Skoči na vsebino

Kako sem izbral pr(a)vi motor??????


klimbra

Priporočene objave

Moja izkušnja.

Že kot mladostnik sem vozil APN, BT. Potem je bilo nekaj časa zatišje, čeprav želja po težjem motorju ni usahnila. Najbolj mi je bil všeč čoper, pa ne zaradi motorja ampak zaradi stila oblačenja.

No napočil je dan, da se gre v trgovino po motor. Kot najbrž vsak od vas sem tudi sam s seboj vzel prijatelja, da bi mi mogoče malo svetoval. Denar v žep pa v trgovino na gorenjskem kjer prodajajo Kawasaki.

V trgovini veliko modelov, med katerimi nisem vedel kaj izbrati. Trgovca sem uprašal, če se lahko malo usedem na motor. Potem pa "mulc nimaš se kaj usedat na motorje" šok. A me meče ven al kaj?

Jasno sva trgovino zapustla in odšla do prodajalca Yamaha.

Drugačen sprejem. Šef mi je ponudil pijačo in kar najbolj cenim odkrit pogovor. Uprašal me je kje se bom vozil, namen uporabe..........

Tako sem leta 1999 izbral XT600.

Odličen motor za začetnike, oprošča mnogo napak (katere vedo motoristi), prevozil veliko km solo pa tudi z boljšo polovico.

Na moje in trgovčovo zadovoljstvo se tja vračam še sedaj. Pri njemu kupil TDM850, Tandercat 1000, TT600, TDM 900 in sedaj FJR.

Nauk.

Začetniki ne pretiravajte z kobikaturo in konjskimi močmi.Je bolj "frajersko" od začetka, ali pa vsaj eno sezono en običajen motor, da dobiš občutek potem pa do neskončnosti.

Lahko se zgodi, da zaradi sramu, ali pa "kaj bodo rekli prijatli" ponosnega lastnika že zelo kmalu boli glava.

lp

ps Ko zbiraš denar za motor ukalkoliraj tudi dobro opremo. Ker za mene ni pomembno kako se pelješ, pomembno je KOLIKO časa se voziš. (motor na dolgi rok)

Popravljeno . Popravil blackaces
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Moja izkušnja.

Že kot mladostnik sem vozil APN, BT. Potem je bilo nekaj časa zatišje, čeprav želja po težjem motorju ni usahnila. Najbolj mi je bil všeč čoper, pa ne zaradi motorja ampak zaradi stila oblačenja.

No napočil je dan, da se gre v trgovino po motor. Kot najbrž vsak od vas sem tudi sam s seboj vzel prijatelja, da bi mi mogoče malo svetoval. Denar v žep pa v trgovino na gorenjskem kjer prodajajo Kawasaki.

V trgovini veliko modelov, med katerimi nisem vedel kaj izbrati. Trgovca sem uprašal, če se lahko malo usedem na motor. Potem pa "mulc nimaš se kaj usedat na motorje" šok. A me meče ven al kaj?

Jasno sva trgovino zapustla in odšla do prodajalca Yamaha.

Drugačen sprejem. Šef mi je ponudil pijačo in kar najbolj cenim odkrit pogovor. Uprašal me je kje se bom vozil, namen uporabe..........

Tako sem leta 1999 izbral XT600.

Odličen motor za začetnike, oprošča mnogo napak (katere vedo motoristi), prevozil veliko km solo pa tudi z boljšo polovico.

Na moje in trgovčovo zadovoljstvo se tja vračam še sedaj. Pri njemu kupil TDM850, Tandercat 1000, TT600, TDM 900 in sedaj FJR.

Nauk.

Začetniki ne pretiravajte z kobikaturo in konjskimi močmi.Je bolj "frajersko" od začetka, ali pa vsaj eno sezono en običajen motor, da dobiš občutek potem pa do neskončnosti.

