Skoči na vsebino

Prometna nesreča in pravno vprašanje


Priporočene objave

Objavljeno
pred 12 urami, alfa155 pravi:

S strani policije je bila napisana kazenska ovadba zoper povzročitelja. Vse skupaj je šlo na tožilstvo.  Tožilstvo je predalo sodišču. Na sodišču  smo imeli zaslišanje in sedaj je že pol leta mimo in ni nič novega.  

jp...kdo ve. V mojem primeru smo z ovadbo šli mimo sodišča, ker sem se strinjal, da lahko tožilec naloži kazen povzročitelju. Zadeva je bila zaključena nekje v 3 mesecih.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

A postopek  lahko povzročitelj in oškodovanec izbirata? Sodnica je zahtevala izvedeniško mnenje,  katero je pa po mojem kr nekaj. Izvedenec je izračunal mojo hitrost in določil kje bi sr moral peljati da bi se izognil prometni nesreči .

Objavljeno
Ob 26. 7. 2016 at 13:37, Borutt pravi:

Mislim, da lahko iz prve roke poveš, kolikokokrat so dolžni pregledniki Darsa opraviti kontrolo relacije v času ene službe. In to po novem pravilniku. 

Verjetno je to vse zaradi varčevanja; manj voženj, manj goriva, manj stroškov. Kaj pa varnost ?

In res je, da ne more biti preglednik kriv za izgubljeni tovor, izlite tekočine in ostale neumnosti drugih voznikov, če se le to zgodi po njegovi kontroli. Še bolj res pa je, da bi morali pregledniki večkrat kontrolirati relacijo. Ampak privarčevani denar je pomembnejši od naše varnosti. 

Kdo je pa kriv za nasipanje peska na cestišče potem, ko ga vrli kreteni cestarski od CPK nasujejo na bankine in ga ne utrdijo ?

Ali ima kdo kakšno informacijo, če se jih sploh splača vlečt na sodišče zaradi malomarnosti, neznanja i.t.d. ?

Konec koncev, če nekomu nastaviš past, ki je življensko nevarna te lahko obtožijo za naklepni umor, al kaj ?

 

Pešec od petka.

Objavljeno
pred 15 minutami, tonystx pravi:

Kdo je pa kriv za nasipanje peska na cestišče potem, ko ga vrli kreteni cestarski od CPK nasujejo na bankine in ga ne utrdijo ?

Ali ima kdo kakšno informacijo, če se jih sploh splača vlečt na sodišče zaradi malomarnosti, neznanja i.t.d. ?

Konec koncev, če nekomu nastaviš past, ki je življensko nevarna te lahko obtožijo za naklepni umor, al kaj ?

 

Pešec od petka.

Kdo nasipa pesek na cestišče ?

Objavljeno

Cestarji !

To trdim zato, ker imamo samo v Sloveniji tako urejene ceste. Nikjer ne nasipajo peska ob asfalt zato ker je to nevarno ! Samo za primer si lahko ogledamo zadnje objavljene video posnetke z Dolomitov. Kolk peska je po cesti ?

Objavljeno (popravljeno)
pred 10 urami, Borutt pravi:

Kdo nasipa pesek na cestišče ?

Domačini ... marsikje :P

Drugače pa imamo pravilnik, ki določa kako mora biti urejena cestna bankina ( granulacija, višina, širina, naklon, utrditev ... ), vendar tega nihče ne bere in spoštuje.... kar vprašajte mujota na kombiju ki prileti z lopato, kako ,mora narediti in kje imamo vibroploščo ?

Ja, avtomobilisti pa potem, zaradi NESPOSOBNEGA dela upravljavca ceste, prenaša ta isti pesek na cestišče ! Lahko tudi narišem .... 

Štekaš Borutt ????

Popravljeno . Popravil HD-Dyna
  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 17 minutami, HD-Dyna pravi:

Domačini ... marsikje :P

Drugače pa imamo pravilnik, ki določa kako mora biti urejena cestna bankina ( granulacija, višina, širina, naklon, utrditev ... ), vendar tega nihče ne bere in spoštuje.... kar vprašajte mujota na kombiju ki prileti z lopato, kako ,mora narediti in kje imamo vibroploščo ?

Ja, avtomobilisti pa potem, zaradi NESPOSOBNEGA dela upravljavca ceste, prenaša ta isti pesek na cestišče ! Lahko tudi narišem .... 

