Skoči na vsebino

Husqvarna 701 (Enduro in Supermoto)


DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34,

FB_IMG_1571085988887.jpg.1dfd249e5342cbabf840844012dcf5db.thumb.jpg.4d55b0d5e9a48d6703e32e48131d5167.jpg

Priporočene objave

Objavljeno

Ni3ous, boš kaj poviške balance kupoval? Bi se pridružil (ne maram internetnega nakupovanja, ampak drugače očitno ne gre) .

lp

Objavljeno

:OK:

Hvala za info okoli MotoXgeneration in Parts Europe. Slabo tole reklamirajo, nisem vedel da imajo njihov prodajni program. Okoli Huske tak ni kaj za dodat, boljšega motorja v tej kategorii ni. Od tu naprej je samo vprašanje kolko hočeš zapraviti za nadgradnje.

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

A so Rox ( "anti vibration" ) "vredni" dodatnega denarja?

lp

Objavljeno

Eno vprašanje glede poviškov krmila, ker mi taka varianta rešitve nikakor ne potegne, ne vizuelno ne praktično.... 

Zakaj se ne zamenja samo krmilni drog z večjim kotom, tako da bi bile ročke na istem mestu, kup dodatnega železja pa bi dopadel?   

Objavljeno

Za "navadne" poviške je to res (edino cena je potem nekajkratnik) . Pri Rox poviških, boš pa težko dobil tako "prilagodljivo" krmilo, da bi dobil iste rezultate (so pa ti z anti-vibe, cenovno na nivoju solidnega krmila) .

lp

Objavljeno
20 hours ago, franc said:

A so Rox ( "anti vibration" ) "vredni" dodatnega denarja?

lp

ROX Pivot risers z ali brez blaženja se razlikujejo v ceni za kakih 30-40€. 

Jaz sem izbral te, ker se moral s tako drastičnim povišanjem odstranit original blaženje, ker je vzvod predolg/premočen in bi imel nekaj hoda na krmilu, kadar ga ne želiš.  Nekaj virbacij odnese, koliko točno je težko reči. Bi pa moralo biti bolje kot brez blaženja. 

12 hours ago, mato295 said:

Eno vprašanje glede poviškov krmila, ker mi taka varianta rešitve nikakor ne potegne, ne vizuelno ne praktično.... 

Zakaj se ne zamenja samo krmilni drog z večjim kotom, tako da bi bile ročke na istem mestu, kup dodatnega železja pa bi dopadel?   

Vizuelno sedaj v mojem primeru res izgleda malo ekstremno, števec je sedaj kar skrit nekje tam spodaj. Bo prišlo vse skupaj bolj v pravo formo  kasneje v nadaljevanju transformacije. Tudi relokacija števca na višji, bolj viden položaj. 

Drugega dela pa ne razumem povsem. Poviške ali menjavo krmila za višje se naredi ker bi rad imel ročke višje in ne na istem mestu.

Z menjavo krmila se  včasih korigira manjše razlike. Pri povišanju kot v mojem primeru bi moral nataknit tako visoko krmilo, ki bi bolj spominjalo na obliko pri BMX ali pa kakih čoperjih. Poleg tega bi dobil krmilo preveč k sebi. 

Pri povišanju položaja samo s krmilom ali z poviški, ki niso  "pivoting" (gibljivi) pridobiš samo na višini, vendar s tem dobiš krmilo tudi bližje sebi kar je ravno kontra od željenega. Z uporabo pivot sistema pa lahko krmilo tudi pomakneš bolj naprej, kar  lahko pomembno vpliva pri ugodnem položaju  vožnje stoje v različnih pogojih in precej izboljša položaj rok glede na telo in s tem pridobiš na moči. 

Pojasniti moram da je vse skupaj manj pomembno za pilote, ki ne rinejo v ekstrem ala  long distance maratonske fure, več kilometrski hudi vzponi po kakih razsutih vlakah, hudi vzponi preko stopničastih skal, korenin ipd...

Pri dolgih furah zna biti konstantno pokrčen položaj na motorju kar naporen kar tudi vpliva na utrujenost po 10 urah na motorju. 

