Skoči na vsebino

Husqvarna 701 (Enduro in Supermoto)


DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34,

FB_IMG_1571085988887.jpg.1dfd249e5342cbabf840844012dcf5db.thumb.jpg.4d55b0d5e9a48d6703e32e48131d5167.jpg

Priporočene objave

Objavljeno
pred 2 urami, Ni3ous pravi:

Rezervoar je še vedno premajhen za moje potrebe, tako da bom v vsakem primeru vgradil dodatnega spredaj. 

@franc ti boš najbrž vedel... kako se rešuje problem  pumpe za gorivo? Je kak preventivni ukrep, da ne crkne tako zlahka ali je rešitev še vedno le rezervna bencinska črpalka med prtljago? 

Kolker sem se s tem ukvarjal okoli svojega 690 ni neke hude znanosti. Je nekaj aftermarket pump na voljo (ki pa lih tako znajo krepat), eni se grejo znanost okoli zunanje črpalke za gorivo... se pa dobi no name čunga lunga neki neki za kakih 40€ na Ebayu. Bom dal preverit servisno zgodovino mojega mlinčka, je pa verjetno še original pumpa not in skor 45k na števcu. Ne kesla praznit do konca pa zna biti čisto ok kar precej časa.

Problem WIngsa je to, da ga ni mogoče homologirat. Pa za ~ isto ceno dobiš LeoVince, ki se ga pa mislim da homologirat. Original lonec je obup, še po 15 minutah po izklopu motorja se lahko opečeš na njem :angryrant1:

pred 2 urami, Kawl pravi:

Sem pa danes malo gledal razlike na glavi med staro LC4 in 690ccm in kar se odmikačev tiče ni neke razlike ... ali so na starih LC4 motorjih tudi tako veliki problemi  odmikači ?

Mislim da jih @hajoktejn na 640 Adv preventivno menjuje na 15k km... pa niso problem. Je pa to znana šibka točka LC4 agregatov.

Objavljeno
pred 10 urami, jskrablin pravi:

Kolker sem se s tem ukvarjal okoli svojega 690 ni neke hude znanosti. Je nekaj aftermarket pump na voljo (ki pa lih tako znajo krepat), eni se grejo znanost okoli zunanje črpalke za gorivo... se pa dobi no name čunga lunga neki neki za kakih 40€ na Ebayu. Bom dal preverit servisno zgodovino mojega mlinčka, je pa verjetno še original pumpa not in skor 45k na števcu. Ne kesla praznit do konca pa zna biti čisto ok kar precej časa.

Problem WIngsa je to, da ga ni mogoče homologirat. Pa za ~ isto ceno dobiš LeoVince, ki se ga pa mislim da homologirat. Original lonec je obup, še po 15 minutah po izklopu motorja se lahko opečeš na njem :angryrant1:

Mislim da jih @hajoktejn na 640 Adv preventivno menjuje na 15k km... pa niso problem. Je pa to znana šibka točka LC4 agregatov.

Komplet odmikačev al samo ležaje, ker se jih dobi posebej? Verjetno samo ležajčke...

Objavljeno
pred 32 minutami, Kawl pravi:

Komplet odmikačev al samo ležaje, ker se jih dobi posebej? Verjetno samo ležajčke...

Ležaje ja; odmikači, razen če si pregrob ko prešaš osi ležajev, niso problem

Objavljeno
pred 8 urami, hajoktejn pravi:

Ležaje ja; odmikači, razen če si pregrob ko prešaš osi ležajev, niso problem

kdo ti dela to?

 

Glede pumpe, kot je rekel jskrablin "dovolj goriva" pa ni problema (običajno) , mislim pa da dodatni rezervarji še poslabšajo zadevo, ker pride pumpa v "adapter" (priklop zunanjega rezervarja) pa je še manj goriva okoli nje.

Nisem vedel da Wings nima homologacije (v Ameriki je "hit" , očitno drugi predpisi) .

lp

Objavljeno

WINGS ni nikjer homologiran. Tudi v ameriki imajo probleme v nekaterih drzavah, ker nima certificiranega "spark arrestor-ja" katerega zahteva njihova gozdna agencija USFS.

Objavljeno

Malo kopiram z ADV-ja:

" Some news from my Husky: the mech opened the motor yesterday. The Rod at it's big end is faulty. I think, because it's pressed in the crankshaft, there must be a default during assembly. The bronze spacers are thinly crushed, and the rod has 5mm play. The mech means I stopped the motor at the right time, the piston might have kissed the valves...
The only part who is broken is the rod. The rest is fine. Now we have to wait for Husqvarna and hope they will accept that under warranty. "

lp

Objavljeno
On 04/10/2017 at 12:28 PM, franc said:

Malo kopiram z ADV-ja:

" Some news from my Husky: the mech opened the motor yesterday. The Rod at it's big end is faulty. I think, because it's pressed in the crankshaft, there must be a default during assembly. The bronze spacers are thinly crushed, and the rod has 5mm play. The mech means I stopped the motor at the right time, the piston might have kissed the valves...
The only part who is broken is the rod. The rest is fine. Now we have to wait for Husqvarna and hope they will accept that under warranty. "

lp

O katerem letniku je govora?

