Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno
Pozdravljeni.
 
Skupaj s par prijatelji se zanimamo za opravljanje tečaja za izpit za čoln. Sedaj me pa zanima, ali imate kakšne izkušnje glede opravljanja, kje in kako...?
Trenutno smo kontaktirali več ponudnikov in smo zaenkrat naleteli na najbolj ugodno ponudbo pri Jadralnem klubu Sailsation (http://www.tecaj-za-coln.si/). Edini pogoj je, da naberem najmanj 10 oseb in trenutno nam manjkajo še štirje. Tako da bom to objavil na različnih forumih, kajti bi rad našel še te štiri osebe, saj bi bila potem cena tečaja 89€ na osebo. Če bi nas pa bilo več kot 15, bi pa cena tečaja padla  na 79€/osebo.
Če je kdo zainteresiran, mi nej piše na email: tadejopresnik14@gmail.com
Objavljeno

Pozdravljen,

 

sam sem zadevo opravljal pri tem ponudniku izobraževanja ( http://www.navtikon.si/) . Izredno zadovoljen z storitvijo, na netu je obstajala tudi varianta za kupon za 50% popust ( kuponko, 1nadan ipd.) Je pa res, da je odvisno tudi od kraja v katerem nameravaš obiskovati tečaj.

Objavljeno

seprav ti bi bil kapetan duge plovidbe in po forumih isces bon za 10$.

Objavljeno

Meni se bol zdi da je bol reklamni prvi prispevek kot pa kej drugega... Drugače pa js sm delu pri Spinakerju, tečaj v Celju, izpit pa potem delaš v Kopru,Ljubljani ali Mariboru (vsaj včasih mislim,da je blo tko) je pa najceneje da se sam naučiš, enga dobiš da ti navigacijo fajn razlož in greš na izpit.. Moreš pa res v nulo znat ker na morju ni heca...

Lp

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Pozdravljen,

 

sam sem zadevo opravljal pri tem ponudniku izobraževanja ( http://www.navtikon.si/) . Izredno zadovoljen z storitvijo, na netu je obstajala tudi varianta za kupon za 50% popust ( kuponko, 1nadan ipd.) Je pa res, da je odvisno tudi od kraja v katerem nameravaš obiskovati tečaj.

Ha ha 

 

Tudi jaz sem delal izpit za čoln pri tem kapitanu.

Zelo dobro predava in pove bistvo kar dejansko potrebuješ na morju in izpitu.

Je pa res, da če kdo misli delat izpit brez učenja naj kar pozabi, ker NO-GO

 

Sam sem se učil več kot celo sredno šolo :OK:

 

Sem pa zato v prvo naredil.

 

Komisija na izpitu pa res ne pozna milosti.

Če kaj ne veš-----adijo

Zakonodaja in ostali balast---ajde

 

Navigacija pa mora bit v nulo.

  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno

Meni se bol zdi da je bol reklamni prvi prispevek kot pa kej drugega... Drugače pa js sm delu pri Spinakerju, tečaj v Celju, izpit pa potem delaš v Kopru,Ljubljani ali Mariboru (vsaj včasih mislim,da je blo tko) je pa najceneje da se sam naučiš, enga dobiš da ti navigacijo fajn razlož in greš na izpit.. Moreš pa res v nulo znat ker na morju ni heca...

Lp

Delno se strinjam, tudi boljša polovica je opravljala tečaj pri Spinakerju in bila zelo zadovoljna, naredila "iz prve", čeprav ima izpitna komisija največkrat "določene težave" z žensko populacijo na izpitih za voditelja čolna :krneki: Bi pa rad izostavil dejstvo (potrejno velikokrat v tridesetletnih izkušnjah na morju), da izpit za voditelja čolna (ki se mimogrede opravlja le teoretično, v učilnici - primerjava z opravljanjem vozniškega izpita za, recimo da smo aktualni s forumom, enosledno vozilo zgolj v učilnici, brez praktične vožnje na poligonu ter izpitne vožnje na cesti, v prometu ... :eek: - nočem niti razmišljati o rezultatu oziroma posledicah...) pomeni le temeljno znanje za upravljanje s plovilom, predvsem pa si je potrebno pred prvo resno plovbo pridobiti (pod nadzorom ustrezno usposobljenega inštruktorja) tudi več kot potrebna praktična znanja ter izkušnje pri upravljanju s plovilom, predvsem v bolj zahtevnih vremenskih pogojih kot so vetre, valovanje, nevihte, ... kar pa je po mojem mnenju bistveno bolj pomembno kot pa poznavanje pomorskega prava, temeljne črte obalnega morja, ... Teorijo se dejansko lahko naučite sami, tudi navigacijo (določanje pozicije plovila, določanje kurza na izbrano lokacijo, ...), kako pa to dejansko znate uporabljati v praksi na morju, ko ni "undo" funkcije in prijatelja, ki bi znal popraviti napačno odločitev,  ob tem pa imate na krovu vsaj še kakega prijatelja oziroma družino, pa z zahoda se približuje nevihta, ki je niti ne prepoznate oziroma ne znate oceniti hitrosti približevanja, ...

