Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
Jernej23

Husqvarna 701 (Enduro in Supermoto)

Recommended Posts

Jernej23

Je že kaj znanega kdaj in za koliko bo pri nas?

Zanima me, če ima kdo kakšno vezo pri uvozniku ali kakorkoli drugje, ker bi res rad pogledal zadevo v živo in po možnosti šel en krog (Enduro verzija)

Bo kdo kupil novo...itd.

2016-Husqvarna-701-Enduro-24.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jernej23

Nemška prednaročila so 9200... se pravi pri nas verjetno še ene 500 več

Zakaj "predraga" (to se itak strinjam da je, isto kot vsi 1zyl!) - ker je potem rabljena po treh letih ničvredna ali je kak objektiven tehnični razlog?

Ker pod kožo naj bi bila enaka KTM...optično mi pa tudi bolj potegne od 690, ki se ji verjetno doba izteka.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Sonex

Pise nekje " is expected to be around 8,000 euros in Europe " ampak verjetno bo več.  Če pa bi bila res 8000, bi bila verjetno boljša izbira kot KTM. Pa še sedež piše da je udobnejši :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
KilleRBee

Tole zna bit zanimivo, spredaj dodaš še en tank goriva in maš pomoje kar hud range.

 

 

Husqvarna_701_Tanks_1.jpg

2016-husqvarna-701-enduro-1140x708.jpg

701tank02.jpg

Edited by KilleRBee

Share this post


Link to post
Share on other sites
franc

Nikoli mi ni bila jasna ta obsedenost z dodatnimi rezervoarji. Potrebni so v kakšni afriki, sibiriji... Ampak 99% teh motorjev (z dodatnimi rezervoarji) nikoli ne bo odšlo iz "civilizacije" in je originalen čisto dovolj velik.

lp

Share this post


Link to post
Share on other sites
KilleRBee

No ja nevem kakšne izlete imaš ti, ampak primer na mojem me zelo moti majhen tank naredim cca 200km predno tankam v enem dnevu naredim 600-1000km, kar po cesti kar nekako gre pumpa na cca 50km - je pa zlo moreče sploh k prletiš v dolomite in moraš tankati gorivo za 2€/L kolegi na adventurjih se pa smejejo.

No ja če se vrnem na 701 enduro - originalno ima 13l tank s katerim naj bi naredil do čiste nule 260km (če gledamo, da bo imel enako porabo kot 690 enduro R). Kar se mi zdi malo sploh, če primerjamo s 640 adventure, ki ima tank 28 litrov.

 

Se pa strinjam da v 99% nebodo te motorji odšli iz civilizacije - je pa annoying na 200km tankat!
 

59e96__2016-Husqvarna-701_Frame-Tank-300x230.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
franc

Edino kar je meni nadležno, so samopostrežne (brez osebja) pumpe po italiji. Drugače je 200 km čisto dovolj.

Dodatni rezervoarji+ prtljaga (če sem dobro bral je na 701 to še malo problem) , pa si počasi "na napačnem motorju" . Če ima 701 podobno vzmetenje (vzmeti) kot KTM je hitro preveč. Pa tudi kakšen smisel ima "lahek" motor, če ni več lahek?

Ps. s 13 litri (če ima podobno porabo kot 690) lahko naredi 300 km

Edited by franc

Share this post


Link to post
Share on other sites
KilleRBee

Se strinjam, kva pa vem - vsakemu svoje men range tudi nekaj pomeni...

Eh pomoje je identičen KTM 690 enduro. - Pazi Angleži so na testu samo sedež odstranili, na škatli od filtra pa...

 

 

So pa omenjali, da naj bi glede na 690 enduro amortizerji imeli malenkostno več hoda...

ktm.PNG

Edited by KilleRBee

Share this post


Link to post
Share on other sites
franc

Ja,  "govora" je o boljših komponentah (kaj, pa jih večina le ugiba) . Boljše naj bi bile prednje vilice (v čem in kaj pa presega moje poznavanje modelov) . 275 mm hoda vzmetenja je imel že 690 R (prejšnji) . Kakor koli gledam, lepo ampak nič revolucionarnega.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jernej23

Cena pod 9k ne gre nič, sem se še pred novim letom zanimal pri uvozniku...

