tadeyao Objavljeno April 7, 2015 Opozori Objavljeno April 7, 2015 Pozdravljeni. Skupaj s par prijatelji se zanimamo za opravljanje tečaja za izpit za čoln. Sedaj me pa zanima, ali imate kakšne izkušnje glede opravljanja, kje in kako...? Trenutno smo kontaktirali več ponudnikov in smo zaenkrat naleteli na najbolj ugodno ponudbo pri Jadralnem klubu Sailsation (http://www.tecaj-za-coln.si/). Edini pogoj je, da naberem najmanj 10 oseb in trenutno nam manjkajo še štirje. Tako da bom to objavil na različnih forumih, kajti bi rad našel še te štiri osebe, saj bi bila potem cena tečaja 89€ na osebo. Če bi nas pa bilo več kot 15, bi pa cena tečaja padla na 79€/osebo. Če je kdo zainteresiran, mi nej piše na email: tadejopresnik14@gmail.com
Bogdan Jurič Objavljeno April 7, 2015 Opozori Objavljeno April 7, 2015 Pozdravljen, sam sem zadevo opravljal pri tem ponudniku izobraževanja ( http://www.navtikon.si/) . Izredno zadovoljen z storitvijo, na netu je obstajala tudi varianta za kupon za 50% popust ( kuponko, 1nadan ipd.) Je pa res, da je odvisno tudi od kraja v katerem nameravaš obiskovati tečaj.
UnionJack Objavljeno April 7, 2015 Opozori Objavljeno April 7, 2015 seprav ti bi bil kapetan duge plovidbe in po forumih isces bon za 10$. builder 1
Japek Objavljeno April 8, 2015 Opozori Objavljeno April 8, 2015 Meni se bol zdi da je bol reklamni prvi prispevek kot pa kej drugega... Drugače pa js sm delu pri Spinakerju, tečaj v Celju, izpit pa potem delaš v Kopru,Ljubljani ali Mariboru (vsaj včasih mislim,da je blo tko) je pa najceneje da se sam naučiš, enga dobiš da ti navigacijo fajn razlož in greš na izpit.. Moreš pa res v nulo znat ker na morju ni heca... Lp
Jetam Objavljeno April 17, 2015 Opozori Objavljeno April 17, 2015 Pozdravljen, sam sem zadevo opravljal pri tem ponudniku izobraževanja ( http://www.navtikon.si/) . Izredno zadovoljen z storitvijo, na netu je obstajala tudi varianta za kupon za 50% popust ( kuponko, 1nadan ipd.) Je pa res, da je odvisno tudi od kraja v katerem nameravaš obiskovati tečaj. Ha ha Tudi jaz sem delal izpit za čoln pri tem kapitanu. Zelo dobro predava in pove bistvo kar dejansko potrebuješ na morju in izpitu. Je pa res, da če kdo misli delat izpit brez učenja naj kar pozabi, ker NO-GO Sam sem se učil več kot celo sredno šolo Sem pa zato v prvo naredil. Komisija na izpitu pa res ne pozna milosti. Če kaj ne veš-----adijo Zakonodaja in ostali balast---ajde Navigacija pa mora bit v nulo.
