the assassins Objavljeno Maj 1, 2016 Deli Objavljeno Maj 1, 2016 Pozdravljeni, Ze eno leto si lastim motor ATV apache 450 in po dolgem casu sem se odlocil, da bi zamenjal izpuh zaradi glasa in pa mogoce bi pridobil malo na moci, ker original saj veste dusi motor bolj kot ne. Kupujem rabljen lonec in na avto.net sem nasel lonec od proizvajalca arrow rabljen. Lastnik lonca ga je imel na 125ccm motorju mene pa zanima naslednje ali jast lahko montiram katerikoli izpuh na motor ali se izbira lonec tudi glede na prostornino motorja. Lonec ima fi prikljucne cevi 5cm moj original pa enako 5cm. Homologacijo pustimo in ostale podrobnosti vem kako in kaj. Hvala Lp Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
the assassins Objavljeno Maj 3, 2016 Avtor Deli Objavljeno Maj 3, 2016 Niti eden ne ve ???? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
StaraFeltna Objavljeno Maj 3, 2016 Deli Objavljeno Maj 3, 2016 Načeloma niso auspuhi kar nekaj skupaj zmetani, izdelani so za določen motor in to je tudi pogoj da ga homologiraš. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Roman Objavljeno Maj 3, 2016 Deli Objavljeno Maj 3, 2016 Ob 1. 5. 2016 at 15:54, the assassins pravi: Pozdravljeni, Ze eno leto si lastim motor ATV apache 450 in po dolgem casu sem se odlocil, da bi zamenjal izpuh zaradi glasa in pa mogoce bi pridobil malo na moci, ker original saj veste dusi motor bolj kot ne. Kupujem rabljen lonec in na avto.net sem nasel lonec od proizvajalca arrow rabljen. Lastnik lonca ga je imel na 125ccm motorju mene pa zanima naslednje ali jast lahko montiram katerikoli izpuh na motor ali se izbira lonec tudi glede na prostornino motorja. Lonec ima fi prikljucne cevi 5cm moj original pa enako 5cm. Homologacijo pustimo in ostale podrobnosti vem kako in kaj. Hvala Lp Pri vozilih z variomatom (kar domnevam, da je tudi tvoj ATV) je problem, da se pri raznih predelavah premakne navor in moč v druge obrate, kot jih ima originalno in je temu tudi prilagojeno delovanje sklopke in variomata. Tako boš sicer lahko pridobil nekaj moči (in lepši zvok), vendar pa se ti lahko zgodi, da bo moči in navora na obratih, pri katerih deluje variomat manj in ti bo posledično atv slabše pospeševal, poleg tega odprti izpuhi brez dodatnih posegov v motor ponavadi povzročijo padec navora - še posebno pri agregatih, ki se ne vrtijo prav visoko. Če ni predrag ga kupi in preizkusi, vendar pa ga namontiraj tako, da boš po potrebi lahko dal nazaj originalni lonec. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
the assassins Objavljeno Maj 3, 2016 Avtor Deli Objavljeno Maj 3, 2016 pred 7 urami, StaraFeltna pravi: Načeloma niso auspuhi kar nekaj skupaj zmetani, izdelani so za določen motor in to je tudi pogoj da ga homologiraš. Nvm se napisal sem da pustite homologacijo in ostale zadeve pa mi gres razlagat tocno te zadeve.... Ti lahko das katerikoli lonec gor sam homologirat ga ne mores ce ni namenjen za tocno ta motor. Roman Variomat ?? saj ni skuter.... bi tist jermencek odtrgal se preden bi speljal LOL. Prvic slisim pa tudi da bi motorju padla moc zato ker bi mu dal vec zraka za dihat Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
