jskrablin Objavljeno September 26, 2017 Opozori Objavljeno September 26, 2017 pred 2 urami, Ni3ous pravi: Rezervoar je še vedno premajhen za moje potrebe, tako da bom v vsakem primeru vgradil dodatnega spredaj. @franc ti boš najbrž vedel... kako se rešuje problem pumpe za gorivo? Je kak preventivni ukrep, da ne crkne tako zlahka ali je rešitev še vedno le rezervna bencinska črpalka med prtljago? Kolker sem se s tem ukvarjal okoli svojega 690 ni neke hude znanosti. Je nekaj aftermarket pump na voljo (ki pa lih tako znajo krepat), eni se grejo znanost okoli zunanje črpalke za gorivo... se pa dobi no name čunga lunga neki neki za kakih 40€ na Ebayu. Bom dal preverit servisno zgodovino mojega mlinčka, je pa verjetno še original pumpa not in skor 45k na števcu. Ne kesla praznit do konca pa zna biti čisto ok kar precej časa. Problem WIngsa je to, da ga ni mogoče homologirat. Pa za ~ isto ceno dobiš LeoVince, ki se ga pa mislim da homologirat. Original lonec je obup, še po 15 minutah po izklopu motorja se lahko opečeš na njem pred 2 urami, Kawl pravi: Sem pa danes malo gledal razlike na glavi med staro LC4 in 690ccm in kar se odmikačev tiče ni neke razlike ... ali so na starih LC4 motorjih tudi tako veliki problemi odmikači ? Mislim da jih @hajoktejn na 640 Adv preventivno menjuje na 15k km... pa niso problem. Je pa to znana šibka točka LC4 agregatov. igc1 1
Kawl Objavljeno September 27, 2017 Opozori Objavljeno September 27, 2017 pred 10 urami, jskrablin pravi: Kolker sem se s tem ukvarjal okoli svojega 690 ni neke hude znanosti. Je nekaj aftermarket pump na voljo (ki pa lih tako znajo krepat), eni se grejo znanost okoli zunanje črpalke za gorivo... se pa dobi no name čunga lunga neki neki za kakih 40€ na Ebayu. Bom dal preverit servisno zgodovino mojega mlinčka, je pa verjetno še original pumpa not in skor 45k na števcu. Ne kesla praznit do konca pa zna biti čisto ok kar precej časa. Problem WIngsa je to, da ga ni mogoče homologirat. Pa za ~ isto ceno dobiš LeoVince, ki se ga pa mislim da homologirat. Original lonec je obup, še po 15 minutah po izklopu motorja se lahko opečeš na njem Mislim da jih @hajoktejn na 640 Adv preventivno menjuje na 15k km... pa niso problem. Je pa to znana šibka točka LC4 agregatov. Komplet odmikačev al samo ležaje, ker se jih dobi posebej? Verjetno samo ležajčke...
hajoktejn Objavljeno September 27, 2017 Opozori Objavljeno September 27, 2017 pred 32 minutami, Kawl pravi: Komplet odmikačev al samo ležaje, ker se jih dobi posebej? Verjetno samo ležajčke... Ležaje ja; odmikači, razen če si pregrob ko prešaš osi ležajev, niso problem
franc Objavljeno September 27, 2017 Opozori Objavljeno September 27, 2017 pred 8 urami, hajoktejn pravi: Ležaje ja; odmikači, razen če si pregrob ko prešaš osi ležajev, niso problem kdo ti dela to? Glede pumpe, kot je rekel jskrablin "dovolj goriva" pa ni problema (običajno) , mislim pa da dodatni rezervarji še poslabšajo zadevo, ker pride pumpa v "adapter" (priklop zunanjega rezervarja) pa je še manj goriva okoli nje. Nisem vedel da Wings nima homologacije (v Ameriki je "hit" , očitno drugi predpisi) . lp
Nearrain Objavljeno September 27, 2017 Opozori Objavljeno September 27, 2017 WINGS ni nikjer homologiran. Tudi v ameriki imajo probleme v nekaterih drzavah, ker nima certificiranega "spark arrestor-ja" katerega zahteva njihova gozdna agencija USFS.
