ChgoTom Objavljeno September 29, 2007 Opozori Objavljeno September 29, 2007 Službeno sem v Las Vegasu. V zadnjih dveh dneh sem videl vsaj 100 HDjev in dva Japonca.Pri takem razmerju se jim očitno ni česa bati. Cel večer kruzajo po Stripu (glavna ulica v Vegasu) gor pa dol... Ce gres gor po Stripu od MGM-a proti (staremu) Alladinu (mislim, da ga zdaj rusijo in nekaj obnavljajo...) je na desni HD dealership, no tam se vecinoma zbirajo. Sicer pa je vecina HDjev po Vegasu sposojenih, se takoj vidi po vecinoma osnovni opremi, ce malo boljse pogledas. Isto velja za postavljace v Ferrarijih, Lamborghinijih in Viperjih... vecina enodnevni najemi za krog-dva in slikanje. Resnejsa biker scena je juzno od Vegasa v Henderson-u. Street bike bos srecal bolj na scenah v LA-ju, Miami-ju, NYC in pa seveda tukaj v Chicagu. LP iz Chicaga!
baddad Objavljeno Oktober 1, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 1, 2007 Tole je samo glede proizvodnje, ki jo HD res ukinja v meni sosednjem Milwaukee-ju, to, da bi pa to pomenilo konec HD kulture in chopperjev tukaj v ZDA - pa ne ga no svirat, ne pisi takih klobasarij ki nimajo veze z resnico in dejanskim stanjem tukaj! To lahko pise samo nekdo, ki ni bil nikoli v ZDA niti okusil ameriske biker kulture (ki ni samo Sturgis, OK!).HD je tukaj ZAKON, HD = WAY OF LIFE! Ce ne verjames, ti lahko postrezem z nestetimi fotografijami z nedavnih srecanj motoristov, pa se pridam slike dealershipov HD-ja. To so luksuzne, nekajmiljonske zgradbe, ne pa zanikrne in vecinoma neugledne garaze, kjer se prodajajo ostali motorji (vecinoma japonci - ja, ja tudi tile, ki jih imam sam!). Ne, ne nimam HD-ja niti ga osebno ne cenim prevec kot motor. Ni pa ga treba tako v nic devat in pisat take oslarije. LP iz Chicaga! Na srečo imamo internet in ni treba živeti v ZDA, da bi človek zvedel kaj se dogaja na motorističnem trgu. Fotografije in fanovske zgodbe si lahko najdem tudi sam. Custom scena ni več to kar je bila par let nazaj in ves hallo okoli tega se počasi umirja, kar meni kot velikemu fanu, to tudi odgovarja. :rolleyes: To pomeni, da bo manj novoletnih jelk na sceni in, da se bodo HD pocenili, kar bo omogočilo pravim ljubiteljem motorjev nakup le teh, ne samo RUB ( Rich Urban Bikers) , ki na motor gledajo kot na še eno borzno investicijo. V Nemčiji je prava razprodaja Custom motorjev za 30 000 do 100 000 in več evrov, zadnji vlak za dobiti nazaj vložen denar. Seveda "uradni" časopisi o tem ne pišejo veliko. Vsekakor, če kdo hoče hupiti HD, naj počaka še eno sezono in potem ga bo kupil za 1/2 cene, kot je zdaj. Sicer povprečna starost HD kupca je 45 let. Big Dog Motorcycle, kot ena od največjih custom firm v ZDA je zmanjšal proizvodnjo iz leta 2005 - 4900 na 3500 za 2008, s tem, da je na trg poslal cenejši motor za 2000$. Torej, jaz ne pišem oslarij, samo sem mogoče boljše informiran kot ti, čeprav ne živim v ZDA. LP iz Zadnje Vasi :rolleyes: P.S. Mit Easy Riderja pa bo še dolgo živel, tudi brez RUBies oz. Rolex Bikers::) V potrditev še en tekst iz ZDA: Big Dog Motorcycles rode the wave of custom chopper popularity early on, getting on board almost 15 years ago in 1994. Jumping into the game early helped Big Dog establish itself as the self-proclaimed world's largest manufacturer of custom bikes. The wave crested in 2005 as BDM pumped out a peak number of 4900 motorcycles. But the ocean isn't the only entity in a perpetual state of change. The custom motorcycle market is also subject to the ebb and flow of a fickle consumer base. Fat-backed choppers with sick rake angles no longer will suffice. Baggers and board-track inspired designs have become the rage. Competition is fiercer than ever. Builders like Big Bear Choppers and OCC, traditionally one-off custom builders, have joined the fray with production custom-styled bikes. Big Dog has felt the riptide effect pulling sales out of its coffers, and has reduced projected production numbers to 3500 bikes for 2008. BDM has had to rearrange its strategies in order to stay competitive. These