Ciko86 Objavljeno Avgust 6, 2016 Opozori Objavljeno Avgust 6, 2016 si dobil kje testnega? a v noznike od sopotnika se nisi zatikal? Sprednja maska more bit cela kolobocija jo ocistit ko se zalepijo musice na njo..
Nearrain Objavljeno Avgust 6, 2016 Opozori Objavljeno Avgust 6, 2016 1 hour ago, exclan said: A ga je sploh do vozu in če napišite vaše občutke ? ne neke seratorske teste ki jih linkate.(sam marketing) Včeraj naredil 200 km odzivnost motorja neverjetna zvok ,da se ti dvignejo kocine čeprav je original ror ciklistika - zame brez napak udobnost - solidna mislim da bi jih tudi prek 1000km naredil brez problema zadnji sedež za sopotnika - katastrofa definitivno zelo zabaven motor za mestne vožnje .kratke relacije in tudi za ST fure zelo stabilen v dolgih zavojih ( gre kot po tirih) nisem pa mogel verjet, da se pri 200 nisem boril z vetrom glede na mini plastiko nad števcem katera se mi je zdeal bolj za šminko kot za kaj drugega. dizajn spredaj malo svoj in agresiven, zadaj se mi zdi kot, da niso dokončali dela ( nekaj manjka) v celoti meni všečen motor in drugačeno od ostalih. zavore odlične, doziranje zavorne moči premalo točno. Vesel zate, da si imel priloznost vozit. Zdej pa se kunkurenco probat. Z najvecjim veseljem Bom prebral tvoje vtise. Pa da vidmo kok so seratorski vzporedni testi v temo brcnjeni.
Lipstick Objavljeno Avgust 6, 2016 Opozori Objavljeno Avgust 6, 2016 pred 1 uro, exclan pravi: A ga je sploh do vozu in če napišite t v o j e občutke ? ne neke seratorske teste ki jih linkate.(sam marketing) Včeraj naredil 200 km Kakšen recept, kako vtaknt ključ v ključavnico ????
exclan Objavljeno Avgust 7, 2016 Opozori Objavljeno Avgust 7, 2016 Ob 6. 8. 2016 at 8:11, Ciko86 pravi: si dobil kje testnega? a v noznike od sopotnika se nisi zatikal? Sprednja maska more bit cela kolobocija jo ocistit ko se zalepijo musice na njo.. ja testni je bil. Če držiš noge v raca stayl ne če pa vozim z sprednjim delom noge se zatikam ob noge sovotnika.Misli da je čiščenje sprednje maske zelo zahtevan zadeva ker ima robove povsod krtačaka za zobe bo prišla tu prav. pred 23 urami, Lipstick pravi: Kakšen recept, kako vtaknt ključ v ključavnico ???? če nisi razumel kaj sem napisal zaradi napake TVOJ ti jaz ne morem pomagat pri receptih. Zakaj seratorskih ker so a ni lepše ko nekdo neodvisen in mislim precej bolj nepristranski pove kaj o motorju sicer ne profi ampak upam razumljivo za vsakega motorista. Primerjava ,da sam opišeš kaki so občutki je kot drkanje na sliko neke lepe dame (seratorski testi) in bit v živo in seksat z to damo ( moj test) drugače Dami lahko pove o občutkih na KTM-u in ja vozil sem tudi BMW za 1 malenkost od Yamahe razen, da me zvok motorja ne zrajca in, da so zavore bolj točne pri nižjih hitrostih. In nič posebnega kot sam motor dizajn pač po nemško brez presežkov.Igračka kot Yamaha
Ciko86 Objavljeno Avgust 7, 2016 Opozori Objavljeno Avgust 7, 2016 a si ti uni ki je kasiral 500 eur?
