IZTOK Objavljeno Februar 28, 2017 Opozori Objavljeno Februar 28, 2017 pred 4 minutami, DAMI34 pravi: A veš, to je tak kot moj pes, tolk je grd, da je že prav mal lep. Men ta verzija s kovčki in šipco sploh ni tok napačna. bi pa rabil še sliko da vidim kako spredaj zgleda. Videl v zivo v salonu, kar hud zgleda od spredaj. Ampak nova MT 09 z tistim cudnim nosilcem za zadnji blatnik od Tatre pa je prav grda od zadaj. Cudna odlocitev, podrazijo motor potem pa te se silijo, da dokupis nov nosilec tablice. Andrejcer in DAMI34 2
Fazer03 Objavljeno Februar 28, 2017 Opozori Objavljeno Februar 28, 2017 pred 27 minutami, DAMI34 pravi: ... bi pa rabil še sliko da vidim kako spredaj zgleda. https://www.yamaha-motor.eu/ro/products/motorcycles/hyper-naked/mt-10-tourer-edition.aspx#gallery=image|image=https://cdn.yamaha-motor.eu/product_assets/2017/MT10TE/950-75/2017-Yamaha-MT10-Tourer-Edition-EU-Tech-Black-Static-007.jpg DAMI34, IZTOK, TakeALookAround in 2 others 5
Andrejcer Objavljeno Februar 28, 2017 Opozori Objavljeno Februar 28, 2017 (popravljeno) Ja, pravi lepotec ta MT-10. Oči ima kot Johnny 5, ko je malo jezen. Popravljeno Februar 28, 2017. Popravil Andrejcer skalar36, Kor13, DAMI34 in 6 others 9
DAMI34 Objavljeno Februar 28, 2017 Opozori Objavljeno Februar 28, 2017 ampak, men je lepši v Touring verziji, kot pa naked. siks, vuk76, Andrejcer in 2 others 5
IZTOK Objavljeno Februar 28, 2017 Opozori Objavljeno Februar 28, 2017 A mislis MT10 ali Johnny 5 MT 10 itak. DAMI34 1
siks Objavljeno Februar 28, 2017 Opozori Objavljeno Februar 28, 2017 pred 2 urami, DAMI34 pravi: ampak, men je lepši v Touring verziji, kot pa naked. men tudi. a so pomisleki glede turing namembnosti! ker so samo dodali nekaj turing podrobnosti, ostaja vprašanje udobnosti, predvsem za dva...stopalke za sopotnika so zelooo visoko postavljene, ni ročaja za držat se...
DAMI34 Objavljeno Februar 28, 2017 Opozori Objavljeno Februar 28, 2017 pred 2 urami, siks pravi: men tudi. a so pomisleki glede turing namembnosti! ker so samo dodali nekaj turing podrobnosti, ostaja vprašanje udobnosti, predvsem za dva...stopalke za sopotnika so zelooo visoko postavljene, ni ročaja za držat se... touring za 1 osebo sem mislil, za dva, sem mal skeptičen
siks Objavljeno Februar 28, 2017 Opozori Objavljeno Februar 28, 2017 pred 2 urami, DAMI34 pravi: touring za 1 osebo sem mislil, za dva, sem mal skeptičen za turing za eno osebo je z900 tut ql, za pou manj keša...prej al slej bo sw naredo une stranske poltrde kufre tut zanjga...pol si pa približno tu...:-) Fazer03 1
DAMI34 Objavljeno Marec 1, 2017 Opozori Objavljeno Marec 1, 2017 pred 10 urami, siks pravi: za turing za eno osebo je z900 tut ql, za pou manj keša...prej al slej bo sw naredo une stranske poltrde kufre tut zanjga...pol si pa približno tu...:-) v bistvu ja. Poltrdi kufri so univerzalni, samo nosilce/distančnike za mehke torbe nardijo. Pa šipca tut ne bi škodila. Je pa možno da pri MT10 narediš se nosilec zadnjega kovčka, potem je pa že za 2 osebi, kar Z900 ne bo nikoli
IZTOK Objavljeno Marec 1, 2017 Opozori Objavljeno Marec 1, 2017 Kot sport tourer za eno osebo bi po mojem se slo, za dva pa bolj tezko. Jaz sem se usedel nanj in sedis lepo pokoncno, noge pa so precej pokrcene. Zadaj pa se sedi bolj za silo, za turo bi bila kriza, tudi ce je drobna punca.
DAMI34 Objavljeno Marec 1, 2017 Opozori Objavljeno Marec 1, 2017 Da, vendar ma kar večji sedež in zunanje mere kot pa Z900. Oba sta pa bolj mala.
Fazer03 Objavljeno Marec 1, 2017 Opozori Objavljeno Marec 1, 2017 No so novinarjem dostavili kar obe izvedbi: SP in Tourer Edition: http://www.motorbox.com/moto/moto-viste-e-provate/moto-primo-contatto/yamaha-mt-10-sp-e-tourer-edition-prova-caratteristiche-prezzo#come_e Tourer: SP: DAMI34 1
siks Objavljeno Marec 1, 2017 Opozori Objavljeno Marec 1, 2017 (popravljeno) očitno ma sp tut drugačno (boljšo) armaturno oz. displej. vidim da je ta barvni...+ ohlinsi spredaj in zadaj...:-) Popravljeno Marec 1, 2017. Popravil siks
IZTOK Objavljeno Marec 1, 2017 Opozori Objavljeno Marec 1, 2017 pred 1 uro, siks pravi: očitno ma sp tut drugačno (boljšo) armaturno oz. displej. vidim da je ta barvni...+ ohlinsi spredaj in zadaj...:-) Saj tudu stane 3 jurje vec. SP ima tudi enak quickshifter kot R1, deluje tudi navzdol.
