franc Objavljeno December 22, 2017 Opozori Objavljeno December 22, 2017 Ni3ous, boš kaj poviške balance kupoval? Bi se pridružil (ne maram internetnega nakupovanja, ampak drugače očitno ne gre) . lp
Popularna objava Ni3ous Objavljeno December 22, 2017 Popularna objava Opozori Objavljeno December 22, 2017 (popravljeno) 4 hours ago, franc said: Ni3ous, boš kaj poviške balance kupoval? Bi se pridružil (ne maram internetnega nakupovanja, ampak drugače očitno ne gre) . lp Žal sem že kupil, sem ravno zmontiral včeraj... Naročil prek Parts Europe na Brezovici pri Rusu-u in ni nič poštnine ipd... Pojasnim malo nižje. - - - - Naslednja fura je bila prevozit Istro offroad po dolgem in mal počez. Cca 300 km, od tega dobrih 200 km zahtevnega terena predvsem zaradi pomrznjenih travnikov, kamenja, stez, ledu namesto luž ipd... Na oltarju Čeprav 701 omogoča pri terenski vožnji precej več sedečega položaja kot pri tenerejki (zaradi manjše teže, okretnosti, vzmetenja...) Je bilo treba zaradi zahtevnosti terena ta dan vseeno precej stati na nogah. Po celem dnevu me je že precej bolel križ in noge, ker je položaj povsem drugačen od setinga, ki mi najbolj odgovarja in sem ga bil navajen pri veliki tenerejki. Pri tem motorju je krmilo precej nižje. Kar je za hardcore teren ok, za travel adventure in veliko vožnje stoje pa malo manj ugoden položaj če si malo večje rasti. Položaj krmila je precej nizek in samo poviški na krmilu za moj slog vožnje ne bi bili dovolj. Tako sem se odločil da poleg poviškov krmila še dodatno izboljšam položaj z znižanjem stopalk za 2,5 cm. Kot idealna izbira zame so bile stopalke od Jon Florea (kit690.com). Izdeluje nižje tačke za 2,5 cm, kar sem ocenil, da bo zame ravno prava izbira. Kaj manj (npr Rade Garage ponuja 1 cm nižje stopalke) ne naredi razlike, za kaj več (kot 2,5 cm) pa nastane problem z prilagoditvijo stopalke zavore in prestave (ker je treba le te tudi prestaviti na nižji položaj in so tu tudi omejitve do kje gre). Omenjene stopalke niso iz ALU, kar se mi zdi prednost pri advenure travelingu, ker se INOX pri padcu kasneje zlomi kot ALU (inox se raje zvije) in se jih da pošvasat v vsaki malo večji vasi tudi v odročni državi. Izbral sem si raw look. Če bi hotel "clean look", bi stopalke pomočil v blagi kis za nekaj časa in tačke bi dobile svetel INOX izgled. Vari so kot poezija. In ne, ni robotsko varjeno. Jon (izdelovalec iz Bukarešte) mi jih je dostavil osebno, kot božično darilo! Jon je pravi poznavalec 690 in 701 motorjev. Je razvil in izdeluje rally kit iz RFR kosov za 690 in 701: http://kit690.com/ Tačke kot bi mignil namontirane: Ustreza mi tudi malo večja površina stopalke, kar se pri vožnji stoje odraža v manjši utrujenosti in boljši stabilnosti pri vožnji. Naslednja prilagoditev je bila povišanje krmila. Želel sem višji položaj in pomaknjen bolj naprej, kar zopet nudi boljšo vodljivost motorja in bolj stabilen položaj na motorju. Rox Pivoting risers povišajo krmilo za dobrih 5 cm (2"). Imajo vgrajen blažilec vibracij. Pomembno pri poviških je da se kupi preverjeno kakovost izdelka. Predvsem pa je pomembno da so poviški rezkani in ne alu odlitek, kar ključno prispeva k trdnosti in varnosti. Morda kak soforumaš še poudari, kaj se lahko zgodi, ko se povišek zlomi. Potrebno je odstraniti original blaženje iz zgornjega "triple clamp-a", ker bi se balanca zaradi daljšega vzvoda precej majala, kar spet ni ok. Obisk stružničarja in kako uro kasneje sem že lahko zamenjal gumijaste blažilce na triple clamp-u za trdne aluminijaste, ki čvrsto fiksirajo krmilo na mestu. Nalogo blaženja bo odslej opravljal blažilec vgrajen na rox