Štekaš Borutt ????

Ne vrjamem da šteka.:P.........zdej al bo povedal da moraš prilagodit vožnjo ali kaj se pa voziš po robu in pesku .......aja čak .....al pa sodno varstvo .............v vsakem primeru si kriv ,vidim da sploh ne štekaš , jaz sem ga že uštekal in mi je full lažje :lol1:

Skratka življenje je mirnejše ,saj se ne rabiš obremenjevat kdo je kriv ...........vedno si kriv sam  ;)

Objavljeno
pred 12 urami, alfa155 pravi:

A postopek  lahko povzročitelj in oškodovanec izbirata? Sodnica je zahtevala izvedeniško mnenje,  katero je pa po mojem kr nekaj. Izvedenec je izračunal mojo hitrost in določil kje bi sr moral peljati da bi se izognil prometni nesreči .

Ne, ne moreta kar tako izbirati, pri Damiju se je zadeva očitno končala na tožilstvu in sicer v postopku odloga kazenskega pregona, kjer so osumljencu naložili določene naloge... (162. člen ZKP).

Pri tebi pa je očitno zadeva šla lepo dalje na sodišče v pravo sojenje, tako da bo sledila sodba, kot pač bo.

Še glede zastaranja:

Kaznivo dejanje povzročitve prometne nesreče iz malomarnosti, zastaralni rok je 10 let oziroma 20 let, če je šlo za smrt ene ali več oseb.

 

Objavljeno
pred 13 urami, tonystx pravi:

Cestarji !

To trdim zato, ker imamo samo v Sloveniji tako urejene ceste. Nikjer ne nasipajo peska ob asfalt zato ker je to nevarno ! Samo za primer si lahko ogledamo zadnje objavljene video posnetke z Dolomitov. Kolk peska je po cesti ?

 

pred 3 urami, HD-Dyna pravi:

Domačini ... marsikje :P

Drugače pa imamo pravilnik, ki določa kako mora biti urejena cestna bankina ( granulacija, višina, širina, naklon, utrditev ... ), vendar tega nihče ne bere in spoštuje.... kar vprašajte mujota na kombiju ki prileti z lopato, kako ,mora narediti in kje imamo vibroploščo ?

Ja, avtomobilisti pa potem, zaradi NESPOSOBNEGA dela upravljavca ceste, prenaša ta isti pesek na cestišče ! Lahko tudi narišem .... 

Štekaš Borutt ????

 

pred 3 urami, Kmet2 pravi:

Ne vrjamem da šteka.:P.........zdej al bo povedal da moraš prilagodit vožnjo ali kaj se pa voziš po robu in pesku .......aja čak .....al pa sodno varstvo .............v vsakem primeru si kriv ,vidim da sploh ne štekaš , jaz sem ga že uštekal in mi je full lažje :lol1:

Skratka življenje je mirnejše ,saj se ne rabiš obremenjevat kdo je kriv ...........vedno si kriv sam  ;)

Kdo in zakaj se vozi po peščeni bankini ? Pa ne mi sedaj z nekimi tovornjaki in avtobusi nabijati. Po bankinah vozijo nesposobneži z avtomobili. Zakaj ? Ker je tako najlažje in tako pot najkrajša. Enako, kot sekanje levih ovinkov. 

Objavljeno
pred 4 minutami, Borutt pravi:

Kdo in zakaj se vozi po peščeni bankini ? Pa ne mi sedaj z nekimi tovornjaki in avtobusi nabijati. Po bankinah vozijo nesposobneži z avtomobili. Zakaj ? Ker je tako najlažje in tako pot najkrajša. Enako, kot sekanje levih ovinkov. 

To je dejstvo, ki ga ne moremo spremeniti, lahko pa spremenimo zakonodajo kjer bi bila obvezna betonska ali neka druga vezljiva bankina ... Pesek pač ne drži sam skupaj ... Mal cementa pa ni draga zadeva ....

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

1 m škarpa bi rešila vse probleme s sekanjem ovinkov, to se imenuje naravna selekcija :P

 

Objavljeno
15 hours ago, tonystx said:

Kdo je pa kriv za nasipanje peska na cestišče potem, ko ga vrli kreteni cestarski od CPK nasujejo na bankine in ga ne utrdijo ?

