Začetnik1 Objavljeno April 28, 2011 Opozori Objavljeno April 28, 2011 Mislim da bi bla neka dvocilinderska zadeva čist primerna za tebe. V mislih imam Kawasaki ER 6 N in podobne modele. Motor ima 70KM, kar ni nekaj ogromno, takoj se jih pa tudi ne boš naveličal. Mhm, tega sem tudi gledal, samo to me se zanima, kako je z blokadami, kako se motor obnaša z njimi?
birdybirdy Objavljeno April 30, 2011 Opozori Objavljeno April 30, 2011 Prvi moped Tomos ATX pred 20 leti. U toliko let že. Ni bilo težko izbrati. Potem se je zgodba nadaljevala Tomos CTX u to je že bla mašina. Pol je pa prišel prvi avto Jugo. :wallbash:in je bilo treba motor prodat. Nato kr nekaj let nič mopeda. Nato je bilo prišla pomlad ko sem se zagrel v Z750 l. 2009. Zakaj v nega: ker je bil naked, ker mi je bil cenovno dostopen, ker mi je bil najlepši od nakedov. In bum je stal doma. HyperJack in tilingerossi 2
šujo Objavljeno Maj 1, 2011 Opozori Objavljeno Maj 1, 2011 pred ene 12 letni sem imel na vikendu pri starem atu automatika in smo letali po vasi potem je bilo zatišje, nakar sem pri 22 bolj slučajno prišel do skuterja in po pol letnem guranju mi je bilo jasno, da rabim motor. sledila je nabava opreme in položitev are za prvi moped, polaganje cpp in zdravniški.....pa se je finančna situacija naenkrat podrla in sanj o motorju je bilo za 3 leta nepreklicno konec. pred 1 mesecem pa sem se odločil, da ne bom več rdeči križ za sobendaše in sem prodal/prodajam nekaj kitar, ki mi zgolj "gužvo delajo" in ko sem v torek na (Zbrisano! Za pošiljanje tovrstnih povezav uporabite Privatna sporočila.) zagledal hondo rebel 450 sem vedel da sem pečen. in tako je od včeraj mali chopper v garaži, jaz pa sem se naučil vseh pomenov fraze "vesel k mlad moped" LP Racer 123, halls, JONI 46 in 4 others 7
spaceback Objavljeno Maj 27, 2011 Opozori Objavljeno Maj 27, 2011 Nikoli v svoji mladosti nisem imal motorja ne želje po tem. Lansko leto me je pičilo, odšel delat izpit in letos se že vozim. Yamaha TDM 900, krasno ni kaj. Motor je bil izbran glede na mojo višino in zahteve. Zdaj pa resno razmišljam o pravem touring varianti motorja za res dolge fure. Lp. Bremzer in Fantocci 2
Igorr Objavljeno Maj 29, 2011 Opozori Objavljeno Maj 29, 2011 Nikoli v svoji mladosti nisem imal motorja ne želje po tem. Lansko leto me je pičilo, odšel delat izpit in letos se že vozim. Yamaha TDM 900, krasno ni kaj. Motor je bil izbran glede na mojo višino in zahteve. Zdaj pa resno razmišljam o pravem touring varianti motorja za res dolge fure. Lp. Zakaj pa TDM ne bi bila kos res dolgim furam? Bremzer, svobodnaptica01, DAMI34 in 1 other 3 1
Igorr Objavljeno Maj 29, 2011 Opozori Objavljeno Maj 29, 2011 Kako sem izbral pravi motor? Prek trnja.. oz. prek 125-kubičnega MZ-ja, ki je bil zares odličen in nezahteven motorček, a mu je manjkalo vsaj 400 kubikov in kakih 50 konjev; prek VFR, ki se je kljub odličnemu vtisu nekaterih zagretih lastnikov izkazala za izrazito nerodno kravo z neprav prijaznim agregatom; prek CBR 600 RR, ki ji pravzaprav ni nič manjkalo, a hkrati (za vožnjo po cesti) čisto vse; do zvezd - angleškega stroja, v katerega odličnost sem iz kilometra v kilometer bolj prepričan. Ja, pomoje je Speed Triple res tisto pravo. Priporočam. DAMI34, Urbii, hilton in 6 others 7 2
Bremzer Objavljeno Maj 29, 2011 Opozori Objavljeno Maj 29, 2011 Vsak"berac"svojo mavho hvali !!! simonsi, Fritz, svobodnaptica01 in 4 others 1 6
VERMA Objavljeno Maj 29, 2011 Opozori Objavljeno Maj 29, 2011 Namem imam kupiti 250 ccm motor. Gledal sm Yamaho wr 250 x. Kaj pravite o njem. Predvsem me zanima kakšne težave imate in kaj naj pazim pri nakupu rabljenega motorja Za odgovore se že predhodno zahvaljujem Lp thumper in aleksandergabriel 1 1