stratagems include increasing the reliability and rideability of its bikes. It also has been looking for ways to broaden its customer base. To increase reliability, Big Dog has started tracking and analyzing warranty claims in order to help pinpoint technological weak spots, such as the voltage regulators that were recalled in'05 and the tachometer boards on its '07 Bulldog. But pinpointing problems is only the first step. Big Dog also intends to ensure that its techs are better trained. The Wichita, Kansas-based motorcycle company has plans on setting up a Technician Education Program that will train mechanics in the intricacies of its proprietary systems throughout the year, instead of on an annual basis. The program is multi-faceted, including small classroom courses, new on-line training, hands-on repair and maintenance in addition to six separate intense training modules that target specific components of its motorcycles. With 100 dealers spread across the states and sales figures approaching 25,000 motorcycles, the demand for competent servicing has increased exponentially. Since custom sales have been on the decline since 2006, motorcycle companies have had to look for new ways to increase their consumer base. Big Dog's answer is to produce more bikes oriented towards the entry-level rider and to produce a bike more people can afford. The average working Joe doesn't have an extra 30 large to drop on a dream bike without sharing floor space with the family pooch. BDM's newest bike for 2008, the Mutt, has a ticket price of $24,900. The lowest price you could buy a Big Dog last year was $26,800 for the Pitbull. The Mutt is touted as the first novice-level bike in Big Dog's repertoire, and it has plans on introducing more entry-level motorcycles in the coming years.
motofrik Objavljeno Oktober 1, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 1, 2007 Mislim, da se nihče ne bi branil pocenitve Harleyev. Bi jih pač bilo še več pri nas. Pač enostavna mašina, kot hrošč. Bolj je enostavna, manj se ima kaj pokvariti. To je pač tako: občudujemo Schifferco, imamo pač kar imamo. Pa je mogoče tisto, kar imamo, boljše od nje... Se pa Harleya ne bi preveč branil. :whistle:
Žarko G. Objavljeno Oktober 3, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 3, 2007 (popravljeno) en men osebno ful lep primer HD Popravljeno Oktober 3, 2007. Popravil Žarko G.
baddad Objavljeno Oktober 6, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 6, 2007 BMW :worship: BMW = Boring Motor Wheels :zzz: :topic:
Žarko G. Objavljeno Oktober 6, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 6, 2007 BMW=Black Magic Women rečmo še ena krajšava
Žarko G. Objavljeno Oktober 6, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 6, 2007 čist "ste" :topic: da bom mal bolj topic kaj bi bla prva stvar k bi jo spremenili na svojem HD
motofrik Objavljeno Oktober 6, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 6, 2007 čist "ste" :topic: da bom mal bolj topic kaj bi bla prva stvar k bi jo spremenili na svojem HD Bom začel takole: ko bom imel Harleya, bom menjal izpuhe, pa boljše zavore montiral.
ferek Objavljeno Oktober 6, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 6, 2007 Jaz pa vem, da bom nekoč imel HD-ja. :trance_33_sleep: .. A kaj bom menjal? Nič! Razen kar bo crknal.. :headbang: . Bom pa marsikaj dodal, če tega še ne bo imel.. :rolleyes: . Kvalitetno šajbo, ogromne kufre (ko me žena natera...), kvaliteten stereo za domače viže, ful kromiranih rorov, naslonjalo... skratka en sam kič me bo! :worship: :worship: :worship:
