Skoči na vsebino

159 vs Mondeo vs C5


robinhood

Priporočene objave

Pozdravljeni Motosvetovci ...

 

Že dlje časa razmišljam o nakupu karavana (dizel), ki bo nudil zadosti prostora, ne bo predrag za vzdrževanje, hkrati pa mi bo nudil užitke v vožnji in veselje na cesti. Kupil bi rabljenega, letnik 2008-2010

 

Po daljši analizi in prebranih testih so mi nekako najbolj v oči padli Alfa 159, ford Mondeo in citroen C5. Že v osnovi mi je pri avtu pomemben izgled ... zato tudi alfa 159. Vendar me skrbi predvsem zanesljivost. Tudi Mondeo je lep avto, Ne vem pa, kako se obnesejo njihovi dizli? C5 mi je najmanj znan, vendar o njem nisem slišal nikoli nič slabega.

 

 

 

Razni pasati, BMW-ji v audiji zaenkrat NE zanimajo ... Jih je preveč na cestah :)

 

Če ima kdo kakšno izkušnjo z zgoraj omenjeno primerjavo, bi mi mnenje zelo pomagalo pri izbiri.

 

LP 

Popravljeno . Popravil robinhood
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sam ena malenkost pa ne bom več - škoda superb karavan..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lastnik 159 l. 2009... Alfist že od časov 33-ke, vmes tudi C4 picasso, pa Hyundai Lantra, pa R Clio...

Kot vsak alfist bom pošteno povedal, da so nekatere pomanjkljivosti, največkrat se govori o DPF-u, ki ga večina lastnikov odstrani (velja za 1,9 in 2,4 JTD motorja), pa tudi z 2,0 JTD se v SLO že vozita vsaj dva lastnika. Potem je tu še EGR ventil, ki se reši skupaj z odstranitvijo DPF-ja. Sicer so te težave pri vseh znamkah, samo alfisti smo posebna vrsta ljudi in se o tem pogovarjamo in nič ne skrivamo. :D

Potem je tu še podvozje, ki je  za razliko od modelov 156, 147 in GT precej, precej boljše in vzdržljivejše, so pa ceste v SLO katastrofalne in sem pa tja je potreben servisni poseg tudi tukaj; jaz sem recimo menjal oba drogova stabilizatorja spredaj in L spodnjo roko (obnova) in še en končnik.

Obstajala je ena večja težava z manšetami in zato posledično okvarjeno volansko letvijo - to naj bi bilo z letnikom 2008 odpravljeno.

Glavni servis lani me je koštal ca. 800 evričev, so bile pa zraven menjane tudi zavorne ploščice...

Tako kot pri nakupu vsake rabljene stvari je potrebno imeti tudi nekaj sreče.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če kupuješ rabljeno potem accord, avensis ali mazda 6... v tem vrstnem redu... pa ne bo menjavanj egr ventilov, stabiliztarjev itd itd... Konkretno mam pa accorda, kupil novega 08 (prejšnji model) pa me je najdražji servis na pooblaščenem servisu koštal 360 € (ja, ploščica so ble zram) sicer med 120 in 200 €...

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če kupuješ rabljeno potem accord, avensis ali mazda 6... v tem vrstnem redu... pa ne bo menjavanj egr ventilov, stabiliztarjev itd itd... Konkretno mam pa accorda, kupil novega 08 (prejšnji model) pa me je najdražji servis na pooblaščenem servisu koštal 360 € (ja, ploščica so ble zram) sicer med 120 in 200 €...

:) :) :) :)

 

p.s.

a lahko, prosm, objavš na kermu POOBLAŠČENEM servisu to opravijo in po možnosti kopijo računa..... ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lahko, ti pošljem kopije vseh sedmih računov, torej od 0 do 140000, na PM, objavljal jih pa ne bom, ker ne sodijo v to temo

Nisem pa čisto prepričan, a te res zanimajo ali samo preverjaš mojo verodostojnost... kakorkoli že, ti jih poslikam in pošljem...

Aja... Honda servis Selič.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

O japoncih nisem niti razmišljal... vidim, da so cenovno tam tam, sam vizualno mi pa nekak ne potegnejo...morda še najbolj mazda6.

Vem da je honda dober avto, samo mi oblikovno niso všeč...sploh karavan.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Robin,

 

če mene vprašaš, bi vzel nekak tkole: Najraje Citroena, imel enega, nobenih težav, delal ko urca, udoben in mehek (včasih morda celo malo preveč)..... Mondeo, je meni osebno malo pretrd, ampak se navadiš (sem se zdej na mazdo mogu).... Alfa... hja, tako kot ti je nekdo nad menoj povedal.... tudi jaz sem jih gledal lani, ker mi je vizualno od teh naštetih avtomobilov najbolj všeč, ampak majo res mal pomanjkljivosti... :)

 

nekaj je bilo govora o DPFju... jaz ga imam na Mazdi in z njim nimam nobenih težav, jasno, moraš znat delat s tem... ko se začne regenrirati, ga pustiš da oddela do konca in zadeva špila... Sosed ma isto mazdo, pa se mu ne sanja o tem filtru in je mogu že 2x na servis na ročno sprožitev regenracije...

