Jernej23 Objavljeno November 1, 2015 Opozori Objavljeno November 1, 2015 Je že kaj znanega kdaj in za koliko bo pri nas? Zanima me, če ima kdo kakšno vezo pri uvozniku ali kakorkoli drugje, ker bi res rad pogledal zadevo v živo in po možnosti šel en krog (Enduro verzija) Bo kdo kupil novo...itd. KilleRBee 1
hajoktejn Objavljeno November 1, 2015 Opozori Objavljeno November 1, 2015 Tud mene, če bo razlika zgolj jurja več za KTM, je zame še vedno predraga ...
Jernej23 Objavljeno November 2, 2015 Avtor Opozori Objavljeno November 2, 2015 Nemška prednaročila so 9200... se pravi pri nas verjetno še ene 500 več Zakaj "predraga" (to se itak strinjam da je, isto kot vsi 1zyl!) - ker je potem rabljena po treh letih ničvredna ali je kak objektiven tehnični razlog? Ker pod kožo naj bi bila enaka KTM...optično mi pa tudi bolj potegne od 690, ki se ji verjetno doba izteka.
Sonex Objavljeno Januar 31, 2016 Opozori Objavljeno Januar 31, 2016 Pise nekje " is expected to be around 8,000 euros in Europe " ampak verjetno bo več. Če pa bi bila res 8000, bi bila verjetno boljša izbira kot KTM. Pa še sedež piše da je udobnejši
KilleRBee Objavljeno Februar 1, 2016 Opozori Objavljeno Februar 1, 2016 (popravljeno) Tole zna bit zanimivo, spredaj dodaš še en tank goriva in maš pomoje kar hud range. Popravljeno Februar 1, 2016. Popravil KilleRBee aders, Jernej23, Janezs in 2 others 5
franc Objavljeno Februar 1, 2016 Opozori Objavljeno Februar 1, 2016 Nikoli mi ni bila jasna ta obsedenost z dodatnimi rezervoarji. Potrebni so v kakšni afriki, sibiriji... Ampak 99% teh motorjev (z dodatnimi rezervoarji) nikoli ne bo odšlo iz "civilizacije" in je originalen čisto dovolj velik. lp
KilleRBee Objavljeno Februar 1, 2016 Opozori Objavljeno Februar 1, 2016 No ja nevem kakšne izlete imaš ti, ampak primer na mojem me zelo moti majhen tank naredim cca 200km predno tankam v enem dnevu naredim 600-1000km, kar po cesti kar nekako gre pumpa na cca 50km - je pa zlo moreče sploh k prletiš v dolomite in moraš tankati gorivo za 2€/L kolegi na adventurjih se pa smejejo. No ja če se vrnem na 701 enduro - originalno ima 13l tank s katerim naj bi naredil do čiste nule 260km (če gledamo, da bo imel enako porabo kot 690 enduro R). Kar se mi zdi malo sploh, če primerjamo s 640 adventure, ki ima tank 28 litrov. Se pa strinjam da v 99% nebodo te motorji odšli iz civilizacije - je pa annoying na 200km tankat! sayo in Bostjan L 2
franc Objavljeno Februar 1, 2016 Opozori Objavljeno Februar 1, 2016 (popravljeno) Edino kar je meni nadležno, so samopostrežne (brez osebja) pumpe po italiji. Drugače je 200 km čisto dovolj. Dodatni rezervoarji+ prtljaga (če sem dobro bral je na 701 to še malo problem) , pa si počasi "na napačnem motorju" . Če ima 701 podobno vzmetenje (vzmeti) kot KTM je hitro preveč. Pa tudi kakšen smisel ima "lahek" motor, če ni več lahek? Ps. s 13 litri (če ima podobno porabo kot 690) lahko naredi 300 km Popravljeno Februar 1, 2016. Popravil franc KilleRBee in Joker 2
KilleRBee Objavljeno Februar 1, 2016 Opozori Objavljeno Februar 1, 2016 (popravljeno) Se strinjam, kva pa vem - vsakemu svoje men range tudi nekaj pomeni... Eh pomoje je identičen KTM 690 enduro. - Pazi Angleži so na testu samo sedež odstranili, na škatli od filtra pa... So pa omenjali, da naj bi glede na 690 enduro amortizerji imeli malenkostno več hoda... Popravljeno Februar 1, 2016. Popravil KilleRBee
