Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

Pa da se "serijci :D " ne boste spet usajali glede varnosti :krneki: , naj vam prepisem kar sem zadnjic prebral v MAG-u. :lol1:

(Sej vem, sm legenda... ampak se mi da pisat <_< )

Yamahin vpoklic

Pozor, lastniki modelov XV / XVS 125, 250, 650 in 1100. V najslabsem primeru lahko ostanete brez sopotnice ali sopotnika. Pri prizadetih Yamahinih modelih se lahko v izjemnem primeru zgodi, da se sopotniški sedež popolnoma loči od preostalega motocikla. Skoraj neizogibne so potem težave s sovoznico ali sovoznikom. Pri Yamahi sicer pravijo, da je tak dogodek skrajno redek, a bodo vseeno preverili in zamenjali nosilec zadnjega sedeža.

Tolk o varnosti serijskih motociklov. :whistle: Potem pa lahko zraven dodam samo se to, da bi blo cool ce bi lastnik takega motorja nosil majico z napisom :yea1: :

"IF U CAN READ THIS THE BITCH FELL OFF." O:-)

Objavljeno

Družba! Nekoč mi je reku zagrizeni AMERIKANEC, da HD je dober samo za žensko sopotnico, zaradi priljubljeno dobrih vzburjajočih vibracij. In to je vse kar je norega na njem, vse ostalo je postavil na NULO, ko se je na HONDO usedu. Do danes ni razjahu!!!!

Srečno :yea1: :yea1: :yea1:

Objavljeno

HITRO? :slap:

Ha Ha Ha ! :lol1: (me se mece po tleh od smeha)

A ti se bi vozil hitro s chopperjem? :lol1: Ponavljam: Ha Ha Ha ! :lol1:

Dej no mir.... kao da se da z japonskim chopperjem kej hitrejs vozit :kva2: ... me zanima kako bi viragico polagal v ovinku vzopredno z rossijem :naughty: :lol1: :nono: :) hahahahaha :lol1:

Harley-Davidson spada v segment chopperjev :devil: . Deal with it :slap: . Ce zelis hitro, si kupi Yamaho r1 al pa kej podobnga :nono: . Ne mi pa pol srat o hitrosti kateregakoli chopperja. get a life! :slap:

to je tko k da bi hotu od hummerja, da se primerja s ferarijem.

DRUG SEGMENT, BEBO! :slap: :slap: :slap: :slap: :slap: :slap: :slap:

Kdaj vam bo vsem v glavo dongnilo, da cruiserji, chopperji in ostale take zadeve PAC niso za HITROST!?!?! Matr noooo! :rtfm: :headbang: :slap: :wallbash: :wallbash: :headbang: :wallbash: :headbang: :blink: :topic: Harley Davidson je narejen za dolgo ravno cesto, na kateri je omejitev borih 90. In tok pac gre (gre sicer MAL hitrejs, ampak pol ze zacne razpadat.) In NE za HITROST.

Ce ti pa ne sede segment pocasnih a udobnih in pickohvatnih motorjev, je pa to tvoj problem pa nehi drugim pameti solit!

(kolk men hitr zavre ob takih blesavih postih)

Objavljeno

...in verjetno si ti zelo veliko prevozil na raznih choperjih in cruiserjih, da si tak izvedenec?.....kako to, da imajo v ameriki tako veliko prometnih nesreč s smrtnim izidom, če imajo tako široke in ravne ceste, custom mopedi pa itak ne grejo več kot 90 km/h....da o njihovih omejitvah hitrosti sploh ne govorimo.....

Objavljeno

spostovani dottore jacobius,

mogoce sem tako impertinenten in vaso pozornost usmerim na hondo VF 750 C.... ali na kawasaki VN 2000......... ali na triumph rocket.... da, da..... narejene zveri samo za ravne ceste. "brez" solidne lege, zavor in pospeskov. :slap:

vse v rangu enega kupa zeleza harley-davidsonovega. :grrr

v prihodnje predlagam, da se informirate predno spet izstrelite klobasarijo zgornjo ranga "ama bas za n´kamer".

with all due respect....

p.s.:

obstajajo chopperji za pozerje in chopperji za voznike. samo odvisno kaj se kdo spravi delati. :naughty:

Objavljeno

Ena za lastnike HD-jev.

Po vašem mnenju kateri je boljši za vozit Fat Boy ali Road King? :?