Mogoče bo v prihodnosti kakšen rabljen naprodaj in zagrabim. Optično mi je lepša od pomaranče če ne drugega

Trenutno imam par alternativ v planu, Xchallenge, TE630, 690Enduro. Drugače pa sem na prvem od omenjenih delal po 270-280 z tankom (cca.10l če se prav spomnem) pa ne 90 po avtocesti, tisto grem stavit da gre okroglih 300 od pokrovčka do suhegaB)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jernej23

Včeraj sem imel možnost preizkusit beštijo v živo :)

Bolje če je ne bi, ker sedaj še bolj razmišljam kako jo spraviti domov...

https://mojalbum.com/jernejl1/701-enduro

Precej drugačen karakter od stare 690, ne zabije tako iz nule samo pa precej zavede občutek hitrosti oz. obratov.

Zdi se mi, da se vse dogaja v eni prestavi višje, kljub Akrapoviču zelo tih, prodajalec super prijazen, zgovoren in ustrežljiv!

Pričakujem da jih bo z leti nekaj na SLO cestah/tablicah:cool:

 

še avtomagazinov test:

https://www.avto-magazin.si/moto/vozili-smo/vozili-smo-husqvarna-701-enduro/

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nearrain
35 minutes ago, Jernej23 said:

Včeraj sem imel možnost preizkusit beštijo v živo :)

Bolje če je ne bi, ker sedaj še bolj razmišljam kako jo spraviti domov...

https://mojalbum.com/jernejl1/701-enduro

Precej drugačen karakter od stare 690, ne zabije tako iz nule samo pa precej zavede občutek hitrosti oz. obratov.

Zdi se mi, da se vse dogaja v eni prestavi višje, kljub Akrapoviču zelo tih, prodajalec super prijazen, zgovoren in ustrežljiv!

Pričakujem da jih bo z leti nekaj na SLO cestah/tablicah:cool:

 

še avtomagazinov test:

https://www.avto-magazin.si/moto/vozili-smo/vozili-smo-husqvarna-701-enduro/

 

Runs like a raped ape.  :smoke:

BTW: Test je kot bi ga prodajalec sadja in zelenjave napisal/na pol prepisal, ne pa moto novinar

Edited by Nearrain

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ni3ous
7 hours ago, Jernej23 said:

Včeraj sem imel možnost preizkusit beštijo v živo :)

Bolje če je ne bi, ker sedaj še bolj razmišljam kako jo spraviti domov...

https://mojalbum.com/jernejl1/701-enduro

Precej drugačen karakter od stare 690, ne zabije tako iz nule samo pa precej zavede občutek hitrosti oz. obratov.

Zdi se mi, da se vse dogaja v eni prestavi višje, kljub Akrapoviču zelo tih, prodajalec super prijazen, zgovoren in ustrežljiv!

Pričakujem da jih bo z leti nekaj na SLO cestah/tablicah:cool:

 

še avtomagazinov test:

https://www.avto-magazin.si/moto/vozili-smo/vozili-smo-husqvarna-701-enduro/

 

A si ga ti položil? Včeraj zjutraj sem jaz še celega nazaj pripeljal :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jernej23

Ne nisem ga jaz, pred mano so že bile akrobacije :D baje si je en zlomil zapestje ker ni zvozil na makedamu z ABS...

Jap, MotoXgeneration!