franc Objavljeno Februar 1, 2016 Opozori Objavljeno Februar 1, 2016 Ja, "govora" je o boljših komponentah (kaj, pa jih večina le ugiba) . Boljše naj bi bile prednje vilice (v čem in kaj pa presega moje poznavanje modelov) . 275 mm hoda vzmetenja je imel že 690 R (prejšnji) . Kakor koli gledam, lepo ampak nič revolucionarnega. KilleRBee 1
Jernej23 Objavljeno Februar 2, 2016 Avtor Opozori Objavljeno Februar 2, 2016 Cena pod 9k ne gre nič, sem se še pred novim letom zanimal pri uvozniku... Mogoče bo v prihodnosti kakšen rabljen naprodaj in zagrabim. Optično mi je lepša od pomaranče če ne drugega Trenutno imam par alternativ v planu, Xchallenge, TE630, 690Enduro. Drugače pa sem na prvem od omenjenih delal po 270-280 z tankom (cca.10l če se prav spomnem) pa ne 90 po avtocesti, tisto grem stavit da gre okroglih 300 od pokrovčka do suhega KilleRBee 1
Jernej23 Objavljeno Oktober 31, 2016 Avtor Opozori Objavljeno Oktober 31, 2016 se je že kdo opogumil in bi jo malo razkazal?
Jernej23 Objavljeno September 6, 2017 Avtor Opozori Objavljeno September 6, 2017 Včeraj sem imel možnost preizkusit beštijo v živo Bolje če je ne bi, ker sedaj še bolj razmišljam kako jo spraviti domov... https://mojalbum.com/jernejl1/701-enduro Precej drugačen karakter od stare 690, ne zabije tako iz nule samo pa precej zavede občutek hitrosti oz. obratov. Zdi se mi, da se vse dogaja v eni prestavi višje, kljub Akrapoviču zelo tih, prodajalec super prijazen, zgovoren in ustrežljiv! Pričakujem da jih bo z leti nekaj na SLO cestah/tablicah še avtomagazinov test: https://www.avto-magazin.si/moto/vozili-smo/vozili-smo-husqvarna-701-enduro/ aders, gsxf750, Janezs in 1 other 3 1
Nearrain Objavljeno September 6, 2017 Opozori Objavljeno September 6, 2017 (popravljeno) 35 minutes ago, Jernej23 said: Včeraj sem imel možnost preizkusit beštijo v živo Bolje če je ne bi, ker sedaj še bolj razmišljam kako jo spraviti domov... https://mojalbum.com/jernejl1/701-enduro Precej drugačen karakter od stare 690, ne zabije tako iz nule samo pa precej zavede občutek hitrosti oz. obratov. Zdi se mi, da se vse dogaja v eni prestavi višje, kljub Akrapoviču zelo tih, prodajalec super prijazen, zgovoren in ustrežljiv! Pričakujem da jih bo z leti nekaj na SLO cestah/tablicah še avtomagazinov test: https://www.avto-magazin.si/moto/vozili-smo/vozili-smo-husqvarna-701-enduro/ Runs like a raped ape. BTW: Test je kot bi ga prodajalec sadja in zelenjave napisal/na pol prepisal, ne pa moto novinar Popravljeno September 6, 2017. Popravil Nearrain Ni3ous 1
Ni3ous Objavljeno September 6, 2017 Opozori Objavljeno September 6, 2017 7 hours ago, Jernej23 said: Včeraj sem imel možnost preizkusit beštijo v živo Bolje če je ne bi, ker sedaj še bolj razmišljam kako jo spraviti domov... https://mojalbum.com/jernejl1/701-enduro Precej drugačen karakter od stare 690, ne zabije tako iz nule samo pa precej zavede občutek hitrosti oz. obratov. Zdi se mi, da se vse dogaja v eni prestavi višje, kljub Akrapoviču zelo tih, prodajalec super prijazen, zgovoren in ustrežljiv! Pričakujem da jih bo z leti nekaj na SLO cestah/tablicah še avtomagazinov test: https://www.avto-magazin.si/moto/vozili-smo/vozili-smo-husqvarna-701-enduro/ A si ga ti položil? Včeraj zjutraj sem jaz še celega nazaj pripeljal
jskrablin Objavljeno September 6, 2017 Opozori Objavljeno September 6, 2017 A to ste pri Motoxgeneration testirali?