Lahko se zgodi, da zaradi sramu, ali pa "kaj bodo rekli prijatli" ponosnega lastnika že zelo kmalu boli glava.

lp

ps Ko zbiraš denar za motor ukalkoliraj tudi dobro opremo. Ker za mene ni pomembno kako se pelješ, pomembno je KOLIKO časa se voziš. (motor na dolgi rok)

Popolno se strinjam z tvojim naukom !! :surrender:

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sam sem prvi motor (Yamaho XT 600 letnik 95) izbral predvsem zaradi finančne omejitve... Z mojim izpitom (do 35kw) mi ga ni bilo treba blokirat, tako sem privarčeval slabih 300€, cene takih motorjev se gibljejo med 1000 in 1500€, imajo izredno nizke stroške vzdrževanja, malo pijejo, so zelo vodljivi....

Nato sem ga malo "predelal" po lastnih željah. Prebarval na mat črno, druge smernike, ogledala,....... Naredil servis ter poštimal vse potrebne stvari.

Tako sem prišel čez z okvirno 2000€ (res pa da sem večina stvari na motorju naredil sam).

In res, kot so mi svetovali, motor dela kot urca, naredil sem cca 10k km, po Bosni, celi Sloveniji, nekaj sva se tudi z mojo prevozila v dvoje (KG, Mangrt, Vršič,..). Vse se da če se hoče.

Tako da te motorje XT600, DR650, KLR priporočam vsem začetnikom, tako zaradi dobre vodljivosti, kot ugodne cene.

Btw, XT se prodaja zaradi nakupa drugega motorja, zgolj zaradi daljših voženj v dvoje.. :)

LP Jan

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...

V mladosti (srednja šola) sem se vozil s Tomosi in mogoče še kakšen krog z Vespo, če je kdo dal. Preživel en grd padec in od takrat imam vse senzorje (čutila) na maximumu pa traktoristov se bojim bolj kot samega hudiča :)

Lani sem se preselil iz bloka v hišo in našel se je plac v garaži za dvokolesnika (avto je zunaj - ko ga šljivi). Kupil sem skuterja in eno sezono zelo užival v vožnji. Ampak kljub temu, da sem vrgel tisto blokado ven in dosegel 63 km/h, mi je bilo to premalo; pa majhna kolesa so me prevečkrat vrgla v zrak, če je bila na cesti kakšna grbina od odtoka itd...

V oktobru 2010 sem naredil izpit za neomejeni A in novembra 2010 sem kupil prvi (težki) motor. Tako kot tu večina svetuje (pa tudi če mi ne bi nihče tega rekel bi se sam tako odločil) nisem pretiraval z močjo in sem vzel Yamaho MT-03. Od trenutka, ko sem jo videl v trgovini, mi je bila všeč; ko pa sem sedel nanjo, še bolj. Odlična naravna drža, vse mi pade pod roko/nogo na pravem mestu, tudi za mojo višino zelo primerna. Široka in poslušna balanca, zelo ubogljivo vodenje, izgled pa - :wub: na prvi pogled...

Ima sicer tudi nekaj minusov - enocilindraš z veliko kompresijo pač ni ravno nežen sopotnik, ampak se ga bom že navadil, da se ga tekoče vozi. Čedalje lepše mi gre in čedalje bolj uživam.

Največji minus za moj okus je pomanjkanje ABS-a - motor ima precej zmogljive bremze in me je malce strah blokiranja. V AŠ sem vozil na Hondi CBF500 in je imela samo en disk spredaj, ta ima pa dva (pa še večja sta), tako da mi je na testni vožnji takoj zablokiralo, ker sem stisnil "junački" kot na tisti iz AŠ (Honda je imela tudi 35.000 na števcu in že zaradi tega so bile bremze razred ali dva pod MT-03).

In ja - obvezno grem na tečaj varne vožnje spomladi, če bo treba tudi 2x :OK:

(v nedeljo sem bil tam z avtom).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Hi,

še bom js opisal svojo začetno pot.

