Skoči na vsebino

Kako sem izbral pr(a)vi motor??????


klimbra

Priporočene objave

Ja za zacetek sm se odlocil, da rabljenega nikoli vec. nov pa pika. :D

ha. če je dovolj cekinčkov na voljo, potem pa nov.. :grim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na motor ??? kolkr češ hehe lej zarad mene ti dam še garancijo, ker vem kako se je z motorjem ravnalo in kako jst osebno ravnam z motorjem ( in avtom ). Z motorjem sem se bore malo sam prevozil, vedno sma se z mojo vozila v dvoje. Nikoli pa ne divjala, če se lahko tako izrazim, ker odkrito rečeno, še z avtam ne divjam, kaj neki bi z motorjem k se nesreča zgodi še hitreje kot z avtom. Nebom nakladal, lahko prideš pogledat motorja, pa tut če sam to. Te bo mogoče potem prijelo v to da ga kupiš. Res je kot nov. Če bi rad še s prejšnim lastnikom govoril, ni blema, je še vedno moj sodelavec.

K sma z mojo kupovala motorja sma gledala Suzukija GSR600. Od 6 ogledanih sem pristal na tem ki ga imam sedaj. Zakaj ? Zato ker je za isto vsoto € bil ta proti ostalim, kot bi ga pripeljal iz štrcune.

Lahko pa si ogledaš album pa se sam prepričaš. Mogoče boš opazil še album poleg, v katerem imam avto letnik 07 ki ga prodajam na netu, da pazim na take stvari.

http://yoxi.shrani.si/?Yamaha

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

OK nalepka s tanka gre tko dol hehe

Boky je že rekel da mu je žal da ga ni prišel gledat oziroma da ni prej vedel za ta moj motor. Boma prodala še opremo od obeh ampak najprej motor. Pa če me vprašaš zakaj ga prodajam, pa še avto zravn ??? Ker sma z motorizmom zaključila, ker je prišel čas za bebico, avto pa zato ker imam 3 vratnega in sma se odločila oboje prodati in če bo zneslo nabavit ta novga Scenica. Tolk o tem.

Popravljeno . Popravil Borut81
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sej če te kej zanima me lahk pokličeš na gsm 051/355-388 Borut, če bi rad informacije s prve roke :-)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Na motorjih sem že od malega...pony express, en kup skuterjev, 125ccm endurca in chopper. Ko je prišel končno čas za resnejši motor sem si nekak kar želel chopperja. Nisem hotel nekih ultrahitrih in močnih motorjev. Tako je nekak prišlo do tega (splet naključij) da je bil prvi (resnejši) je motor Suzuki Bandit 600...ob prvih vožnjah je bilo moči vrh glave (sploh za takrat 18 letnga mulca). Ampak vožnja ti pride pod kožo, kilometri se nabirajo in kar hitro tista moč ni več dovolj. Motor obvladaš, ni več straha stistniti gas do konca. Hitro pride želja po več.

Tako da je potem naslednje leto sledil Kawasaki Z750S...res odličen motor. Malo močnejši in malo lažji od Bandita, precej bolj igriv. Prevozil ogromno z njim ampak po kakšnem letu sem se ga spet navadil. In opazil sem da bolj kot se navadiš motorja manj te je strah in manj pazljivo voziš. Motor je pa tudi vse bolj in bolj prihajal pod kožo...želja po chopperju je že davno šla stran. Prišla je pa želja po takrat za moje pojme najlepšem cestaku...GSX-R600 (K6 ali K7). Po kar nekaj odrekanja je motor prišel v garažo. še isti vikend je sledil daljši izlet na GrossGlockner...nepozabno doživetje. Cestak je tisto pravo zame. Ne morem več pokončne drže. Ne maram motorja pri katerem lahko stisnem gas do konca brez problema. Čeprav vozim cestaka me to ne ovira na daljši potovanjih. Zdržim prav toliko kot fotr in kolegi na potovalnih motorjih.