Jernej23 Objavljeno September 7, 2017 Avtor Opozori Objavljeno September 7, 2017 Ne nisem ga jaz, pred mano so že bile akrobacije baje si je en zlomil zapestje ker ni zvozil na makedamu z ABS... Jap, MotoXgeneration! Glede testa je pa tudi kolega, ki je bil z mano rekel, da teh slovenskih sploh ne more brati. Naj bi ga v kratkem dobili neki novinarji, vsaj Rok je tako rekel preden smo se poslovili... Bomo videli če bo kak pameten članek nastal Nearrain in jskrablin 1 1
Popularna objava Ni3ous Objavljeno September 24, 2017 Popularna objava Opozori Objavljeno September 24, 2017 @Mattithyahu, @GO_Tomi, @Tex, @DAMI34, @ofc, @Mavti, @siks, @gsxf750, @jskrablin, @lightning Družba hvala za pohvale in spodbudo. Prepričanje da se nekdo veseli mojih potopisov, mi vliva energijo potrebno da se tak potopis začne in tudi spiše do konca, ker vzame veliko časa. Hvala za podporo! Ja tenerejko sem prodal, ker se bo v bodoče moje avanturistično doživljanje rahlo spremenilo, vendar na način ki bo verjetno tudi forumašem všeč. Grand enduro segment tule furamo že skoraj 8 let. V tem času sem doživel veliko, se naučil veliko in se ves čas tudi razvijal. Prodaja tenerejke in nakup drugega motorja je bil pogoj, da se lahko v tem segmentu zadeve razvijajo naprej. Namreč v prihodnje želim nadaljevati s solo enduro tripi v še bolj odročne kraje, tehnično še bolj zahtevne tako fizično kot za motor. Zato rabim motor, ki ima dobro osnovo za adventure enduro in je lažji kot Tenerejka. WR450 in podobne hard endure, so nekoliko manj primerne za adventure enduro zaradi prekratkih servisnih intervalov, pogostega štelanja ventilov, dražjega vzdrževanja, manj primerni so za tranzite, ter zadnji subframe ni izdelan dovolj močno za tovorjenje 25kg+ overland prtljage pri visokih hitrostih po zahtevnih offroadih. Tako sem vplačal Husqvarno 701, ki je idealna izbira za moje potrebe v vseh pogledih. Očitno sem opis 701-ke nekega dne zelo dobro zadel, ker moj stavek sedaj uporabljajo celo v ppt prezentaciji pri razvoju rally/adventure kitov za ta motor Servisni interval na 10 000 km. Ta motor ima vse kar potrebujem/oz. je najboljša osnova za moje prihodnje načrte... nato sledijo upgrejdi & personalizacije. Izboljšave za namene moje bodoče uporabe, ki bo med drugimi tudi udeležba na kakem rally-ju. Morda bo kdo rekel, da je isto kot 690, kar v principu drži, tehnično pa bolj ne. Poleg tega pa kaže da se je KTM 690 zapisal v zgodovino, ker novega ne moreš več naročiti. 701 ima v primerjavi z 690 spremenjenih par ključnih stvari, ki ta motor naredijo še boljšega. Glava motorja je drugačna in ni več težav z "rocker arms" odpovedjo, ki je bil velik minus pri KTM, nova 701 ima balanserje v agregatu, kar neverjetno zmanjša vibracije in ima daleč najmanj vibracij v primerjavi z vsemi enocilindraši kar so jih kdaj izdelali. Drugačna je tudi mapa, 74 konjev! Vzmetenje je drugačno od 690 in ima več hoda, drugačen oz. večji rezervoar goriva. Povsem nov je tudi okvir, kar prepreči zlom okvirja ( k temu prispeva tudi vzmetenje). 2018 model pa zgleda, da bo imel še malo večji rezervoar in Magura tako sklopko kot zavoro. Sem imel čast kot prvi v SLO na voljo testni primerek iz MotoXgeneration - uvoznik Brezovica. Motor me je prepričal. 145kg in 74 konjev, z vso opremo bo imel okoli 150kg. Neverjetno kako malo vibracij ima nova 701. Moč je vrtoglava. 