R.P. Objavljeno Februar 28, 2016 Opozori Objavljeno Februar 28, 2016 Sem lastnik motorja iz fotografij. Želim izdelati ekspanzijsko posodo za hladilno tekočino ki bi bila videti kot N2O posoda. Sama posoda ni problem, naredil jo bom iz INOX-a in jo črno pobarval, modra ne bi bila videti v redu na tem motorju. Rabil pa bi manometer, ventil za jeklenko in 15 cm cevi. Mogoče bi dodal še kakšen venil in šobo po možnosti vse starejšega videza, lahko tudi nedelujoče, ker bi to dodal le zaradi vizualne podobe. Mi lahko svetujete, kje bi to lahko dobil. Fotografije za lažjo predstavo za kaj se gre najdete tu. hajoktejn 1
Ferrarist Objavljeno Februar 28, 2016 Opozori Objavljeno Februar 28, 2016 Lušten voz Ventil dobiš kot nadomestni del, recimo od NitrousExpress: http://www.nitrousexpress.com/bottle-valves.html Lp
R.P. Objavljeno Februar 28, 2016 Avtor Opozori Objavljeno Februar 28, 2016 USA in ebay dobiš vse, večina so kiti za avtomobile iz katerega rabim samo par kosov. Pozna kdo koga ki se ukvarja z N2O in mu kakšen kos lahko tudi pokvarjen hodi viška.
Ferrarist Objavljeno Februar 28, 2016 Opozori Objavljeno Februar 28, 2016 Na FB poišči "Ernest Pančur" aka. "Tunkka" Zivnorc 1
thumper Objavljeno Februar 28, 2016 Opozori Objavljeno Februar 28, 2016 če bi si kdo sliko povečal bi videl , da je to mali gasilni aparat ... dobi se povsod od tehničnih do bauhausa ... pol greš pa do jermana da ti našvasa prirobnico z navojem za zgornji povkroček - od centralne se kupi tudi v trgovini - pri nas .. cev v gumizu al pa jo prideš do mene iskat .. Kmet2, Zivnorc in Voda101 3
R.P. Objavljeno Februar 28, 2016 Avtor Opozori Objavljeno Februar 28, 2016 pred 3 minutami, thumper pravi: če bi si kdo sliko povečal bi videl , da je to mali gasilni aparat ... dobi se povsod od tehničnih do bauhausa ... pol greš pa do jermana da ti našvasa prirobnico z navojem za zgornji povkroček - od centralne se kupi tudi v trgovini - pri nas .. cev v gumizu al pa jo prideš do mene iskat .. To kar ti vidiš je prvi vzorec, ki je iz še ne sestavljenega avtomobilskega gasilnega aparata. Posoda bo manjša in iz inoxa (da ne bo rjavela znotraj), manometer mora biti večji z skalo do 1500 psi tudi ventil mora biti prave oblike prav tako cev. Skratka poznavalcu mora dati vtis da je zadeva prava.
thumper Objavljeno Februar 28, 2016 Opozori Objavljeno Februar 28, 2016 pred 3 minutami, R.P. pravi: To kar ti vidiš je prvi vzorec, ki je iz še ne sestavljenega avtomobilskega gasilnega aparata. Posoda bo manjša in iz inoxa (da ne bo rjavela znotraj), manometer mora biti večji z skalo do 1500 psi tudi ventil mora biti prave oblike prav tako cev. Skratka poznavalcu mora dati vtis da je zadeva prava. pa ne moreš dat na tak pompozen bajk ene majhne posodice no.. to skompletirjaj .. drugače pa kakšne ki drag-ajo pocukaj za kakšno izrabljeno robo .. če hočeš profi potem nabavi original NOS .. če hočeš biti originalen pa nabavi manometre in ventile v tehnični trgovini ter skompletiraj .. pa še pripomba - gumi cev ni vizualno primerna v kombinaciji z NOS - če bo ekspanzija delujoča mora biti cev tudi kovinska .. Damjan Šulek 1
no_name Objavljeno Februar 29, 2016 Opozori Objavljeno Februar 29, 2016 Ob 28. 2. 2016 at 16:48, R.P. pravi: poznavalcu mora dati vtis da je zadeva prava. Poznavalec bo hitro videl da je zadeva fejk, ker NOS je samo plin oksidant, poleg plina moraš vbrizgat tudi količinsko pravilno dodatno količino goriva. Kar pomeni ustrezne bencinske šobe, EM ventile in dodatno črpalko goriva...
R.P. Objavljeno Februar 29, 2016 Avtor Opozori Objavljeno Februar 29, 2016 (popravljeno) Res frgazarski N2O so ponavadi res mokri sistemi in bi morala biti prisotna tudi šoba in ventil za bencin. Tudi to se da simulitati, rabila bi se še rdečo šobo in kos cevi z rdečimi priključki ki se nekje izgubi. Baje pa se tudi frgazarsi sisemi dajo izvast brez dodatnih šob za gorivo s tem da povečajo tlak goriva a to baje ni tako učinkovito. Če pa bi namesto klasičnega fergazarja imel šobe pa dodatna šoba ni potrebna. Povečanje goriva dosežeš z daljšim odpiranjem šob ali višjim tlakom goriva ali kombinacijo obeh temu se reče suhi sistem. Za štart bi rabil manometer z skalo v psi in sicer do 1500psi ventil za jeklenko ( enega sicer že imam od večjega avtogena modega prave velikosti) kos cevi z opletomin in modrimi priključki. No lahko bi dodal še stikalo na frgazarju ki se aktivira ko je gas do konca ostalo pa se pač ne vidi ker je skrito za air box-om in filtrom. Vse po možnosti starejšega izgleda lahko tudi nedelujoče neuporabno samo da izgleda. Popravljeno Februar 29, 2016. Popravil R.P. dadal slike
ciciban Objavljeno Marec 2, 2016 Opozori Objavljeno Marec 2, 2016 Za rezervoar lahko ponucaš Sigg alu flašo. pa še navoj ima.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se