Tule sem našel video, ki dobro pojasne par zadev z nastavitvami, ki so rešljive le z pivot sistemom:

 

  • Všeč mi je 3
  • 4 tedne pozneje...
Objavljeno

Zadnjič sem malo gledal WP torbe. Poleg že znanega ortlieba sedaj s podpisom Touratech in cca 100€ višja cena kot prej ko so bili samo ortlieb sem našel še Vaude Aqua Back. Samo pritrjevanje se mi zdi še boljše kot pri otrlieb pa zadnja stran je cela plastična tako da je opora maximalna. Če kdo od vas hard enduristov išče take torbe se mi zdijo dobra zadeva za majhen denar.

http://www.mixi-caravaning.si/katalog/product.php?keywords=vaude&start=24&product_id=1011042312

 

Objavljeno
pred 10 urami, Ni3ous pravi:

Počasi prihajajo deli v garažo :yea2:

Bo vsaj zima malo hitreje minila. 

Qrc se moram potrudit in navesit dodatne kile gor sicer lahko še iz Grand Enduro sekcije izpadem :D

 

20180115_213348.thumb.jpg.128a7b51691c03508362e4fcff2786f2.jpg20180115_213343.thumb.jpg.f839f57bac74d205594649e03193303d.jpg20180115_213334.thumb.jpg.efd0b171af36ed2dba3308d25a80ffe0.jpg

 

Zdej pa sam še masko kupš pa maš dakar mašino :D

Objavljeno

Pride tudi to, ampak ker gre za pionirsko delo in nekaj novega, ki  se razvija... moram še čisto malo počakat in bit potrpežljiv.

Razkrijem več info, ko bo čas za to... do takrat pa tole v predogled: 

image.png.a78e32ff53c57e93ac30401fe7d50dbd.png

  • 4 tedne pozneje...
Objavljeno

Nekaj dobrih info o razlikah v okvirju med Husqvarno 701 in KTM 690: 

 

Objavljeno

Se prav je čist drug okvir, in konec koncev tudi mašina... Vse kar KTM ni je Husqvarna popravila izboljšala :D

Objavljeno
1 hour ago, Kawl said:

Se prav je čist drug okvir, in konec koncev tudi mašina... Vse kar KTM ni je Husqvarna popravila izboljšala :D

Agregat je KTMov okvir je pa v prvi vrsti predelan ker nov agregat ne pase v stari okvir poleg so pa naredili se druge spremembe. Pa dvomim, da Husa dela svoje okvirje. 

 

 

Lp, Samo

Objavljeno
pred 19 urami, Nightmare pravi:

Agregat je KTMov okvir je pa v prvi vrsti predelan ker nov agregat ne pase v stari okvir poleg so pa naredili se druge spremembe. Pa dvomim, da Husa dela svoje okvirje. 

 

 

Lp, Samo

Ja a ni bilo rečeno da glava še vedno ni enaka pri KTM-ih ? Ravno zaradi tega ne paše križem motorji okvirji...

Objavljeno
3 hours ago, Kawl said:

Ja a ni bilo rečeno da glava še vedno ni enaka pri KTM-ih ? Ravno zaradi tega ne paše križem motorji okvirji...

Agregat je iz KTM Duke 690 l.2016. Tudi prve 701ke ne vem, če so ga imele takoj. Kasneje ko sta Husy dobili nov agregat sta SMC in Enduro ostala na starem. Se pa pričakujejo spremembe glede tega tudi pri KTMu.

 

 

Lp, Samo

Objavljeno
Ob 23/02/2018 ob 9:59, Kawl pravi:

Se prav je čist drug okvir, in konec koncev tudi mašina... Vse kar KTM ni je Husqvarna popravila izboljšala :D

KTM-e in Husquarne sestavljajo na istih linijah v Mattighofnu. Videno na lastne oči. Mašina na 701 je vzeta direkt z Duka (2016+) in ima za razliko od 690 drugo glavo in s tem popravljeno slabost LC4, kjer se lahko dročniki/odmične ročke za ventile polomijo. Ima več moči v obratih in manj uporabnega navora spodaj - rečeno po občutku, vzrok so verjetno EURO4 'dodelave'. Okvir je drugačen, vzmetenje ma 25mm več hoda (275mm Huska vs 250 mm KTM), se pravi je vmetenje tudi interno drugačno, zadnji amortizer je drugačen. Pa še kaj bi se našlo.