3 prestava, 80 km/h, odpreš gas in gre na zadnje kolo za hec. Tenerejka ima original 187 kg, kar je velika razlika. Da ne govorimo o bornih 48 konjih... Trenutno čakam, da dobim enega prvih primerkov model 2018 v tem delu Evrope. V glavnem mislim, da se bo akcija v tej temi še nadaljevala in bo še zanimivo! Test ride: Iz tega motorja lahko narediš praktično RFR bike, kot ga vozijo na Dakar-u, le da ima 700 ccm. Vendar to je drag primer nekega ektrema. Civilizirane variante so bolj podobne temu. Jaz bom s predelavami predvidoma končal nekje vmes. Kor13, vuk76, GoBobi in 28 others 27 4
Kawl Objavljeno September 24, 2017 Opozori Objavljeno September 24, 2017 Odlična izbira. Tole more bit pravi avijon srečno Nearrain 1
siks Objavljeno September 24, 2017 Opozori Objavljeno September 24, 2017 @Ni3ous ...čestitke za nov stroj...verjamem, da si dobro premislil glede zamenjave tenerejke...ampak...je husa vsaj približno tako vzdržljiva?! tenerejka je enostavno grajena in zato verjetno enostavna za vzdrževanje...bo pri husi tudi tako? že prisotnost magurinih hidravličnih bombončkov kaže na to, da je vzdrževanje pogostejše, verjetno pa tudi zahtevnejše in dražje...tako je po moje tudi z ostalimi pritiklinami (vzmetenje, agregat:ventili-kako pogost je interval kontrole ventilov, svečke,...). po drugi strani pa verjetno tudi nudi več oz. to kar iščeš. glede na to, da si kar tehnični človek, boš verjetno večino osnovnega vzdrževanja opravil sam...poročaj! Ni3ous 1
Kawl Objavljeno September 24, 2017 Opozori Objavljeno September 24, 2017 Kot verjetno tudi sam veš se pri enduro poteh naredi precej manj kilometrov kot pri bolj cestno naravnanih motorjih. Če na dan narediš z enduro tako kot Ni3ous 300km po raznih vukojebinah moraš biti fesjt hraber. Jaz jih naredim 100km pa je to to - roke do tal Kaj hočerm povedat je to da tudi če so servisi pogostejši si na koncu koncev na istem le da je precej manj kilometrov če pa gledaš po urah je pa tam .- tam v primerjavi s cestnim motorjem. igc1 1
jskrablin Objavljeno September 24, 2017 Opozori Objavljeno September 24, 2017 Takole je 'poslanstvo' 701 opisal kolega z nekaj motorističnimi izkušnjami: Citiraj A za takšno raziskovanje potrebuješ pravo orodje. Katerikoli od trenutno aktualnih potovalnih enduro motorjev odpade. Pa ne zato, ker z, recimo, GS-om ne bi zmogel prepeljati teh istih cest(ic), ampak zato, ker to GS (in Multistrada in Adventure in Tiger…) počnejo na povsem drugačen način. Pretežki so. In velika masa ima svojo vztrajnost, ki se upira, da bi, ko opaziš zmoto, na tla postavil nogo in motor z odrsavanjem zadnjega kolesa obrnil v drugo smer. Kaj šele, da bi se takšnega izleta lotil s kovčki in sopotnico na zadnjem delu. Ja, gre, ampak, vam povem, to ni to. Zato sem vesel, da še obstaja stroj, kot je tale Husa, ki pravzaprav v segmentu ostaja osamljena. Bratranec KTM 690 Enduro R se bojda s prihodom dvovaljnega motorja poslavlja. Triumph Tiger 800? Prevelik, pretežak. BMW F800GS? Že bližje, a še vedno – prevelik. https://www.avto-magazin.si/moto/blogi-mm/mm-matevz-hribar/zakaj-imam-rad-motorje-kot-je-husqvarna-701-enduro-zadnji-primerek-izumirajoce-vrste/ 701 je idealen stroj za terene, ki jih @Ni3ous vozi. Pozabi na pretežke in podhranjene stroje ne glede na to kako legendarni