sandi 27 Objavljeno Marec 28, 2015 Opozori Objavljeno Marec 28, 2015 kupil sem suzukija rm 250 starejši letnik 86 ki je še odlično ohranjen in je bila lani narejena generalke motorja sedaj je pa nastal sledeči problem ko sem včeraj pral motor sem očistil tudi filter zraka in ga nasprejal z motul oljem na to sem pa v izpušnem loncu zamenjal staro volno misleč da bo manj ropotal ker je bil motor oz je še glasen da je za znoret v izpuh sem pa nafilal stekleno volno in očistil luknje sedaj pa ko bi moral imeti končne obrate pa začne prdet oz trokira kot da ga nekaj drži nazaj isto se je dogajalo ko sem probal malo zmnajšati zadnjo luknjo.In še eno vprašanje zanima me če so vsi 2t motorji tako mrtvi na začetku ko motor še nima obratov. lp:sandi
Joker Objavljeno Marec 28, 2015 Opozori Objavljeno Marec 28, 2015 Da nisi mogoče prebogato namazal zračnega filtra? Malo poglej, če kaj ne kaplja iz airboxa...
sandi 27 Objavljeno Marec 28, 2015 Avtor Opozori Objavljeno Marec 28, 2015 Sicer filter sem kr pošteno našprical od znotraj in od zunaj
ludiluka Objavljeno Marec 29, 2015 Opozori Objavljeno Marec 29, 2015 Filter mora biti našprican glih tolk da je masten in ne toliko da je cel prepojen. Kakšno stekleno volno si dal v avspuh? In ja dvotaktar more bit na obratih da dela
sandi 27 Objavljeno Marec 29, 2015 Avtor Opozori Objavljeno Marec 29, 2015 Sem rešil problem filter je bil preveč masten sem ga spral in samo od zunaj rahlo našprical sedaj pa delA Zanima me če kdo ve kako se pravilno nastavi zrak na frgazarju ker sem ga razštelal in kakšno olje je najbolše uporabljati za mešanico jaz sem naredil od castrol powe racing takšna zlate barve plastenka.in če se da kaj prestavit da bi imel malo več moči v nizkih obratih ker se je teško vozit kjer so strme vlake mi vedno ugasne ker nima moči.
Priporočene objave