BelaStrela Objavljeno Maj 30, 2011 Opozori Objavljeno Maj 30, 2011 Na svoj 24. rojstni dan sem ugotovila, da si na smrt želim motor. Seveda sem že čez nekaj dni v mestu v motoboxu zagledala njega. Ni se mi zdel težek, niti velik. O, pa sem se še kako zmotila. Bil je BMW R1200R... 1200?!!? Dedek je imel pred davnimi, res davnimi leti 250 ccm BMW, potem je v drugi puberteti kupil BMW 600 (tipa ne vem). Jaz pa gledam 1200?! Ko sem to povedala "doma", sem od boljše polovice takoj fasala pridigo, da ne smem bit instant motorist, saj še izpita nimam, mala marš na skuter za 5000 km, pol se bova pa naprej pogovarjala. Ja, kr počla bi ga... js na skuterju, na kšni grdi, nestajliš, s poševnimi očmi, plastični podrtiji!? NO GO! Pa sva ga iskala. LEP 50 ccm skuter brez grama plastike (no, mal že lah). Po parih dneh je blo jasno: Vespa LX 50 bo in to ČRNA! Naslednje par dni sm bla skos na telefonu z Italijo, v petek letiva ponjo v Trst. In jo vidm, tako zguslano, mal zanemarjeno, ČrNO, lepo. Takoj je bla moja. Na sedež zložim SOUDE in jo ruknemo na kombi. Js mam motor... no, pri registraciji so me takoj poklopil, da je to KOLO z motorjem :cry: Do konca sezone res naklofam dobrih 4000 km (začela sem junija :lol: ) in mojemu strogemu moto-kritiku najavim, da zdej grem pa delat drug let izpit in bom res kupila 1200. Gospod, ki je že 3 leten gulil torije si misli: "Ja valda, kr pejt ga pogledat, če upaš " Enkrat slučajno zalutam v BMW salon in ga vidim... R1200R bele barve... O FAK KOK JE VELIK, poglej ti OMARO prekleto! Tole pa že ne bom mela! Poklapano odidem domov, povem kaj se je zgodilo, jah seveda, oni pa: "Sej sm ti reku!" Nos do tal in študirat kaj zdej. Nč, grem pogledat za kok se prodajajo Vespice, da dam mojo na net. Ne dam omejitve kubikov in jo zagledam na netu. GTS 300! Ja valda... še eno Vespo?! Pa sej tut to ni motor, pravjo eni (piše pa motorno kolo v prometni ) ampak mene prevzame. Jo greva gledat v Koper, huda k pes in k jo ugasneš tko useka bat kokr pr njegovi Yamahi 1100. Ja, itak, kdo se bo pa jebu s prestavam. Navija gas na stojalu in moped rita..ufff, bela lepa glanc, RETRO in zame k se fjakam po mestu Js prodam mojo 50ko in hočem jt po 300 v Koper. Noče prodat. Znorim in grem ponjo v italijo. Za manj denarja, z manj kilometri, boljše ohranjeno in z več opreme. :yea1: Vpišem se v avtošolo in začnem vozit. Na relaciji ugotovim, da nujno rabim še motor na prestave. Spet gledam, iščem, sprašujem. Postavim 1000 pogojev: 2 cilindra V ali boxer, okrogla luč, retro videz pa 100 drugih reči. In spet ga vidim... na črpalki R1200R... spet se mi zdi majhen, pogledam boljše --- sej je 850! JAAAAA, toooo! Hudooo :kva2: Ima ABS in use kozlarije za frišne motoristke, ogrevane ročke, velik sedež, je majhen, okreten... malo konjev in lep zvok. Pa sem spet zaljubljena. Tudi moj motomentor se strinja, zadnjič pa zagledam še f800R. Hjah, še verigo ima, da ne bo cukal in delal kozlarij, pa lažji je, pa manjši pa BEL... uh, težko je. Še letos bo treba nekaj. Težko je, če si star instant motorist. Srečno, Strela. madkupe, benny0104, strajnarR in 4 others 6 1
spaceback Objavljeno Maj 30, 2011 Opozori Objavljeno Maj 30, 2011 Zakaj pa TDM ne bi bila kos res dolgim furam? Zelo se mi dopade yamaha FJR1300 :naughty: , drgač je pa TDM-ka zelo dober konjiček :notworthy: Lp
Ice Objavljeno Junij 2, 2011 Opozori Objavljeno Junij 2, 2011 Vsak"berac"svojo mavho hvali !!! kdo to pravi.