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Samo te stvari si pridobis izkljucno z izkusnjami in preplutimi miljami. Navtika je specifika ker je ogromno dejavnikov in faktorjev. Mors jo met rad in spostovat naravo ;)

Je pa veliko takih "kapitanov" potrebnih pomoci da ne gre vse v fondo...

  • 8 mesecev pozneje...
Objavljeno

Moje osebno splošno mnenje je, da je zahtevano znanje za izpit zelo neživljenjsko in nima kakšne velike povezave s tem, kar je res pomembno za varno plovbo po morju. En kup nepotrebnega balasta,na katerem se izživljajo člani komisij, brez praktičnega šolanja,  nam dajo kapitane, ki so na morju v praksi potencialno nevarni sebi in drugim.....

Žal, vendar je tako.... Kakih 20 let izkušenj na morju, navigacije sem se pa največ naučil v letalstvu (cca38 let izkušenj...).

Pa še vedno vem, da ne vem veliko....

 

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Glede nato, da je obseg tečaja predvsem teoretičen, menim da je vsebina kar primerna, saj se vsak kandidat seznani z osnovami tako mornarskih veščin, pravil izogibanja in trčenja, meteorologije, motoroznastva in pravnih predpisov. Če primerjam z izpitom za avto je vsebina primerljiva s teorijo. Manjka pa pri pridobitvi izpita za voditelja čolna praktični del na morju, ki bi po mojem mnenju moral biti obvezen, kot izpitna vožnja pri vozniškem izpitu za motorno vozilo.

Objavljeno

Praktičen del je bedarija (včasih je bil del izpita) . Ker izpit "pokriva" vse od 3 pa do 24 metrov dolžine, rahlo dvomim da jih bo prav veliko vozilo 24 metrsko barko, če delaš izpit v neki lupinici s Tomos 4 (tako so včasih delali praktični del) pa tudi ne pridobiš nekih izkušenj.

lp

Objavljeno
pred 5 urami, franc pravi:

Praktičen del je bedarija (včasih je bil del izpita) . Ker izpit "pokriva" vse od 3 pa do 24 metrov dolžine, rahlo dvomim da jih bo prav veliko vozilo 24 metrsko barko, če delaš izpit v neki lupinici s Tomos 4 (tako so včasih delali praktični del) pa tudi ne pridobiš nekih izkušenj.

lp

Se ne strinjam povsem - tudi praktično vožnjo in izpit za avto se običajno ne izvaja na renault traffic-u, ampak na manjšem osebnem avtomobilu, čeprav ti izpit velja tudi za kombinirano vozilo oziroma katerokoli vozilo do 3,5 t oziroma 8+1 sedež - s praktično izpitno vožnjo (naj bi) kandidat dokazal, da pozna osnove obnašanja in upravljanja vozila, ne pa da v celoti obvlada vozilo v vseh pogojih vožnje in voznih razmerah. Tudi pri praktičnem delu v "lupinici s Tomos 4" bi kandidat osvojil osnove obnašanja plovila na vodi, da ne bi prihajalo do situacij, ko novopečeni "kapitan" pričakuje od plovila, da se bo z njim lahko ustavil na mestu kot z avtomobilom, ko pritisne zavoro ...:headbang:

Objavljeno

Čisto nič boljše nebi bilo. "Lupinica" ima 200 kg s posadko vred, manjša jadrnica  2-3 tone, 24 metrov pa vaga 30+ ton. Prvo ustaviš z nogo da ne butne v pomol "zadnja" pa zruši pomol, če udari vanj. 99% "pomorščakov" v najboljšem primeru uporablja čoln par dni na leto na jadranu (in jadran ni ravno neko zahtevno morje, če nisi ravno idiot) .

lp

Objavljeno
pred 20 minutami, franc pravi:

Čisto nič boljše nebi bilo. "Lupinica" ima 200 kg s posadko vred, manjša jadrnica  2-3 tone, 24 metrov pa vaga 30+ ton. Prvo ustaviš z nogo da ne butne v pomol "zadnja" pa zruši pomol, če udari vanj. 99% "pomorščakov" v najboljšem primeru uporablja čoln par dni na leto na jadranu (in jadran ni ravno neko zahtevno morje, če nisi ravno idiot) .

lp

S trditvijo o Jadranu se ne morem strinjati. Nevarnost Jadrana so hitre vremenske spremembe, ki jih nevešči navtičarji ne opazijo dovolj zgodaj in se "kar naenkrat" znajdejo sredi škontradure ali kakšnega podobnega pojava... 

