Nearrain Objavljeno September 24, 2017 Opozori Objavljeno September 24, 2017 Olje in oljni filter je najmanjsi strosek in najmanjsi vlozek dela. Pogostejsa menjava je vec kot dobrodosla...sploh pri enocilindrasih. Kdor maze, taj vozi. Ni3ous, jskrablin, gsxf750 in 1 other 4
lightning Objavljeno September 24, 2017 Opozori Objavljeno September 24, 2017 Da, ko sem imel se 640 sem menjal olje in filtre na 3-3.5k km. Vozil sem pa pretezno gozdne poti, vlake, makadame in seveda transferji. Bi rekel ena srednja ''zloraba'' motorja. Lp Lightning Ni3ous 1
jskrablin Objavljeno September 24, 2017 Opozori Objavljeno September 24, 2017 pred eno uro, Kawl pravi: SE pravi menjava olja na ktm 640 690 namesto na 6000km na 3000km ? Če bi se rad z motorjem dolgo in kvalitetno vozil - ja. Sicer pa so za bolj specifična vprašanja in daljša pojasnila na voljo teme za ustrezne modele motorjev.
Ni3ous Objavljeno September 24, 2017 Opozori Objavljeno September 24, 2017 1 hour ago, Kawl said: SE pravi menjava olja na ktm 640 690 namesto na 6000km na 3000km ? Ne vem za 640, toda 690 in 701 imata predpisan servisni interval na 10 000 km, torej v praksi je ok na 10 000 km. Jaz delam nekje na 5000 - 6000 km, zaradi večje obremenitve in manj prevoženih km (več delovnih ur). V resnici pa bi mi bilo sprejemljivo tudi na manj. oz toliko da ni treba delat servisa nekje vmes na posameznem večjem par tednov dolgem enduro tripu. MiNa, Nearrain in Joker 1 2
Ni3ous Objavljeno September 24, 2017 Opozori Objavljeno September 24, 2017 Sicer pa je en in edini H701E že v Sloveniji in ga že cca kako leto vozi naš član soforumaš Nearrain. On ima več izkušenj in lahko pove kaj več.
Nearrain Objavljeno September 25, 2017 Opozori Objavljeno September 25, 2017 H701E zame = Za vse ostalo >>>-------> Testna voznja - MotoXgeneration v Ljubljani jskrablin, igc1, BIF in 2 others 5
franc Objavljeno September 25, 2017 Opozori Objavljeno September 25, 2017 Ni3ous, čestitam za nakup. "Tenerejaši" bodo razočarani (prodaja bo drastično padla (ni daleč od resnice)) . Glede na to, da je v "osnovi" še vedno Ktm, so tvoje ocene teže preoptimistične. Če imajo navedeno težo 145, je dejansko "na cesto" cca 155kg (moj Ktm 690 ima "uradno" težo 138 kg dejansko pa "na cesti" (brez kufrov) 150 kg. Malo "lažejo" malo pa dodajo še razni dodatki) . lp BIF, igc1 in fazerčk 1 2
Ivana Objavljeno September 25, 2017 Opozori Objavljeno September 25, 2017 @franc Kolikor je meni znano, je suha teža 690 140kg, katerim moraš dodati še tekočine, da dobiš realno težo motorja, pripravljenega na vožnjo; kar na koncu nanese cca 155kg. 701 pa je zaradi večje suhe teže ter 1l večjega rezervoarja 'na cesti' težja za cca 6 kg, kot je 690. Joker in Ni3ous 2
Ni3ous Objavljeno September 25, 2017 Opozori Objavljeno September 25, 2017 6 hours ago, Nearrain said: H701E zame = Za vse ostalo >>>-------> Testna voznja - MotoXgeneration v Ljubljani Če koga zanima testna vožnja... se bo treba pa zelo podvizat, ker mislim, da jo imajo samo še do jutri, potem motor odhaja iz SLO.
franc Objavljeno September 25, 2017 Opozori Objavljeno September 25, 2017 pred 18 minutami, Ivana pravi: @franc Kolikor je meni znano, je suha teža 690 140kg, katerim moraš dodati še tekočine, da dobiš realno težo motorja, pripravljenega na vožnjo; kar na koncu nanese cca 155kg. 701 pa je zaradi večje suhe teže ter 1l večjega rezervoarja 'na cesti' težja za cca 6 kg, kot je 690. Teorija je eno, praksa nekaj drugega. KTM 690 letnik 2008 (kot moj) ima težo (uradno) 138 kg. Ktm (uradno) nikoli ne navaja "suhe teže" ampak "ready to race" (s tekočinami in očitno zelo malo goriva) . Bi bilo pa lepo, če bi podali dejansko težo, pa tržne (reklamne) poteze "preskočili" . Kdor hoče vedeti realno težo svojega motorja, ga mora postaviti na (dobro) vago. lp
jskrablin Objavljeno September 25, 2017 Opozori Objavljeno September 25, 2017 KTM navaja težo s tekočinami minus gorivo. Tako da 150kg - 12 litrov bencina je nekje okoli 140kg. Itak pa ga vsi proizvajalci malo po svoje svirajo s suho težo motorjev, tako da vaga velja v vsakem primeru.
