal bi kaj razbitega, toliko da je motor in okvir vredu, če je še kaj uporabnega pa je to plus.

Okvir bo treba predelati, spremeniti kot vilic in kaj porezati pa menjati nihajko. Mojstre za to imam, tako da ne bo dilem o varnosti.

Glavno vprašanje pa je kaj izbrati za osnovo oz če je sploh pomembno, da bi recimo okvir in motor bila od enega motorja ker to bo tudi bolj ali manj to kar bo ostalo od originalnega motorja. Zaradi papirjem mislim.

Oldtimer ne bo ker bo premlad pa preveč predelan, pa če ni nujno se nebi ubijal s certifikati.

Torej kako homologirati motor od katerega je praktično originalen samo agregat in (predelan) okvir?

Lahko kak nasvet tudi na ZS če kdo noče javno pisati o "trikih" s papirji.

Objavljeno

ej - ne vem če ni na mobile.de en z1 pod 1000e ...

Objavljeno
Ob 22. 12. 2015 at 23:06, motofan2 pravi:

Ena ideja me muči že dalj časa pa preverjam izvedljivost. Saj vem da vsi pravijo, da se pri nas tega ne da registrirati legalno ampak vseeno. Sem trmast in imam čas, pa nekaj financ tudi sem pripravljen vložit. Ne pa za ceno novega motorja.....

Pokliči na firme kjer delajo homologacije. LPP ...., opiši jim kaj boš počel, pa ti bo kmalu jasno kakšen je postopek. 

Objavljeno
pred 13 urami, tomash pravi:

Pokliči na firme kjer delajo homologacije. LPP ...., opiši jim kaj boš počel, pa ti bo kmalu jasno kakšen je postopek. 

hmm... povedali mu bodo .. jasno mu pa ne bo.. :P

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno (popravljeno)

oj, zdravo.

Meni je uspelo homologirat predelavo, torej imam SC kartonček. Iz Honde VT600 / 95 sem delal bobbra. Žagal, švasal, menjal svetila, naredil sedež, ...Največ dela je s papirji oz. z nabiranjem certifikatov za vgrajeno opremo. Če ravno ne delaš svojega okvirja in mašine in da slediš TSV specifikacijam, ki veljajo pri nas, potem gre skozi. Je pa tako, res je odvisno tudi od osebja, ki ti pregleduje skladnost. Ne moreš pričakovat, da boš predelavo kar pripeljal in dobil papir čez pol ure. Ker fantje pač vzamejo v roke tudi meter in ti izmerijo, če je vse v dopustnih mejah, predvsem svetila ...Fantje in dekleta, kar pogumno, ker na takem bajku se furat je en poseben občutek, res, nekaj kar pride izpod tvojih rok.... neprecenljivo !

 

ps.

po telefonu ne boš nič uredil, dobil boš kakšen splošen napotek. Predlagam ti, da si zamisel preneseš na papir, skiciraš, narediš magari kakšno fotomontažo in greš s tem direktno do osebe, ki se na firmi ukvarja s pregledom za homologacijo. Potem bosta predebatirala, kaj je ok in kaj ne. Jaz sem prej tudi naštudiral vse tiste TSV papirje, ki so mi prišli v poštev za moje predelave, tko, da če je imel kakšno pripombo na kaj, sem jo lahko argumentirano pojasnil oz. jo zavrnil. Ker bodimo pošteni, ker je to pri nas v povojih oz. se nas malo odloča o predelavah, tudi osebje nima zadosti izkušenj s tem. Tako da, več kot nas bo, lažje bo za naslednje rodove bajkerjev !!!

Popravljeno . Popravil yakuza
  • Všeč mi je 2
Objavljeno

tud jest sm to zrihtou, mejčkn lažji sicer ampak je zdej ok, pa še oldie je... dej fotko gor!

Objavljeno

lepo dodelan moped!

pa vse ti zgleda kar uredno gor.

tko da če je frend tole čez spravu bo šlo še marsikaj :) , jerharce niso šle čez TUV

pg.thumb.jpg.4ea9d466b192ecbc0dedbcc41b6

mogoče ga clo poznaš....

Objavljeno
Ob 4. 1. 2016 ob 11:02, yakuza pravi:

DSC_0224.jpg

En moj frend je jeseni nekaj podobnega naredu na bazi Kawe VN800. Certifikacije pa še ni šel delat, kot pravi se s tem sploh ne misli ukvarjat...

Me pa zanima, kako se kaj sedi na tem zicu. Tako, pošteno povedano, v razmerju  s prejšnjim originalnim. Po recimo 50ih kilometrih neprekinjenega sedenja, a že kaj žuli?

Objavljeno

Z originalnim se nisem  vozil, ker je imel gor neko custom tapeciranje in mi je bil  pretrd in preozek. S tem, lastne izdelave, nimam nobenih težav. Lepo je širok, bolj vzmeten, mogoče bi mu moral malo povečat naklon v krivini oz. ga dvigniti za kakšen cm ( podaljšati vzmeti ).

