Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno
pred 4 minutami, DAMI34 pravi:

A veš, to je tak kot moj pes, tolk je grd, da je že prav mal lep. :P

Men ta verzija s kovčki in šipco sploh ni tok napačna. bi pa rabil še sliko da vidim kako spredaj zgleda.

Videl v zivo v salonu, kar hud zgleda od spredaj. Ampak nova MT 09 z tistim cudnim nosilcem za zadnji blatnik od Tatre pa je prav grda od zadaj. Cudna odlocitev, podrazijo motor potem pa te se silijo, da dokupis nov nosilec tablice.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno (popravljeno)

Ja, pravi lepotec ta MT-10. Oči ima kot Johnny 5, ko je malo jezen. :D

UMADJohnny5.jpg

Popravljeno . Popravil Andrejcer
Objavljeno

ampak, men je lepši v Touring verziji, kot pa naked.

Objavljeno

A mislis MT10 ali Johnny 5 :lol1: MT 10 itak.

Objavljeno
pred 2 urami, DAMI34 pravi:

ampak, men je lepši v Touring verziji, kot pa naked.

men tudi. a so pomisleki glede turing namembnosti! ker so samo dodali nekaj turing podrobnosti, ostaja vprašanje udobnosti, predvsem za dva...stopalke za sopotnika so zelooo visoko postavljene, ni ročaja za držat se...

Objavljeno
pred 2 urami, siks pravi:

men tudi. a so pomisleki glede turing namembnosti! ker so samo dodali nekaj turing podrobnosti, ostaja vprašanje udobnosti, predvsem za dva...stopalke za sopotnika so zelooo visoko postavljene, ni ročaja za držat se...

touring za 1 osebo sem mislil, za dva, sem mal skeptičen

Objavljeno
pred 2 urami, DAMI34 pravi:

touring za 1 osebo sem mislil, za dva, sem mal skeptičen

za turing za eno osebo je z900 tut ql, za pou manj keša...prej al slej bo sw naredo une stranske poltrde kufre tut zanjga...pol si pa približno tu...:-)

Objavljeno
pred 10 urami, siks pravi:

za turing za eno osebo je z900 tut ql, za pou manj keša...prej al slej bo sw naredo une stranske poltrde kufre tut zanjga...pol si pa približno tu...:-)

v bistvu ja. Poltrdi kufri so univerzalni, samo nosilce/distančnike za mehke torbe nardijo. Pa šipca tut ne bi škodila.

Je pa možno da pri MT10 narediš se nosilec zadnjega kovčka, potem je pa že za 2 osebi, kar Z900 ne bo nikoli

Objavljeno

Kot sport tourer za eno osebo bi po mojem se slo, za dva pa bolj tezko. Jaz sem se usedel nanj in sedis lepo pokoncno, noge pa so precej pokrcene. Zadaj pa se sedi bolj za silo, za turo bi bila kriza, tudi ce je drobna punca.

Objavljeno

Da, vendar ma kar večji sedež in zunanje mere kot pa Z900. Oba sta pa bolj mala.

Objavljeno (popravljeno)

očitno ma sp tut drugačno (boljšo) armaturno oz. displej. vidim da je ta barvni...+ ohlinsi spredaj in zadaj...:-)

Popravljeno . Popravil siks
Objavljeno
pred 1 uro, siks pravi:

očitno ma sp tut drugačno (boljšo) armaturno oz. displej. vidim da je ta barvni...+ ohlinsi spredaj in zadaj...:-)

Saj tudu stane 3 jurje vec. SP ima tudi enak quickshifter kot R1, deluje tudi navzdol.