Ali ima kdo kakšno informacijo, če se jih sploh splača vlečt na sodišče zaradi malomarnosti, neznanja i.t.d. ?

Konec koncev, če nekomu nastaviš past, ki je življensko nevarna te lahko obtožijo za naklepni umor, al kaj ?

 

Pešec od petka.

Težka bo. Na spodnjem linku je primer s smrtnim izidom, če ti kaj pomaga za lažjo predstavo kako funkcionira naš sistem. 

http://motosvet.com/tabla/topic/27607-cestno-črno-sivo-nabijanje-in-moraliziranje/?do=findComment&comment=2264528

Neprilagojena hitrost,....

 

Objavljeno

Evo sej sem vam že jaz vse povedal ,sploh ne rabite Borutta :lol1: ..........ne scat proti vetru , boste Kitajčki postal :P

Naš sistem je pisan na kožo lumpom in pika ...............al greš s tokom al pa si Kitajc ..............:dry:

Objavljeno
Pravkar, Kmet2 pravi:

 ...............al greš s tokom al pa si Kitajc ..............:dry:

Se praw -> al si mrtva riba al pa kitajc :eek:

Temu se pa reče izbira :l_01:

Objavljeno

Malo branja za pametnjakoviče. Če bodo znali prebrati in razumeti. 

3.     bankina je utrjen ali neutrjen vzdolžni del cestišča ob zunanjem robu vozišča, ki zagotavlja bočno stabilnost vozišča in brežine ter omogoča namestitev prometne signalizacije in prometne opreme;

(1) Bankina je utrjena površina ob zunanjem robu vozišča, ki zagotavlja bočno stabilnost vozišča in brežine, omogoča namestitev prometne signalizacije in opreme.

(2) Minimalna širina bankine je določena s širino voznega pasu, kot je razvidno iz naslednje preglednice:

Širina voznega pasu

Do 2,50 m

2,50–3,00 m

3,25 m

3,50–3,75 m

Širina bankine

0,75 m

1,00 m

1,25 m

1,50 m

(3) Širina bankine se prilagodi tipu varnostne ograje.

(4) Ob pasu za počasna vozila in odstavnem pasu je bankina minimalne širine 1,00 m, v primeru, da je predvidena še varnostna ograja, pa mora biti za zunanjim robom stebrička varnostne ograje še 0,50 m berme.

(5) Na nasipu višine, večje od 3,0 m nad terenom, se predvidi bankina z dvignjenim robnikom.

(6) Ob pločniku in kolesarski ali peš poti je minimalna širina bankine 0,50 m.

(7) Minimalni prečni nagib bankine znaša 4%.

 

Bankine so vzdolžne površine za zaščito vozišča in namestitev prometne opreme. Utrditev in zunanji izgled bankin sta vidno drugačna od tistih (peščena, travnata, tlakovana, pobarvana). Če je izvedena enako kot vozišče, mora biti od njega obvezno ločena z belo neprekinjeno robno črto. Bankine so namenjene za - zagotavljanje večje varnosti prometa (zasilna uporaba dodatne širine), - postavitev naprav za linijsko vodenje in zaščito prometa (smerniki in varnostne ograje), - namestitev naprav za vzdolžno odvodnjavanje vozišča (koritnica, plitev krožni jarek, dvignjen robnik z zaščitnim pasom) in - za izvedbo pločnikov (glej podpoglavje Robniki). Širina bankine je odvisna od vrste (prometne funkcije) ceste, od vozn (prometna oprema, odvodnjavanje), nameščenih na njej. Humusirani del nasipne ali vkopne brežine, v širino bankine. Minimalna širina bankine je 1,00 m. Izjemoma sta možni širini bankine 0,50 m (ceste brez smernikov) in 0,75 m (s smerniki). To sta najpogostejši širini, uporabljani na cestah tehničnih skupin C in D. Površina bankine je lahko izvedena kot peščena (drobljenec oziroma prodec), humusirana ali tlakovana oziroma vezana (betonski ali obdelani kamniti tlakovci, asfalt, cementni beton). z enako konstrukcijo kot vozišče in obstoji možnost občasne uporabe za srečavanje vozil, je treba na zunanji strani bankine zagotoviti vsaj 0,5 m široko bermo. Ob odstavne bankina lahko izvedena kot berma (uvaljana in humusirana). Stični rob bankine z voziščem mora biti izveden v isti višini ali do 2 cm nižje, bankina pa primerno utrjena proti ugrezu kolesa. Če ni utrjena, mora biti cestišče opremljeno z  ustrezno in pregledno prometno signalizacijo. Prečni nagib površine bankine mora biti proti zunanjemu robu bankine (od vozišča). Kadar je bankina izkoriščena za umestitev naprav za vzdolžno odvodnjavanje, je treba na zunanji strani teh naprav zagotoviti vsaj 0,5 m široko zaledno bermo. Kadar je bankina izkoriščena za umestitev ločnika, je treba upoštevati določila za umeščanje robnikov ter določila o zaščitni širini (razdalja med prometnim in prostim profilom). Zaščitne širine profilov različnih uporabnikov cest se prekrivajo. 

