Skoči na vsebino

Harley Davidson


Noise

Priporočene objave

ehehehe...... se se spomne. B)

yep ran,to je bil moj namen.ali si slampasto napisal ali predpostavljal,da vsi vse razumejo.rezultat je vedno enak,samo poti so razlicne do njega. ;)

pozdravcek

vas sluga

:P

No res je.

Nimamo vsi istih misli v glavi, potem pa pride do nesporazuma.

Sploh pa se ljudje največkrat kregamo zaradi oslove sence, ker stvari ne definiramo eksaktno, potem pa vsak po svoje lupa, pa imamo vsi prav ali pa vsi narobe, kakor vzameš.

Ice, drži se in zdrav mi ostani.

:D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja to sem še pozabu povedat, vsi ki vozte normalne motorje se morate fejst pazit ko se usedete na HD, ker postane zadeva precej nevarna v rokah človeka, ki se je navajen čez ovinke peljati z majhnim nagibom. Heritage Softail mi je ze v tretjem ali 4 ovinku podrsal po tleh, pa ga sploh nisem fejst nagnil in ne peljal hitro. Kar je pa tečno je pa to da se stopalke ne zložijo in te odnese iz ovinka. Sem pristal čisto na drugem delu pasa. Mater mi je kr vroče ratal ker je to le mašina za 5,5 mil , jst pa tudi nisem glih pocen. No na srečo ni nihče pripeljal nasproti.

Zavijanje ceste gor in dol (ameriške) je še vredu za ta motor, levo in desno tko kot pri nas - no good my friend. Ful nevarn motor če nisi navajen se pokonc vozit tko kot z avtomobilom!

Ko si se odličil s kakšno hitrostjo boš ovinek prevozil, si že definiral kot nagiba.

Radij kroga, hitrost v krogu, debelina gume ter težišče motorja z voznikom definirajo kot nagiba.

Pri istem krogu z isto hitrostjo in z istim motorjem ne moreš iti enkrat bolj nagnjen drugič pa manj nagnjen.

Značilnost motorjev z niskim težiščem ( kar velja za vse recimo čoper ali custom motorje) je da se morajo bolj nagnit, ker za isti moment nagiba preko točke kjer prijemlje guma v cestišče je potreben večji nagib, ker je ročica sile zaradi niskega težišča manjša ( kompenzacija debeline gume).

B)

Ran!

Sploh ne dvomim o tvojem fizikalnem znanju in v tvoj prav. Ampak ni šlo za to, ampak, da motor takoj po tleh čohne in ker se stopalke ne zložijo čohaš z železon po tleh in te nese iz ovinka.

Simple as that v enem stavku!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja pa še to! Zelo lepo od njih in zelo cenim če nekdo del dobička daje v dobrodelne namene! Sicer je pa tudi res, da pri teh rekordnih maržah (objavljeno v Fortune Magazin - moram poiskat točen podatek, ker je v enem od starejših izdaj v lanskem letu), ki jih ima HD bi lahko vsak ta in še večji gnar devu v dobrodelne namene. Ja pa tako maržo majo kljub temu, da poskušajo dobiček skrit oz. odstranit iz obdavčljive osnove, kot naj bi ga vsako podjetje. Neki lahko skriješ, vsega pa tut ne!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

dobrodelni nameni - sam s tem ne prihajat

:(

prima kot rdeč križ v SLO, a ne

:(

torej v USA se taka vsota do nekih procentov (mislim da 12% od dobička) odbije od davčne osnove za davek na dobiček podjetij

definitivno pa so take donacije popolnoma oproščene davka pri dobrodelni organizaciji, ki dobi denar

&

praksa = ?

donator (lastnik) po neki njihovi "črni" praksi dobi cca 30-40% denarja nazaj direktno v privatni žep, denarja za katerega mu ni treba plačati davka... pa še Jack izpade v družbi poslovnežev

zmanjša si osnovo za davek (pride v nižji obdavčitveni razred)

in še nekaj knjigovodskih bonusov dobi po tej plati za firmo..

efekt :

donacija = dobiček

(drugače nema donatorre)

B)

ok?

a od ke to vem?

nekega knjigovodjo iz USA poznam, ki je papirologijo za take donacije (v veliko manjši meri in manjšim firmam urejal) - fant je drugače Avstrijec

B)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 mesecev pozneje...
Menda ima Ducati tudi tako pestro ponudbo opreme za motorje?