risers poviških. Namestitev ALU konusov... Loctite na vsak vijak, da ne bo nepotrebnih losanih vijakov na potovanjih. Sicer je pri 701 možno povišanje krmila do 3,5 cm. Do tu je kablovje še dovolj dolgo. Za 5 cm, pa je potrebno podaljšati zavorno cev. Pa sem skiciral načrt kaj rabim: Prit d.o.o. zrihta vsako željo: http://prit.si/trgovina/ Kot vedno, so tudi tokrat na en dva tri izdelali cev po meri: Sledi montaža, odzračenje zavor, s čimer sem ravnal zelo previdno, ker res ne bi rad dobil zračne mehurčke v zapleten ABS modul in vse tiste cevi tam notri. Finished job, poviški zmontirani: Razmik od konice stopalk do konice krmila pred in po konverziji - razlika v položaju je presenetljivih 11,5 cm! Občutek na motorju v garaži je zelo dober. Čakam na priložnost, da testiram razliko še v praksi z par urno terensko vožnjo. Popravljeno December 22, 2017. Popravil Ni3ous Nightmare, ofc, MiNa in 10 others 12 1
Popularna objava Ni3ous Objavljeno December 25, 2017 Popularna objava Opozori Objavljeno December 25, 2017 Po dveurni furi lahko rečem, da je položaj med terensko vožnjo zelo po mojem okusu. Pa še nekaj utrinkov... skalar36, Jernej23, DAMI34 in 13 others 15 1
jskrablin Objavljeno December 26, 2017 Opozori Objavljeno December 26, 2017 Hvala za info okoli MotoXgeneration in Parts Europe. Slabo tole reklamirajo, nisem vedel da imajo njihov prodajni program. Okoli Huske tak ni kaj za dodat, boljšega motorja v tej kategorii ni. Od tu naprej je samo vprašanje kolko hočeš zapraviti za nadgradnje. BIF, miklavc in Ni3ous 3
franc Objavljeno December 27, 2017 Opozori Objavljeno December 27, 2017 A so Rox ( "anti vibration" ) "vredni" dodatnega denarja? lp
BIF Objavljeno December 27, 2017 Opozori Objavljeno December 27, 2017 Za "fein-šmekerje".... gsxf750 1
mato295 Objavljeno December 27, 2017 Opozori Objavljeno December 27, 2017 Eno vprašanje glede poviškov krmila, ker mi taka varianta rešitve nikakor ne potegne, ne vizuelno ne praktično.... Zakaj se ne zamenja samo krmilni drog z večjim kotom, tako da bi bile ročke na istem mestu, kup dodatnega železja pa bi dopadel?
franc Objavljeno December 27, 2017 Opozori Objavljeno December 27, 2017 Za "navadne" poviške je to res (edino cena je potem nekajkratnik) . Pri Rox poviških, boš pa težko dobil tako "prilagodljivo" krmilo, da bi dobil iste rezultate (so pa ti z anti-vibe, cenovno na nivoju solidnega krmila) . lp
Ni3ous Objavljeno December 28, 2017 Opozori Objavljeno December 28, 2017 20 hours ago, franc said: A so Rox ( "anti vibration" ) "vredni" dodatnega denarja? lp ROX Pivot risers z ali brez blaženja se razlikujejo v ceni za kakih 30-40€. Jaz sem izbral te, ker se moral s tako drastičnim povišanjem odstranit original blaženje, ker je vzvod predolg/premočen in bi imel nekaj hoda na krmilu, kadar ga ne želiš. Nekaj virbacij odnese, koliko točno je težko reči. Bi pa moralo biti bolje kot brez blaženja. 12 hours ago, mato295 said: Eno vprašanje glede poviškov krmila, ker mi taka varianta rešitve nikakor ne potegne, ne vizuelno ne praktično.... Zakaj se ne zamenja samo krmilni drog z večjim kotom, tako da bi bile ročke na istem mestu, kup dodatnega železja pa bi dopadel? Vizuelno sedaj v mojem primeru res izgleda malo ekstremno, števec je sedaj kar skrit nekje tam spodaj. Bo prišlo vse skupaj bolj v pravo formo kasneje v nadaljevanju transformacije. Tudi relokacija števca na višji, bolj viden položaj. Drugega dela pa ne razumem povsem. Poviške ali menjavo krmila za višje se naredi ker bi rad imel ročke višje in ne na istem mestu. Z menjavo krmila se včasih korigira manjše razlike. Pri povišanju kot v mojem