franc Objavljeno Oktober 4, 2017 Opozori Objavljeno Oktober 4, 2017 Malo kopiram z ADV-ja: " Some news from my Husky: the mech opened the motor yesterday. The Rod at it's big end is faulty. I think, because it's pressed in the crankshaft, there must be a default during assembly. The bronze spacers are thinly crushed, and the rod has 5mm play. The mech means I stopped the motor at the right time, the piston might have kissed the valves... The only part who is broken is the rod. The rest is fine. Now we have to wait for Husqvarna and hope they will accept that under warranty. " lp
Nearrain Objavljeno Oktober 9, 2017 Opozori Objavljeno Oktober 9, 2017 On 04/10/2017 at 12:28 PM, franc said: Malo kopiram z ADV-ja: " Some news from my Husky: the mech opened the motor yesterday. The Rod at it's big end is faulty. I think, because it's pressed in the crankshaft, there must be a default during assembly. The bronze spacers are thinly crushed, and the rod has 5mm play. The mech means I stopped the motor at the right time, the piston might have kissed the valves... The only part who is broken is the rod. The rest is fine. Now we have to wait for Husqvarna and hope they will accept that under warranty. " lp O katerem letniku je govora?
franc Objavljeno Oktober 9, 2017 Opozori Objavljeno Oktober 9, 2017 To pa ne vem. Samo ker je govora o nekih 1000 (+) km je verjetno nov (novejši) . Nisem pa tako podrobno sledil. lp
Popularna objava Nearrain Objavljeno Oktober 22, 2017 Popularna objava Opozori Objavljeno Oktober 22, 2017 H701E v naravnem ambientu Ni3ous, hladov, campino in 17 others 17 3
Ni3ous Objavljeno November 7, 2017 Opozori Objavljeno November 7, 2017 Eicma 2017 - Husqvarna štant Modelno leto 2018 - Ne se ustrašit to je tovarniška opcija (grdosije) za long fuel range in ni standard bike. attachments (5).zip BIF, sayo in Jernej23 2 1
Ni3ous Objavljeno November 7, 2017 Opozori Objavljeno November 7, 2017 Husqvarna ni uvedla sprememb na modelnem letu 2018 za 701. video-1510058567.mp4 video-1510057457 (1).mp4 Jernej23 in Nearrain 1 1
Nearrain Objavljeno November 7, 2017 Opozori Objavljeno November 7, 2017 1 minute ago, Ni3ous said: Husqvarna ni uvedla sprememb na modelnem letu 2018 za 701. Pa bi lahko vseen kaksno spremembo naredili. Komot bi lahko tole anemicno tacko za zadnjo bremzo zamenjal. Tole zascito rok bi lahko vsaj dol odsraufal, ce si boljse zamenjave ne morejo privoscit. Tud za ta lahke musice zna bit malce svoh. BTW: Jebo KTM-u zidovsko m... za tole njegovo premium linijo. Djubrad holtzerska !
franc Objavljeno November 7, 2017 Opozori Objavljeno November 7, 2017 Tački nič ne manjka. Močnejša tačka, bi polomila nosilce (se skrivi, samo prenese težo motorja (enkrat sem se zataknil za hlod in sem rabil konkretno silo, da sem jo spravil nazaj, predvideval sem, da jo naslonim na "oporo" in bo teža motorja opravila svoje, niti pod razno, je potrebno konkretno "pahnit" motor, da gre nazaj)) . Ni pa odveč, da se odbrusita zobčka na notranji strani tačke, da ju v primeru padca ne porine skozi pokrov. Zaščita ročk je pa drugo poglavje (veter in kakšne veje, padci pa niti pod razno) "kozmetični dodatek" . lp
Jernej23 Objavljeno December 19, 2017 Avtor Opozori Objavljeno December 19, 2017 Mnenje o čem takem: https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=254876266 Bi šli v popravilo oz. se potem vozili s takim motorjem? Za koliko bi se ga splačalo vzeti ali če kdo ve za kako drugo razbitino z besedo na dan...
jskrablin Objavljeno December 19, 2017 Opozori Objavljeno December 19, 2017 pred eno uro, Jernej23 pravi: Bi šli v popravilo oz. se potem vozili s takim motorjem? Ne. Okvir je uničen in tega ne boš več spravil nazaj v red. Če bi nabavil nov okvir + komplet sprednje vzmetenje + sprednje kolo + še ziher kako 'malenkost' poleg boš pa hitro preko cene rabljene 701. franc in bosa 2
Whiskey Objavljeno December 20, 2017 Opozori Objavljeno December 20, 2017 Ali je treba homologirat dodatni rezervoar in zamenjavo luči za npr. led?