Ko sem šel delati izspit za A,sem dobil kawasaki ER5.Ful sem bil z njim zadovoln.Po izspitu sva z mojo boljšo polovico pogledala finance,želje,znanje,.....Ker sem bil začetnik in moje boljše polovice nisem mogel dam puščati sva se odločila za Kawasaki ER5.Ima enojni sedež za dva in je za začetnika zelo prijazen.Kot prvi motor sem ful zadovoln z njim.Zdaj je že minilo pet let od tega in ga tudi ne bom nikoli prodal.

To je moj del o prvem pravem motorju.

LPM

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ojla

no pri meni je blo pa tko...motorji so mi bli pri srcu odkar pomnim zase..začelo se je pa tako...

prvi so bli seveda mopedi z vsemi možnimi predelavami mal kasneje bt pol ctx(brez izpita seveda)

no pol pa 1995 moj prvi "težek" motor virago 250(še vedno brez izpita)

vožnja brez izpita je bila že kar moteča zato sem ga še isto leto naredil in tako se je začelo moje bajkersko življene

takrat me sploh niso zanimali ostali motorji razen čoperjev zato sem vsake dve leti presedlal na razred težjega viragota

kot sem že prej omenil drugih motorjev sploh nisem gledal,nakar kolega leta 2005 kupi fazer 1000 in ker še ni mel izpita

me je prosil če mu ga pripeljem iz trgovine.no pol se je pa začelo.reko sm si za tista dva kilometra mu bom pa že uslugo naredo

in glej ga zlomka....z motorja nisem in nisem mogu tko da sem se večino časa dokler ni naredil izpita vozil jst in se vseskozi spraševal

bedak kaj si delu deset let na teh neudobnih traktorjih(upam da ne bom užalil kakega čoperista).

potem se je začelo seveda razmišljanje(virago se je takoj prodal),kaj kupiti,ker za prvega nakeda nisem htel kake iber zverine ampak spet na izi korak po korak(sej ne da mi fazerka ni bla ušeč nasprotno ampak je kr silila da jo pražiš u nulo ker pa je bla takrat doma 5 let stara punčkica sem si reku kup neki u izi)tako da je k bajti pršu bulldog 1100 ki sem ga vozu 4 leta in z njim doživel veliko nepozabnih izkušenj.ker pa s časoma rataš bol,zahteven(veterna zaščita, moč)je bil spet cajt za neki novga.

razmišlu,razmišlu pol pa kr na polno cbr 1100 xx s katero sem lansko leto naredu 15000(bol slaba sezona) in bil 100% zadovoljen.

in ker jst nebi bil jst sem si letos reku...endure pa še nisi probu :naughty:in tko je čist na sveže pr bajt caponord.kdo ve mogoče bo pr men leto,dve kdo to ve,življenje je pa itak kratko in si človk reče...probi čim več ker je tko več možnosti da najdeš neki idealnega zase neki za

kar boš reku TO JE TO

pa vsem velik varnih kmjov vtej sezoni

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ojla

no pri meni je blo pa tko...motorji so mi bli pri srcu odkar pomnim zase..začelo se je pa tako...

prvi so bli seveda mopedi z vsemi možnimi predelavami mal kasneje bt pol ctx(brez izpita seveda)

no pol pa 1995 moj prvi "težek" motor virago 250(še vedno brez izpita)

vožnja brez izpita je bila že kar moteča zato sem ga še isto leto naredil in tako se je začelo moje bajkersko življene

takrat me sploh niso zanimali ostali motorji razen čoperjev zato sem vsake dve leti presedlal na razred težjega viragota

kot sem že prej omenil drugih motorjev sploh nisem gledal,nakar kolega leta 2005 kupi fazer 1000 in ker še ni mel izpita

me je prosil če mu ga pripeljem iz trgovine.no pol se je pa začelo.reko sm si za tista dva kilometra mu bom pa že uslugo naredo

in glej ga zlomka....z motorja nisem in nisem mogu tko da sem se večino časa dokler ni naredil izpita vozil jst in se vseskozi spraševal

bedak kaj si delu deset let na teh neudobnih traktorjih(upam da ne bom užalil kakega čoperista).