primeru bi moral nataknit tako visoko krmilo, ki bi bolj spominjalo na obliko pri BMX ali pa kakih čoperjih. Poleg tega bi dobil krmilo preveč k sebi. Pri povišanju položaja samo s krmilom ali z poviški, ki niso "pivoting" (gibljivi) pridobiš samo na višini, vendar s tem dobiš krmilo tudi bližje sebi kar je ravno kontra od željenega. Z uporabo pivot sistema pa lahko krmilo tudi pomakneš bolj naprej, kar lahko pomembno vpliva pri ugodnem položaju vožnje stoje v različnih pogojih in precej izboljša položaj rok glede na telo in s tem pridobiš na moči. Pojasniti moram da je vse skupaj manj pomembno za pilote, ki ne rinejo v ekstrem ala long distance maratonske fure, več kilometrski hudi vzponi po kakih razsutih vlakah, hudi vzponi preko stopničastih skal, korenin ipd... Pri dolgih furah zna biti konstantno pokrčen položaj na motorju kar naporen kar tudi vpliva na utrujenost po 10 urah na motorju. Tule sem našel video, ki dobro pojasne par zadev z nastavitvami, ki so rešljive le z pivot sistemom: Mavti, MiNa in miklavc 3
Popularna objava Ni3ous Objavljeno Januar 20, 2018 Popularna objava Opozori Objavljeno Januar 20, 2018 Počasi prihajajo deli v garažo Bo vsaj zima malo hitreje minila. Qrc se moram potrudit in navesit dodatne kile gor sicer lahko še iz Grand Enduro sekcije izpadem hajoktejn, SAR-Solo Adventure rider, DAMI34 in 12 others 12 2 1
Kawl Objavljeno Januar 21, 2018 Opozori Objavljeno Januar 21, 2018 Zadnjič sem malo gledal WP torbe. Poleg že znanega ortlieba sedaj s podpisom Touratech in cca 100€ višja cena kot prej ko so bili samo ortlieb sem našel še Vaude Aqua Back. Samo pritrjevanje se mi zdi še boljše kot pri otrlieb pa zadnja stran je cela plastična tako da je opora maximalna. Če kdo od vas hard enduristov išče take torbe se mi zdijo dobra zadeva za majhen denar. http://www.mixi-caravaning.si/katalog/product.php?keywords=vaude&start=24&product_id=1011042312
Kawl Objavljeno Januar 21, 2018 Opozori Objavljeno Januar 21, 2018 pred 10 urami, Ni3ous pravi: Počasi prihajajo deli v garažo Bo vsaj zima malo hitreje minila. Qrc se moram potrudit in navesit dodatne kile gor sicer lahko še iz Grand Enduro sekcije izpadem Zdej pa sam še masko kupš pa maš dakar mašino
Ni3ous Objavljeno Januar 21, 2018 Opozori Objavljeno Januar 21, 2018 Pride tudi to, ampak ker gre za pionirsko delo in nekaj novega, ki se razvija... moram še čisto malo počakat in bit potrpežljiv. Razkrijem več info, ko bo čas za to... do takrat pa tole v predogled: DAMI34, Quest, Janezs in 3 others 6
Ni3ous Objavljeno Februar 19, 2018 Opozori Objavljeno Februar 19, 2018 Nekaj dobrih info o razlikah v okvirju med Husqvarno 701 in KTM 690: Nightmare 1
Kawl Objavljeno Februar 23, 2018 Opozori Objavljeno Februar 23, 2018 Se prav je čist drug okvir, in konec koncev tudi mašina... Vse kar KTM ni je Husqvarna popravila izboljšala
Nightmare Objavljeno Februar 23, 2018 Opozori Objavljeno Februar 23, 2018 1 hour ago, Kawl said: Se prav je čist drug okvir, in konec koncev tudi mašina... Vse kar KTM ni je Husqvarna popravila izboljšala Agregat je KTMov okvir je pa v prvi vrsti predelan ker nov agregat ne pase v stari okvir poleg so pa naredili se druge spremembe. Pa dvomim, da Husa dela svoje okvirje. Lp, Samo
Kawl Objavljeno Februar 24, 2018 Opozori Objavljeno Februar 24, 2018 pred 19 urami, Nightmare pravi: Agregat je KTMov okvir je pa v prvi vrsti predelan ker nov agregat ne pase v stari okvir poleg so pa naredili se druge spremembe. Pa dvomim, da Husa dela svoje okvirje. Lp, Samo Ja a ni bilo rečeno da glava še vedno ni enaka pri KTM-ih ? Ravno zaradi tega ne paše križem motorji okvirji...