Fantocci Objavljeno Maj 5, 2015 Opozori Objavljeno Maj 5, 2015 Tečaj za 47€: http://topqpon.si/ponudbe/5289/tecaj-za-izpit-za-voditelja-colna-pod-vodstvom-izkusenih-predavateljev/
nofla Objavljeno Maj 5, 2015 Opozori Objavljeno Maj 5, 2015 Meni se bol zdi da je bol reklamni prvi prispevek kot pa kej drugega... Drugače pa js sm delu pri Spinakerju, tečaj v Celju, izpit pa potem delaš v Kopru,Ljubljani ali Mariboru (vsaj včasih mislim,da je blo tko) je pa najceneje da se sam naučiš, enga dobiš da ti navigacijo fajn razlož in greš na izpit.. Moreš pa res v nulo znat ker na morju ni heca... Lp Delno se strinjam, tudi boljša polovica je opravljala tečaj pri Spinakerju in bila zelo zadovoljna, naredila "iz prve", čeprav ima izpitna komisija največkrat "določene težave" z žensko populacijo na izpitih za voditelja čolna :krneki: Bi pa rad izostavil dejstvo (potrejno velikokrat v tridesetletnih izkušnjah na morju), da izpit za voditelja čolna (ki se mimogrede opravlja le teoretično, v učilnici - primerjava z opravljanjem vozniškega izpita za, recimo da smo aktualni s forumom, enosledno vozilo zgolj v učilnici, brez praktične vožnje na poligonu ter izpitne vožnje na cesti, v prometu ... - nočem niti razmišljati o rezultatu oziroma posledicah...) pomeni le temeljno znanje za upravljanje s plovilom, predvsem pa si je potrebno pred prvo resno plovbo pridobiti (pod nadzorom ustrezno usposobljenega inštruktorja) tudi več kot potrebna praktična znanja ter izkušnje pri upravljanju s plovilom, predvsem v bolj zahtevnih vremenskih pogojih kot so vetre, valovanje, nevihte, ... kar pa je po mojem mnenju bistveno bolj pomembno kot pa poznavanje pomorskega prava, temeljne črte obalnega morja, ... Teorijo se dejansko lahko naučite sami, tudi navigacijo (določanje pozicije plovila, določanje kurza na izbrano lokacijo, ...), kako pa to dejansko znate uporabljati v praksi na morju, ko ni "undo" funkcije in prijatelja, ki bi znal popraviti napačno odločitev, ob tem pa imate na krovu vsaj še kakega prijatelja oziroma družino, pa z zahoda se približuje nevihta, ki je niti ne prepoznate oziroma ne znate oceniti hitrosti približevanja, ... VS800 1
u-r-o-s Objavljeno Maj 14, 2015 Opozori Objavljeno Maj 14, 2015 Samo te stvari si pridobis izkljucno z izkusnjami in preplutimi miljami. Navtika je specifika ker je ogromno dejavnikov in faktorjev. Mors jo met rad in spostovat naravo Je pa veliko takih "kapitanov" potrebnih pomoci da ne gre vse v fondo...
Damian Objavljeno Januar 17, 2016 Opozori Objavljeno Januar 17, 2016 Moje osebno splošno mnenje je, da je zahtevano znanje za izpit zelo neživljenjsko in nima kakšne velike povezave s tem, kar je res pomembno za varno plovbo po morju. En kup nepotrebnega balasta,na katerem se izživljajo člani komisij, brez praktičnega šolanja, nam dajo kapitane, ki so na morju v praksi potencialno nevarni sebi in drugim..... Žal, vendar je tako.... Kakih 20 let izkušenj na morju, navigacije sem se pa največ naučil v letalstvu (cca38 let izkušenj...). Pa še vedno vem, da ne vem veliko....
motolover Objavljeno Januar 26, 2016 Opozori Objavljeno Januar 26, 2016 Meni se zdi izpit in program čisto v redu. Nekje je treba začeti.
nofla Objavljeno Januar 26, 2016 Opozori Objavljeno Januar 26, 2016 Glede nato, da je obseg tečaja predvsem teoretičen, menim da je vsebina kar primerna, saj se vsak kandidat seznani z osnovami tako mornarskih veščin, pravil izogibanja in trčenja, meteorologije, motoroznastva in pravnih predpisov. Če primerjam z izpitom za avto je vsebina primerljiva s teorijo. Manjka pa pri pridobitvi izpita za voditelja čolna praktični del na morju, ki bi po mojem mnenju moral biti obvezen, kot izpitna vožnja pri vozniškem izpitu za motorno vozilo.