Glede testa je pa tudi kolega, ki je bil z mano rekel, da teh slovenskih sploh ne more brati. Naj bi ga v kratkem dobili neki novinarji, vsaj Rok je tako rekel preden smo se poslovili... Bomo videli če bo kak pameten članek nastal

Share this post


Link to post
Share on other sites
siks

@Ni3ous ...čestitke za nov stroj...verjamem, da si dobro premislil glede zamenjave tenerejke...ampak...je husa vsaj približno tako vzdržljiva?! tenerejka je enostavno grajena in zato verjetno enostavna za vzdrževanje...bo pri husi tudi tako? že prisotnost magurinih hidravličnih bombončkov kaže na to, da je vzdrževanje pogostejše, verjetno pa tudi zahtevnejše in dražje...tako je po moje tudi z ostalimi pritiklinami (vzmetenje, agregat:ventili-kako pogost je interval kontrole ventilov, svečke,...). po drugi strani pa verjetno tudi nudi več oz. to kar iščeš. glede na to, da si kar tehnični človek, boš verjetno večino osnovnega vzdrževanja opravil sam...poročaj!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kawl

Kot verjetno tudi sam veš se pri enduro poteh naredi precej manj kilometrov kot pri bolj cestno naravnanih motorjih. Če na dan narediš z enduro tako kot Ni3ous 300km po raznih vukojebinah moraš biti fesjt hraber. Jaz jih naredim 100km pa je to to - roke do tal :)

Kaj hočerm povedat je to da tudi če so servisi pogostejši si na koncu koncev na istem le da je precej manj kilometrov če pa gledaš po urah je pa tam .- tam v primerjavi s cestnim motorjem.

Share this post


Link to post
Share on other sites
jskrablin

Takole je 'poslanstvo' 701 opisal kolega z nekaj motorističnimi izkušnjami:

Citiraj

A za takšno raziskovanje potrebuješ pravo orodje. Katerikoli od trenutno aktualnih potovalnih enduro motorjev odpade. Pa ne zato, ker z, recimo, GS-om ne bi zmogel prepeljati teh istih cest(ic), ampak zato, ker to GS (in Multistrada in Adventure in Tiger…) počnejo na povsem drugačen način. Pretežki so. In velika masa ima svojo vztrajnost, ki se upira, da bi, ko opaziš zmoto, na tla postavil nogo in motor z odrsavanjem zadnjega kolesa obrnil v drugo smer. Kaj šele, da bi se takšnega izleta lotil s kovčki in sopotnico na zadnjem delu. Ja, gre, ampak, vam povem, to ni to. Zato sem vesel, da še obstaja stroj, kot je tale Husa, ki pravzaprav v segmentu ostaja osamljena. Bratranec KTM 690 Enduro R se bojda s prihodom dvovaljnega motorja poslavlja. Triumph Tiger 800? Prevelik, pretežak. BMW F800GS? Že bližje, a še vedno – prevelik.

https://www.avto-magazin.si/moto/blogi-mm/mm-matevz-hribar/zakaj-imam-rad-motorje-kot-je-husqvarna-701-enduro-zadnji-primerek-izumirajoce-vrste/

701 je idealen stroj za terene, ki jih @Ni3ous vozi. Pozabi na pretežke in podhranjene stroje ne glede na to kako legendarni so. Brez prtljage je 701 resen terenski izstrelek, ki se tudi naslanjanja na kako bando ne brani. Razni 'advenčerji' nimajo za burek... razen pri lomljenju kosti, ko se enkrat onih vsaj 200 kil železja odloči it nekam po svoje.

 

pred 2 urami, Kawl pravi:

Kot verjetno tudi sam veš se pri enduro poteh naredi precej manj kilometrov kot pri bolj cestno naravnanih motorjih. Če na dan narediš z enduro tako kot Ni3ous 300km po raznih vukojebinah moraš biti fesjt hraber. Jaz jih naredim 100km pa je to to - roke do tal :)

Terenska vožnja je za motor precej bolj obremenjujoča kot cestna vožnja. In isto za voznika. Tako da 10k km servisni interval je že ok... v realnosti je pa treba kr na pol tega ali manj olje menjat. Na cesti sklopke praktično ne rabiš ko se enkrat premakneš z mesta. Na terenu pa (vsaj tam kjer se običajno preganjam s 690) je skoz v uporabi. Vzmetenje itak faše extra porcijo dela. Pomoje so edini del motorja, ki na terenu manj trpi manj kot na asfaltu - zavore. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ni3ous