Po cca. 3 letih se gixxerja nisem naveličal. Ampak prišla je pa želja po nečem novem, drugačnem...Italjanskem. Že itak sem nor na Italjanske avtomobile, alfe so mi v krvi. Tako da, naj bo pa še motor Ducati. In to je bila edina prava odločitev. Japonci so super, ampak Italjani znajo pripraviti tisto češnjo na vrho smetane. Motor mora biti lahek, vodljiv, čuteč, odziven. Glas, vibracije...po pravici nisem pričakoval take razlike med japoncem in italjanom. Ampak je, vsak detajl je boljši, daje več. Prvi občutek na sedežu je bil trd in oster...dosti manj udoben od Suzukija. Ampak ko pa dvigneš noge na tačke in se zapelješ...avtomatsko se zliješ z motorjem, športna in udobna drža, odzivnost motorja, vibracije, glas v vseh obratih, lahkotnost nagibanja, čutenje vsega kar se dogaja med motorjem in cesto...tako da sedaj sem našel svoj motor. Ni načrtov za naprej, trenutno ne. Ta motor je to kar mi paše! Dokler ne pridejo drugi časi :)

Popravljeno . Popravil gasper321
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Moj prvi: Honda hornet 600. Glede na to da nisem imel pojma kaj kupit za prvi motorček :hmm: , sem se odločil za hondico od soseda, katero je ravno takrat prodajal. Veliko kolegov mi ga je priporočalo, da je hornetka zelo primerna za začetnika... Ni mi bilo žal te izbire, enostaven za vožnjo, lep motorček, konjičev dovolj... Ampak po treh sezonah sm se odločil malo zamenjat...

Kriteriji za nov motor so bili: varnost (ABS), velik tank, dobra veterna zaščita, primeren za daljše ture pa tudi za kakšno "akcijo" tipa dvor-kočevje... Na koncu je med izbirami ostala VFRjka. Pri VFRjki me je prepričalo še centralno stojalo, CBS, dobri žarometi, pa tudi dobri odzivi po forumih. No malenkost je imela prste vmes "pičko-hvatna" bela barva :wub:, čeprav je bela barva čisto nasprotje moje darkersko-metalske duše :yea2:. Malo sem še kolebal med 800 in 1200,samo je 1200 hitro odpadla zaradi cene in ker tudi ker nimam potrebe po 180 konjih... Tako odločen sem šel poleti počekirat pri prodajalcih, pogledal in kupil :beer2: .Tako da drugo leto že gledam termin kdaj se bom spomladi odpravil čez Alpe v Francijo, na testno vožnjo :kva2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 5 tedne pozneje...

Lep pozdrav vsem skupaj!

Lani proti koncu leta sem končno zbral dovolj financ in opravil izpit A neomejeno, zdaj pa malo gledam, kaj bi bilo mojemu žepu in slogu vožnje primerno.

Že od nekdaj pa mi je všeč BMW r 45, lep, "zmeren" motorček :blush: za moje pojme.

Ima kdo kakšne izkušnje z njim?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja no, motocikel je resda že veteran, pa vseeno je brezčasno lepe oblike-kar je bilo vsaj v tistih časih pri BMW bolj izjema kot pravilo.

Res ni nikogar, ki bi ga imel?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lep pozdrav vsem skupaj!

Lani proti koncu leta sem končno zbral dovolj financ in opravil izpit A neomejeno, zdaj pa malo gledam, kaj bi bilo mojemu žepu in slogu vožnje primerno.

Že od nekdaj pa mi je všeč BMW r 45, lep, "zmeren" motorček :blush: za moje pojme.

Ima kdo kakšne izkušnje z njim?

Pred leti sem imel R65, ki je popolnoma enak, kot R45, le da ima 50KM namesto 35KM, ki jih ima R45. še danes se ga spominjam kot odličnega motorja, in če bi ga dobil za pravo ceno, bi ga verjetno kar kupil.

Problem R45 je predvsem prešibak motor, saj boš s 35KM komajda dohajal promet, zato raje razmisli o R65. Druga težava je, da imajo dobro ohranjeni motorji že dokaj visoko ceno in se nakup za vsakodnevno uporabo ne izplača, saj za podoben denar oziroma kakšnega jurja več dobiš že sodobnejšega R1100R ali R850R, ki sta tehnološko 25 let mlajša. Če boš motor obnavljal sam, si pred nakupom nabavi HAYNES-ov servisni priročnik in se seznani s tehniko, pa naredi seznam rezervnih delov, ki jih boš moral zamenjati in ugotovi če se izplača.