IZTOK Objavljeno Marec 13, 2017 Opozori Objavljeno Marec 13, 2017 Sem gledal eno reportazo oz test od 1000 ps revije pa tip pravi, da je semi aktivno vzmetenje od Ohlinsa na verziji MT 10 SP mnogo boljse od BMW S1000 r in KTM 1290 R. Glede na ceno zanimiva izbira, z 160 konji parira vsem ta velikim golim. Bo treba probat, mogoce pa mi bo vsecZa enga bi se bil plac v garazi, samo najprej se morem zmenit, kje bom spal naslednjih par tednov, ce ga privlecem domov... gretzky 1
Popularna objava TakeALookAround Objavljeno Marec 13, 2017 Popularna objava Opozori Objavljeno Marec 13, 2017 Mam lih spravljen prijateljev motor , ker bejba se ne ve, da ga je kupil...... TO so kr resne zadeve zgleda.... Kor13, maxxa, .... in 7 others 10
IZTOK Objavljeno Marec 14, 2017 Opozori Objavljeno Marec 14, 2017 Novo kuhno naj kupi in jo preseneti pa bo motor takoj pozabljen siks, GoBobi, maus in 1 other 4
Cartman Objavljeno Marec 14, 2017 Avtor Opozori Objavljeno Marec 14, 2017 pred 17 urami, IZTOK pravi: Sem gledal eno reportazo oz test od 1000 ps revije pa tip pravi, da je semi aktivno vzmetenje od Ohlinsa na verziji MT 10 SP mnogo boljse od BMW S1000 r in KTM 1290 R. Glede na ceno zanimiva izbira, z 160 konji parira vsem ta velikim golim. Bo treba probat, mogoce pa mi bo vsecZa enga bi se bil plac v garazi, samo najprej se morem zmenit, kje bom spal naslednjih par tednov, ce ga privlecem domov... To je (po moje) rezultat digitalizacije. V elektroniki se evolucija pozna bol ko na mehaniki, in nova generacija je v vseh pogledih bolša. Zdi se mi da bodo IMUji te zadeve dvignili na nov nivo. Tako da sumim, da bo tud bovi S1000R mel podobno nadgrajeno vzmetenje
DAMI34 Objavljeno Marec 14, 2017 Opozori Objavljeno Marec 14, 2017 kako deluje od Ohlinsa ne bi vedel, ampak do sedaj je bilo kao WP semi active najboljše, ker se je bilo sposobno prilagajati v milisekundah. Primerjave sem bral lani v začetku leta, WP naj bi bil boljši od Ducatijevega in Bmwejwevega semi activ vzmetenja.
IZTOK Objavljeno Marec 14, 2017 Opozori Objavljeno Marec 14, 2017 Ocitno imajo testni vozniki vsak svoje mnenje. Se pa stavim, da uporabnik ne zazna razlike, ce primerjamo top vzmetenje WP / Ohlins / Kayaba... Kolikov Euronov toliko veselja. Seveda pa na motorju za 7000 EUR rata MT09 polomija.
DAMI34 Objavljeno Marec 14, 2017 Opozori Objavljeno Marec 14, 2017 pred 37 minutami, IZTOK pravi: Ocitno imajo testni vozniki vsak svoje mnenje. Se pa stavim, da uporabnik ne zazna razlike, ce primerjamo top vzmetenje WP / Ohlins / Kayaba... Kolikov Euronov toliko veselja. Seveda pa na motorju za 7000 EUR rata MT09 polomija. neke razlike so, govorim za lani, prilagajanje v milisekundah ali v desetinki sekunde se kr pozna. Če pa že mam moped do nekih 10k€, pa vsekakor ne bi vzel semiactiva, raje dobro klasiko.
IZTOK Objavljeno Marec 14, 2017 Opozori Objavljeno Marec 14, 2017 Ne bi vedel o milisekundah, ampak Ohlins ze 30 let hara v motornih sportih. Na mojem Huskiju je bila seveda klasika, poziralo pa je vse, kar je prislo pod kolesa. Enkrat sem "povozil" deblo, ki je lezalo na gozdni poti pri kakih 70 na uro pa sem letel preko brez padca. Yamaha, Ducati, Aprilia, MV Agusta vsi ponujajo Ohlins na premium sportakih, tako da WP
ELO Objavljeno Marec 14, 2017 Opozori Objavljeno Marec 14, 2017 On 1. 3. 2017 at 1:07 PM, IZTOK said: SP ima tudi enak quickshifter kot R1, deluje tudi navzdol. si prepričan? v opisih in testih piše, da deluje samo navzgor...
IZTOK Objavljeno Marec 14, 2017 Opozori Objavljeno Marec 14, 2017 pred 14 minutami, ELO pravi: si prepričan? v opisih in testih piše, da deluje samo navzgor... Ce se prav spomnim sem nekje v testu prebral, da ima MT 10 SP enak quickshift kot R1M. Siguren pa nisem. Morda pa je odvisno od uvoznika kaj naroci? Zadnjic mi je prodajalec v Louisu v Avstriji razlagal, da imajo Yamahe v Avstriji se vedno tovarnisko vgrajene navadne kislinske akumulatorje.
IZTOK Objavljeno Marec 14, 2017 Opozori Objavljeno Marec 14, 2017 Jaz razumem, da v Nemciji bo elektronika enaka kot v R1M, razen ce je quickshifter izvzet? Ampak vse MT 10 letnik 2017 imajo novo drsno sklopko ( slippery clutch ), kar je osnova za quickshift navzdol. Najbolje povprasat v Delta Team.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se