 

Je pa tko s temi avtromobili... lahko kupiš C5 pa boš imel z njim več dela in servisa kot z Alfo recimo... nikoli ne veš...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bom vseeno napisal, da boš imel mal primerjave glede stroškov servisov... Torej računi na pooblaščenem servisu po vrsti od 20000 do 120000 z ddvjem:

 

315 € (190 € servis + montaža vlečne kluke); Od tega delo 125 €

137 € (servis), od tega delo 20 €

152 € (servis), od tega delo 30 €

358 € (velik servis: svečke in disk ploščice), od tega delo 54 €

200 € (servis + olje v menjalniku), od tega delo 75 €

490 € (velik servis: svečke, disk ploščice), od tega delo 109 €

 

Spregledal sem samo da ti iščeš dizla, to je pa accord bencinar...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kako je pa s tem aktivnim vzmetenjem pri C5? A je to zanesljiva zadeva in kakšni so stroški popravila, če ti crkne? Če se ne motim je imel prejšnji C5 ful probleme s tem!?Je pa res da za naše ceste pač mehko podvozje pretehta lego na cesti, ki jo nudijo trše vzmetenje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz sem že nekaj časa nazaj na brzino malo pogledal okoli tega vzmetenja na C5 in je bojda servisiranje enostavno, materiali pa vzdržljivi ... le vsake toliko je potrebno preventivno pregledat podvozje, predvsem t.i. hidravlične krogle. Večina gibljivih delov se dobi tudi ponaredke ali pa se jih da obnovit po ugodni ceni. 

 

Kaj pa vem, sem imel športno podvozje (stršano, nižje samo 15mm od serijskega) na nizkopresečnih platiščih pa me je po jamah vsak z 1.0 mličnkom al pa službenim avtom nascal, pri meni je pa drgnilo po tleh. :D Zakaj službenim? Ker je to edini avto, ki gre 200 km/h po makadamu! : :kva1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Na hitro.. mam Mondeota 2009 2,0 TDCI 140 konjec karavan itak. 160k km, v vseh letih zaenkrat nobenega izrednega stroška, vse še prvo, komplet vsi deli na podvozju itd. Js sm ful zadovoljen z avtom, kar se porabe tiče pa mam od 5,5 do 6,5 odvisno kje se vozim. Kar se praktičnosti tiče izmed tvojih želj je Mondeo sigurno najboljši in Alfa daleč najslabša. So pa ostali dali tudi druge dobre predloge in bi še tiste modele pogledal na tvojem mestu.

 

TDCI so PSA motorji, majo ketno in nekih težav načeloma ni.

Popravljeno . Popravil NejcZ
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sicer jst sm fiat fen, ampak alfa 159 ima podvoszej ki ga je imel tudi zandji saab inje bilo namenjeno v prvotnem planu tut za insignio pa se je opl pol neki zmišljevau, estetsko  je po mojem mnenju najbol sexy karavan vseh časov alfa 159 in motorji so dobri, samo problem je kdo je bil prejšnji lastnik marsi kdo rad pritiska alfo in pol se govori o problemih in envem čem kolega ma 156 s preko 400 000km 1.9 jtd

 

Meni se zdi mondeo zunaj ok samo notri dolgočasen in plastičen kot opli, vozu sm se v njem s teto ki ni najbolši voznik pa ne bom komentiral pol avta :D

 

C5 je odličen avtocestni kruzer (da nebi kdo reku da nabijam smo šli v enem kosu z njim do Rige in pol ene parkrat v francijo), super za dolge relacije mehek (ne smeš se preveč igrat z hidravliko, smo se igrali low rajderja pol pa nam ni hotu dvignit več riti in nismo mogli vozit več kot 90 pol se je pa odloču da bo delau naprej potem ko smo ga ene 15tič užgali in ugasnli), in ni za mestno vijuganje C5, dobiš morsko bolezen :D

 

S tem kar je rekel Thumper bi se kar strinjal, sam se mi zdid a je superb v svoje cenovnem rangu? oz pol bi dodal oktavijo škota ;)

 

ps: ker ne mroem iz svoje kože in sem fiatist Croma

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

če smo že pr motorjih, je 1.9 jtd in novejši 2.0 jtd, ocenjen kot najboljši, po moči in potrošnji, da o okvarah ne govorim, Citroen in diesel,dva pojma, odkar ni več Spačeka, je vse drugo polom, samo bejš od njega :grim, kadim Lord, vozim Ford, v Avstriji mešam mort :kva2:, niti je Američan človek, niti je Ford avto :kva2: Je pa dejstvo, da se s vsemi tremi ne boš osrečil, ko jih boš prodajal, gubijo cene, mogoče še najmanj Alfa, ki je drgač super za kuhanje kolerabe in krompirja za fujtrat sveje :kva2:

 

kupi tisto, v čem boš najbolj srečen, pusti to, kaj ti drugi govorijo :grim    

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa v jtd motorje sploh ne dvomim...sem ga vozil 5 let v starem bravoti....nikoli problemov z motorjem... pri alfi me bolj skrbijo mehanski deli...seveda je veliko odvisno od prejšnjih lastnikov....to je pa tako ali tako loterija...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

159 ni več tolk problematična kar se tega tiče. Vseeno če iščeš praktičen in prostoren avto, je 159 izmed vseh najslabša. Je pa res da z pravo opremo najlepša :) Če boš Alfo gledal bi jaz vzel 2,0 motor z 170 konji. 2,4 je požrešn, 1,9 pa zastarel. Je pa 159 že relativno star model (2005), tako da bi mogoče iz tega vidika raje kaj drugega vzel. Tudi za zadnje potnike ima ful manj placa kot recimo Mondeo in Avensis, Mazda je pa isto kot kak Audi A4, se pravi manjši avto. Kar se notranjosti tiče je pa daleč najbolj plastičn notri Opel (Insignia), vsi ostali so boljši.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!