jskrablin Objavljeno December 20, 2017 Opozori Objavljeno December 20, 2017 pred 2 urami, Whiskey pravi: Ali je treba homologirat dodatni rezervoar in zamenjavo luči za npr. led? Luči je 100% potrebno homologirat, rezervoar pa ne vem. Pomoje da ne, sploh če je kaka tovarniška nadgradnja na voljo. V bistvu me zanima isto za nadgradnjo sprednje luči in maske na 690. Same luči vem da je treba homologirat. Za rally stolp in RFR vetrobran pa ne vem. Govorim npr o https://www.nomad-adv.com/ nadgradnjah... Whiskey 1
dlicen Objavljeno December 20, 2017 Opozori Objavljeno December 20, 2017 Načeloma bi bilo potrebno homologirat vsako spremembo na motorju, kolikor vem.
Whiskey Objavljeno December 21, 2017 Opozori Objavljeno December 21, 2017 @jskrablin - hvala za info. xChallenge sem že prodal. Meni se je uč ustavu na novem Husqyu 701. Neki bo treba kupt za čez drn in strn. Problem je samo prosti čas Jernej23 1
Ni3ous Objavljeno December 21, 2017 Opozori Objavljeno December 21, 2017 Vse bi blo treba homologirat, semo če te zanima za dodaten Rade Garage Tank, mislim da se ga uradno ne da homologirat. Tako da še dobro da je skrit. Načeloma pa pri nas ne preverjajo teh stvari, oz. ne poznajo dovolj da bi opazli, tko da gre vse čez tehnične brez zapletov tudi pri eksternih konverzijah kot je rally fairing, menjava vilic ipd... Prva stvar kjer bodo v prihodnjih letih poostrili so auspuhi, vsaj tako menim. Whiskey 1
BIF Objavljeno December 21, 2017 Opozori Objavljeno December 21, 2017 Te zadeve se lahko bolj zapletejo, če pride do (zlu ne trebalo), kakšnega hujšega poškodbenega dogodka ali celo smrti....potem se zadeve začnejo podrobneje gledat, bodisi na željo ali zahtevo policije, ali pa v izogib odškodninam s s trani zavarovalnice. Pri slednjih je dovolj napačen vijak, da se izmikajo poravnavi odškodnine, kaj šele kaj večjega na motorju, kar ni vpisano v homologacijo.
Popularna objava Ni3ous Objavljeno December 21, 2017 Popularna objava Opozori Objavljeno December 21, 2017 To je seveda tudi možno ja, nek riziko obstaja za to. .. Ok, precej že zaostajam... tule bom počasi opisoval s transformacijo moje 701 v Adventure/Rally machine. Kaj, zakaj ipd... dobil sem par vprašanj kaj vse bom predelal sedaj na novem motorju. V osnovi sem mnenja da se zadeve predelujejo iz potrebe in ne iz estetike in nekega gušta. Kar se v praksi pokaže kot pomanjkljivost tistega se običajno lotim in iščem način kako stvari spremeniti ali izboljšati. Tule bom tudi opisal kako stvar o tem... Gremo od začetka. Motor sem kupil v MotoXgeneration na Brezovici. Nov uvoznik za Husqvarno. Mlada in zagnana ekipa fantov. Vedno pripravljeni pomagat, in na voljo so za odgovore tudi izven delovnega časa, kar meni veliko pomeni. https://motoxgeneration.com/ Nov konjiček na poti v novo konjušnico. Ganc nova doma. Nula km. Najprej sem dol pobral original gume, da jih lahko prodam dejansko kot nove in nataknil nekaj bolj primernega mojim potrebam in slogu vožnje. Prodam nove TKC Continental. Ostala mi je samo še zadnja 140/80/18. Prodam za 70€. Me je v preteklosti izučilo, da je najceneje kar takoj kupiti zaščito ročk. Pri tenerejki sem najprej 3 zlomil, kar seveda nekaj stane. Šele nato sem kupil zaščito. Sedaj sem zaščito naročil ob naročilu motorja in si tako prihranil nekaj stroškov z lomljenjem ročk. Tokrat sem se odločil za Cycra Probend Ultra. Najmočnejša zaščita