Tenerejka je zelo robustno narejena in dvomim da jo po vzdržljivosti prekaša 701. Vendar računam da pa bo vseeno zelo blizu. Husqvarna 701 je  je narejena premišljeno za dejanski namen uporabe. Tenerejka v osnovi ni narejena za to kar sem jaz z njo počel, potrebne so bile velike predelave, da je lažje prenašala vse kar sem ji vrgel pod kolesa. 701 je precej lažji motor in ko pade po tleh, pade po tleh 40 kg manj teže, kar pomeni manjša možnost kozmetičnih poškodb ali kakih lomov plastike, ročk, zvito krmilo ipd... Agregat v 701 je zelo preizkušen, agregat v osnovi izvira iz Dakar RFR, močno preizkušen je bil tudi v 690, sedaj z modelnim letom pa so ga pri 701 še izboljšali saj je "top end" od Duke-a, torej ima izboljšano glavo, kjer več niso težava odmikači ventilov, katere se je pri 690 skorajda menjalo preventivno, sicer je pogosto sledil "pogreb".  Pregled zračnosti ventilov je resda na 10 000 km, (Tenere na  20 000 km), ampak to je samo pregled, ki nič ne stane. Jaz šraufam motor v celoti sam, tako da je strošek le material.  Dejansko vidim razliko le v pogostejšem pregledu ventilov in menjavi dveh svečk namesto ene (Tenere).   

Redni servis opravljam 2x pogosteje kot to narekujejo navodila, saj pri naši uporabi motorja ne gre upoštevati prevožene km ampak delovne ure, katere hitro nakleplješ. Magura zahteva menjavo olja na dve leti, kar je minimalen strošek. Tesnila pa niso draga. Preventivno v izogib okvaram se lahko natakne Oberon nadomestek, nisem še preveril kako je z vzdržljivostjo originalov... 

Vzmetenje... tega sem že sedaj na Tenerejki (USD od Yamaha WR 48 mm, 300 mm) servisiral vsako zimo. Enkrat letno menjava olja in tesnil, vsako drugo leto pa še inner & outer bushings) To  se ne bo spremenilo tudi pri Husqvarni 701.  Nasplošno bo vzdrževanje tam-tam. 

Ne bi ji pa zameril tudi malo višjega stroška vzdrževanja, ker je precej bolj navita in zmogljiva. 

Aha spregledal sem da je medtem  priletel že post od jskrablina... kjer pojasnjuje  podobno...

Čas bo pokazal več....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • bobi1001
    • ukica
      Tudi vse 2013+ nimajo abs-a.    Neki hudega problema naredit 500km jaz osebno nimam.. motor gre, mogoce ga je treba mickn bolj navijat kot V2. Stopalke so zelo sportno postavljene, tudi balanca je nizja ter ozja od prejsnih modelov.  Glede sopotnice nevem, ker imam zadi od rsv4 zadek, ter dol pobrane tacke..  Spraseval si glede servisa ter ventilov.. ja ventile je treba gledat(glede na servisno na 20k km), servisna podpora je v pizdi. Jaz osebno svojo ze 3 zaporedno aprilijo vozim v SMK(pozimi ko ima cas sraufat tole eksotiko ), vendar kar veliko izkusenj s sraufanjem tega ima tudi @marincspeedshop  Jaz bom mogoce prodal svojo, ce kupim dirkalca... in bo “kriza” po denarju  
    • Grut
      voc vrong vid ju ... 
    • Loba
      Segment športnih "SUV"-ov se povečuje, itak da končni izdelek ne bo tako futurističen, ko bodo dodali vso potrebno civilizacijo na motor, ampak zgleda tudi meni hudo ! to bo ene 210 kg? , cca 150 PS ? a je kdo že kaj več našel na netu?   
    • sergini
      Najboljša je ta pri temu vlogerju, da se lepo pred domačo garažo nakonc posnetka zapelje. Zgleda, da je sin po poklicu
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!