ChgoTom Objavljeno Oktober 7, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 7, 2007 Na srečo imamo internet in ni treba živeti v ZDA, da bi človek zvedel kaj se dogaja na motorističnem trgu. Fotografije in fanovske zgodbe si lahko najdem tudi sam. Custom scena ni več to kar je bila par let nazaj in ves hallo okoli tega se počasi umirja, kar meni kot velikemu fanu, to tudi odgovarja. :rolleyes: To pomeni, da bo manj novoletnih jelk na sceni in, da se bodo HD pocenili, kar bo omogočilo pravim ljubiteljem motorjev nakup le teh, ne samo RUB ( Rich Urban Bikers) , ki na motor gledajo kot na še eno borzno investicijo. V Nemčiji je prava razprodaja Custom motorjev za 30 000 do 100 000 in več evrov, zadnji vlak za dobiti nazaj vložen denar. Seveda "uradni" časopisi o tem ne pišejo veliko. Vsekakor, če kdo hoče hupiti HD, naj počaka še eno sezono in potem ga bo kupil za 1/2 cene, kot je zdaj. Sicer povprečna starost HD kupca je 45 let. Big Dog Motorcycle, kot ena od največjih custom firm v ZDA je zmanjšal proizvodnjo iz leta 2005 - 4900 na 3500 za 2008, s tem, da je na trg poslal cenejši motor za 2000$. Torej, jaz ne pišem oslarij, samo sem mogoče boljše informiran kot ti, čeprav ne živim v ZDA. LP iz Zadnje Vasi :rolleyes: P.S. Mit Easy Riderja pa bo še dolgo živel, tudi brez RUBies oz. Rolex Bikers::) Ne vem od kot ti podatki o "umirjanju", to da je Big Dog Motorcycle zmanjsal svojo proizvodnjo ni noben pokazatelj. Je se na stotine drugih ponudnikov custom dodatkov, srecanja HD-jev pa so vedno bolj nora in polna. Ko je kaksno v moji blizini, vecinom sploh ne mores na prakirisce, toliko je folka vedno. Pa ni govora o Sturgis-u ki je sploh ludnica, ze zdaj bos tezko dobil prenocisce za naslednje leto. Te atmosefere ti ne pricara noben internet, ne slike off in onlie, to je treba DOZIVET dragi prijatelj iz slovenske "zadnje vasi" kot pravis... Forumovci, ki so bili na kaksnem nedavnem srecanju tukaj v ZDA ti to mislim lahko mirno potrdijo. Ko prides v HD dealership, so to tukaj razkosne zgradbe, podobne dealershipom luksuznih avtov, ne pa zanikrna in vecinoma neugledan poslopja drugih delaerjev (ja tudi teh Japoncev, ki jih imam sam!). V kolikor bi sli kazalci tako dol, kot nakazujes, se ne bi odpirali razkosni delershipi kar po tekocem traku. Ti lahko postrezem s slikami 2-3 nedavno odprtih v moji blizini, pa se bos sam preprical. Izgleda, da hoces tukajle forumovce (pa tudi mene) prepricat, da je HD in vse okoli njega "on the way south" ali kaj? Ponovno: ne, nimam HD-ja, nisem bogve kak fan HD kulture in ga tudi ne mislim nabavit. LP iz Chicaga!
motofrik Objavljeno Oktober 7, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 7, 2007 Zanimivo je pogledati v profil tistih, ki najbolj pljuvajo po HD. :whistle:
baddad Objavljeno Oktober 7, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 7, 2007 Ne vem od kot ti podatki o "umirjanju", to da je Big Dog Motorcycle zmanjsal svojo proizvodnjo ni noben pokazatelj. Je se na stotine drugih ponudnikov custom dodatkov, srecanja HD-jev pa so vedno bolj nora in polna. Ko je kaksno v moji blizini, vecinom sploh ne mores na prakirisce, toliko je folka vedno. Pa ni govora o Sturgis-u ki je sploh ludnica, ze zdaj bos tezko dobil prenocisce za naslednje leto. Te atmosefere ti ne pricara noben internet, ne slike off in onlie, to je treba DOZIVET dragi prijatelj iz slovenske "zadnje vasi" kot pravis... Forumovci, ki so bili na kaksnem nedavnem srecanju tukaj v ZDA ti to mislim lahko mirno potrdijo. Ko prides v HD dealership, so to tukaj razkosne zgradbe, podobne dealershipom luksuznih avtov, ne pa zanikrna in vecinoma neugledan poslopja drugih delaerjev (ja tudi teh Japoncev, ki jih imam sam!). V kolikor bi sli kazalci tako dol, kot nakazujes, se ne bi odpirali razkosni delershipi kar po tekocem traku. Ti lahko postrezem s slikami 2-3 nedavno odprtih v moji blizini, pa se bos sam preprical. Izgleda, da hoces tukajle forumovce (pa tudi mene) prepricat, da je HD in vse okoli njega "on the way south" ali kaj? Ponovno: ne, nimam HD-ja, nisem bogve kak fan HD kulture in ga tudi ne mislim nabavit. LP iz Chicaga! Hm, kaj naj rečem? Mene ne zanimajo vtisi ampak številke, vsaj v tej debati. Jaz nobenega nočem prepričati, samo pišem, to kaj preberem po ameriških časopisih. Uspešnost se meri po številu prodanih motorjev. Podatki iz Forbesa kažejo, da največ motorjev proda Honda. Japonci imajo 60% ameriškega trga v primerjavi z 24% HD. Zelo dobro za nekoga, ki prodaja motorje, kot