potem se je začelo seveda razmišljanje(virago se je takoj prodal),kaj kupiti,ker za prvega nakeda nisem htel kake iber zverine ampak spet na izi korak po korak(sej ne da mi fazerka ni bla ušeč nasprotno ampak je kr silila da jo pražiš u nulo ker pa je bla takrat doma 5 let stara punčkica sem si reku kup neki u izi)tako da je k bajti pršu bulldog 1100 ki sem ga vozu 4 leta in z njim doživel veliko nepozabnih izkušenj.ker pa s časoma rataš bol,zahteven(veterna zaščita, moč)je bil spet cajt za neki novga.

razmišlu,razmišlu pol pa kr na polno cbr 1100 xx s katero sem lansko leto naredu 15000(bol slaba sezona) in bil 100% zadovoljen.

in ker jst nebi bil jst sem si letos reku...endure pa še nisi probu :naughty:in tko je čist na sveže pr bajt caponord.kdo ve mogoče bo pr men leto,dve kdo to ve,življenje je pa itak kratko in si človk reče...probi čim več ker je tko več možnosti da najdeš neki idealnega zase neki za

kar boš reku TO JE TO

pa vsem velik varnih kmjov vtej sezoni

Imaš moj podpis.Tudi moje izkušnje se precej podobne tvojim,majhno vlogo je igral tudi denar,pa ne da ga nebi imel ampak nekako mi je bilo vedno preveč dat za motor katerega,ki bi po parih letih spet menjal!Zadaj imam motor 5-to leto in res sem si našel pravi motor, ki mi po vsem odgovarja in v teh 4- rih leti še sploh nisem pomislil,da bi ga menjal nerečem da ga nikoli nebom kajti motor je samo kup železa in vsaj meni še ni noben in nebo k srcu prirasel!

Popravljeno . Popravil Bremzer
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hi,

še bom js opisal svojo začetno pot.

Ko sem šel delati izspit za A,sem dobil kawasaki ER5.Ful sem bil z njim zadovoln.Po izspitu sva z mojo boljšo polovico pogledala finance,želje,znanje,.....Ker sem bil začetnik in moje boljše polovice nisem mogel dam puščati sva se odločila za Kawasaki ER5.Ima enojni sedež za dva in je za začetnika zelo prijazen.Kot prvi motor sem ful zadovoln z njim.Zdaj je že minilo pet let od tega in ga tudi ne bom nikoli prodal.

To je moj del o prvem pravem motorju.

LPM

Pa si siguren da je ER pravi motor? Men osebno se bolj zdi da je nekaj namesto motorja....:rolleyes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vsaj zame je bil ER5 prvi močnejši motor,ki me je lepo vpeljal v svet motociklizma.Meni se zdi za začetnika fajni.in tt podatek pove da ga še ima veliko avtošol.

Ampak je res da ga hitro prerasteš.

LPM

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Živijo.

Pri hiši smo do sedaj imeli nekaj motorjev (KLE 500, Transalp, CBF 1000), ampak so bili vsi "v skupni rabi".

Letos je bila želja za svoj motor končno dovolj velika. Šparanje poteka že dalj časa, a kaj ko se z višjo našparano vsoto večajo apetiti.

Seveda ima vsak svoje "gušte", ampak.... že samo poslušanje te zverine daje občutek zadovoljstva :)

Poleti, ko bo +20 stop.++ boš za kolena potreboval klimo !!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ker sem KONČNO pripeljal svoj prvi motor v garažo, lahko tudi jaz delim svoj proces izbire PRAVEGA.

Živim v LJ in se s skuterji (50cc) prevažam že 10 let - super v našem prometu ob špicah. Ker mi je sčasoma zamorilo biti priljubljena tarča policajev, sem se odločil nadgraditi na manj sumljiv motor - skuter 125 ali 250.