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

js k se peljem po cesti, vedno opazujem bankine .. če so betonirane ali asfaltirane, ni veliko možnosti, da bi biu pesek na cesti ... če so pa peščene, še posebi, če so na sveže nasute, je velika verjetnost, da avtomobili, ki sekajo desni ovinek velikokrat spravijo pesek iz bankine na vozni pas

:ninja: 

Objavljeno
pred 3 urami, Borutt pravi:

Malo branja za pametnjakoviče. Če bodo znali prebrati in razumeti. 

3.     bankina je utrjen ali neutrjen vzdolžni del cestišča ob zunanjem robu vozišča, ki zagotavlja bočno stabilnost vozišča in brežine ter omogoča namestitev prometne signalizacije in prometne opreme;

(1) Bankina je utrjena površina ob zunanjem robu vozišča, ki zagotavlja bočno stabilnost vozišča in brežine, omogoča namestitev prometne signalizacije in opreme.

(2) Minimalna širina bankine je določena s širino voznega pasu, kot je razvidno iz naslednje preglednice:

Širina voznega pasu

Do 2,50 m

2,50–3,00 m

3,25 m

3,50–3,75 m

Širina bankine

0,75 m

1,00 m

1,25 m

1,50 m

(3) Širina bankine se prilagodi tipu varnostne ograje.

(4) Ob pasu za počasna vozila in odstavnem pasu je bankina minimalne širine 1,00 m, v primeru, da je predvidena še varnostna ograja, pa mora biti za zunanjim robom stebrička varnostne ograje še 0,50 m berme.

(5) Na nasipu višine, večje od 3,0 m nad terenom, se predvidi bankina z dvignjenim robnikom.

(6) Ob pločniku in kolesarski ali peš poti je minimalna širina bankine 0,50 m.

(7) Minimalni prečni nagib bankine znaša 4%.

 

Bankine so vzdolžne površine za zaščito vozišča in namestitev prometne opreme. Utrditev in zunanji izgled bankin sta vidno drugačna od tistih (peščena, travnata, tlakovana, pobarvana). Če je izvedena enako kot vozišče, mora biti od njega obvezno ločena z belo neprekinjeno robno črto. Bankine so namenjene za - zagotavljanje večje varnosti prometa (zasilna uporaba dodatne širine), - postavitev naprav za linijsko vodenje in zaščito prometa (smerniki in varnostne ograje), - namestitev naprav za vzdolžno odvodnjavanje vozišča (koritnica, plitev krožni jarek, dvignjen robnik z zaščitnim pasom) in - za izvedbo pločnikov (glej podpoglavje Robniki). Širina bankine je odvisna od vrste (prometne funkcije) ceste, od vozn (prometna oprema, odvodnjavanje), nameščenih na njej. Humusirani del nasipne ali vkopne brežine, v širino bankine. Minimalna širina bankine je 1,00 m. Izjemoma sta možni širini bankine 0,50 m (ceste brez smernikov) in 0,75 m (s smerniki). To sta najpogostejši širini, uporabljani na cestah tehničnih skupin C in D. Površina bankine je lahko izvedena kot peščena (drobljenec oziroma prodec), humusirana ali tlakovana oziroma vezana (betonski ali obdelani kamniti tlakovci, asfalt, cementni beton). z enako konstrukcijo kot vozišče in obstoji možnost občasne uporabe za srečavanje vozil, je treba na zunanji strani bankine zagotoviti vsaj 0,5 m široko bermo. Ob odstavne bankina lahko izvedena kot berma (uvaljana in humusirana). Stični rob bankine z voziščem mora biti izveden v isti višini ali do 2 cm nižje, bankina pa primerno utrjena proti ugrezu kolesa. Če ni utrjena, mora biti cestišče opremljeno z  ustrezno in pregledno prometno signalizacijo. Prečni nagib površine bankine mora biti proti zunanjemu robu bankine (od vozišča). Kadar je bankina izkoriščena za umestitev naprav za vzdolžno odvodnjavanje, je treba na zunanji strani teh naprav zagotoviti vsaj 0,5 m široko zaledno bermo. Kadar je bankina izkoriščena za umestitev ločnika, je treba upoštevati določila za umeščanje robnikov ter določila o zaščitni širini (razdalja med prometnim in prostim profilom). Zaščitne širine profilov različnih uporabnikov cest se prekrivajo. 