Lipstick Objavljeno Avgust 7, 2016 Opozori Objavljeno Avgust 7, 2016 pred 2 urami, exclan pravi: ja testni je bil. Če držiš noge v raca stayl ne če pa vozim z sprednjim delom noge se zatikam ob noge sovotnika.Misli da je čiščenje sprednje maske zelo zahtevan zadeva ker ima robove povsod krtačaka za zobe bo prišla tu prav. če nisi razumel kaj sem napisal zaradi napake TVOJ ti jaz ne morem pomagat pri receptih. Zakaj seratorskih ker so a ni lepše ko nekdo neodvisen in mislim precej bolj nepristranski pove kaj o motorju sicer ne profi ampak upam razumljivo za vsakega motorista. Primerjava ,da sam opišeš kaki so občutki je kot drkanje na sliko neke lepe dame (seratorski testi) in bit v živo in seksat z to damo ( moj test) drugače Dami lahko pove o občutkih na KTM-u in ja vozil sem tudi BMW za 1 malenkost od Yamahe razen, da me zvok motorja ne zrajca in, da so zavore bolj točne pri nižjih hitrostih. In nič posebnega kot sam motor dizajn pač po nemško brez presežkov.Igračka kot Yamaha Sprašujem po tvojih izkušnjah za vtaknit ključ v ključavnico, mojo izkušnjo poznam, sem omenil že kar nekaj časa nazaj ( 2.3.2016 ! ).
KARMEN1 Objavljeno Avgust 7, 2016 Opozori Objavljeno Avgust 7, 2016 Ne vem, če je ta ključavnica enak problem kot pri mt07, pojma nimam, kako lahko sploh tam vtakneš ključ? Pri enem italijanu sem videla, da si je pred ključavnico zalepil neko spužvico, verjetno, da si prstov ne olupi, ko zavrti ključ???
vandrovec Objavljeno Avgust 7, 2016 Opozori Objavljeno Avgust 7, 2016 ...naj nekdo poslika to čudo o nedostopni ključavnici in posledično nevoznem motorju. sem iskal na googlu pa ne najdem te slike.
Bear Objavljeno Avgust 7, 2016 Opozori Objavljeno Avgust 7, 2016 1 hour ago, vandrovec said: ...naj nekdo poslika to čudo o nedostopni ključavnici in posledično nevoznem motorju. sem iskal na googlu pa ne najdem te slike. meni jo je tkoj najdlo Cartman 1
stuhec Objavljeno Avgust 7, 2016 Opozori Objavljeno Avgust 7, 2016 Sem ga sam videl v živo Pričakoval sem nekaj večjega, v bistvu je vse pri agregatu. Vetrobranska res zahteva nekaj cesa ce jo hoces detajlno spucat. Moram ga se sprobat da vidimo to r1
speedfighttuning Objavljeno Avgust 7, 2016 Opozori Objavljeno Avgust 7, 2016 pred 19 minutami, Bear pravi: meni jo je tkoj najdlo To je MT-07, govora je o MT-10. Cartman 1
Bear Objavljeno Avgust 7, 2016 Opozori Objavljeno Avgust 7, 2016 (popravljeno) eh zaj**** sm, zdej ko sm še enkrat pogledou sliko vidim da je v resnici mt07 ta bo prava edit me je že nekdo popravu, istočasno hehe Popravljeno Avgust 7, 2016. Popravil Bear Cartman in vandrovec 2
exclan Objavljeno Avgust 7, 2016 Opozori Objavljeno Avgust 7, 2016 (popravljeno) z ključem nisem imel probleme ni z iskanjem ključavnice sem pa se dvakrat konkretno zaj. z vžigom motorja kjer na bi bila tipka za zagon je sedaj tipka za vse 4 blinke in še nejasnost ki ni nikakor logična mode moči je največji std - standard, a je srednja b je najmanj booo. Slabe volje nisem mi pa ne paše ,da me kdo označi za debila. Ob 6. 8. 2016 at 9:25, Lipstick pravi: Kakšen recept, kako vtaknt ključ v ključavnico ???? Se ti opravičujem za odgovor razumel sem ga narobe še enkrat opravičilo. Nisem imel konkretnih problemov pa nimam majhnih prstov in roke -i Popravljeno Avgust 7, 2016. Popravil exclan vandrovec 1
exclan Objavljeno Avgust 8, 2016 Opozori Objavljeno Avgust 8, 2016 (popravljeno) Ob 7. 8. 2016 at 9:45, Ciko86 pravi: a si ti uni ki je kasiral 500 eur? da na žalost no 250€ test je bil drag drugače Sergio radio dela vidim. Popravljeno Avgust 8, 2016. Popravil exclan 3nity 1
Lipstick Objavljeno Avgust 8, 2016 Opozori Objavljeno Avgust 8, 2016 (popravljeno) pred 22 urami, exclan pravi: z ključem nisem imel probleme ni z iskanjem ključavnice sem pa se dvakrat konkretno zaj. z vžigom motorja kjer na bi bila tipka za zagon je sedaj tipka za vse 4 blinke in še nejasnost ki ni nikakor logična mode moči je največji std - standard, a je srednja b je najmanj booo. Slabe volje nisem mi pa ne paše ,da me kdo označi za debila. Se ti opravičujem za odgovor razumel sem ga narobe še enkrat opravičilo. Nisem imel konkretnih problemov pa nimam majhnih prstov in roke -i Opravičilo ni potrebno, sem dokaj strpen starejši gospod in iz izkušenj vem, da do takih situacij v veliki meri pride zaradi različnega razumevanje in ne iz " hudobije", žal me življenje kljub parim desetletjem še ni spremenilo, še vedno v v sakem človeku iščem dobroto, čeprav ....... Popravljeno Avgust 8, 2016. Popravil Lipstick ukica, Zivnorc, Kmet2 in 5 others 8