Objavljeno

To pa ne vem. Samo ker je govora o nekih 1000 (+) km je verjetno nov (novejši) . Nisem pa tako podrobno sledil.

lp

  • 2 tedne pozneje...
  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno

Eicma 2017 - Husqvarna štant

Modelno leto 2018 - Ne se ustrašit to je tovarniška opcija  (grdosije) za long fuel range in ni standard bike.  

 

23379762_10203705981325399_402915012_o.jpg

23336598_10203705981165395_475401764_o.jpg

attachments (5).zip

Objavljeno
1 minute ago, Ni3ous said:

Husqvarna ni uvedla sprememb na modelnem letu 2018 za 701.

23432335_10203706274292723_1839154910_o.jpg

 

23423380_10203706273892713_1225341411_o.jpg

 

Pa bi lahko vseen kaksno spremembo naredili. :kick-ass:

Komot bi lahko tole anemicno tacko za zadnjo bremzo zamenjal.

Tole zascito rok bi lahko vsaj dol odsraufal, ce si boljse zamenjave ne morejo privoscit. Tud za ta lahke musice zna bit malce svoh. 

BTW: Jebo KTM-u zidovsko m... za tole njegovo premium linijo. Djubrad holtzerska !

Objavljeno

Tački nič ne manjka. Močnejša tačka, bi polomila nosilce (se skrivi, samo prenese težo motorja (enkrat sem se zataknil za hlod in sem rabil konkretno silo, da sem jo spravil nazaj, predvideval sem, da jo naslonim na "oporo" in bo teža motorja opravila svoje, niti pod razno, je potrebno konkretno "pahnit" motor, da gre nazaj)) . Ni pa odveč, da se odbrusita zobčka na notranji strani tačke, da ju v primeru padca ne porine skozi pokrov. Zaščita ročk je pa drugo poglavje (veter in kakšne veje, padci pa niti pod razno) "kozmetični dodatek" .

lp

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno
pred eno uro, Jernej23 pravi:

Bi šli v popravilo oz. se potem vozili s takim motorjem? :)

Ne. Okvir je uničen in tega ne boš več spravil nazaj v red. Če bi nabavil nov okvir + komplet sprednje vzmetenje + sprednje kolo + še ziher kako 'malenkost' poleg boš pa hitro preko cene rabljene 701. 

$_20.jpg

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Ali je treba homologirat dodatni rezervoar in zamenjavo luči za npr. led?

Objavljeno
pred 2 urami, Whiskey pravi:

Ali je treba homologirat dodatni rezervoar in zamenjavo luči za npr. led?

Luči je 100% potrebno homologirat, rezervoar pa ne vem. Pomoje da ne, sploh če je kaka tovarniška nadgradnja na voljo. V bistvu me zanima isto za nadgradnjo sprednje luči in maske na 690. Same luči vem da je treba homologirat. Za rally stolp in RFR vetrobran pa ne vem. Govorim npr o https://www.nomad-adv.com/ nadgradnjah...

Objavljeno

Načeloma bi bilo potrebno homologirat vsako spremembo na motorju, kolikor vem.

Objavljeno

@jskrablin - hvala za info. xChallenge sem že prodal. Meni se je uč ustavu na novem Husqyu 701. Neki bo treba kupt za čez drn in strn. Problem je samo prosti čas :hmm:

Objavljeno

Vse bi blo treba homologirat, semo če te zanima za dodaten Rade Garage Tank, mislim da se ga uradno ne da homologirat.

Tako da še dobro da je skrit. :D

Načeloma pa pri nas ne preverjajo teh stvari, oz. ne poznajo dovolj da bi opazli, tko da gre vse čez tehnične brez zapletov tudi pri eksternih konverzijah kot je rally fairing, menjava vilic ipd... 

Prva stvar kjer bodo v prihodnjih letih poostrili so auspuhi, vsaj tako menim. 

 

Objavljeno

Te zadeve se lahko bolj zapletejo, če pride do (zlu ne trebalo), kakšnega hujšega poškodbenega dogodka ali celo smrti....potem se zadeve začnejo podrobneje gledat, bodisi na željo ali zahtevo policije, ali pa v izogib odškodninam s s trani zavarovalnice. Pri slednjih je dovolj napačen vijak, da se izmikajo poravnavi odškodnine, kaj šele kaj večjega na motorju, kar ni vpisano v homologacijo.

Objavljeno (popravljeno)

se je pojavilo na ekranu, rally bike s kitom iz južne Afrike.

 

Popravljeno . Popravil gsxf750
Objavljeno

Prvi link je od podjetja Omega Fibre iz JAR. 

Drugi s ceno je italijanski MST. 

Rally kitov je  na trgu kar nekaj... vsak ima svoje posebnosti, prednosti in slabosti... pridemo tudi do tam kaj kmalu. :whistle:

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!