Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno
pred 2 urami, Snecer pravi:

motolover je odstopil mesto na tečaju?

Severnem?   :huh:

 

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 2 urami, Snecer pravi:

motolover je odstopil mesto na tečaju?

Škoda,mene ne mara ,a greš ti ?

Objavljeno (popravljeno)
pred 10 minutami, Kmet2 pravi:

Škoda,mene ne mara ,a greš ti ?

najlažje je pa pol nene tko javno varat :cry:

ampak .. dvakrat mal zabremsaš in ti kračice pogledajo iz te truge :lol1:

 

Popravljeno . Popravil maus
  • Všeč mi je 3
Objavljeno
pred 10 urami, maus pravi:

najlažje je pa pol nene tko javno varat :cry:

ampak .. dvakrat mal zabremsaš in ti kračice pogledajo iz te truge :lol1:

 

...nč bat.... smo probal bremzat...   :P

...mormo dat kako smrekovo vejo zadej...in ko hočeš bremzat jo vtakneš med šprikle kolesa....

Objavljeno
pred 19 urami, Zivnorc pravi:

...

vprašanje za poznavalce:

...ali pozna kdo kakega dobrega čevljarja z dovolj velikim kopitom, da tale rdeči čevelj malo razširi, da moj prjatu lahko noge not stlači...   :lol1:

 

Prikolica2.jpg

To je že dejstvo ?????

  • Všeč mi je 3
Objavljeno
pred 2 minutami, HD-Dyna pravi:

To je že dejstvo ?????

...jp... dejstvo je, da v prikolico nog ne stlači... če se pa na moped usede, se pa zadnje kolo spodvije pa prikolica u luft skoči....   :P

  • Všeč mi je 3
Objavljeno
pred 1 minuto, HD-Dyna pravi:

To je že dejstvo ?????

Ne,čakam še ponudbo za enega R65 ,še najbolj stabilno,na sliki ,ko sem se usedel na motor je prikolo kar dvignilo v zrak :)

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Meni se tile prikoličarji ne zdijo ne vem kak udobni, morda v škatli še nekak, a vprašanje kako tam nabija in požira luknje.

Ostalo pa je udobje iz vzhodne fronte.

Objavljeno
Pravkar, Snecer pravi:

Meni se tile prikoličarji ne zdijo ne vem kak udobni, morda v škatli še nekak, a vprašanje kako tam nabija in požira luknje.

Ostalo pa je udobje iz vzhodne fronte.

Pa sej to bo bolj za afnanje kot neko resno vožnjo :)

Objavljeno

... ne da se bi hvalil... imam znanje in izkušnje, da naredim tako prikolico za motor, da samo gledaš :eek:...

.... ampak me zanima kaj porečejo na homologaciji... ..koliko so trdi , oz. nefleksibilni. (kot vsi trdijo, da se bočne prikolice ne da homologirat pri nas).

Ko sem delal zase prikolico (avtomobilsko) ene pet let nazaj, so me hotli nekaj :l_01:...

.... pa se je izkazalo ravno obratno....  :smoke: ... so mi brez besed nastreljali številke na rudo in izdali homologacijo....  :D

 

 

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 2 urami, Zivnorc pravi:

... ne da se bi hvalil... imam znanje in izkušnje, da naredim tako prikolico za motor, da samo gledaš :eek:...

.... ampak me zanima kaj porečejo na homologaciji... ..koliko so trdi , oz. nefleksibilni. (kot vsi trdijo, da se bočne prikolice ne da homologirat pri nas).

Ko sem delal zase prikolico (avtomobilsko) ene pet let nazaj, so me hotli nekaj :l_01:...

.... pa se je izkazalo ravno obratno....  :smoke: ... so mi brez besed nastreljali številke na rudo in izdali homologacijo....  :D

 

 

Pa zakaj ti neb to men pol naredu ,evo drugje se cene začnejo od 5kevrov gor,jz ti dam 4k€ .......smo zmenjen ;)homologo in vse skup mislim .

Objavljeno

.... :hmm: 

...samo, da ne bodo pol iz McLaren Mercedesa...al pa Ferrarija  F1 team hodili k meni gledat, kako se bolid naredi....:smoke:

 

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 18 minutami, Zivnorc pravi:

.... :hmm: 

...samo, da ne bodo pol iz McLaren Mercedesa...al pa Ferrarija  F1 team hodili k meni gledat, kako se bolid naredi....:smoke:

 

Kolikor te poznam ,vem da bi bilo narejeno bolje kot kar smo videli ...:sleep2:

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 8 minutami, Kmet2 pravi:

Kolikor te poznam ,vem da bi bilo narejeno bolje kot kar smo videli ...:sleep2:

S tem se pa lahko samo popolnoma strinjam !

