Skoči na vsebino

renault 4 GTL,po domače katrca


Priporočene objave

Objavljeno

ker sem postal lastnik katrce (dobil sem jo zastonj :D ) me zanimajo kakšni zanimivi linki o tem stroju:) kakšna stvar je še za porihtat preden jo bom registriral,zato mi bojo prišli prav kakšni nasveti o servisih,vzdrževanju... mogoče obstaja kje servisna knjižica...?

Objavljeno

če rabš kšn del sporoč, stric ma eno na dvorišču (upam, da še)...

Objavljeno

Za začetek sporoči, kateri model imaš, ker kot vem, so imele katrce vgrajene 3 motoje. V 60 letih 425 ccm motor in 3 prestave, kasneje je bila 600 ccm (pri nas je imela oznako TL) in pa v 80 letih GTL model s 1108 ccm in mislim da 34 KM. Motorji so bili različni, pa tudi kakšna druga razlika med temi avtomobili bi se našla.

Objavljeno

če smo natančni:

Renault 4 GTL,letnik 1990,25kW,1108ccm

smeško,mislim da bom potreboval kiler,pa če ima mogoče uno plastiko k pride radio notr-mislim ga montirat pa ni nobenega temu namenjenega prostora.drugače pa pride čisto spodaj pod komandami za gretje.

Objavljeno

Nekaj podatkov:

RENAULT 4 GTL

svečke:

champion L92YC razmik 0,6mm

platine: razmik 0,4mm, kot zapiranja kontaktov 57°-3 (63%-3)

predvžig: 6°±1 (a=12mm)

vrtljaji prostega teka:

68±2,6 rad/s - (650±25 min-1),

uplinjač: zenith 28IF,

zaporedje vžigov: 1-3-4-2

zrak ventilov:

hladen: sesalni 0,15mm, izpušni 0,20mm

vroč: sesalni 0,18mm, izpušni 0,25mm

olje v motorju: 3 litri

olje v menjal.: 1,8 l SAE 80W API GL5, MIL 2105 B aliC

hladilna tekočina: 5,9 litra

dolžina: širina: višina:

3,668m 1,509m 1,550m

teže in obtežbe:

teža praznega vozila:

720 kg

obtežbe preme (prazno vozilo):

spredaj: 415 kg, zadaj: 305 kg

dovoljena obtežba preme:

spredaj: 520 kg, zadaj: 570 kg

dovoljena skupna teža: 1050 kg

dovoljena obremenitev prtljažnika na strehi:

60 kg

Kvarijo se samo malenkosti: preglej spodnje končnike, kontakte v sprednjih žmigavcih in rjo povsod. Takoj po vžigu deloma odvzemi čokin ga kmalu izključi. Avto je večen - dokler ga ne uniči rja :wink:

Objavljeno

no to sem hotel.hvala ti!

podatki in nasveti dobrodošli še naprej.

drugače je precej solidno ohranjena-ima 100.000km in ata je redno opravljal servise na renaultu:) rjo sem opazil spredaj pod odbijačem, in na dnu kabine čisto spredaj (tam kjer imaš noge),vendar ni nič posebnega.a bi blo dobro tisto spredaj zavarit ali zamenjat?bom zvečer al pa jutr dal sliko gor,zdej nimam fotoaparata doma.

s kje naj potegnem kable za radio?namreč nimam tiste plastike kamor naj bi radio prišel,zvočniki so drugače montirani in sem najdel kable.kam naj priključim štrom za radio?no sej še nisem mel tolk cajta da bi iskal,mogoč vseen kšna 'zvijača':)

Objavljeno

Plus za radio priklopi na nosilec varovalke - izberi tisto, ki ti ustreza:

stalno priljučena, samo ob kontaktu ali pri "delnem kontaktu". Minus daj na en šrauf na plehu. Aja, varovalke so spodaj levo od volana.

Objavljeno

hvala,bom jutr šraufal če bo cajt.kako pa veš katera varovalka je katera(to glede kontakta mislim)?

Objavljeno

imel sem 4 katre,ki so delale po +100km/dan mestne voznje.Vprimerjavi z yugoti 45 ki sem jih tudi imel nekaj je npr.zamenjava zaganjaca 10x bolj z.j.b.n.,da ne govorim o zamenjavi sklopke :evil: ,zamenjava bilokatere gume na polosovini je pri yugotu prdec proti katri.Zracnost pus na vilici je bila pogosta...Ze res da so pri meni avti krvavi pot potili,ampak sraufat yugota je bila prava milina proti katri.Da pa te ne bom prevec zamoril,naj ti povem da so katce s katerimi so nezno delali in jih niso zelo gonili tudi zelo dolgo lepo sluzile gospodarjem.Pa srecno s tvojo Katico LP FLY

Objavljeno

no ja,katra mi je bol všeč k pa bosanc...

kaj menite na tole,bo treba zavarit?najbrž se je nekam zaletel in je zato tko zgnilo ker drugač ni tolk gnila

normal_renault4-v3.JPG

Objavljeno

Katrca je res zakon pr nas doma je bila najbolj uporabljan avto pa čeprav smo mel še dva zravn!Nikol je ni bilo škoda za srat po mestu in mal je kurla!!Pa še nikol ji nam 'odpustu' da me je popeljala v svet avtoužitkov!! Bila je moja prva...pa ne okol govort!!:oops: :oops: :oops: :D :shock:

Ciao,by Pero

Objavljeno

no evo,men je tud junfr vzela-prvi moj avto

drugač sem pa prej že druge vozu

Objavljeno
hvala,bom jutr šraufal če bo cajt.kako pa veš katera varovalka je katera(to glede kontakta mislim)?

Vzameš 12 voltni "fazenbrifar", pa probaš kje sveti brez ključa, ključ obrnjen na oznako A (glej ključavnico) in še s kontaktom.

Kaj je na sliki? Slikaj rjavino bolj od daleč.

  • 2 let pozneje...
Objavljeno (popravljeno)

spidi V6 katrca

moderator sporoča: poskusi še enkrat uploadat sliko, ker je prišlo do napake in slika ni vidna(lahko da je prevelika)...bom združil objave...Lp,Tc

Popravljeno . Popravil Thundercat
Objavljeno

torej, batzajla, moj nasvet je takle:

Ne se preveč matrat s tole kartco. Sem imel 2, vozil sem jih kar nekaj. Prvo pravilo je če menjaš olje mora delat večno, torej jo boš mel lahko za oldtajmerja. Če pa jo hočeš zgonit pa ne vlagat noter druzga kot pa v končnike, ki tu kar hitr crknejo. Olje pa samo dolivat, pa ti mora delat vsaj 50000 (prej več) km. brez menjave.

Vse je torej odvisno od tvojega namena.... :D

Zdajle za čez zimo si pa skrivi eno bakreno cevko in jo namontiraj med levim delom šipe in režo desnega dela gretja prednje šipe - s tem ti zrak piha še v tisti levi kot prve šipe, ki jo boš drugače skoz brisal... Jaz ti svoje ne morem posodit, ker mi je inovacijo ob prodaji splel sosed... in jo imel v svoji katri...

Je pa nasvetov tu 10000, na kratko... tolk.... Je pa to avto za "žur". Pa še policaji te težje ustavijo, ker že s prazno, kaj šele s polno že težko čez 100 prilezeš.... :OK:

Sem preživel ogromno km s to gajbico...

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!