na trgu. Bistvo je v tem, da je alu backbone iz rezkanega aluminija, kar še poveča trdnost v primerjavi z klasičnimi alu krivljenimi elementi. Da o plastični začiti niti ne govorimo, tam lahko govorimo le o vetrni zaščiti... MotoXgeneration je tudi dealer za Parts Europe, kar pomeni, da se tam dobi praktično vse in to zelo hitro. Tako da sem kar pri njih naročil Cycra zaščito ročk. https://partseurope.eu/cms/en/ Torej kar imajo na zgornjem linku, se dobi tudi pri MotoXgeneration v dnevu ali dveh. Dobijo se celo v Husky Blue barvi Testna vožnja takoj prvi dan. Nasmeh do ušes celi čas Motor ima neverjetno veliko moči. Takoj sem še v terene in se igral po zahtevnih terenih kjer se prej pri solo vožnji z Tenere660 nisem upal zafrkavat. Slike ne prikazujejo zahtevnost terena... le par slik iz fure. Po tesni vožnji v domačem okolju so bili občutki enkratni. Ko so imeli v salonu MotoXgeneration na voljo testni primerek 701-ke sem šel na en daljši krog po barju. Občutnki so bili sicer krasni. Vendar sedaj ko sem šel na test po domačih, pozanih terenih, sem šele občutil pravo razliko, ker sem lahko na istem poznanem terenu primerjal 2 različna motorja. What a blast was that ride! Čez kak teden, naredimo en vseslovenski meeting Husqvarne 701.Odziv ne bi mogel biti boljši. Udeležijo se vse Husqvarne iz Slovenije. - obe, ki sta registrirani v SLO. Pridruži se še KTM 250 6 Days. Super vožnjica po lokalnih raznoraznih terenih. Lušno je blo. Naredil dodatnih cca 80-90 km, kar je bila super priložnost za nadaljno spoznavanje motorja. Prej sem bil navajen da imam vse orodje spakirano na tenerejki v tool tube-u, tako kot mora biti. Sedaj na 701 pa nimam nekega primernega placa za orodje, montirače, flike, pumpo... vse kar je sicer must have za adventure travel bike in samostojno vožnjo in reševanje osnovnih situacij na terenu... Pri nekem uphillu sem se zaplezal čez drva in nekaj hopsal čez...pa se je hitro pokazala šibka plat plastične zaščite motorja...Malo sem zapel v deblo pri hopsanju čez in se je snela... nič odlomljenega sicer ipd. To smo v minuti pritrdili nazaj in gasa fura dalje. Vendar mi je dalo idejo, da je treba plato dolgoročno nadomestiti z nečim bolj namenskim, zato sem združil dve rešitvi v eno. Rade Garage alu bash plate se je izkazala za rešitev zame. Z predalom za orodje, kamor spravim vse željeno orodje, pa še ostane nekaj malega placa frej... http://www.radegarage.com/parts/ktm-690-skidplate-2/ Tako sem rešil dve muhi na en mah. Orodje ima sedaj svoje mesto, ki je obenem tudi na najbolj primernem mestu na motorju, kar se težišča tiče. Po drugi strani pa je sedaj motor, bočni deklci in stopalke bolje zaščiteno. Nearrain, Mavti, celjan89 in 7 others 8 2
gsxf750 Objavljeno December 22, 2017 Opozori Objavljeno December 22, 2017 (popravljeno) se je pojavilo na ekranu, rally bike s kitom iz južne Afrike. Popravljeno December 22, 2017. Popravil gsxf750 sayo 1
Kajmipoje Objavljeno December 22, 2017 Opozori Objavljeno December 22, 2017 Tu je še cena http://mlgp.net/kit-adventure-husqvarna-701/
Ni3ous Objavljeno December 22, 2017 Opozori Objavljeno December 22, 2017 Prvi link je od podjetja Omega Fibre iz JAR. Drugi s ceno je italijanski MST. Rally kitov je na trgu kar nekaj... vsak ima svoje posebnosti, prednosti in slabosti... pridemo tudi do tam kaj kmalu.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se