Skoči na vsebino

Kako sem izbral pr(a)vi motor??????


klimbra

Priporočene objave

Začel s Solexom pred cca 30 leti, pol pa Tomos, najprej brušen potem pa cilinder/vergaser od 15ke itd. (vse ukradeno in pozabljeno). Vozil MZ, Jawo in enega Triumpha 350 (ki ga nisem mogel pobrat-premejhen še bil). Pol pa srednji vek, temačen. V emocionalni krizi prodal mečko in za kos dnarja kupil Z500 (še bolj nesrečna zgodba) in ko sem odrastel ter presegel magičnih 40 za par let šel naredit celo izpit (ja, sem prestar da bi bejžal pred DartVejderji izgovori).

In kva. Brez omejitve grem nabavit četrtliterski korejski eksperiment. Pa je prav fajn.

No, zdaj vsaj vem kaj hočem. Pa dovolj resen sem videt, da mi dajo frendi kakšen krog s čim.

In srce na tretje mesto : voziva se dva - udoben sedež in stopalke, prtljage nekaj zraven - stabilen in nosilen, dolge fure - nog nič več naprej, avtonomija - naj ne žre 10 litrov, mora imet 60+ konj in ene vsaj 160 končne.

Pa da nama je všeč.

Pa da v dveh letih našparam (nam 'prikritim alkoholikom nad 40' je lažje, pač mal manj pijemo :devil: ).

In tako se ponujajo Moto Guzzi EV, Yam TDM 850 pa mogoče ZZR-1200 (ampak to je mal prehud zalogaj). BMWji so pa predragi. Zaenkrat. Če bi se vozil izključno sam, pa bi me Fazer, Breva ali pa Monster zelo impresionirali.

Če pa kdo misli, da bi lahko kaj boljšega izbral, mi lahko da en krog in me prepriča :lol1:

...ma vas rad!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Začel sem pred kakimi 23 leti z botrovim Pony Expresom - Tomos-Puch, če se jih še kdo spomni. Več sem ga gonil kot pa se v resnici peljal. Nato sem 1984 prešaltal na fotrovega Automatica. Ker sem se vozil tudi pozimi pri -15 sem že takrat staknil revmo. Leta 1989 sem

prišparal za svoj prvi resnično samo moj stroj - Vespo PX 200. Z njo sem se tudi prvič in zadnjič resno razpičil. Poškodovano sem jo nato prodal, da sem lahko kupil prstane in se poročil s svojo drago. :K Zaradi zakonskega jarma sem tudi motociklizem obesil za nekaj let na klin. :BUA:

Leta 2000 sem končno kupil prvi pravi motor, kljub grožnjam z ločitvijo. :devil: VN 800 A - je bil novi član družine, ki ga je kmalu vzljubila tudi moja boljša polovica. :wub: Kljub temu, da je bil res dober motor sem kmalu ugotovil, da nisem zapriseženi čoperist kot sem sprva mislil. Po nekaj poskusnih vožnjah z različnimi motorji sem ugotovil, da so mi všeč nakedi - tako vizuelno kot ergonomsko . Spomnil sem se vzdržljivostnega testa Kawasakijevega Zephyrja 750, ki je bil objavljen v AvtoBildu, katerega sem redno kupoval. Poiskal sem ta test, ga 100 krat prebral in se odločil, da bo to moj naslednji motor. Jeseni 2002 sem končno našel primernega in ga kupil. Z motorjem sem izredno zadovoljen vendar pa mi je postal prešvoh. Zato že načrtujem da leta 2005 zapeljem v garažo pravi big-bike ZRX 1200. :yea2:

Žena pravi da je srečna, ker menjujem samo motorje nje pa ne. :D :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

je kdo od pisateljev (izjeme izvzete) prebral naslov teme mogoce? .....ni point v opisovanju kaj ste vse ze imeli in kdaj ste zacelil voziti temvec kako (na podlagi kaksnih kriterijev) ste izbrali motor/moped/picikl....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

s tem, ko smo v naslov zapisali

pr(a)vi

so tudi opisi zgodovinskega razvoja posameznih motolastnikov ustrezni, oziroma v pointu, ker prikazujejo posamične korake v iskanju

pravega motorja :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa saj to je ja luštno brati.

Vedno se razveselim, ko kdo popiše svojo motorlastniško pot tukaj. :)

pa ce se ne motim (seveda je tudi to mozno) ........a ni ena tema ze namenjena temu? ....opisovanju motociklisticno-imetne poti namrec....

:?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ma ja, ta tema je sticky in je vedno zgoraj in ko kot novinec prvič odpreš motorsvetov forum se na kazalu na vrhu nahaja Motocikli in tja običajno novince najprej zanese.

In ni lepšega, kot razbiti prvo tremo in nelagodje z vpisom svoje motozgodovine v

Kako sem izbral pr(a)vi motor.

In tako imamo to, kar imamo.

In ker doboro veš, da je življenje en sam gnili kompromis, je en tak lep kompromisek tudi tale tema. :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No pa se držimo striktno teme :) .

Želja do motorja je bila tako močna, da pri prvegm sploh nisem razmišljal kaj , ampak samo kako :? :OK: !

Ko je tema o "prvič", smo pubeci vedno nekak nestrpni :naughty: .

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A ja! Pravega sem potem izbral glede na izkušnje s prvim, tako da tisti rek: "Prvega ne pozabiš nikoli", ne drži povsem :) .