Po prvih parih urah vožnje za A neomejeno (BMW F650GS) sem že popolnoma pozabil na skuterje in ker je kolega imel TDM850 in na vse pretege hvalil njeno naslednico, je prišla v ožji izbor

YAMAHA TDM 900

V ožji izbor so prišli še Versys, Fazer 600/1000 in pa Honda CBF 600, dokler se nisem imel priložnosti na vse usesti, pri preprodajalcu ki je imel vse na zalogi; vsi po vrsti so odpadli razen TDM in Versys (sem precej VISOK človek - 193 cm).

ENO LETO sem čakal na finance (ravno takrat sem se selil na svoje, začenjal z izrednim študijem tako da stroškov je bilo čez glavo, motor pa vedno na zadnjem mestu. Šele par dni nazaj sem napraskal skupaj in si privoščil TDM 900.

Sprva sem se bal, da izbiram TDM predvsem zaradi vpliva kolega, ki ga hvali, ampak sem se hitro pomiril, ko sem se usedel na par motorjev in ugotovil, da za mojo postavo niti ni neke ogromne izbire v tem cenovnem razredu. Caponord mi je še v redu sedel pod rit pa so mi ga odsvetovali, pa tudi ni se mi zdel preveč zabaven za prvi motor.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Živijo.

Pri hiši smo do sedaj imeli nekaj motorjev (KLE 500, Transalp, CBF 1000), ampak so bili vsi "v skupni rabi".

Letos je bila želja za svoj motor končno dovolj velika. Šparanje poteka že dalj časa, a kaj ko se z višjo našparano vsoto večajo apetiti.

Želje glede motorja so bile: raje 2 kot 4 cilindri, naj bo bolj v športnih vodah kot v katerih drugih, pa vseeno ne športnik, malo retro look, bolj železen kot plastik fantastik.

Tako da smo sanjarili o raznih ducatijih (monsterjih, streetfajterjih, tudi o 848... ) retro želja je dala misliti na kakega triumfa (bonneville), pogledal sem na guzzije, a žal ne na taprave ter se na koncu nekako ustalil pri BMW R 1200 R.

Vse to je trajalo skoraj pol leta, dokler mi oči niso padle na tapravega guzzija, z oznako SE. Za rabljenega (in kolkr tolko ugodnega) se je bilo treba zapeljati precej daleč, a zdej je doma, in bilo je vredno.

Seveda ima vsak svoje "gušte", ampak.... že samo poslušanje te zverine daje občutek zadovoljstva :)

Tako lep, da sem samo sliko ene pet minut občudoval. Koliko bi šele pravi moror v živo??

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...

Bom še jaz opisal svojo izkušnjo.

Ko sem bil še šmrkavec sem vozil Tomos Avtomatik. Nato je sledil nakup skuterja Yamaha Aerox. S tem se prevozil še in še. Zaradi nakupa avta sem ga prodal. Kot študent sem pač bolj rabil avto.

Pred mesecem dni in po 3 letih premora od dvokolesnikov sem si kupil svoj prvi motor Yamaha XT 600 E letnik 1998. Lepo je ohranjen in vse dela. V prvem mescu sem naredil z njim nekaj čez 2000km.

Kupoval sem predvsem nekaj, kar je ugodno, kar lahko sam servisiram, nizke stroški vzdrževanja in registracije, mora bit relativno udoben, sposoben peljat 2, da gre res vsepovsod in da je zanesljiv. Prav tako ni preveč brutalen za začetnika in ne dopušča velikih hitrosti. Zaenkrat sem res zelo zadovoljen z njim. Večkrat zavijem tudi na kakšno potko med njivami ali pa gozdno cesto in malo raziskujem okolico :rolleyes:

Mislim, da mi bo ta dobro služil leto ali 2. Če bo finančno stanje dopuščalo, pa bom prihodnosti najverjetneje nabavil novejšega Fazer 600 ali pa Tenere 660.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V osnovni šoli nekaj malega vozil APN6 vendar me nekak ni premamilo. 8 let nazaj sem po več letih letenja z jadralnim padalom sklenil da bi postal še motorist B).