Objavljeno
spostovani dottore jacobius,

mogoce sem tako impertinenten in vaso pozornost usmerim na hondo VF 750 C.... ali na kawasaki VN 2000......... ali na triumph rocket.... da, da..... narejene zveri samo za ravne ceste. "brez" solidne lege, zavor in pospeskov. :slap:

vse v rangu enega kupa zeleza harley-davidsonovega. :grrr

p.s.:

obstajajo chopperji za pozerje in chopperji za voznike. samo odvisno kaj se kdo spravi delati. :naughty:

Velespostovani Ledeni,

Vam mogoce lahko sploh ugovarjam s takim postom? Bas tezko (ali pa tudi ne)

Hmmm... smem dodati?

1. Kawasaki VN 2000, Triumph Rocket III, Honda Warrior 1800, Honda Valcyre in se bi lahko nasteval, spadajo v isto kategorijo kot Boss Hoss. Prenapeti misicnjaki, ki imajo od 300 kg naprej, kroma za 2 tovorni ladji, ... edina resnicna razlika je, da niso americani... kdo pa rabi 2000 ccm masino med nogami in pospeske da lizejo zadnjo gumo se ob 100km/h??? Torej je lizanje gume in navijanje masine ki je dovolj velika za kak tovornjak... samo stvar dobrih voznih lastnosti itd? ... Ja.... :lol1: to bo... POZERSTVO! (glede tega pa mi res ne mores ugovarjat a ne?)

2. ostali (vecionoma japonski) chopperji ali bolje receno cruiserji pa so postali veliki prevozniki ljudkih mnozic (nimam nic proti njim, res ne.), ker so poceni, zanesljivi, varni .. Slaba stvar je, da so s tem zgubili velik del duse, ki jo stari pokvarljivi in tresoci Harleyi se kako premorejo.

Objavljeno

Za konec lahko samo se dodam, da motocikel, ki je name dosedaj naredil najvecji vtis ni noben

*misicnjak, ki kar poka od moci, navora, kroma...,

*noben famozno drag custom,...

*noben blazno hiter cestak, katerega koncna hitrost je najvecji priblizek svetlobne hitrosti,....

ampak en majhen, pokvarljiv, sibak motor, stare konstrukcije, ki se imenuje ROYAL ENFIELD 500 ... sem ga pelal, pa vam moram povedat, da je ... nepopisljivo...

Rrobajte! :worship: in to brez heca

P.s. Nisem pa ga kupil, ker se mi je zdel prevec zahteven zame.

Objavljeno

še nekdo je pojedu vso vesoljno pamet.

PS: mal si pobrkal imena v zgornji objavi.

Ps2: vse skupaj ima še bore malo veze s H-D...

Objavljeno

Sicer si dokaj opazno spustil marsikatero dobro lastnost motorjev, ki si jih tako nahitro odpravil.

Govorim predvsem o konkretnih zavorah, nastavljivem vzmetenju in okvirju, ki se ne zvija kot cigumi pri malo bolj zavzeti voznji.

V to ni nobenega dvoma, da imajo harleyi duso (ceprav eni harleyevi dusi pravijo tudi mehanske napake :naughty: ), ampak duso ima tudi rocket, pa valkira pa se bi lahko nasteval.

Pozor, nikjer nisem napisal, da so sportni motorji boljsi ali kaj podobnega. Se pa verjetno strinjava, da je zelja vsakega motorista, da se npr. ustavi v koncni kolicini casa, kar denimo ni ravno najbolj blesteca tocka harleyev. Dovolj bo tudi, da se zapeljes cez kako luknjo na nasih cestah, da bos ugotovil, da je fino imet vzmetenje, ki opravlja svojo funkcijo, ne glede na to ali vozis 50 ali pa 200.

Zdi se, da tudi sam dokaj dobro demonstriras dokaj pogosto zablodo, da moras na motorju trpet zato, da si kul - govorim o delu, kjer pravis

"ostali (vecionoma japonski) chopperji ali bolje receno cruiserji pa so postali veliki prevozniki ljudkih mnozic (nimam nic proti njim, res ne.), ker so poceni, zanesljivi, varni .. Slaba stvar je, da so s tem zgubili velik del duse, ki jo stari pokvarljivi in tresoci Harleyi se kako premorejo."