P.S.: Da se naročiti tudi knjigo "Harley-Davidson: 100 Years of Advertising" za tiste, ki se klanjate Harleyevemu marketingu.

kupil knige glih ne bi, če pa jo ima kdo, bi jo z užitkom prelistal ob pivički, ki bi jo jaz plačal seveda :D

Aja, Ducati je tud zelo bogat na ponudbi dodatkov .

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 mesecev pozneje...

V duhu Iceovega posta o uporabi teme motociklizem (s katerim se ne bi mogel bolj strinjati) naj napišem en nasvet za HD Sportster (morda tudi za Big Twine?).

Regler je ozemljen direktno na okvir. Problem je v tem, da je regler pobarvan in ga zaradi tega čez čas skuri - priznana tovarniška napaka.

Nasvet: spraskati barvo dol z reglerja ali napeljati iz njega žičko na kakšen nepobarvan del okvirja.

.)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

V CITY PARK-u bo od 1.-12. junija na ogled razstava H-D -jev . Zbirka je edinstvena v Evropi. Motorji,ki bodo na ogled : HD Single letnik 1927, HD WLC letnik 1942, HD Knucklehead letnik 1947, HD WLA letnik 1948, HD Hydra Glide letnik 1955, HD Electra Glide letnik 1981, HD Wide Glide letnik 1984 in HD JD letnik 1926.

Model Hydra Glide iz l.1955 so vozili številni slavni pevci in igralci,kot so Elvis Presley,Marlon Brando,Brigit Bardot,Marlene Dietrich...Še bolj znan je iz filma Goli v sedlu, v katerem so se z njim vozili Peter Fonda,Jack Nicholson in Dennis Hopper.

Prvi model iz te zasebne zbirke so kupili že pred 30 leti,kasneje so se jim pridružili še drugi. Motorji so ljubiteljsko restavrirani,vsi modeli pa so vozni in registrirani.

to je povzetek besedila iz City Parkovega prospekta :)

po moje,da je vreden ogleda .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...
V včerajšnjem Nedelu je članek o Lipa Chapterju (H. O. G. Slovenija)

V sobotni prilogi Na kolesih je test HD sportster 883.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

Evo danes v živo videl da drži trditev glede losanja vijakov na HD-jih zaradi vibracij.

Na Petrolu (TRžaška cesta) so bili danes štirje italjani ki so imeli svoje HD-je parkirane lepo v senci zunaj razložene ključe in so lepo zategovali vijake, eden je šraufal auspuh, drugi je nekaj pod sedežem zategoval........... nisem mogel verjet ko sem videl.

Škoda edino da nisem imel fotkiča s sabo ker kaj takega ne vidiš vsak dan.

LP

Leteči

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

....to ni bilo šraufanje, temveč "fine tuning" zaradi "power trembling-a"....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lepo, da te taki prizori navdušujejo, v bistvu pa niso nič posebnega...

Ja, HD trese. Če se prav spomnim, sta mi do zdaj odletela že dva šraufa.

Any questions?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Meni ni odletel še noben šrauf, ker so vsi prilepljeni tovarniško, pa še zbalansirano mašino imam, tako da ne trese sploh. :cry:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

yep. zakaj jih ne privijes z loctite-om? :)

Ideja je res dobra.

Ampak (vedno je ampak):

- preveč šraufov, da bi vse odvijal, jih lepil z loctiteom in šraufal nazaj (se mi ne da)

- loctite je cenovno kar neugoden

zadnji in najbolj tehten razlog:

- tako mi je bolj zanimivo. Lahko rečete, da sem čudak ali mazohist, ampak imam rad, da me motor vsake toliko časa preseneti - prijetno in neprijetno :wacko:

Trest pa mora! :kva2: It's all for the fun of it! :grim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja ce mas HD ga nimas samo zato, da ga imas v garazi! Pac pa zato, da se cez zimo malo igras ga izboljsujes, odpravljas napake, ki te motijo, skratka mu stisnes svoj pecat. Za kaj takega ni boljsega motorja .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

nekoč sem od ene sopotnice na H-D zvedel, da baje včasih tako prijetno vibrira, da ji pride med vožnjo :kva2: . no od takrat saj vem zakaj tako pogosto (v tujini, pri nas niti ne) vidiš na H-D tipa z trebuhom do kolen zadaj pa kako brhko deklico za dol padit (česvojegatičanenajdemapaHDpress). :devil:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!