  • 4 tedne pozneje...
Objavljeno

Tale pa bo!! Nekaj čist novega :yea2:

Objavljeno
pred 3 minutami, trojan69 pravi:

Tale pa bo!! Nekaj čist novega :yea2:

Uphill. Kot si verjetno opazil je zadnji konec podaljšan skoraj za pol metra. Dodatna stabilnost za strmi breg.

Menda je bilo tovrstno moto plezanje v Angliji popularno že v 50ih

Objavljeno
Ob 4. 1. 2016 at 11:02, yakuza pravi:

DSC_0224.jpg

DSC_0226.jpg

zakon. tud sam sem mel takole hondo shadow 600. je šla ko sneta skera, dobr si tole spedenu. jo boš prodal?

 

Objavljeno
pred 15 urami, tomash pravi:

zakon. tud sam sem mel takole hondo shadow 600. je šla ko sneta skera, dobr si tole spedenu. jo boš prodal?

 

Ne, tale bo pomoje z mano do konca ....:)

Objavljeno (popravljeno)
Ob 28. 1. 2016 at 12:31, yakuza pravi:

Ne, tale bo pomoje z mano do konca ....:)

Tale odgovor pritrjuje osnovnemu elementu vseh predelav. Ta pa je (vsaj po mojem mnenju), da so najbolj smiselne prav tiste predelave, ki so narejene za uporabnika "po meri" (custom made). Ali to nekdo naredi  sam zase v domači garaži, ali pa da (po svojih) zamislih to narediti v neko profi delavnico ne spremeni bistva. Izdelek je na ta način kot ulit za naročnika, izraža njegov osebni stil, estetiko, odnos...

Problem pa nastane, če se take, že izdelane predelave, poskusijo prodati naprej. Zelo težko bo najti nekoga, ki mu bo pri dotični predelavi res vse všeč. Vedeti je treba da stoji za dobro predelavo kar precej dela in pripadajočih stroškov. In če to delaš zase, za svoj užitek, ta strošek ni tako boleč. 

V zadnjem obdobju se na trgu, oz. v oglasih prodaja vse več predelav, verjetno so razlogi različni. Bi bilo pa zanimivo vedeti za koliko se je recimo nek "custom made" motor tudi realno prodal. Tule je par oglasov za ilustracijo o čem je sploh govora:

http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=10558704&show=1

http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=10541470&show=1

http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=10532182&show=1

http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=10523563&show=1

http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=10519945&show=1

Veliko uspeha želim vsem, ki poskušajo prodat take in podobne predelave.

Aja, v tem postu sem imel v mislih samo tiste predelave, ki so namenjene vožnji, in ki se jih tudi prometno registrira. Salonske predelave (ko so namenjene bolj za razstave) pa so že druga zgodba.

Popravljeno . Popravil izibajker
  • Všeč mi je 3
Objavljeno (popravljeno)

V navezi s prejšnjim postom. Tale tema ni prav hudo frekventna. Zato sem zbral nekatere domače predelave, ki trenutno iščejo nove lastnike. Morda pa komu prav pride...

56b07e925a092_1(1).jpg.2e260cf35e9a964a556b07e930d42f_1(2).jpg.fbc52d6de03e3da9756b07e944dd70_1(4).jpg.a8374b217bb6aa64a56b07e94e0a19_1(5).jpg.609c9f759f140ccde56b07e9596d43_1(6).jpg.dd25c121482de498456b07e9622af0_1(7).jpg.5237fe3d7954e53fc56b07e96a9716_1(8).jpg.9f118e1fe9c9d5a3f2.jpg.fdea24fd234618b248a32fb6838279c7.j3.jpg.b0ae8612a0968ff4f87af103e90facad.j4.jpg.2ebb48353ebde6c6abcec9180edb62f9.j5.jpg.bea38da61a05f98cb43321168fc0c848.j1.jpg.28864a24d24a7fc6e519730a25f51aa2.j

 

Popravljeno . Popravil izibajker
Objavljeno

Čak mal to so skor uganke ....

Po Tomosu

R25

WTF je to? blok mi zgleda ko Suzuki, ma ne znam ocent...

K100

Z1000

CB 550/4?

 

Objavljeno
Ob 2. 2. 2016 ob 13:02, Cartman pravi:

Čak mal to so skor uganke ....

Po Tomosu R25 WTF je to? blok mi zgleda ko Suzuki, ma ne znam ocent...K100 Z1000 CB 550/4?

Slike sem snel, da se ohranijo tule v tejle temi. Ko bo oglas tam na avtonetu umaknjen tudi linka ne bo več... Morda se bo javil kakšen lastnik pa kaj več napisal o dotičnem modelu...

Deteljne opise posameznih predelav (s cenami) pa najdeš tam, v glavnem so v rubriki Oldtimer.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!