so. Brez prtljage je 701 resen terenski izstrelek, ki se tudi naslanjanja na kako bando ne brani. Razni 'advenčerji' nimajo za burek... razen pri lomljenju kosti, ko se enkrat onih vsaj 200 kil železja odloči it nekam po svoje. pred 2 urami, Kawl pravi: Kot verjetno tudi sam veš se pri enduro poteh naredi precej manj kilometrov kot pri bolj cestno naravnanih motorjih. Če na dan narediš z enduro tako kot Ni3ous 300km po raznih vukojebinah moraš biti fesjt hraber. Jaz jih naredim 100km pa je to to - roke do tal Terenska vožnja je za motor precej bolj obremenjujoča kot cestna vožnja. In isto za voznika. Tako da 10k km servisni interval je že ok... v realnosti je pa treba kr na pol tega ali manj olje menjat. Na cesti sklopke praktično ne rabiš ko se enkrat premakneš z mesta. Na terenu pa (vsaj tam kjer se običajno preganjam s 690) je skoz v uporabi. Vzmetenje itak faše extra porcijo dela. Pomoje so edini del motorja, ki na terenu manj trpi manj kot na asfaltu - zavore. siks, igc1, Joker in 2 others 3 2
Ni3ous Objavljeno September 24, 2017 Opozori Objavljeno September 24, 2017 Tenerejka je zelo robustno narejena in dvomim da jo po vzdržljivosti prekaša 701. Vendar računam da pa bo vseeno zelo blizu. Husqvarna 701 je je narejena premišljeno za dejanski namen uporabe. Tenerejka v osnovi ni narejena za to kar sem jaz z njo počel, potrebne so bile velike predelave, da je lažje prenašala vse kar sem ji vrgel pod kolesa. 701 je precej lažji motor in ko pade po tleh, pade po tleh 40 kg manj teže, kar pomeni manjša možnost kozmetičnih poškodb ali kakih lomov plastike, ročk, zvito krmilo ipd... Agregat v 701 je zelo preizkušen, agregat v osnovi izvira iz Dakar RFR, močno preizkušen je bil tudi v 690, sedaj z modelnim letom pa so ga pri 701 še izboljšali saj je "top end" od Duke-a, torej ima izboljšano glavo, kjer več niso težava odmikači ventilov, katere se je pri 690 skorajda menjalo preventivno, sicer je pogosto sledil "pogreb". Pregled zračnosti ventilov je resda na 10 000 km, (Tenere na 20 000 km), ampak to je samo pregled, ki nič ne stane. Jaz šraufam motor v celoti sam, tako da je strošek le material. Dejansko vidim razliko le v pogostejšem pregledu ventilov in menjavi dveh svečk namesto ene (Tenere). Redni servis opravljam 2x pogosteje kot to narekujejo navodila, saj pri naši uporabi motorja ne gre upoštevati prevožene km ampak delovne ure, katere hitro nakleplješ. Magura zahteva menjavo olja na dve leti, kar je minimalen strošek. Tesnila pa niso draga. Preventivno v izogib okvaram se lahko natakne Oberon nadomestek, nisem še preveril kako je z vzdržljivostjo originalov... Vzmetenje... tega sem že sedaj na Tenerejki (USD od Yamaha WR 48 mm, 300 mm) servisiral vsako zimo. Enkrat letno menjava olja in tesnil, vsako drugo leto pa še inner & outer bushings) To se ne bo spremenilo tudi pri Husqvarni 701. Nasplošno bo vzdrževanje tam-tam. Ne bi ji pa zameril tudi malo višjega stroška vzdrževanja, ker je precej bolj navita in zmogljiva. Aha spregledal sem da je medtem priletel že post od jskrablina... kjer pojasnjuje podobno... Čas bo pokazal več.... MiNa, igc1, BIF in 5 others 8
Kawl Objavljeno September 24, 2017 Opozori Objavljeno September 24, 2017 SE pravi menjava olja na ktm 640 690 namesto na 6000km na 3000km ?
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se