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

....in potem je 45 strani a la: ".....zacel sem....kupil sem..... vozil sem.... imam...." :lol1:

Ice , daj bodi malo prizanesljiv. Tudi na forumu mora biti nekaj "rumenega tiska". :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ice , daj bodi malo prizanesljiv. Tudi na forumu mora biti nekaj "rumenega tiska". :P

:BUA: ze tako je tega prevec.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No jest pa še ičšem svoj 1. motor, naslednje leto bom spomlad delu 125 izpit, zdej pozimi pa za avto najprej treba narest.

Ne vem še čist za kerga bi se odloču, sicer pa ni nevem kaj dost 125-tk na razpolago za 300-400k SIT...

Nekak sm za :wub: HONDA NSR, YAMAHA TDR, CAGIVA MITO... :wub: Mal je bed k za tok kesa so ze stari, pa je terba tehnicnga delat pa use... Ce ma kdo kak dober predlog, komentar na tole nej napise sm, mi posle PM, al pa mail. silver@email.si

THNX za info ze vnaprej! :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No jest pa še ičšem svoj 1. motor, naslednje leto bom spomlad delu 125 izpit, zdej pozimi pa za avto najprej treba narest.

Ne vem še čist za kerga bi se odloču, sicer pa ni nevem kaj dost 125-tk na razpolago za 300-400k SIT...

Nekak sm za :wub: HONDA NSR, YAMAHA TDR, CAGIVA MITO... :wub: Mal je bed k za tok kesa so ze stari, pa je terba tehnicnga delat pa use... Ce ma kdo kak dober predlog, komentar na tole nej napise sm, mi posle PM, al pa mail. silver@email.si

THNX za info ze vnaprej! :D

cagivo mito kup, bos mu najvec od nje! samo ne bos smel skopariti z denarjem ker poterm motor ne bo delov tko kje treba, sploh pa cagiva!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Od sodelavca sem kupo Virago 250. Zelo zadovoljen. 30.000 km. Šel enkrat v Minhen itd. Nobenih problemov razen guma pri fergazerju + redni servisi. Priporočam mirnim dušam, željnim mirne vožnje in malih stroškov!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

... moj prvi motor BSA Gold Star

wov nice, kateri letnik in kje je zdaj? :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:doze: hmmmmmm...glede da je bilo to leta 69 in da je bil že takrat star kakih 10 let si lahk približno zračunaš. kje je zdej? Ja to pa mene še bol zanima kot pa tebe. Prav rad bi ga sreču :rolleyes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...ups Leonard, takole nehote sem izračunal, da je za tabo kar koooonnnkreten motoristični staž :naughty: :OK: .

Tudi sam iščem kakršnegakoli BSA-ja. Pred približno pol leta je bil eden

BSA 650,l.1964 na E-Bay izlicitiran za sitnih 1600 EUR, jaz pa prepozen :ph34r: !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lakonsko:

" Prvi" trije motocikli, Puch, Jawa 350, MZ 250 TS/1- motiv za nakup le-teh, so bile finančne zmožnosti v tem času; sledi 16-letna pauza ter nakup "pravih" motociklov in sicer kot sledi BMW F650 GS, R 1150 R in K 1200 GT. Vedno in znova ponavljam razlog za slednjo odločitev, to je zanesljivost. Pri meni je to najpomembnejše odličje ne glede ali gre za gospodinjski aparat, kuli ali motocikel ?!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

....ja BSA 650 Lightning je imela dva cilindra in pa menjalnik v ohišju motorja, Gold Star pa 500 ccm in ločen menjalnik povezan z verigo (vsaj moja) :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

delal v LJ , hodu mim trgovince z endurcami (leta 1988), zaslužu in kupu najlepšga--GILERA RALLY 250--pol pa ugotovu,da je navita k hudič..in zdržala leto in pol in šla je proč,..pol pa s pametjo kupu SUPERTENERE 750...dokler je bla cela(pa js9..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

...prvo pri sebi razčistil, kaj bi rad mel, kaj mi je všeč, pregledal po forumu, kaj priporočate, kake so prednosti enih ali drugih, upošteval debelino svoje denarnice,

se odpravil na ogled, prvi je bli ninja 6-ka, se s tipom dogovoril, da pridem ponj, pa si je pol tip premislo, da ne bo prodal :( , šel na ogled drugega, prav tako ninje 6-tice, je bil preveč razbit, pa še veliko je hotel met za njega :wacko: , nato pa sem kupil R6, l 99, kako se bo obnesel bomo vidli spomladi...je sedaj preveč

mrzlo za sprobavat

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

... najprej vozil malo to malo ono ... renta bike varianta ... potem pa naletel na duca in si rekel tale bo pa moj ... PA SE VEDNO JE Ducati MONSTER 900!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni

Mene zanima po kakšnem postopku ste prišli lastniki novih motorjev do motorja. Meni je prodajalec v TCju rekel da ko dobijo motor te pokličejo, plačaš ostanek kupnine in šele čez dva dni prideš iskat motor. Toliko časa namreč rabijo da pošlejo denar do uvoznika on pa njim vse potrebne papirje za prevzem motorja. Nekako ne zaupam prodajalcu, kej če te nateg... pa gre ves denar v maloro. Ko sem kupil nov avto sem dal denar ob prevzemu, vsi papirji so bili že urejeni. Ne vem zakaj rabijo dva dni da dostavijo denar uvozniku. <_< Samo primer enkrat je prijatelju nekdo nakazal denar iz Avstralije potoval je celih pet minut. :D

Vem da je ta teme namenjena opisovanju kako si izbral pravi motor, če moti jo pobrišite za odgovor bi bil pa hvaležen.

Lp, Z1

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!