X11 Objavljeno Junij 2, 2011 Opozori Objavljeno Junij 2, 2011 kdo to pravi. Berač. P182, Matori Hanzo, Loredan in 3 others 4 2
m@dness Objavljeno Junij 5, 2011 Opozori Objavljeno Junij 5, 2011 hej tovarišija, prosim za malo pomoči iz prve roke.. iščem kompromis med zmogljivostjo in udobjem - torej med cestakom in potovalnim.. do sedaj sem si lastil le cestne motorje kar pa se ni izkazalo za idealnega prijatelja za daljše fure.. no kompromis sem sklenil z fz1-s fazerjem, in bil včeraj na ogledu enega ampak se mi zdi v primerjavi s športnimi motorji precej len, tud nisem prepričan če je to to kaj bi rad.. zato bi vprašal če je še kakšna alternativa cestakom? pol se pa poraja še drugo vprašanje.. keri od 1000ccm cestakov je najudobnejši za daljše ture (400km +) za voznika in sopotnika? (letrniki 2004 +) hilton 1
hilton Objavljeno Junij 5, 2011 Opozori Objavljeno Junij 5, 2011 hej tovarišija, prosim za malo pomoči iz prve roke.. iščem kompromis med zmogljivostjo in udobjem - torej med cestakom in potovalnim.. do sedaj sem si lastil le cestne motorje kar pa se ni izkazalo za idealnega prijatelja za daljše fure.. no kompromis sem sklenil z fz1-s fazerjem, in bil včeraj na ogledu enega ampak se mi zdi v primerjavi s športnimi motorji precej len, tud nisem prepričan če je to to kaj bi rad.. zato bi vprašal če je še kakšna alternativa cestakom? pol se pa poraja še drugo vprašanje.. keri od 1000ccm cestakov je najudobnejši za daljše ture (400km +) za voznika in sopotnika? (letrniki 2004 +) bmw k 1200 s mogoce ej demom ma cbr 100 pa ma 190 cm pa nekaj pa pravi da je udoben.. drugace pa bom ti pobrskal po enem starem ps.. ko so bili testi med vsemi 1000. ss.. mislim da je bil rc8 najudobnejsi... ampak eksotika ki ni vsec vsakmu , vem pa da je bil najboljsi za spotnika r1 je bila velikograjana... toliko z moje strani .. dobis na pm link lp hilton bmw M3, Sharko, m@dness in 1 other 4
Dr_Jakob Objavljeno Junij 5, 2011 Opozori Objavljeno Junij 5, 2011 hvala Aprilia RST Mille Futura. Iz Nemcije jo dobis zelo lepo za cca 3500€.
m@dness Objavljeno Junij 5, 2011 Opozori Objavljeno Junij 5, 2011 hej tovarišija, prosim za malo pomoči iz prve roke.. iščem kompromis med zmogljivostjo in udobjem - torej med cestakom in potovalnim.. do sedaj sem si lastil le cestne motorje kar pa se ni izkazalo za idealnega prijatelja za daljše fure.. no kompromis sem sklenil z fz1-s fazerjem, in bil včeraj na ogledu enega ampak se mi zdi v primerjavi s športnimi motorji precej len, tud nisem prepričan če je to to kaj bi rad.. zato bi vprašal če je še kakšna alternativa cestakom? pol se pa poraja še drugo vprašanje.. keri od 1000ccm cestakov je najudobnejši za daljše ture (400km +) za voznika in sopotnika? (letrniki 2004 +) imam še 1 vprašanje.. kako se kaj obnese ninja 12-ka za vožnjo (voznika in v 2-je)
hilton Objavljeno Junij 5, 2011 Opozori Objavljeno Junij 5, 2011 imam še 1 vprašanje.. kako se kaj obnese ninja 12-ka za vožnjo (voznika in v 2-je) en kolega jo je se pred kratkim prodajal ms pizdek ma nick... samo ne vem koliko je se kaj aktiven tukaj.. ti bo znal najbolj povedat http://www.avt0o.net/_MOTO/ad.asp?ID=4888505 to je njegov moped.. okolica ptuja bmw M3 1
m@dness Objavljeno Junij 5, 2011 Opozori Objavljeno Junij 5, 2011 en kolega jo je se pred kratkim prodajal ms pizdek ma nick... samo ne vem koliko je se kaj aktiven tukaj.. ti bo znal najbolj povedat http://www.avt0o.net....asp?ID=4888505 to je njegov moped.. okolica ptuja mhm, sem ga spoznal - je kupil stojalo za motor od mene.. grem jutri na ptuj pa bom pogledal tole zverinico da vidim kakšen je občutek za rogami =)
Igorr Objavljeno Junij 5, 2011 Opozori Objavljeno Junij 5, 2011 hej tovarišija, prosim za malo pomoči iz prve roke.. iščem kompromis med zmogljivostjo in udobjem - torej med cestakom in potovalnim.. Tuono, Speed Triple?