Ce prav razumem pravis, da se Harleya splaca drago placat zato ker ni poceni, ni zanesljiv in ni varen. In to ti imenujes dusa?

Objavljeno
spostovani dottore jacobius,

mogoce sem tako impertinenten in vaso pozornost usmerim na hondo VF 750 C.... ali na kawasaki VN 2000......... ali na triumph rocket.... da, da..... narejene zveri samo za ravne ceste. "brez" solidne lege, zavor in pospeskov. :slap:

Sorry ampak to je posploševanje.Če so ti znani pospeški Triumph Rocket in Zavore kawasaki mean strike potem veš o čem govorim.

Objavljeno

"Pameten je velecenjeni Dr. Jakob"!

Pa bi ga vprašal ali je kdaj vozil HD in ga primerjal z Japonskimi cruiserji?

Če je potem bo ugotovil da Ni vse zlato kar se sveti!!!

Sam sem namreč probal HD Road King in vn1500 katerega lastnik sem in naj bi bil najbolši bribližek Road Kinga, pa sem ugotovil sledeče:

1. zavore ni za primerjat

2. lega na cesti ni za primerjat

3. agregat ni za primerjat

4. vibracije ni za primerjat

5. izdelava ni za primerjat

6. cena ni za primerjat....

xyz. užitek na cesti povsem primerljiv

Objavljeno
Sorry ampak to je posploševanje.Če so ti znani pospeški Triumph Rocket in Zavore kawasaki mean strike potem veš o čem govorim.

mislim, da je bil Ice ciničen, da se je heeecal - hotel je rečt, da so vf750c, triumph rocket in kawa mean streak dobri motorji, ki so celo opremljeni z dobrimi bremzami in zelo vodljivi čez ovinke ...

Objavljeno
"Pameten je velecenjeni Dr. Jakob"!

Pa bi ga vprašal ali je kdaj vozil HD in ga primerjal z Japonskimi cruiserji?

Če je potem bo ugotovil da Ni vse zlato kar se sveti!!!

Sam sem namreč probal HD Road King in vn1500 katerega lastnik sem in naj bi bil najbolši bribližek Road Kinga, pa sem ugotovil sledeče:

1. zavore ni za primerjat

2. lega na cesti ni za primerjat

3. agregat ni za primerjat

4. vibracije ni za primerjat

5. izdelava ni za primerjat

6. cena ni za primerjat....

xyz. užitek na cesti povsem primerljiv

A to v prid VN-ja?

Objavljeno

na post dr. jacoba ne mislim odgovarjati, se je ze sam dovolj izpostavil.

samo toliko: vse omenjene motorje sem ze vozil po vsaj nekaj 100 km; VF 750 C celo 91k km.

kot receno: najprej se informirati potem probavati biti sarkasticen. .) na blef ne gre. ce bi si doticni doktor jacob vsaj temo prebral od zacetka bi mogoce drugace pisal.

mislim, da je bil Ice ciničen, da se je heeecal - hotel je rečt, da so vf750c, triumph rocket in kawa mean streak dobri motorji, ki so celo opremljeni z dobrimi bremzami in zelo vodljivi čez ovinke ...

in tole kar pise sym je res. mogoce sem pozabil napopati se en kup smeskov.

pri celi zadevi teza posameznih modelov sploh ni ovira jih prelagati iz ovinka v ovinek; dela je vec in to je vse. in najtezji se najlepse pelje IMHO.

Objavljeno

Ice in ostali, ki ste se tako spravili na moje poste: Jaz ne pravim, da so original Harleyi super motorji, dalec od tega, vsekakor pa niso POPOLN crap.. nekaj je na njih.. to morate priznat, ceprav jih ne marate. Niso pa vredni, da bi si zaradi njih skocili v lase.

Zelo pa branim custom choperje, ker so vecinoma zelo kvalitetno izdelani, uporabljajo zanimive tehnicne resitve in so v splosnem veliko bolj vozni in okretni kot zgledajo. Ja, pa tudi pickohvatni so. :OK: (glede customov mi lahko verjamete, saj sem jih vozil kar nekaj.)

Za vsak motor pa velja sledece: Vsake oci imajo svojega malarja.

Skratka: Premirje? :friend1: :beer2: :friend2:

Objavljeno

nihce se ni spravil na tvoje poste. podal sem samo lastne izkusnje in iz teh menim, da je zame serijski HD - o tem je namrec govora tukaj - kup zelezja.

kdor pa rad pozira naj izvoli. no skin off my back.

peace.

