Skoči na vsebino

Husqvarna 701 (Enduro in Supermoto)


DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34,

FB_IMG_1571085988887.jpg.1dfd249e5342cbabf840844012dcf5db.thumb.jpg.4d55b0d5e9a48d6703e32e48131d5167.jpg

Priporočene objave

Objavljeno

Olje in oljni filter je najmanjsi strosek in najmanjsi vlozek dela. Pogostejsa menjava je vec kot dobrodosla...sploh pri enocilindrasih.

 

Kdor maze, taj vozi.  :smoke:

Objavljeno

Da, ko sem imel se 640 sem menjal olje in filtre na 3-3.5k km. Vozil sem pa pretezno gozdne poti, vlake, makadame in seveda transferji. Bi rekel ena srednja ''zloraba'' motorja.

Lp Lightning

Objavljeno
pred eno uro, Kawl pravi:

SE pravi menjava olja na ktm 640 690 namesto na 6000km na 3000km ?

Če bi se rad z motorjem dolgo in kvalitetno vozil - ja. Sicer pa so za bolj specifična vprašanja in daljša pojasnila na voljo teme za ustrezne modele motorjev.

Objavljeno
1 hour ago, Kawl said:

SE pravi menjava olja na ktm 640 690 namesto na 6000km na 3000km ?

Ne vem za 640, toda 690 in 701 imata predpisan servisni interval na 10 000 km, torej v praksi je ok  na 10 000 km. Jaz delam nekje na 5000 - 6000 km, zaradi večje obremenitve in manj prevoženih km (več delovnih ur). V resnici pa bi mi bilo sprejemljivo  tudi na manj. oz toliko da ni treba delat servisa nekje vmes na  posameznem večjem par tednov dolgem  enduro tripu.   

Objavljeno

Sicer pa je en in edini H701E že v Sloveniji in ga že cca kako leto vozi naš član soforumaš Nearrain. :OK:

On ima več izkušenj in lahko pove kaj več. 

Objavljeno

Ni3ous, čestitam za nakup. "Tenerejaši" bodo razočarani (prodaja bo drastično padla :cool: (ni daleč od resnice)) .

Glede na to, da je v "osnovi" še vedno Ktm, so tvoje ocene teže preoptimistične. Če imajo navedeno težo 145, je dejansko "na cesto" cca 155kg (moj Ktm 690 ima "uradno" težo 138 kg dejansko pa "na cesti" (brez kufrov) 150 kg. Malo "lažejo" malo pa dodajo še razni dodatki) .

lp

Objavljeno

@franc
Kolikor je meni znano, je suha teža 690 140kg, katerim moraš dodati še tekočine, da dobiš realno težo motorja, pripravljenega na vožnjo; kar na koncu nanese cca 155kg. 701 pa je zaradi večje suhe teže ter 1l večjega rezervoarja 'na cesti' težja za cca 6 kg, kot je 690.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
6 hours ago, Nearrain said:

H701E zame :OK:

Za vse ostalo >>>------->  Testna voznja - MotoXgeneration v Ljubljani

Če koga zanima testna vožnja...  se bo treba pa zelo podvizat, ker mislim, da jo imajo samo še do jutri, potem motor odhaja iz SLO. 

 

 

 

Objavljeno
pred 18 minutami, Ivana pravi:

@franc
Kolikor je meni znano, je suha teža 690 140kg, katerim moraš dodati še tekočine, da dobiš realno težo motorja, pripravljenega na vožnjo; kar na koncu nanese cca 155kg. 701 pa je zaradi večje suhe teže ter 1l večjega rezervoarja 'na cesti' težja za cca 6 kg, kot je 690.

Teorija je eno, praksa nekaj drugega. KTM 690 letnik 2008 (kot moj) ima težo (uradno) 138 kg.

Ktm (uradno) nikoli ne navaja "suhe teže" ampak "ready to race" (s tekočinami in očitno zelo malo goriva) . Bi bilo pa lepo, če bi podali dejansko težo, pa tržne (reklamne) poteze "preskočili" .

Kdor hoče vedeti realno težo svojega motorja, ga mora postaviti na (dobro) vago.

lp

Objavljeno

KTM navaja težo s tekočinami minus gorivo. Tako da 150kg - 12 litrov bencina je nekje okoli 140kg. Itak pa ga vsi proizvajalci malo po svoje svirajo s suho težo motorjev, tako da vaga velja v vsakem primeru.

Objavljeno (popravljeno)

@franc
Na uradni strani KTM-a je jasno navedeno, da je 140 kg suha teža in ne 'ready to race', zato je nepravično pisati, da zavajajo.
Modeli, starejši od 2014 so bili za kak kilogram lažji, zato ima tvoja 690 138kg (suhe teže).

Popravljeno . Popravil Ivana
Objavljeno

EURO # je dodal par kg poleg vecjega rezervoarja

Objavljeno

No ja, šel pogledat v "manual" (pa že to so malo popravljali, ko sem ga jaz kupoval je bila teža 138) . 138,5 kg brez goriva (potem pa je (skoraj) vsako leto pridobil po 0,5kg, očitno je bil osip konkurence, pa ni bilo pretirane potrebe po "lajšanju" številk).

lp

Objavljeno
1 hour ago, franc said:

 

Glede na to, da je v "osnovi" še vedno Ktm, so tvoje ocene teže preoptimistične.