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Sem gledal eno reportazo oz test od 1000 ps revije pa tip pravi, da je semi aktivno vzmetenje od Ohlinsa na verziji MT 10 SP mnogo boljse od BMW S1000 r in KTM 1290 R. Glede na ceno zanimiva izbira, z 160 konji parira vsem ta velikim golim. Bo treba probat, mogoce pa mi bo vsec:hmm:Za enga bi se bil plac v garazi, samo najprej se morem zmenit, kje bom spal naslednjih par tednov, ce ga privlecem domov...:kva2:

Objavljeno

Novo kuhno naj kupi in jo preseneti pa bo motor takoj pozabljen :004

Objavljeno
pred 17 urami, IZTOK pravi:

Sem gledal eno reportazo oz test od 1000 ps revije pa tip pravi, da je semi aktivno vzmetenje od Ohlinsa na verziji MT 10 SP mnogo boljse od BMW S1000 r in KTM 1290 R. Glede na ceno zanimiva izbira, z 160 konji parira vsem ta velikim golim. Bo treba probat, mogoce pa mi bo vsec:hmm:Za enga bi se bil plac v garazi, samo najprej se morem zmenit, kje bom spal naslednjih par tednov, ce ga privlecem domov...:kva2:

 

To je (po moje) rezultat digitalizacije. V elektroniki se evolucija pozna bol ko na mehaniki, in nova generacija je v vseh pogledih bolša. Zdi se mi da bodo IMUji te zadeve dvignili na nov nivo. Tako da sumim, da bo tud bovi S1000R mel podobno nadgrajeno vzmetenje

Objavljeno

kako deluje od Ohlinsa ne bi vedel, ampak do sedaj je bilo kao WP semi active najboljše, ker se je bilo sposobno prilagajati v milisekundah. Primerjave sem bral lani v začetku leta, WP naj bi bil boljši od Ducatijevega in Bmwejwevega semi activ vzmetenja.

Objavljeno

Ocitno imajo testni vozniki vsak svoje mnenje. Se pa stavim, da uporabnik ne zazna razlike, ce primerjamo top vzmetenje WP / Ohlins / Kayaba... Kolikov Euronov toliko veselja. Seveda pa na motorju za 7000 EUR rata MT09 polomija.

Objavljeno
pred 37 minutami, IZTOK pravi:

Ocitno imajo testni vozniki vsak svoje mnenje. Se pa stavim, da uporabnik ne zazna razlike, ce primerjamo top vzmetenje WP / Ohlins / Kayaba... Kolikov Euronov toliko veselja. Seveda pa na motorju za 7000 EUR rata MT09 polomija.

neke razlike so, govorim za lani, prilagajanje v milisekundah ali v desetinki sekunde se kr pozna. Če pa že mam moped do nekih 10k€, pa vsekakor ne bi vzel semiactiva, raje dobro klasiko.

Objavljeno

Ne bi vedel o milisekundah, ampak Ohlins ze 30 let hara v motornih sportih. Na mojem Huskiju je bila seveda klasika, poziralo pa je vse, kar je prislo pod kolesa. Enkrat sem "povozil" deblo, ki je lezalo na gozdni poti pri kakih 70 na uro pa sem letel preko brez padca. Yamaha, Ducati, Aprilia, MV Agusta vsi ponujajo Ohlins na premium sportakih, tako da WP :fyou:

Objavljeno
On 1. 3. 2017 at 1:07 PM, IZTOK said:

SP ima tudi enak quickshifter kot R1, deluje tudi navzdol.

si prepričan?

v opisih in testih piše, da deluje samo navzgor...

 

Objavljeno
pred 14 minutami, ELO pravi:

si prepričan?

v opisih in testih piše, da deluje samo navzgor...

 

Ce se prav spomnim sem nekje v testu prebral, da ima MT 10 SP enak quickshift kot R1M. Siguren pa nisem. Morda pa je odvisno od uvoznika kaj naroci? Zadnjic mi je prodajalec v Louisu v Avstriji razlagal, da imajo Yamahe v Avstriji se vedno tovarnisko vgrajene navadne kislinske akumulatorje.

Objavljeno

Jaz razumem, da v Nemciji bo elektronika enaka kot v R1M, razen ce je quickshifter izvzet? Ampak vse MT 10 letnik 2017 imajo novo drsno sklopko ( slippery clutch ), kar je osnova za quickshift navzdol. Najbolje povprasat v Delta Team.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!