Objavljeno

Sicer nisem in ne bom bral vsega o tej temi ampak odgovoril na prvi post.

Tut sam sem pred leti mel idejo da pa bi mogoč mel enga cruiserja. Pa sm kupu dragstarja ker je bil HD pač izven moje lige. Pa sm ga po enmu letu prodal. Ko sem se odpelu od prodajalca sem po 20km mel že vse tačke pobrušene. Pomeni da sem pač vozil kot se cruiser ne vozi. Čeprav ni blo nobenih problemov v celem letu in sem zraven mel tut športn motor za hitrostno odvisnost mi ta vrsta motorja ni odgovarjala. Vedno sem bil prehiter z njim, za kar pa sploh ni bil narejen. In sem se včasih tut s kakim športnim motorjem zapel da se je vse iskrilo za mano. Po enem letu sem ugotovil da sem za ta tip motorja premlad ali prenor in sem ga prodal. V tem času sem poizkusil tut ene par drugih cruiserjev in je v glavnem vse variacija na isto temo. Eni so bolj šli, drugi bolj vozni, bolj ropotali....

Dokler nisem poizkusil HD road king. Vedn sm mel HD za predrag kup železja, in bil zelo skeptičen do uporabne vrednosti. Ampak ko pa sem se s tem motorjem peljal me ni motlo da nkamor ne gre, da nč ne bremza, da se ne da spravit v ovinek.... V glavnem ni primerljiv z nobenim cruiserjem po voznih lastnostih. Je pa nekaj v njem, kar ti ne da nben drug. Ne vem al je to duša al kva ampak to mi je blo noro kako te lohk en motor tok spremeni. Vibracije so čist druge ( verjetn patentirana zasnova motorja ) nkamor se mi ni mudil, prou užival sem pri majhni hitrosti.

V glavnem me je total presenetu. In sedaj vem da če bom še kdaj v svojem življenju mel željo po tovrstnem motorju bo to edin HD. So pač stvari, ki majo ceno zaradi drugačnosti in z veseljem bi mu odpustil vse odpadle vijake, nevoznost....

Spada v kategorijo Ducatijev, Porschejev in ostalih ikon, ki dokler jih nimaš ne razumeš in ne veš zakaj je to tko....

lp

Objavljeno

Vecina lastnikov HDjev, ki jih poznam dela na leto 500km. Verjetno je lepo kupovati nove del in jih montirati, zraven pa imeti obcutek, da is motor sam naredil. HD prav na teh delih odlicno sluzi. Vsaka cast jim, kako so uspeli lastnike prepricati, da je treba polno delov dokupiti in pobarvati, ceprav je motor cisto nov. :OK:

Objavljeno
Ena za lastnike HD-jev.

Po vašem mnenju kateri je boljši za vozit Fat Boy ali Road King?  :?

Road King

Objavljeno
Vecina lastnikov HDjev, ki jih poznam dela na leto 500km. Verjetno je lepo kupovati nove del in jih montirati, zraven pa imeti obcutek, da is motor sam naredil. HD prav na teh delih odlicno sluzi. Vsaka cast jim, kako so uspeli lastnike prepricati, da je treba polno delov dokupiti in pobarvati, ceprav je motor cisto nov. :OK:

Se da narediti tudi 12.000 km na leto, brez izgubljenega vijaka ali pokvarjenega dela, samo z menjavo olja in filtrov. Podpišem!

Objavljeno
...

Spada v kategorijo Ducatijev, Porschejev in ostalih ikon, ki dokler jih nimaš ne razumeš in ne  veš zakaj je to tko....

lp

Nekaterim pri razumevanju H-D ne pomaga niti to, da so jih vozili. Ker po moje iščejo napačne lastnosti v napačnem motorju. :?

Objavljeno

Pa bi se dobil tukaj na forumu kakšen ki bi mi dal za peljat kakšen kilometer ta famozni HD?

Objavljeno (popravljeno)
Pa bi se dobil tukaj na forumu kakšen ki bi mi dal za peljat kakšen kilometer ta famozni HD?

Pojdi septembra na Baško jezero na European Bike Week in se tam prijavi za testne vožnje in se navozi po mili volji.

Popravljeno . Popravil rozi

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!