sam praviš v "zanikrnih in neuglednih poslopjih". Harley je letos še mal zgubil na domačem trgu, kar je kompenziral z izvozom ( poceni dolar). V ZDA je na milijone HD jev in ostalih custom motorjev in razumeti moje besede kot potop te scene, je smešno. V 70., 80. letih je bil HD pred zaprtjem. Z podporo vlade in dobro marketinško strategijo so postali uspešen brand, ki prodaja mit o uspešnosti - (če hočeš pokazati svojo s.p. uspešnost, moraš imeti HD, še raje predelavo) in ameriški dominaciji (Terminator) ( popolnoma drugačen mit, kot ga je sproducirala hipi scena in Easy Rider - kontrakultura, ampak to je tema za drugo debato). Ekonomija in biznis je ciklična zadeva. HD prodaja praktično samo en segment motorjev in ta se zdaj slabše prodaja. In 2004, approximately 5.7 million motorcycles were registered for use on public roads in the U.S.A., which equals about 2.4% of all vehicle registrations. Estimates of market share for 2005, the latest year for which numbers are available, show Honda in the lead with 24% of the market, followed by Harley-Davidson and Buell with 22.6%, Yamaha at 15.9%, Suzuki at 11.8%, Kawasaki at 9.1%, KTM at 1.7%, BMW with 1.2% and "Other" at 13.7%. Lp iz Zadnje Vasi ( resnična vas - cesta Begunje - Tržič , torej brez vklepajev) :)
kađiva Objavljeno Oktober 7, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 7, 2007 pa kva se sploh tolk vtikate v take teme tisti, ki vam ta znamka ni pri srcu oz. vaši možgančki ne dojamejo, da nekdo (več sto tisoč...) vozi te motocikle z užitkom...brigejte se zase pa furejte kar je vam všeč :trance_33_sleep: kt da kdo po temah Fazer, Hornet, CBR, ipd. pljuva po vaših motorjih , skoz mate sam za čez H-Dje, Ducatije, Triumphe tolk za povedat,...predvsem tisti, ki jih sploh še imel niste :blink: HD je legenda in bo to tud ostal...pa je loh še tak skret al pa kup železja,...in tak mi je všeč :blush: tale old school lepotec je bil letos na Faaker Seeju, nice! :)
MK-R1 Objavljeno Oktober 23, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 23, 2007 (popravljeno) En HUD :OK: kup železja , se prodaja a..net INDIAN scout 741 Popravljeno Oktober 23, 2007. Popravil MK-R1
ciciban Objavljeno Oktober 23, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 23, 2007 En HUD :OK: kup železja , se prodaja a..net INDIAN scout 741 Čemu služi tista ročka na desni strani omenjenega motorja :?
ciciban Objavljeno Oktober 23, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 23, 2007 Verjetno bo res sklopka, ker ima prestavno vagico povezano z menjalnikom na levi strani.
AndiGS Objavljeno Oktober 23, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 23, 2007 Vsi Indiani so imeli sklopko na levi nogi(kot avto).Si pritisnil spredaj(vaga),prestavil ročno in popustil sklopko z levo nogo,peto!Zelo čudno,ampak se da peljati.Ko se ustavljaš,moraš vedno dati desno nogo dol,saj z levo kuplaš! O HD-ju.Ne bi razpravljal,sem ga večkrat vozil,raje vozim BMW.Je specifična zadeva,sigurno ni kup železja.Letos je bil kolega zraven na Dolomitih s predelanim HD-jem,brez problemov zraven treh GS-ov. A ima ima še kdo tako čudovit zvok?
PURPLE Objavljeno Oktober 23, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 23, 2007 Ko je že bil omenjen Indian, evo ga letnik 1941, če vama bo ta slika kaj več pomagala. Ja, nimaš možnosti vsak dan sedeti na takšnem motorju :naughty:
Broj Jedan Objavljeno Oktober 26, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 26, 2007 O HD-ju.Ne bi razpravljal,sem ga večkrat vozil,raje vozim BMW.Je specifična zadeva,sigurno ni kup železja.Letos je bil kolega zraven na Dolomitih s predelanim HD-jem,brez problemov zraven treh GS-ov.A ima ima še kdo tako čudovit zvok? Ne .. in definitivno je kakršno koli negativno pisanje o HDjih samo in izključno izraz nevoščljivosti piscev, ob enem pa definitiven dokaz njihove umske nerazvitosti tele(b)ajska in pod karakterja, ki se lahko ob pomanjkanju argumentov izživlja le z zlobo najnižje vrste. :rtfm:
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se