Ker doma pač niso bili preveč naklonjeni motorjem sem v moto šoli na skrivaj hodil na vožnje :OK:. No, da ne boste narobe razumeli, nič ne bi bilo narobe, če bi takoj povedal, ampak mi je bilo skrivanje vsega skupaj zanimivo :). So pa itak predčasno izvedeli, ker sem rabil prevoz do inštruktorja zaradi avta na servisu :P.

V moto šoli sem vozil KLE 500 in na začetku so se mi tresle noge. Enduro motorji so višji in manj primerni za začetnika. Z izpitom v rokah sem začel iskat svoj motor. V tistih časih so mi bili všeč izključno sportaki. Zaljubil sem se v CBR 600F iz slik, vendar šele 3 leta kasneje kupil starega GPZ 500S. Tri leta kasneje sem hotel motor, ki ne brni kot traktor. Kupil sem CBR 600F, brez da bi se z njim sploh peljal (imela je prazen aku) in brez da bi pogledal v prometno (uvoz iz IT) :wallbash:. K sreči je bil motor uredu. Pri CBRki sem tudi spoznal, da tudi motorji rabijo redni servis na xxx km :slap:.

Po dveh letih vožnje ugotovil, da je prešvoh v nizkih obratih (se vidi da vozim dizl avto), medtem pa se začel ogrevat tudi za nakede. Sprobal sem nekaj motorjev in na koncu kupil CB1000R, s katero se ujameva odlično :pos:.

lp

T

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

.

Po dveh letih vožnje ugotovil, da je prešvoh v nizkih obratih (se vidi da vozim dizl avto), medtem pa se začel ogrevat tudi za nakede. Sprobal sem nekaj motorjev in na koncu kupil CB1000R, s katero se ujameva odlično :pos:.

lp

T

Pa ti njo :pos: al ona tebe ???? :hmm:

Popravljeno . Popravil Bremzer
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1. šolski spis

Moj prvi motor

Moja moto kariera se je začela, ko sem od soseda dobil svojega prvega pony expressa :) star sem bil kakih 12 let...

Ko mi je postal pony express "prešvoh" sem si nabavil za takratnih 5000sit tomosovega automatika. Na njem sem naredil malo predelav (apn6 zadnji amortizerji in navzgor zavit original auspuh brez dušilca),

bolj je prdelo boljše je bilo :naughty:

Ko se je automatik pregrel malo razbil + pokvaril, sem začel zbirati denar za svoj prvi legalni motor, da se ga je dalo voziti po cesti brez strahu pred roko pravice :D

Ko se je denar nakupčkal s pomočjo drage mamice :) sem si oz. mi je mati kupila Gilero DNA 50ccm letnik 2002. Motor mi je dobro služil nekaj let (poleg zaribane mašine in nekaj večjih popravil), prodal

sem ga s približno 55000+km (nisem se zatipkal dejansko sem prevozil toliko km) :) Saj ne da sm ga potem videl na zelo zanini spletni strani kjer se prodaja in kupuje vozila za 2x večjo ceno in s 50000km manj ampak pustimo te zadeve.

