Skoči na vsebino

Tresenje prednjega kolesa


jezek007

Priporočene objave

 Zdravilo. Ne spuščaj iz rok krmila.

to mores pred vsakim naseljem krmilo spustit z rok, da vidis ce motor gre se zmeri naravnost :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

to mores pred vsakim naseljem krmilo spustit z rok, da vidis ce motor gre se zmeri naravnost :P

Ja, ja kr zgovarji se. raj povej da tresenje prednjega kolesa uporabljaš za motenje radarjev :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To ni težava, to je dodatna funkcija na motociklu ... Greš na jadranko pa se do onemoglosti nažreš lignjev, al pa na Trojanah krofov, pol se ti seveda drema. Če se ti ful drema in zaspiš, kakopak spustiš balanco in te pol malo strese.  :OK: Še preden se zapelješ pod nasproti vozeč avtobus si kot pušlc!  :grim  :ninja:

 

Tudi meni trese med 60 in 80 km/h, sem probal z zadnjim, vsemi in brez kufrov, vse isto. V kratkem menjam gume pa bomo videli potem kakšna bo situacija. Sem si kar malo oddahnil, da (n)vas je toliko, gre očitno za pogost pojav. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja, ja kr zgovarji se. raj povej da tresenje prednjega kolesa uporabljaš za motenje radarjev :)

ne zdej mi ne trese, sportsmart so mi pa tresle. tko da ne mores bit ravno pameten pr tem tresenju. je pa fajn ce ne trese, da lahko malo krmilo spustis pa roke pretegnes.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

 

Zdravilo. Ne spuščaj iz rok krmila.

 

kako nj pa smsje pišem :?

 

:krneki:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Predvsem preveri prvo platišče,men trese pri 50-70kmh ,sem pa v MNE zapeljal v udarno luknjo,platišče je kot novo a se ga ne da več centrirat oziromauravnat.

Zadnji kovček pa neb smel trest krmila pod 100kmh!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kako nj pa smsje pišem :?

:krneki:

Js ga mam u gatah pa s ticem tipkam , znajd se :P Popravljeno . Popravil Rogerg
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Meni je tresla prva guma za znoret, predvsem pri 55-60km/h, že od novega naprej

 

V garanciji so mi zato menjali prednjo feltno, pa diske, pa vse lezaje.

 

Nazadnje sem sam ugotovil (jebemti vse pooblaščene PodAlpske strokovnjake na pooblaščenih servisih), da je problem v ZADNJIH kolesnih ležajih, ter sem jih na svoje stroške in sam zamenjal - strošek 12e!!!!

 

Od takrat je zadeva BP-100%OK.

Gre se pa za superduper BMW, 2014 model

 

lp, andrej

Imel enake probleme z isto znamko :headbang: . Prvič sem jih na problem opozoril pri prevoženih 1000km, odgovor, se bodo "ulegle", dobro da se nisem jaz. Pri 5000km reklamiram ponovno, mi hočejo zaračunat centriranje. Gume Tourance EXP (še orginal nemške).

 

Pri mojem motorju (F650/800) je problem "čudežno" izginil po menjavi gum seveda ne pri njih. Potem zvozil dva kompleta "navadnih" Tourace, sedaj pa že drugi komplet Mitas-a, seveda prez opisanih problemov.

Popravljeno . Popravil MiNa
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Isto tezavo sem imel tudi sam na fazerju. Ce sem odstranil zadnji kufer je bila tezava resena..sprobano z michelinko pp3, bt016 in super duper mitasko. Mogoce pride do te tezave zaradi prelahkrga prednjega konca?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pri kakšni brzini pa? Nad 100km/h bi to bilo zaradi turbulenc, pri manjših hitrostih pa je to manj verjetno ... Čeprav očitno še vedno možno..?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Imel enake probleme z isto znamko :headbang: . Prvič sem jih na problem opozoril pri prevoženih 1000km, odgovor, se bodo "ulegle", dobro da se nisem jaz. Pri 5000km reklamiram ponovno, mi hočejo zaračunat centriranje. Gume Tourance EXP (še orginal nemške).

 

Pri mojem motorju (F650/800) je problem "čudežno" izginil po menjavi gum seveda ne pri njih. Potem zvozil dva kompleta "navadnih" Tourace, sedaj pa že drugi komplet Mitas-a, seveda prez opisanih problemov.