 

  • Všeč mi je 3
  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno (popravljeno)

V podkrepitev mojemu postu, prilagam nekaj fotk iz Koprskega zaliva, kjer smo na povratku iz regate v Trstu doživeli udar tramuntane 8-9 Bf (iz jasnega v oblačno in nato spet v jasno - vse v treh urah). Bilo je tudi nekaj havarij... "v tem nezahtevnem morju..."

pM5EpK.jpg

4sZxIe.jpg

PWbOkZ.jpg

bfbSkY.jpg

Wdvisk.jpg

MUyKiq.jpg

PAKgFy.jpg

oLuRsg.jpg

0MxTgw.jpg

Popravljeno . Popravil nemo
Objavljeno

Tramontana, je kar pogost pojav na S jadranu ja, ne moreš verjet kako hitro prileti zadeva.

Če te pa že dobi pa počakat nekje na odprtem, da se zadeva umiri kot pa silit v marine, priveze...

Vedno večji problemi so tudi na sidriščih, ker je gužva postala nenormalna v poletnem času, ljudje ne obvladajo sidranja, oziroma se zasidrajo v bonaci, ko pa ponoči prične pihat je pa takoj štala in takrat lahko nasrkaš (ali pa moraš vsaj prebedeti noč), zaradi kakšnih takšnih biserov...

Plačite si še tist 1 tedenski tečaj na vodi, vam ne bo žal ;)

 

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Priporočam branje knjižice "Značilnosti plovbe ob jugoslovanski obali Jadrana in izbor sidrišč v lukah od Pirana do Kotora", ki jo je leta 1985 izdal starosta slovenskega jadranja prof. Mirko Bogić.

V prvem delu podrobno in nazorno opisuje značilnosti vremena in vetrov na Jadranu, vse na podlagi 90 (devedeset) letnih jadralskih izkušenj!!!

Drugi del brošure (izbor sidrišč) je zdaj v pretežni meri zastarel, ker je bilo od izdaje brošure in do danes zgrajenih ogromno marin, vsi priljubljeni zalivi pa so opremljeni z bojami za privezovanje.

 

 

Objavljeno
pred 19 urami, nemo pravi:

V podkrepitev mojemu postu, prilagam nekaj fotk iz Koprskega zaliva, kjer smo na povratku iz regate v Trstu doživeli udar tramuntane 8-9 Bf (iz jasnega v oblačno in nato spet v jasno - vse v treh urah). Bilo je tudi nekaj havarij... "v tem nezahtevnem morju..."

 

In ni bilo prej nobenega opozorila?

Objavljeno

Seveda je vedno opozorilo, 15min preden začne metat barke vn najprej močno piha :D Me prav zanima komu bi uspelo skočit v pristanišče in šibat vn na odprto ko ti kontra piha tramontana.

Objavljeno

Aha. Za kakšen ARSO ni še noben slišal?

Pa ko greš na regato te vreme (veter) prav nič ne zanima?

Zahtevno morje je ko gredo glave (ko se nimaš kam umaknit) ne pa, ko potolče par slabo privezanih bark. V najslabšem primeru trpi denarnica.

lp

Objavljeno
pred 6 urami, franc pravi:

In ni bilo prej nobenega opozorila?

Vedeli smo, da bo pihnilo, kakšno uro smo opazovali razvoj oblakov. Ko je bilo očitno, da ne bomo vpluli v marino pred udarom trauntane, smo pobrali jadra in motorirali do priveza. V nobenem trenutku nismo bili ogroženi in smo se zavedali situacije in vseh nevarnosti ter smo ukrepali kot je bilo potrebno in se je (ne samo takrat) pokazalo za pravilno. 

S fotografijami sem želel le odgovoriti na trditev, da je Jadran nezahtevno morje. Daleč od tega...

Francu pa želim, da mu bosta Eol in Pozejdon naklonjena in da ga bosta kalila postopoma.

Tako srečo sem imel jaz.

 

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Prav fotografije kažejo, da si se lahko šel turista v tem "orkanu".

Tam vidim, da je en celo bos, ga je veter sezul?

 

Objavljeno

Na tisto regato me je lastnik povabil kot taktika. Kot rečeno, vozili smo regato in vse je bilo OK. Tudi med nevihto je bilo tako. Za posadko pa je bilo nekaj "novosti", ampak kot rečeno, vse pod kontrolo. Ko sem skočil v kabino in se vrnil s fotoaparatom, me je krmar čudno pogledal, ker je mislil, da sem šel po life jacket, ali pa vsaj po jakno. To, da sem se vrnil s fotoaparatom, je bil znak, da je vse pod kontrolo. In nastale so fotke, ki so zabeležile zanimiv naravni pojav in ljudi v tistem trenutku. Ko krmarim sam, je manj možnosti za zajem podobnih kadrov v takih okoliščinah...

  • Všeč mi je 2

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!