Nato sem po nekaj letih zatišja pred motorjem le zbral dovolj denarja, da si kupim prvi res pravi motor in tukaj je Honda CB 600F :kva2: vesel k radio. Kupil sem ga pa tako, da sem jo šel pogledat, vizualno je zgledalo vse OK, se šel zapeljat(sicer ves lesen k se že dolgo nisem zapeljal z motorjem) in kupil... Do sedaj mi motor služi tako kot se za sršena spodobi, to je zelo zelo dobro :D

ps. Včasih se mi je porajala ideja, da si nabavim avtomobil, vendar strast do motorja je nekaj čisto drugega kot praktičnost avtomobila :yes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

Kupiti pravi motor je za vsakega motorista večna želja. Na pravilno izbiro vplivajo tudi stranski dejavniki, ki pa žal niso zanemarljivi. Največji je sigurno denar. Redko kateremu je motor nujni pripomoček za opravljanje prodobine dejavnosti, kaj šele predmet za ustvarjanje razlike v ceni. Zato je motor največkrat (kruto gledano) samo strošek. Kakšen odliv si lahko privoščimo pa ve vsak zase (oz. mora vedeti)

Zato je nakup motorja nezanemarljivo finančno breme za proračun motorista. Eno so želje drugo pa zmožnosti. Trezna glava se zaveda zmožnosti, srce pa velike želje. Katera od obeh zmaga je pa vidno v garaži.

Malo jih je, ki se lahko popolnoma prepustijo srcu pri nakupu motorja in blagor njim. :worship:

Sam sem pri nakupu motorja najprej preveril do kam lahko "sežem"(v finančnem smislu) in kakšen tip motorja mi leži. In začelo se je iskanje, ki je kmalu obrodilo sadove. Našel sem motor z malo km, od prvega lastnika, ki ga je imel največ v garaži in nisem falil. Vsakič posebej uživam, ko ga vozim.

Upam, da bo tako ostalo še dolgo.

Pa sem medtem prodal tudi druge motorje :rolleyes:

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni,

mene pa zanima kaj bi svetovali čistemu začetniku, ki nima izkušenj z vožnjo motorjev (razen občasno kaksno vaško 50ccm mrcino ;) ). Nekak se mi upira, da bi začel z 125ccm motorjem, zato sem gledal 250ccm in se nič pametnega ne dobi. V večini primerov imajo 25 KM, kar bom pa verjetno hitro prerastel, druga stvar, ki me pa moti je pa velikost teh motorjev, majhni so...

Na tujih trgih se dobijo pametne alternative kot je 250cc Hondin hornet (Honda CB250F), ki premore 40 KM ali pa Honda CB300R, ampak nič od tega se ne dobi niti blizu nas. Niti nič kaj ni, kar bi recimo imelo 400ccm, samo večje.

Kaj bi vi priporočali, na 600ccm mašino ne bi upal takoj it, razen mogoče če je res švoh, ampak vseeno bo mela veliko več navora kot te majnše mašine kar je za začetnika lahko neprijazno. .:HELP:.

Vozit bi pa začel prvo po vasi, da se malo navadim :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni,

mene pa zanima kaj bi svetovali čistemu začetniku, ki nima izkušenj z vožnjo motorjev (razen občasno kaksno vaško 50ccm mrcino ;) ). Nekak se mi upira, da bi začel z 125ccm motorjem, zato sem gledal 250ccm in se nič pametnega ne dobi. V večini primerov imajo 25 KM, kar bom pa verjetno hitro prerastel, druga stvar, ki me pa moti je pa velikost teh motorjev, majhni so...

Na tujih trgih se dobijo pametne alternative kot je 250cc Hondin hornet (Honda CB250F), ki premore 40 KM ali pa Honda CB300R, ampak nič od tega se ne dobi niti blizu nas. Niti nič kaj ni, kar bi recimo imelo 400ccm, samo večje.

Kaj bi vi priporočali, na 600ccm mašino ne bi upal takoj it, razen mogoče če je res švoh, ampak vseeno bo mela veliko več navora kot te majnše mašine kar je za začetnika lahko neprijazno. .:HELP:.

Vozit bi pa začel prvo po vasi, da se malo navadim :)

Mislim da bi bla neka dvocilinderska zadeva čist primerna za tebe. V mislih imam Kawasaki ER 6 N in podobne modele. Motor ima 70KM, kar ni nekaj ogromno, takoj se jih pa tudi ne boš naveličal.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!