compaq Objavljeno Avgust 19, 2016 Opozori Objavljeno Avgust 19, 2016 Imel sem priloznost preizkusit MT-10. V teoriji je bil resen kandidat za moj naslednji motocikel. V praksi pa se je izkazalo da to ni. Pa z motorjem ni nic narobe. Le jaz sem si predstavljal narobe. (Z)motil me je prevec pokoncen polozaj za krmilom. Res je, zelo subjektivna ocena. Vecino bo to razveseliko. Super za dinamicno 3 dnevno pot recimo v Dubrovnik. Na ta motor bi dejansko namestil oba originalna stranska kovcka/torbi in bi imel bomba hiter motor za vsak dan in tudi nekajdnevno turo. Solo. Sopotnica naj ima svoj motor. Vsec mi je okretnost in lahkotnost upravljanja. Vsec mi je vlek motorja in njegova narava, ki je lahko prijazna ali pa, kot jo oglasujejo, Dark side of Japan. Vsec mi je, da motor ni ogromna krava in tudi ne mravljica, kot MT-07. Oblika sprednjega konca mi je izredno vsec. Res hud izgleda, ko ga zagledas v vzratnem ogledalu. Veliko domislije je bilo potrebne, da sem slisal zvok, kateri mi je odzvanjal v glavi in nad katerim sem cedil sline. Vem, odprt Akrapovic z R1 za na pisto je za na pisto. In ni za na cesto. Moja krivicna pricakovanja. Opazil sem, da zavore na bavarskem konkurentu mnogo bolje primejo, pa se ena podrobnost me je zmotila. Na motorju za 13 jurjev in pol, bi lahko nalepke polakirali - ne pa da se prec viha Yamahin logo na tanku. ...., exclan, 3nity in 5 others 8
Fazer03 Objavljeno Avgust 23, 2016 Opozori Objavljeno Avgust 23, 2016 (popravljeno) UUUUaaaauuuu motor je nor .... To sem napisal samo zato, da bodo sedajle ob 22.23 na prvih treh mestih same Yamahe: MT - 10, MT - 09 Tracer in MT - 07 Tracer. Prva vrsta je naša. Popravljeno Avgust 23, 2016. Popravil Fazer03 Tex in Cartman 2
Fazer03 Objavljeno Oktober 4, 2016 Opozori Objavljeno Oktober 4, 2016 Model 2017 (SP): ... in spremembe oziroma dopolnitve: The MT-10 smashed its way into our affections this year with a superb blend of naked street bike hedonism, and effortless comfort and drive. Load it up with the firm’s touring accessories, and it makes an accomplished mile-muncher, too. But for 2017 Yamaha have upped the ante with this, a cunning marriage of MT-10 and YZF-R1M, to create an SP version of the hyper-naked. Featuring Öhlins Electronic Racing Suspension (ERS), Thin Film Transistor (TFT) instrumentation and a paintjob unique to the SP, this has to be a strong contender for the naked nutcase crown in 2017. The SP’s semi-active electronic suspension is controlled by a Suspension Control Unit (SCU) – just like the R1 – which analyses data from a series of sensors that monitor suspension action and rider inputs. The SCU then calculates the optimal compression and rebound damping settings for the riding environment and conditions, and applies them in a near-instant continual wave of micro-adjustments. You won’t really notice it working, but you will feel the benefit as it works relentlessly to offer optimal support and comfort. The SCU settings are accessed via the switchgear and new R1-esque TFT dash, which hosts all of the SP’s systems information, in glorious full colour, high definition. The rider can also select dark or light backgrounds to suit day/night riding – or personal preference. The SP only comes in one colour option, silver/blue/carbon, which understandably gives yet another nod to the YZF-R1M from which it borrows so much of its hardware and software. We’re expecting the SP to be available at your local dealer in February 2017. 2017 MT-10 gets revisions, too For 2017 the standard MT-10 gets a new Quick Shift System (QSS) as standard fitment. It also gets revised engine mapping for enhanced throttle response throughout the rev range, for more balanced performance. It’ll be available from February.