Lika pa ne bom dal, k jih dons nimam več :blush:

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 39 minutami, Kmet2 pravi:

Kolikor te poznam ,vem da bi bilo narejeno bolje kot kar smo videli ...:sleep2:

... predvsem z vidika varnosti.  :D

... recimo, če bi bilo karkoli narobe..imaš emergency red button...in na hitro odklopiš prikolico... kot na spaceshuttlu Columbia, ko ti odklopi pomožni bočni startni raketi...  ... al pa dodatni rezervoar na F16..recimo...

:P

... hec.

zdaj pa resno:

Meni se vse te prikolice, kar sem jih videl,  zdijo skrajno nevarne za sopotnika. Poliestrska truga...osnovna konzola, pritrjena z nekimi kvazi dvovojačniki in navadnim ploščatim jeklenim profilom z objemko na motor..  :eek:

...in to se vozi po cesti  :slap: ... in to s homologacijo..  :eek:

...jaz si nikoli na svetu ne bi dopustil narediti kaj takega..ali celo približno podobnega....

Cevasta palična konstrukcija iz tankostenskih CrMo cevi čez celotno "trugo" (v stilu DUCATI okvirja...ali kot so narejene konstrukcije akrobatskih letal)..da so zaščitene tudi noge spredaj v primeru trka ... varnostni lok spredaj in zadaj za sopotnikom .... "recarro" avtosedež s pettočkovnim varnostnim pasom pritrjenim na varnostni lok... itd...itd...

..z malo truda se da vse to narediti... neke hude znanosti pa tu ni... vsa ta tehnologija je že pogruntana.

Ne gre mi samo v glavo, zakaj se tega ne da (po pripovedovanju lastnikov prikoličarjev) homologirati, če dokažem, da je vse to, kar sem naštel zgoraj, 100x bolje in varneje, kar se vozi po cesti (kar sem do sedaj videl...nekaj skropucano iz "vodovodnih cevi").

:huh:

 

Objavljeno

Kaj so to na Jadranki snemal :P

Objavljeno
pred 17 urami, Zivnorc pravi:

 

Ne gre mi samo v glavo, zakaj se tega ne da (po pripovedovanju lastnikov prikoličarjev) homologirati, če dokažem, da je vse to, kar sem naštel zgoraj, 100x bolje in varneje, kar se vozi po cesti (kar sem do sedaj videl...nekaj skropucano iz "vodovodnih cevi").

:huh:

 

...no.. ker se nihče ni "užgal" na tole.... bom kar jaz odgovoril.

... zato... ker na tem "homologacijskem uradu" pojma nimajo, kaj počnejo...in se ukvarjajo samo s papirji...o strokovnosti pojma nimajo...in ker nimajo pojma, kaj delajo, oz. kaj bi morali delati (oni sicer vedo, kaj morajo delati), noče noben prevzeti odgovornosti za to, za kar ti je izdal homologacijo.

Nihče ni strokovno podkovan (izšolan) recimo iz strojnišva...in pojma nimajo, kaj morajo gledati... kako gledati... kaj pomeni neka konstrukcija...preračun konstrukcije... statika.... kaj je varneje..oz. boljše, recimo.... kaj pomeni, če je varjeno, ali vijačeno... in potem ti tak "strokovnjak" izda neko dovoljenje za uporabo tega izdelka na cesti.

Moj primer, ko sem si sam izdelal namensko avtomobilsko prikolico. Sem bil prijazen in uvideven do njih.. sem se šel k njim pred izdelavo pozanimat, na kaj moram biti pozoren, da ne bom potem spreminjal ali popravljal...

...INN?!?!

pomembno je bilo samo to, kam obesiti svetilna telesa...in pa da imam račune od torzijske osovine, priključne sklopke in luči..  :eek:, da izdelam neko skico konstrukcije prikolice...in osnovne dimenzije nadgradnje.

Ko pripeljem prikolico na homologacijo, se najdeta dva, ki sta mi začela govoriti, da "ruda" ne sme biti varjena... da mora bi ti vijačeno...da zvari niso dovolj močni...itd...itd.... pa da mora biti torzijska os z objemkami pritrjena na  pohištveno cev podvozja ..al pa z vijaki "skoz in skoz"..itd..itd...