Nightmare Objavljeno Februar 24, 2018 Opozori Objavljeno Februar 24, 2018 3 hours ago, Kawl said: Ja a ni bilo rečeno da glava še vedno ni enaka pri KTM-ih ? Ravno zaradi tega ne paše križem motorji okvirji... Agregat je iz KTM Duke 690 l.2016. Tudi prve 701ke ne vem, če so ga imele takoj. Kasneje ko sta Husy dobili nov agregat sta SMC in Enduro ostala na starem. Se pa pričakujejo spremembe glede tega tudi pri KTMu. Lp, Samo
jskrablin Objavljeno Februar 24, 2018 Opozori Objavljeno Februar 24, 2018 Ob 23/02/2018 ob 9:59, Kawl pravi: Se prav je čist drug okvir, in konec koncev tudi mašina... Vse kar KTM ni je Husqvarna popravila izboljšala KTM-e in Husquarne sestavljajo na istih linijah v Mattighofnu. Videno na lastne oči. Mašina na 701 je vzeta direkt z Duka (2016+) in ima za razliko od 690 drugo glavo in s tem popravljeno slabost LC4, kjer se lahko dročniki/odmične ročke za ventile polomijo. Ima več moči v obratih in manj uporabnega navora spodaj - rečeno po občutku, vzrok so verjetno EURO4 'dodelave'. Okvir je drugačen, vzmetenje ma 25mm več hoda (275mm Huska vs 250 mm KTM), se pravi je vmetenje tudi interno drugačno, zadnji amortizer je drugačen. Pa še kaj bi se našlo. Isto pri ostalih modelih - Husquarne razvija in izdeluje KTM, niso pa zgolj 'beli KTM' kot to ponavadi sklepajo razni šank strokovnjaki. Hard enduro razlike - Huske imajo vse vago zadaj, KTM ima PDS (primerljivi enduro modeli) - posledično se motorji obnašajo precej drugače. Huska ima kompozitni podokvir, KTM alu klasiko. Huske so nekoliko dražje in pridejo s precej standard Six Days opreme, za katero pri KTM-u doplačaš pri Six Days modelu kakega jurja. Testerji pravijo, da so tudi mašine malo drugače nastavljene, ipd... imaging, Kawl, Joker in 1 other 4
Ni3ous Objavljeno Februar 26, 2018 Opozori Objavljeno Februar 26, 2018 Razlika v glavi je pravzaprav glavni razlog zakaj sem se odločil za 701 in ne za 690, ker sicer sta si motorja kljub razlikam zelo primerljiva. Vzdržljivost agregata je bila ključna. Tule primerjava v glavi 690 in 701 letnik 2016: In 701 od 2017 dalje, ko ima že agregat od Duke-a, ki ima spremenjeno glavo in s tem rešen problem potencialno visoke nevarnosti strojeloma: Gonca in MiNa 2
Ni3ous Objavljeno Februar 26, 2018 Opozori Objavljeno Februar 26, 2018 Js se vozim kljub zimi... Dva dni zapored šel na vožnjo do noči. Se kar da vozit s tole energično gazelco. Moči ima dovolj da lepo glisira prek 20-30 cm snega. Igra... je pa bil tole najbrž zadnji ride pred "stilsko preobrazbo" bolida. Stvari počasi prihajajo na kup... Bostjan L, AJ, miklavc in 6 others 9
franc Objavljeno Februar 26, 2018 Opozori Objavljeno Februar 26, 2018 Mene sistem odpiranja ventilov na 701 ne prepriča. To je še vedno "ne tič ne miš" . Da bi bil res nek napredek bi moral imeti OHC brez ročičevja, zdaj pa je samo bolj zakomplicirano nastavljanje ventilov. lp
Nightmare Objavljeno Februar 26, 2018 Opozori Objavljeno Februar 26, 2018 1 hour ago, franc said: Mene sistem odpiranja ventilov na 701 ne prepriča. To je še vedno "ne tič ne miš" . Da bi bil res nek napredek bi moral imeti OHC brez ročičevja, zdaj pa je samo bolj zakomplicirano nastavljanje ventilov. lp Tudi sam ne verjamem, da je bil povod za novo glavo odprava možnosti strojeloma saj zadeva spet ni tako kritična. Ja, lahko pride do sesutja vendar dokler o tem problemu nisem prebral tu o težavi nisem vedel nič in pri 28k km nimam še nikakeršnih problemov. Našli so nov način za povečanje moči za kar pa je bila potrebna dodatna balansirna gred in brez nove glave to ne bi bilo možno. Ker ima motor manj vibracij se lahko višje vrti posledično pa ima več moči. Mi je pa zanimivo, da ima stari patent odmikača ležaj kateri je ribal in ob tem je prišlo do sesutja, novi odmikač pa tega ležaja sploh nima in že v štartu direktno "drgne" po odmični gredi. Lp, Samo
franc Objavljeno Februar 26, 2018 Opozori Objavljeno Februar 26, 2018 Nightmare, če se ti bodo začeli "odpirati" (povečala zračnost) ventili, preglej ležaje, ker je to "dobro" znamenje za odpoved (načeloma se mora zračnost manjšati) . lp
Nightmare Objavljeno Februar 26, 2018 Opozori Objavljeno Februar 26, 2018 1 minute ago, franc said: Nightmare, če se ti bodo začeli "odpirati" (povečala zračnost) ventili, preglej ležaje, ker je to "dobro" znamenje za odpoved (načeloma se mora zračnost manjšati) . lp Iz preventive bom zadevo vsekakor zamenjal pred pričetkom sezone. Ni vredno, da bi zaradi 150€ sesul motor in pa tako ali tako moram nastavit ventile in bom menjal še odmikače. Lp, Samo
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se