 

Ravno danes sem govoril po telefonu z Černivcem iz MotoSI-ja.

Zmenjena sva, da se drugi teden dobiva in rečeva par besed ravno okoli tega problema in odnosa superduper germanske znamke do nategnjenih Slovenjceljnov. Me prav zanima, če bojo imeli jajca za objavit dejstva.

Drugače pa BMW, vsaj po sliki ni Nemški :grim, ampak Culukafrijski in Indijski.

 

potem me pa še po vsakem izrednem servisu (10 v enem letu) kličejo iz BMW SLO in sprašujejo, kako sem zadovoljen z zadnjim nakupom :headbang:

 

lp, andrej

post-20815-0-28128700-1436387535_thumb.jpg

Popravljeno . Popravil THOMPSON
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pri majhnih hitrostih recimo tam od 40-70.

Vibracije zaradi kovčka:

večinoma so to mikrovibracije, ko vzmetenje in turbulenca pridejo v resonanco. ko spustiš balanco se le ta začne vedno bolj tresti, takoj ko postaviš gor roke se umiri. Rešitev, povečanje prednapetosti zadnje vzmeti. Vsaj men se je to dogajalo.

Imel sem pa tudi z eno od treh sportsmartk probleme, ko je tresla vedno, ne samo pri določenih kmjih, sčasoma jo je začelo tudi čudno obrabljati in sem jo samo fuknil stran. 

Popravljeno . Popravil DAMI34
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...kaj pa če daš kufr na balanco... a pol ti bo pa tazadno kolo treslo..   :huh:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Rabimnasvet.

 

Ko spustim krmilo z obema rokama pri cca 60-100 km/h mi zacne trest oziroma zmetava prednje kolo postopoma in vse bolj, če ne zagrabim bi me verjetno odfu.. :), kakšen nasve zakaj se to dogaja oziroma kako odpraviti.

 

Hvala LP

 

Sem imel popolnoma iste težave, pnevmatika Dunlop sportsmart. Edina rešitev je bila menjava.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Imel enkrat enako težavo z tresenje spredaj! Guma je bila čisto nova Conti RoadAttack2. Dal celo dvakrat centrirati, čeprav mi je že prvič vukanizer dejal, da je nekaj narobe z gumo! Ni pomagalo, po kakih 1500km sem jo dol zabrisal, dal drugo Conti RA2 gor in stvar je bila rešena. Širnik mi je sicer dejal, da naj mu jo pač nazaj pošljem in jo bo reklamiral, ampak nekako mi je ratalo, da se mi še danes valja po garaži....  :ninja:  

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vibracije zaradi kovčka:

večinoma so to mikrovibracije, ko vzmetenje in turbulenca pridejo v resonanco. ko spustiš balanco se le ta začne vedno bolj tresti, takoj ko postaviš gor roke se umiri. Rešitev, povečanje prednapetosti zadnje vzmeti. Vsaj men se je to dogajalo.

Imel sem pa tudi z eno od treh sportsmartk probleme, ko je tresla vedno, ne samo pri določenih kmjih, sčasoma jo je začelo tudi čudno obrabljati in sem jo samo fuknil stran.

Zelo mogoce, saj je bil zadnji feder ze malo bogi. No tezavo sem resil s prodajo in nakupom motorja ki nemore imeti kufra :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Predvsem preveri prvo platišče,men trese pri 50-70kmh ,sem pa v MNE zapeljal v udarno luknjo,platišče je kot novo a se ga ne da več centrirat oziromauravnat.

Zadnji kovček pa neb smel trest krmila pod 100kmh!

A KTM ti trese?

Kaj boš pa naredu?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A KTM ti trese?Kaj boš pa naredu?

Ko bo čas bom zamenjal prvo platišče:-D
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Po menjavi prednje pnevmatike (no, tudi zadnje) je tresenje prenehalo, pa je bila tudi stara centrirana. Težavo torej definitivno povzroča deformirana pnevmatika. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Hja tudi meni trese... Menjani ležaji spredaj, zadaj... Naslednji korak komplet obnova prednjih vilic (vzmeti, olje, puše, semeringi)... TrailAttack 2...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!