..nato pa jim pokažem papirje, ki sem si jih pripravil v "obrambo":

Naredil sem cel "elaborat" s podrobnimi načrti osnovne konstrukcije in nadgradnje... vse podrobnosti..od zasnove zvarov... skratka vse kar zahteva delavniška risba za izdelavo. Priložil sem WPS (postopek varjenja) za vse zvare... certifikate varilca... potem pa še poročila o vizuelni kontroli zvarov in konstrukcije, penetrantski kontroli zvarov.... kontrolah med posameznimi fazami izdelave... in to vse podkrepljeno z vsemi štempiljkami, ki jih premorem...

nekaj so se še hoteli spotikati in me za kako stvar malo :l_01: ... pa so videli, da imam za vsako vprašanje argument, o katerem pojma nimajo...ampak, ker se je z moje strani slišalo vse "strokovno".... so mi brez besed izdali homologacijo.

Lahko bi se jaz močno zmotil v vsem tem, kar sem jim predložil... ampak noben ni strokovno usposobljen, da bi preveril moje papirje...oz. trditve. Važno je, da papirji so.

 

Objavljeno
pred 1 minuto, Zivnorc pravi:

...no.. ker se nihče ni "užgal" na tole.... bom kar jaz odgovoril.

Tole bom prebral, ko bom meu dopust :jezik: 

Za izdat homologacijo bi morali vse vare pregledat pod rendgenom ... tko da ... noben noče izdat homologacije za nekaj, kar ne more preveriti. 

Štekaš :P

 

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

.. sem hotel dopisat še tole, pa si me prehitel:

Hotel sem reči še, da sem prikolico z lahko to homologiral, ker je bila narejena po nekem znanem vzorcu...in jim je znana "osnovna konstrukcija navadne prikolice"...in ker se jih vozi na tisoče podobnih po naših cestah, so mi izdali certifikat...

... za bočno prikolico pa noben pojma nima, kaj naj bi to za hudiča bilo... kaj morajo gledati, da je konstrukcija dovolj močna in varna.... itd..itd... in zato nočejo izdati certifikata, ker nihče ne zna čez palec oceniti  (ker strokovno reračunati ne znajo), če je to v redu ali ne...in nihče noče prevzeti odgovornosti za to.

....in ja, maus..... tudi to glede RTG zvarov, kot praviš.... zadostuje jim samo papir atesta varilca.... ne zanima jih kvaliteta zvara...niti nihče še od daleč ni videl iluminatorja s filmom...

Štekaš?!?  :eek:

 

 

Objavljeno
pred 18 minutami, Zivnorc pravi:

...

....in ja, maus..... tudi to glede RTG zvarov, kot praviš.... zadostuje jim samo papir atesta varilca.... ne zanima jih kvaliteta zvara...niti nihče še od daleč ni videl iluminatorja s filmom...

Štekaš?!?  :eek:

 

 

to sm ti js povedu :ras: ... zdj pa za mano ponaulaš :ras:

V Nemčiji pregledajo vare ... prej ne dobiš TUV-a

a zd ti štekaš :ras: 

Objavljeno
Pravkar, maus pravi:

to sm ti js povedu :ras: ... zdj pa za mano ponaulaš :ras:

V Nemčiji pregledajo vare ... prej ne dobiš TUV-a

a zd ti štekaš :ras: 

...edino prav!!!

...edino, kar je poleg osnovnega statičnega preračuna (prikolice) gledati pri takih stvareh!!

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred eno uro, Zivnorc pravi:

.... zato... ker na tem "homologacijskem uradu" pojma nimajo, kaj počnejo...in se ukvarjajo samo s papirji...o strokovnosti pojma nimajo...in ker nimajo pojma, kaj delajo, oz. kaj bi morali delati (oni sicer vedo, kaj morajo delati), noče noben prevzeti odgovornosti za to, za kar ti je izdal homologacijo.

Nihče ni strokovno podkovan (izšolan) recimo iz strojnišva...in pojma nimajo, kaj morajo gledati... kako gledati... kaj pomeni neka konstrukcija...preračun konstrukcije... statika.... kaj je varneje..oz. boljše, recimo.... kaj pomeni, če je varjeno, ali vijačeno... in potem ti tak "strokovnjak" izda neko dovoljenje za uporabo tega izdelka na cesti.

 

Ne vem če je še tako ampak pred leti sem imel "insajderske" informacije (takrat so bili popularni avtomobili za ameriški trg, ki niso mogli dobiti homologacije brez predelav, potem so se pa kar naenkrat pojavili na cesti "nepredelani" ) . Eden od teh "strokovnjakov" , ki se je celo napihoval po televiziji, kako je to nemogoče, je za določeno vsoto zamižal na obe očesi.

lp

Objavljeno

Miško, dej še tole skoči pogledat, se mi zdi taka fajn, za kake romantične večere, sončne zahode....

IMG_20160211_111122_132.jpg.0c8930b913b6

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!