Ivana Objavljeno September 25, 2017 Opozori Objavljeno September 25, 2017 (popravljeno) @franc Na uradni strani KTM-a je jasno navedeno, da je 140 kg suha teža in ne 'ready to race', zato je nepravično pisati, da zavajajo. Modeli, starejši od 2014 so bili za kak kilogram lažji, zato ima tvoja 690 138kg (suhe teže). Popravljeno September 25, 2017. Popravil Ivana
Nearrain Objavljeno September 25, 2017 Opozori Objavljeno September 25, 2017 EURO # je dodal par kg poleg vecjega rezervoarja Ni3ous 1
franc Objavljeno September 25, 2017 Opozori Objavljeno September 25, 2017 No ja, šel pogledat v "manual" (pa že to so malo popravljali, ko sem ga jaz kupoval je bila teža 138) . 138,5 kg brez goriva (potem pa je (skoraj) vsako leto pridobil po 0,5kg, očitno je bil osip konkurence, pa ni bilo pretirane potrebe po "lajšanju" številk). lp
Nearrain Objavljeno September 25, 2017 Opozori Objavljeno September 25, 2017 1 hour ago, franc said: Glede na to, da je v "osnovi" še vedno Ktm, so tvoje ocene teže preoptimistične. Kar se "osnove" tice: Agregat je z 2017 identicen kot ga ima KTM Duke 690.... dan-noc v primerjavi z starim/2016&ktm 690 EnduroR. ( na racun EURO sranja gre brez predelave spodaj malo slabse kot stari (resljivo). ... najvecji benifit, poleg moci je resen problem z rocker arms-i in za enocilindrasa toliko minorne vibracije, da niso omembe vredne)-... vzmetenje je bistveno boljse od tistega na KTM 690 EnduroR Sem probal KTM 690 Enduro R in ravno fedri so bili takrat deal breaker zame. Potem ko pa sem probla H701E ga pa tudi probat nebi sel . 7 minutes ago, franc said: No ja, šel pogledat v "manual" (pa že to so malo popravljali, ko sem ga jaz kupoval je bila teža 138) . 138,5 kg brez goriva (potem pa je (skoraj) vsako leto pridobil po 0,5kg, očitno je bil osip konkurence, pa ni bilo pretirane potrebe po "lajšanju" številk). lp Sam ne zacet grafkov popat... PROSIMMMM Ni3ous, gsxf750, igc1 in 1 other 1 1 2
Kawl Objavljeno September 25, 2017 Opozori Objavljeno September 25, 2017 A tanov ktm 690 enduro ima tud ta novejši agregat ? http://www.ktm.com/enduro/690-enduro-r-1/
Ni3ous Objavljeno September 25, 2017 Opozori Objavljeno September 25, 2017 Menda nima agregat od Duke-a.
BRANE Objavljeno September 25, 2017 Opozori Objavljeno September 25, 2017 (popravljeno) in koliko košta ta reč? tudi mene malo zanima... sem najdu Popravljeno September 25, 2017. Popravil BRANE Ni3ous in Nearrain 1 1
Kawl Objavljeno September 25, 2017 Opozori Objavljeno September 25, 2017 pred 1 minuto, Ni3ous pravi: Menda nima agregat od Duke-a. Ja sej ravno to gledam, ker ima večji bat kot 690-tka...
Ivana Objavljeno September 25, 2017 Opozori Objavljeno September 25, 2017 30 minutes ago, Kawl said: A tanov ktm 690 enduro ima tud ta novejši agregat ? http://www.ktm.com/enduro/690-enduro-r-1/ 690 ima enak agregat kot stara 701 (model 2016); torej ne od Duke-a kot ga ima nova 701 (model 2017). Poleg tega naj bi 690 postajal zgodovina, katerega bo 'zamenjal' 790 adv. igc1 1
Ni3ous Objavljeno September 26, 2017 Opozori Objavljeno September 26, 2017 Nekaj na temo vzdrževanja.... kdo je te sheme kdaj gledal za svoj motor ali po drugih manualih, bo opazil, da ni nič "abnormalnega" in so povsem sprejemljivi pogoji vzdrževanja za nek "light weight powerfull allrounder"....