franc Objavljeno Januar 27, 2016 Opozori Objavljeno Januar 27, 2016 Praktičen del je bedarija (včasih je bil del izpita) . Ker izpit "pokriva" vse od 3 pa do 24 metrov dolžine, rahlo dvomim da jih bo prav veliko vozilo 24 metrsko barko, če delaš izpit v neki lupinici s Tomos 4 (tako so včasih delali praktični del) pa tudi ne pridobiš nekih izkušenj. lp
nofla Objavljeno Januar 27, 2016 Opozori Objavljeno Januar 27, 2016 pred 5 urami, franc pravi: Praktičen del je bedarija (včasih je bil del izpita) . Ker izpit "pokriva" vse od 3 pa do 24 metrov dolžine, rahlo dvomim da jih bo prav veliko vozilo 24 metrsko barko, če delaš izpit v neki lupinici s Tomos 4 (tako so včasih delali praktični del) pa tudi ne pridobiš nekih izkušenj. lp Se ne strinjam povsem - tudi praktično vožnjo in izpit za avto se običajno ne izvaja na renault traffic-u, ampak na manjšem osebnem avtomobilu, čeprav ti izpit velja tudi za kombinirano vozilo oziroma katerokoli vozilo do 3,5 t oziroma 8+1 sedež - s praktično izpitno vožnjo (naj bi) kandidat dokazal, da pozna osnove obnašanja in upravljanja vozila, ne pa da v celoti obvlada vozilo v vseh pogojih vožnje in voznih razmerah. Tudi pri praktičnem delu v "lupinici s Tomos 4" bi kandidat osvojil osnove obnašanja plovila na vodi, da ne bi prihajalo do situacij, ko novopečeni "kapitan" pričakuje od plovila, da se bo z njim lahko ustavil na mestu kot z avtomobilom, ko pritisne zavoro ...
franc Objavljeno Januar 27, 2016 Opozori Objavljeno Januar 27, 2016 Čisto nič boljše nebi bilo. "Lupinica" ima 200 kg s posadko vred, manjša jadrnica 2-3 tone, 24 metrov pa vaga 30+ ton. Prvo ustaviš z nogo da ne butne v pomol "zadnja" pa zruši pomol, če udari vanj. 99% "pomorščakov" v najboljšem primeru uporablja čoln par dni na leto na jadranu (in jadran ni ravno neko zahtevno morje, če nisi ravno idiot) . lp
nemo Objavljeno Januar 27, 2016 Opozori Objavljeno Januar 27, 2016 pred 20 minutami, franc pravi: Čisto nič boljše nebi bilo. "Lupinica" ima 200 kg s posadko vred, manjša jadrnica 2-3 tone, 24 metrov pa vaga 30+ ton. Prvo ustaviš z nogo da ne butne v pomol "zadnja" pa zruši pomol, če udari vanj. 99% "pomorščakov" v najboljšem primeru uporablja čoln par dni na leto na jadranu (in jadran ni ravno neko zahtevno morje, če nisi ravno idiot) . lp S trditvijo o Jadranu se ne morem strinjati. Nevarnost Jadrana so hitre vremenske spremembe, ki jih nevešči navtičarji ne opazijo dovolj zgodaj in se "kar naenkrat" znajdejo sredi škontradure ali kakšnega podobnega pojava... notranc, u-r-o-s in C eagle 3
nemo Objavljeno Februar 29, 2016 Opozori Objavljeno Februar 29, 2016 (popravljeno) V podkrepitev mojemu postu, prilagam nekaj fotk iz Koprskega zaliva, kjer smo na povratku iz regate v Trstu doživeli udar tramuntane 8-9 Bf (iz jasnega v oblačno in nato spet v jasno - vse v treh urah). Bilo je tudi nekaj havarij... "v tem nezahtevnem morju..." Popravljeno Februar 29, 2016. Popravil nemo VS800, RobiRoberto, notranc in 2 others 5
u-r-o-s Objavljeno Februar 29, 2016 Opozori Objavljeno Februar 29, 2016 Tramontana, je kar pogost pojav na S jadranu ja, ne moreš verjet kako hitro prileti zadeva. Če te pa že dobi pa počakat nekje na odprtem, da se zadeva umiri kot pa silit v marine, priveze... Vedno večji problemi so tudi na sidriščih, ker je gužva postala nenormalna v poletnem času, ljudje ne obvladajo sidranja, oziroma se zasidrajo v bonaci, ko pa ponoči prične pihat je pa takoj štala in takrat lahko nasrkaš (ali pa moraš vsaj prebedeti noč), zaradi kakšnih takšnih biserov... Plačite si še tist 1 tedenski tečaj na vodi, vam ne bo žal nofla in nemo 2