Bremzer Objavljeno Junij 5, 2011 Opozori Objavljeno Junij 5, 2011 mhm, sem ga spoznal - je kupil stojalo za motor od mene.. grem jutri na ptuj pa bom pogledal tole zverinico da vidim kakšen je občutek za rogami =) Probaj BMW-ja K-aja od 2005 letnika naprej! Neglede na tip, da nebo zgledalo, da svojega hvalim,laho izbiraš med K-1200-R,K-1200-S ali K1200-R-sport.Po tvojem opisu bi ti najbolj ustrezal K-1200-R-sport z polovično verklajdungo samo bo še precej drag kajti mislim,da so ga začeli delati šele 2007 ali celo 08.Probaj kje najti tak motor za probno vožnjo boš PRESENEČEN nad splošno uporabnostjo tako za športat kot za vožnjo na daljše ture in v dvoje (navor 130 Nm)izredno majhna poraba, povprečna ca 5-6l. na 100 Km.Poln tank (18l) ti zadostuje za 330-350 Km.Pazi samo eno ta motor MORA imeti ESA sicer ga nekupuj,če ima ESA ima ponavadi tudi ostalo dodatno opremo kot je:gretje ročk,potovalni računalnik,WGS,ABS,delno integrirane zavore,varnostno napravo,športno šipco,širšo zadnjo feltno 6 col,paketreger,bočne kufre,sredinski štender itd.Če mojega nocoj vkradejo, grem jutri k Valentinčiču po novega K-1300-R !! m@dness 1
m@dness Objavljeno Junij 5, 2011 Opozori Objavljeno Junij 5, 2011 Probaj BMW-ja K-aja od 2005 letnika naprej! Neglede na tip, da nebo zgledalo, da svojega hvalim,laho izbiraš med K-1200-R,K-1200-S ali K1200-R-sport.Po tvojem opisu bi ti najbolj ustrezal K-1200-R-sport z polovično verklajdungo samo bo še precej drag kajti mislim,da so ga začeli delati šele 2007 ali celo 08.Probaj kje najti tak motor za probno vožnjo boš PRESENEČEN nad splošno uporabnostjo tako za športat kot za vožnjo na daljše ture in v dvoje (navor 130 Nm)izredno majhna poraba, povprečna ca 5-6l. na 100 Km.Poln tank (18l) ti zadostuje za 330-350 Km.Pazi samo eno ta motor MORA imeti ESA sicer ga nekupuj,če ima ESA ima ponavadi tudi ostalo dodatno opremo kot je:gretje ročk,potovalni računalnik,WGS,ABS,delno integrirane zavore,varnostno napravo,športno šipco,širšo zadnjo feltno 6 col,paketreger,bočne kufre,sredinski štender itd.Če mojega nocoj vkradejo, grem jutri k Valentinčiču po novega K-1300-R !! hvala, bom pogledal =)
Bremzer Objavljeno Junij 6, 2011 Opozori Objavljeno Junij 6, 2011 hvala, bom pogledal =) Moraš ga probat pogled "vara" sploh ni toliko lep kolikor je dober !!! BIZKIT in m@dness 2
m@dness Objavljeno Junij 7, 2011 Opozori Objavljeno Junij 7, 2011 hahaha +1 res bi ga moral probat ker ko sem ga videl mi je minlo
m@dness Objavljeno Junij 7, 2011 Opozori Objavljeno Junij 7, 2011 no odločitev je kljub vsemu padla, v garaži stoji FZ1, če je pa "pravi" se bo pa še pokazalo =) Bremzer in hilton 1 1
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se