Kar se "osnove" tice:

Agregat je z 2017 identicen kot ga ima KTM Duke 690....  dan-noc v primerjavi z starim/2016&ktm 690 EnduroR. ( na racun EURO sranja gre brez predelave spodaj malo slabse kot stari (resljivo). ... najvecji benifit, poleg moci je resen problem z rocker arms-i in za enocilindrasa toliko minorne vibracije, da niso omembe vredne)-... vzmetenje je bistveno boljse od tistega na KTM 690 EnduroR

Sem probal KTM 690 Enduro R in ravno fedri so bili takrat deal breaker zame.  Potem ko pa sem probla H701E ga pa tudi probat nebi sel .   ;)  

7 minutes ago, franc said:

No ja, šel pogledat v "manual" (pa že to so malo popravljali, ko sem ga jaz kupoval je bila teža 138) . 138,5 kg brez goriva (potem pa je (skoraj) vsako leto pridobil po 0,5kg, očitno je bil osip konkurence, pa ni bilo pretirane potrebe po "lajšanju" številk).

lp

Sam ne zacet grafkov popat... PROSIMMMM :smoke:

Objavljeno

Menda nima agregat od Duke-a. 

 

 

 

Objavljeno (popravljeno)

in koliko košta ta reč? tudi mene malo zanima...

sem najdu

Popravljeno . Popravil BRANE
Objavljeno
pred 1 minuto, Ni3ous pravi:

Menda nima agregat od Duke-a. 

 

 

 

Ja sej ravno to gledam, ker ima večji bat kot 690-tka... 

Objavljeno
30 minutes ago, Kawl said:

A tanov ktm 690 enduro ima tud ta novejši agregat ?

http://www.ktm.com/enduro/690-enduro-r-1/

690 ima enak agregat kot stara 701 (model 2016); torej ne od Duke-a kot ga ima nova 701 (model 2017).
Poleg tega naj bi 690 postajal zgodovina, katerega bo 'zamenjal' 790 adv.

Objavljeno

Nekaj na temo vzdrževanja.... kdo je te sheme kdaj gledal za svoj motor ali po drugih manualih, bo opazil, da ni nič "abnormalnega" in so povsem sprejemljivi pogoji vzdrževanja za nek "light weight powerfull allrounder"....

image.png.828c3c0e8acf6bafec9a086351624a24.png

image.png.57e16f5e9d1599c9f0c1fcc4a11cbcf5.png

image.png.a0f13732d8ecb697b313e96547a49571.png

 

 

 

Objavljeno

Želim ti veliko sreče. Žal bo šele čas pokazal, kaj dejansko deluje in kaj ne. Da nekaj deluje na Duku ni garancija da bo tudi na enduri (saj pri 690 je bilo tako) . Malo sledi "pacijente" na ADV (običajno jim ekspresno uspe polomiti nepolomljivo) , pa potem malo "vržeš uč" na to kaj se dogaja na tvojem motorju. Akrapovič čisto pretirava s cenami, malo poglej, če Wings (Gorazd) dela za 701 (za 690 ga ne morejo prehvaliti) .

"Pomeri" rezervar, da ne bo presenečenj (12 litrski drži slabih 11litrov, mogoče je 12 litrov teoretična velikost, samo je potem notri še pumpa, filter, cevi... ) . Pumpa za gorivo je verjetno še enaka (in zajebava (še vedno) pri vseh Ktm-ih. Pri 690 je (po mojem mnenju) osnovni problem oblika rezervarja, če so to na 701 spremenili mogoče ne bo problemov (preslabo hlajenje pri manjši količini goriva) .

Kakor koli, mislim da si (boš) končno na pravem motorju.

lp

Objavljeno

Rezervoar je še vedno premajhen za moje potrebe, tako da bom v vsakem primeru vgradil dodatnega spredaj. 

@franc ti boš najbrž vedel... kako se rešuje problem  pumpe za gorivo? Je kak preventivni ukrep, da ne crkne tako zlahka ali je rešitev še vedno le rezervna bencinska črpalka med prtljago? 

 

 

Objavljeno
pred 12 minutami, Ni3ous pravi:

Rezervoar je še vedno premajhen za moje potrebe, tako da bom v vsakem primeru vgradil dodatnega spredaj. 

@franc ti boš najbrž vedel... kako se rešuje problem  pumpe za gorivo? Je kak preventivni ukrep, da ne crkne tako zlahka ali je rešitev še vedno le rezervna bencinska črpalka med prtljago? 

 

 

Jaz sem tudi za svojega 640 kupil 19l kestl. To bo dovolj... 

Sem pa danes malo gledal razlike na glavi med staro LC4 in 690ccm in kar se odmikačev tiče ni neke razlike ... ali so na starih LC4 motorjih tudi tako veliki problemi  odmikači ?

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!