Popularna objava Ni3ous Objavljeno September 26, 2017 Popularna objava Opozori Objavljeno September 26, 2017 Dobivam nekaj vprašanj tu in na FB... pa sem se odločil združiti nekaj mnenj, koristnih info, ki bodo morda še komu v pomoč in v odgovor. Daleč od tega da bi kritiziral po KTM 690, spoštujem ga povsem enako kot vsak drug motor in je eden redkih svoje vrste. To je le moj odgovor zakaj sem se navdušil nad 701 in zakaj nisem že prej kupil 690tke. Par ključnih razlik je v okvirju motocikla med 690 in 701. Sprednji stranski oporniki so drugače postavljeni, nameščeno je tudi vpetje za enostavno uporabo rally tower-a (nipli z navojem na "trnu" na obeh straneh cevi) Polemika o tem da je 701 le bel 690... Moje mnenje je da je 701 odlična evolucija 690. V principu /namenu enaka, iz inženirskega vidika pa večinoma zelo drugačna...Spretno oko lahko opazi le 2 enaka kosa na zgornji sliki in to je regulator napetosti in pokrov airboxa, (jaz najdem edino še enak pokrovček na rezervoarju hladilne tekočine in na hladilniku) za vse ostalo so uporabljeni povsem drugi deli. Kar se tiče spremembe okvirja... Razlogov za spremembo okvira je več...kar je pomembno za uporabnika je to da naj bi imela Husqvarna statično/geometrijsko bolj močen okvir in v kombinaciji z bolj kvalitetnim vzmetenjem od 690 tke se prepreči predvsem tole, kar je lahko kar big deal če si sredi ničesar, pa tudi ne bi rekel da je mačji kašelj če se ti to zgodi le v sosednji občini. NOTE: ne gre za neko pogosto napako v izdelavi, ampak bolj za pretirano uporabo motorja in kaj takega se najbrž ne bo zgodilo nobenemu SLO uporabniku 690tke. Zagotovo pa se kaj takega ne bo zgodilo nobenemu uporabniku 701 ke. Deloma zaradi boljšega okvirja, deloma zaradi boljšega vzmetenja, ki požre več udarcev in se ti posledično ne prenašajo v obliki stresa na okvir. Ne vem kako si to sliko razlagate, toda po mojem laičnem mnenju gre za to da ima kovina pod stresom večjo tlačno trdnost kot pa natezno trdnost in sprememba okvira pri 701 v tem delu je narejena na način, ki bi moral preprečiti, da bi se kdajkoli še kak okvir takole zlomil. Verjamem da Dakar inženirji že vedo kaj deluje najbolje, glede na njihove izkušnje z motorji na Dakar dirkah. Zasnova v tem delu okvirja je enaka pri KTM450 Dakar kot pri H701: Druga prednost spremenjene zasnove okvirja pri vpetju triple clamp-a pri 701 pa je ta da omogoča večji "ajnšlag" / rajdni krog, kar še posebej pride prav na zapletenih sekcijah, pri obračanju ipd... meni je to kar pomemben element, ki ga pogosto potrebujem v praksi. Poleg spremembe okvira je naslednja, morda še bolj pomembna sprememba v sami zasnovi agregata. Razlika je v glavi, kjer so uporabili glavo od Duke-a, ki je že stestirana dovolj, da se ve da dela dobro. Predvsem zaradi drugačne zasnove rocker arms-ov (odmikači) in ležajev, ki sedaj pri 701 ne odpovedujejo in jih ni treba menjat preventivno. Druga prednost je v tem da ima 701, letnik 2017 in dalje tudi dvojno os, ki blaži vibracije enocilindraša do osupljivo nizke ravni. Glava pri 701: Glava in poškodbe pri 690: Odpoved ležaja pri 8 000 km, letnik 2011 Odpoved ležaja, ki je razpadel in polomil še odmikač pri letniku 09 in 6000 km na števcu. Zaribana odmična gred: Za moje pojme dizaster, da se mi to zgodi, pa ni važno ali iza pete države ali pa v hosti za hišo... Podobnih primerov je več, oz veliko..., kasnejši letniki so imeli s tem manj težav, vendar nikoli nisi mogel vedeti zagotovo ali je tvoj motor problematičen ali ne, ker se je kasneje problem pojavljal sporadično, sama zasnova agregata pa ni omogočala da bi lahko povsem odpravil napako, potrebna je bila nova zasnova glave, kot pri Duke. Stara glava pri 690: Nova glava 701 od 2017 letnika naprej, zasnovana povsem drugače, ni več težav z odpovedjo odmikačev, ležajev, okvare odmične gredi.. (iščem eno še bolj aktualno fotko pa zdele ne najdem...) Rezervoar 701 je drugačen, omembe vredna pa je razlika v velikosti rezervoarja iz 12 na 13,5 L, torej 1,5 l večji rezervoar, kar ni veliko, je pa bolje, glede na to da je tank že v osnovi premajhen. Drugačno je tudi vpetje, vendar nič bistvenega za uporabnika... kvaliteta je pa tako pri 690 kot 701 nedvomno vrhunska. 