Fazer03 Objavljeno Februar 24, 2017 Opozori Objavljeno Februar 24, 2017 (popravljeno) http://www.avto.net/Ads/details.asp?id=11852808&display=Yamaha MT-10 2016 Nekdo se jo je že naveličal ...... Popravljeno Februar 24, 2017. Popravil Fazer03 Cartman 1
ELO Objavljeno Februar 28, 2017 Opozori Objavljeno Februar 28, 2017 On 19. 8. 2016 at 2:29 PM, compaq said: Na motorju za 13 jurjev in pol, bi lahko nalepke polakirali - ne pa da se prec viha Yamahin logo na tanku. neprelakirane nalepke lažje dol spraviš če si to zaželiš, to je meni plus... On 24. 2. 2017 at 9:47 AM, Fazer03 said: http://www.avto.net/Ads/details.asp?id=11852808&display=Yamaha MT-10 2016 Nekdo se jo je že naveličal ...... staro za novo, kupuje mt-10 SP. Cartman in .... 2
Fazer03 Objavljeno Februar 28, 2017 Opozori Objavljeno Februar 28, 2017 (popravljeno) A tako ... Ja in poleg SP verzije so letos ponudili tudi nek približek turerju: Tourer Edition: .. Caratteristiche del modello * Edizione speciale della MT-10 * Comfort aumentato e funzionalità incrementata * Borse laterali morbide in ABS * Parabrezza alto sportivo * Sella confortevole * Supporto per GPS * Navigatore satellitare TomTom Rider 410 in opzione a prezzo speciale Popravljeno Februar 28, 2017. Popravil Fazer03 Cartman, DAMI34 in Andrejcer 3
Joker Objavljeno Februar 28, 2017 Opozori Objavljeno Februar 28, 2017 Ko ravno pomisliš: "Saj grši pa res ne more biti..." In vendar jim uspe. Osedlati kravo... Seveda pa je to absolutno moje subjektivno mnenje in se morebitnim prizadetim že vnaprej opravičujem! Fazer03, jskrablin, DAMI34 in 1 other 4
DAMI34 Objavljeno Februar 28, 2017 Opozori Objavljeno Februar 28, 2017 pred eno uro, Joker pravi: Ko ravno pomisliš: "Saj grši pa res ne more biti..." In vendar jim uspe. Osedlati kravo... Seveda pa je to absolutno moje subjektivno mnenje in se morebitnim prizadetim že vnaprej opravičujem! A veš, to je tak kot moj pes, tolk je grd, da je že prav mal lep. Men ta verzija s kovčki in šipco sploh ni tok napačna. bi pa rabil še sliko da vidim kako spredaj zgleda. notranc in Andrejcer 2
IZTOK Objavljeno Februar 28, 2017 Opozori Objavljeno Februar 28, 2017 Uzaljen menda ja nihce ne bo. Vidis, meni pa je MT-10 vsec in tudi tile kufri so mi vsec. Mi je pa zato Kawasaki Ninja ZX 14 R grd. Se pa za vsakogar kaj najde. notranc 1
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se