nemo Objavljeno Marec 1, 2016 Opozori Objavljeno Marec 1, 2016 Priporočam branje knjižice "Značilnosti plovbe ob jugoslovanski obali Jadrana in izbor sidrišč v lukah od Pirana do Kotora", ki jo je leta 1985 izdal starosta slovenskega jadranja prof. Mirko Bogić. V prvem delu podrobno in nazorno opisuje značilnosti vremena in vetrov na Jadranu, vse na podlagi 90 (devedeset) letnih jadralskih izkušenj!!! Drugi del brošure (izbor sidrišč) je zdaj v pretežni meri zastarel, ker je bilo od izdaje brošure in do danes zgrajenih ogromno marin, vsi priljubljeni zalivi pa so opremljeni z bojami za privezovanje. nofla 1
franc Objavljeno Marec 1, 2016 Opozori Objavljeno Marec 1, 2016 pred 19 urami, nemo pravi: V podkrepitev mojemu postu, prilagam nekaj fotk iz Koprskega zaliva, kjer smo na povratku iz regate v Trstu doživeli udar tramuntane 8-9 Bf (iz jasnega v oblačno in nato spet v jasno - vse v treh urah). Bilo je tudi nekaj havarij... "v tem nezahtevnem morju..." In ni bilo prej nobenega opozorila?
smasher Objavljeno Marec 1, 2016 Opozori Objavljeno Marec 1, 2016 Seveda je vedno opozorilo, 15min preden začne metat barke vn najprej močno piha Me prav zanima komu bi uspelo skočit v pristanišče in šibat vn na odprto ko ti kontra piha tramontana.
franc Objavljeno Marec 1, 2016 Opozori Objavljeno Marec 1, 2016 Aha. Za kakšen ARSO ni še noben slišal? Pa ko greš na regato te vreme (veter) prav nič ne zanima? Zahtevno morje je ko gredo glave (ko se nimaš kam umaknit) ne pa, ko potolče par slabo privezanih bark. V najslabšem primeru trpi denarnica. lp
nemo Objavljeno Marec 1, 2016 Opozori Objavljeno Marec 1, 2016 pred 6 urami, franc pravi: In ni bilo prej nobenega opozorila? Vedeli smo, da bo pihnilo, kakšno uro smo opazovali razvoj oblakov. Ko je bilo očitno, da ne bomo vpluli v marino pred udarom trauntane, smo pobrali jadra in motorirali do priveza. V nobenem trenutku nismo bili ogroženi in smo se zavedali situacije in vseh nevarnosti ter smo ukrepali kot je bilo potrebno in se je (ne samo takrat) pokazalo za pravilno. S fotografijami sem želel le odgovoriti na trditev, da je Jadran nezahtevno morje. Daleč od tega... Francu pa želim, da mu bosta Eol in Pozejdon naklonjena in da ga bosta kalila postopoma. Tako srečo sem imel jaz. C eagle 1
Snečer Objavljeno Marec 13, 2016 Opozori Objavljeno Marec 13, 2016 Prav fotografije kažejo, da si se lahko šel turista v tem "orkanu". Tam vidim, da je en celo bos, ga je veter sezul?
nemo Objavljeno Marec 13, 2016 Opozori Objavljeno Marec 13, 2016 Na tisto regato me je lastnik povabil kot taktika. Kot rečeno, vozili smo regato in vse je bilo OK. Tudi med nevihto je bilo tako. Za posadko pa je bilo nekaj "novosti", ampak kot rečeno, vse pod kontrolo. Ko sem skočil v kabino in se vrnil s fotoaparatom, me je krmar čudno pogledal, ker je mislil, da sem šel po life jacket, ali pa vsaj po jakno. To, da sem se vrnil s fotoaparatom, je bil znak, da je vse pod kontrolo. In nastale so fotke, ki so zabeležile zanimiv naravni pojav in ljudi v tistem trenutku. Ko krmarim sam, je manj možnosti za zajem podobnih kadrov v takih okoliščinah... u-r-o-s in notranc 2
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se