701 rezervoar: 690 rezervoar: 690 Drugačno je še vpetje rezervoarja na okvir. Slečena 701: Slečen 690: 690 side: 701 side: Na zgornjih dveh slikah je precej razlik, med drugim tudi: nosilec agregata, zadnji amortizer (več hoda - iz 250 na 275mm), ter jasno druge plastike. Enako je vpetje stopalk, stopalka in zavora. Dodatno je enak še nihajka in kak detajl. Slika spodaj... malo drugače urejeno kablovje in fuse box pod sedežem, vendar tu je razlika odvisna od letnika izdelave... 701 pod sedežem: 690 pod sedežem: Nekaj razlik je še pri zavorah, sedežu... drugačen je hladilnik... in podrugod nekaj malenkosti, vendar nič tako bistvenega, kar ni delovalo dovolj dobro že pri 690. Ima pa 701 enak problem s pregrevanjem izpuha kot 690, tako da bo kmalu sledila menjava izpuha za Akro. Kot sem omenil... ne gre za kritiko na 690 ali kakršen koli slavospev 701...in nikakor ne želim užaliti kakega lastnika 690 tke. Gre le za odgovor zakaj nisem kupil 690 in zakaj sem se odločil za 701. Zame najbolj pomembni razliki, ki sta vplivali na odločitev, sta okvir in agregat zaradi zgoraj omenjenih težav, katere morebiti lahko nastopijo in jih smatram kot preveč potencialno problematične. Ostalo navajam bolj kot razliko med enim in drugim kot pojasnilo zakaj menim da 701 pač ni samo bel 690, tehnične razlike so vidne na večini elementih. Janezs, siks, jskrablin in 17 others 10 10
franc Objavljeno September 26, 2017 Opozori Objavljeno September 26, 2017 Želim ti veliko sreče. Žal bo šele čas pokazal, kaj dejansko deluje in kaj ne. Da nekaj deluje na Duku ni garancija da bo tudi na enduri (saj pri 690 je bilo tako) . Malo sledi "pacijente" na ADV (običajno jim ekspresno uspe polomiti nepolomljivo) , pa potem malo "vržeš uč" na to kaj se dogaja na tvojem motorju. Akrapovič čisto pretirava s cenami, malo poglej, če Wings (Gorazd) dela za 701 (za 690 ga ne morejo prehvaliti) . "Pomeri" rezervar, da ne bo presenečenj (12 litrski drži slabih 11litrov, mogoče je 12 litrov teoretična velikost, samo je potem notri še pumpa, filter, cevi... ) . Pumpa za gorivo je verjetno še enaka (in zajebava (še vedno) pri vseh Ktm-ih. Pri 690 je (po mojem mnenju) osnovni problem oblika rezervarja, če so to na 701 spremenili mogoče ne bo problemov (preslabo hlajenje pri manjši količini goriva) . Kakor koli, mislim da si (boš) končno na pravem motorju. lp lightning, Mavti, siks in 4 others 6 1
Ni3ous Objavljeno September 26, 2017 Opozori Objavljeno September 26, 2017 Rezervoar je še vedno premajhen za moje potrebe, tako da bom v vsakem primeru vgradil dodatnega spredaj. @franc ti boš najbrž vedel... kako se rešuje problem pumpe za gorivo? Je kak preventivni ukrep, da ne crkne tako zlahka ali je rešitev še vedno le rezervna bencinska črpalka med prtljago?
Kawl Objavljeno September 26, 2017 Opozori Objavljeno September 26, 2017 pred 12 minutami, Ni3ous pravi: Rezervoar je še vedno premajhen za moje potrebe, tako da bom v vsakem primeru vgradil dodatnega spredaj. @franc ti boš najbrž vedel... kako se rešuje problem pumpe za gorivo? Je kak preventivni ukrep, da ne crkne tako zlahka ali je rešitev še vedno le rezervna bencinska črpalka med prtljago? Jaz sem tudi za svojega 640 kupil 19l kestl. To bo dovolj... Sem pa danes malo gledal razlike na glavi med staro LC4 in 690ccm in kar se odmikačev tiče ni neke razlike ... ali so na starih LC4 motorjih tudi tako veliki problemi odmikači ?
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se