StaraFeltna Objavljeno Maj 3, 2016 Deli Objavljeno Maj 3, 2016 (popravljeno) Noben ti ne brani ga namontirat kaj pa bi rad? Več moči? Statistično maš več možnosti zaj... stvar kot izboljšat če ne nabaviš namensko stvar. Idealna stehiometrična vrednost zmesi goriva in zraka je precej natančno definirana. Karkoli boš tikal, filter zraka, izpušni sistem šob uplinjačev oz CDI enota (kak power commander) se bo stvar spremenila. Bolj boš stran od prave zmesi slabše bo, in v določenih odstopanjih bocelo konkretno škodilo (pregreti ventili menda oz. druge nevšečnosti). Zdaj pa se vprašaj koliko možnosti imaš da ti uspe če navariš gor krneki? To da v tovarnah pravoverni inžiniji dobilo kW ali dva se kar precej potijo in testirajo... Na modernih strojih ko so odpirali avspuhe in metali ven katalizatorje niso pridobili ničesar razen več smradu in drobiž več zvoka. Marskomu je celo delalo slabše pa ni hotel priznati. Seveda če stvar ni bila narejena kakor zapove, drug izpušni sistem (s kolektorji vred) bolj permeabilen filter zraka ter power commander naštelan za prav na dinamometru. To pa da nekaj konkretnega ostalo je v večini primerov za dobit bolj sočen zvok... Kako pa ta sočen zvok in "performanse" novega slip-on dušilca doživljajo uporabniki pa je hujše ko debata o gumah. Najbrž z odgovorom ne boš zadovoljen. Sicer pa ti nobeden zgleda niti ne želi odgovoriti... "Prvic slisim pa tudi da bi motorju padla moc zato ker bi mu dal vec zraka za dihat " Motor ne rabi oz. si ne "želi" več dihat prvzaprav si želi dihat točno določeno vrednost. Splošno znano s filtri K&N na povsem tovarniškem motociklu. Spustijo več zraka skozi in večinoma pokvarijo stehiometrično razmerje in posledično upade moč ter dodani so novi stranski učinki čudno obnašanje pri določenih obratih itd... Sicer pa vprašaj prvega pravovernega mehanika ker tu si dobil informacije od informatika ki se je določenih stvari naučil po spletu (tudi kaj narobe)... tisti iz stroke ti bo bolje povedali. Popravljeno Maj 3, 2016. Popravil StaraFeltna BRANE 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Roman Objavljeno Maj 4, 2016 Deli Objavljeno Maj 4, 2016 pred 11 urami, the assassins pravi: Roman Variomat ?? saj ni skuter.... bi tist jermencek odtrgal se preden bi speljal LOL. Prvic slisim pa tudi da bi motorju padla moc zato ker bi mu dal vec zraka za dihat Sem pogledal - apač ima sicer klasični menjalnik, drugače ima pa večina ATV-jev variomate. Sam imam UTV s 70 konji (pospešek 0-60km/h 3 sekunde), pa ima variomat, tudi vse motorne sani (s krepko čez 100 konji) imajo "jermenček", pa imajo pospeške o katerih lahko tvoj atv samo sanja... Če misliš, da je več zraka več moči, odstrani zračni filter in kompleten izpuh, pa boš videl kako bo letelo.... Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
the assassins Objavljeno Maj 4, 2016 Avtor Deli Objavljeno Maj 4, 2016 Tovarniski izpuhi so narejeni tako, da zadusijo cimvec zvoka zato se ponavadi speljani izpusni plini celo nazaj in nato sele ven po loncu in s tem motor dusi, daj si sam pred usta cunjo pa dihaj bos vidu razliko. Sportni izpuhi pa imajo izpusne pline speljane direktno ven. Da bi z menjavo izpuha naredil vec slabega kot koristi no comment. Menjava zracnega filtra in izpuha porusila razmerje zraka in goriva ojoj imamo same mehanike tukaj ne resno. Bolje da zakljucim temo, ker pelja v stranska pota.......... Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
stuhec Objavljeno Maj 4, 2016 Deli Objavljeno Maj 4, 2016 Če misliš take ven metat in pametovat s mehaniki je res bolje, da zakljucis Ker tak vse veš in ne rabiš pol spraševat Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
mladench Objavljeno Maj 4, 2016 Deli Objavljeno Maj 4, 2016 piksno od kokakole natakn gor pa je to to in ne sprašuj več. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se