Na kratko za tiste ki ne razumejo .............sam si si kriv :lol1:

Objavljeno

Če te davčna jebe si sam kriv. Če ti policaj napiše kazn si sam kriv. Če ne morš plačat položnic si sam kriv. Če nimaš dnara za motor si sam kriv. Če nimaš za jest si sam kriv. Če pa en dan popizdiš, pa kešnga kurca, ki te jebe pošleš v had-si pa sploh sam kriv. Sistem mamo tak, smo si sami krivi :D

Objavljeno
Ob 2. 8. 2016 at 12:50, maus pravi:

js k se peljem po cesti, vedno opazujem bankine .. če so betonirane ali asfaltirane, ni veliko možnosti, da bi biu pesek na cesti ... če so pa peščene, še posebi, če so na sveže nasute, je velika verjetnost, da avtomobili, ki sekajo desni ovinek velikokrat spravijo pesek iz bankine na vozni pas

:ninja: 

js sm vedno opazoval cesto če je pesek, zdej pa opazujem bankine, če se kje kak pokemon skriva, pa pesek na cestišče meče :P

 

Objavljeno
pred 1 uro, DAMI34 pravi:

js sm vedno opazoval cesto če je pesek, zdej pa opazujem bankine, če se kje kak pokemon skriva, pa pesek na cestišče meče :P

 

ja sj :P

 

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Stični rob bankine z voziščem mora biti izveden v isti višini ali do 2 cm nižje, bankina pa primerno utrjena proti ugrezu kolesa ....

 

Pa povejte kateri policist je to še gledal in napisal v poročilo ??????

  • Všeč mi je 3
Objavljeno
pred 55 minutami, HD-Dyna pravi:

Stični rob bankine z voziščem mora biti izveden v isti višini ali do 2 cm nižje, bankina pa primerno utrjena proti ugrezu kolesa ....

 

Pa povejte kateri policist je to še gledal in napisal v poročilo ??????

če si z motorjem že na bankini je tapravi čas, da začneš tulit AU AU AU, čeprav je men že ratal pridet nazaj :P ... tulu sm pa vseeno ... iz preventive .. sj veste ... nič nas ne sme presenetiti :jezik:

 

  • Všeč mi je 2
Objavljeno (popravljeno)
Ob 2. 8. 2016 at 11:36, DAMI34 pravi:

1 m škarpa bi rešila vse probleme s sekanjem ovinkov, to se imenuje naravna selekcija :P

 

Uh koliko manj motoristov bi bilo na cestah, bognedaj da potem padeš.

Kar se pa Borutta tiče, na koncu so njegovi odgovori taki, da smo vedno samo mi krivi ne glede na vse. 

Popravljeno . Popravil Arzen
  • Všeč mi je 3
Objavljeno
pred eno uro, Arzen pravi:

Uh koliko manj motoristov bi bilo na cestah, bognedaj da potem padeš.

Kar se pa Borutta tiče, na koncu so njegovi odgovori taki, da smo vedno samo mi krivi ne glede na vse. 

A tudi si si skužil policijsko logiko :lol1:oziroma neškodljive , uporabne in ljudstvu na kožo pisane zakone člene in ostale pravne nebuloze .....

  • Všeč mi je 3
Objavljeno
Pravkar, Kmet2 pravi:

A tudi si si skužil policijsko logiko :lol1:oziroma neškodljive , uporabne in ljudstvu na kožo pisane zakone člene in ostale pravne nebuloze .....

Vsi smo skužili, sam Borutt še melje svoje :blush:

  • Všeč mi je 3

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!