Isto pri ostalih modelih - Husquarne razvija in izdeluje KTM, niso pa zgolj 'beli KTM' kot to ponavadi sklepajo razni šank strokovnjaki. Hard enduro razlike - Huske imajo vse vago zadaj, KTM ima PDS (primerljivi enduro modeli) - posledično se motorji obnašajo precej drugače. Huska ima kompozitni podokvir, KTM alu klasiko. Huske so nekoliko dražje in pridejo s precej standard Six Days opreme, za katero pri KTM-u doplačaš pri Six Days modelu kakega jurja. Testerji pravijo, da so tudi mašine malo drugače nastavljene, ipd...

Objavljeno

Razlika v glavi je pravzaprav glavni razlog zakaj sem se odločil za 701 in ne za 690, ker sicer sta si motorja kljub razlikam zelo primerljiva.

Vzdržljivost agregata je bila ključna.

Tule primerjava v glavi 690 in 701 letnik 2016:

image.png.81d4cddb1a3b63cefc6cba06dd9cd621.png

 

In 701 od 2017 dalje, ko ima že agregat od Duke-a, ki ima spremenjeno glavo in s tem rešen problem potencialno visoke nevarnosti strojeloma:

image.png.fe324015ca8c1cd66ee3e465c5e8d825.png

 

 

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Js se vozim kljub zimi...

image.png.98285f29307199a15b9b99002443e333.png

 

image.png.77999f27133bb8cfd8d3502ab5a3d362.png

image.png.8e0616bfd212240655618690f2712bca.png

image.png.37dd8a90c3ed9dd8104bcc0b35307bd2.png

image.png.488d754fa557cb26fa7f323485c44112.png

image.png.7c157ec23bcc9cf3534d40bec169b6e0.png

image.png.728fe860a4774bd8d2b7c444693779eb.png

Dva dni zapored šel na vožnjo do noči. Se kar da vozit s tole energično gazelco. Moči ima dovolj da lepo glisira prek 20-30 cm snega. 

Igra... je pa bil tole najbrž zadnji ride pred "stilsko preobrazbo" bolida.

Stvari počasi  prihajajo  na kup... 

image.png.cc493fbed48d2b50704e6cf01b7b075d.png

Objavljeno

Mene sistem odpiranja ventilov na 701 ne prepriča. To je še vedno "ne tič ne miš" . Da bi bil res nek napredek bi moral imeti OHC brez ročičevja, zdaj pa je samo bolj zakomplicirano nastavljanje ventilov.

lp

Objavljeno
1 hour ago, franc said:

Mene sistem odpiranja ventilov na 701 ne prepriča. To je še vedno "ne tič ne miš" . Da bi bil res nek napredek bi moral imeti OHC brez ročičevja, zdaj pa je samo bolj zakomplicirano nastavljanje ventilov.

lp

Tudi sam ne verjamem, da je bil povod za novo glavo odprava možnosti strojeloma saj zadeva spet ni tako kritična. Ja, lahko pride do sesutja vendar dokler o tem problemu nisem prebral tu o težavi nisem vedel nič in pri 28k km nimam še nikakeršnih problemov.

 

Našli so nov način za povečanje moči za kar pa je bila potrebna dodatna balansirna gred in brez nove glave to ne bi bilo možno. Ker ima motor manj vibracij se lahko višje vrti posledično pa ima več moči.

Mi je pa zanimivo, da ima stari patent odmikača ležaj kateri je ribal in ob tem je prišlo do sesutja, novi odmikač pa tega ležaja sploh nima in že v štartu direktno "drgne" po odmični gredi.

 

 

Lp, Samo

Objavljeno

Nightmare, če se ti bodo začeli "odpirati" (povečala zračnost) ventili, preglej ležaje, ker je to "dobro" znamenje za odpoved (načeloma se mora zračnost manjšati) .

lp

Objavljeno
1 minute ago, franc said:

Nightmare, če se ti bodo začeli "odpirati" (povečala zračnost) ventili, preglej ležaje, ker je to "dobro" znamenje za odpoved (načeloma se mora zračnost manjšati) .

lp

Iz preventive bom zadevo vsekakor zamenjal pred pričetkom sezone. Ni vredno, da bi zaradi 150€ sesul motor in pa tako ali tako moram nastavit ventile in bom menjal še odmikače.

 

 

Lp, Samo

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!