Najceneje se da te motorje dobiti na angleškem ebayu, kjer jih dobiš v voznem stanju že za manj kot 500,00 EUR, v Sloveniji in drugod po Evropi pa so precej dražji. Res da je R45 cenejši, kot R65, ampak če nameravaš motor imeti za normalno uporabo, je tega R65 popolnoma sposoben, R45 pa bi imel bolj za "hišnega ljubljenca" in občasne nedeljske vožnje.

  • Všeč mi je 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lep pozdrav vsem skupaj!

Lani proti koncu leta sem končno zbral dovolj financ in opravil izpit A neomejeno, zdaj pa malo gledam, kaj bi bilo mojemu žepu in slogu vožnje primerno.

Že od nekdaj pa mi je všeč BMW r 45, lep, "zmeren" motorček :blush: za moje pojme.

Ima kdo kakšne izkušnje z njim?

Pri hiši je zadnjih 8let in mislim, da bo tako tudi ostalo. Res je, da ni med najhitrejšimi in da za podoben denar dobiš že kaj novejšega. Če so ti všeč starejši motorji bi ti ga priporočal, ker je zelo enostaven za vzdrževanje in tudi deli so lahko dostopni. Pozna se, da je bil motor delan še v drugih časih, ko so bili BMWji izdelek inženirjev in ne oblikovalcev. En tak lep primer je orodje pod sedežem s katerim lahko narediš vse od rednega servisa naprej. Vozne lastnosti so čisto dobre dokler se držiš omejitev. Vsaj zame je motor dovolj močan tudi za daljše fure (tudi po 500km dnevno). Pri vožnji v dvoje, pa mu manjka kakšen konj ali dva. R65 je podoben motor z nekaj več moči. Večina sestavnih delov je enakih. R80 in R100 imata malenkost večji okvir in sta za razliko od tamalih bokserjev že motorja z dolgim hodom... Najboljše je da probaš, pa vidiš če ti odgovarja.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Imel sem R65. Kot so ti že povedali je prednost zelo enostavno vzdrževanje in zanesljiva tehnika. Na švohnejšo mašino jaz skoraj ne bi šel, je pa R65 povsem dovolj za umirjeno vožnjo. Pa če ga kupiš preveri starost gum. Na mojem so bile ob nakupu 14 let stare (možakar se že nekaj let ni vozil press).

Sicer pa bi jaz raje gledal za novejšimi modeli, ker je razlika v ciklistiki in tudi ergonomiji kar velika. Kakšen R1100 R je zelo fajn stvar.

Popravljeno . Popravil andrej
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa še moja pot..

O prvem resnem motorju - to je bil BMW R65 letnik '83, sem povedal že zgoraj. Po kakem letu si je oče kupil BMW K 100, letnik '84 in tako sem občasno vozil tudi tega. Za današnje standarde precej neroden in težak motor, vendar pa z zanimivo in praktično neuničljivo tehniko (že z elektronskim vbrizgom). Ciklistika ni tako dobra, verjetno tudi zaradi precej ozkih gum za današnje standarde motor daje občutek da v določenem trenutku naenkrat "pade" v ovinek. Prehod v nagib ni mehak, ampak nenaden, kar zahteva kar nekaj privajanja. Skratka, ni motor ki bi si ga želel, kljub temu pa se številni strici iz Nemčije z njimi še vedno prevažajo po celi Evropi.

post-47-0-47650500-1327262125_thumb.jpg

post-47-0-75406600-1327262231_thumb.jpg

Naslednji je bil spet BMW, tokrat rdeč R 1100 RS, letnik 1994. To pa je bila že povsem druga zgodba. Ta motor je imel verjetno najboljše zavore kar sem jih vozil na kateremkoli motorju (Brembo), z ABS. Najlepši stvari pa sta bili udobje in lega na cesti. Udobje zato, ker je motor zelo prilagodljiv - možno je nastaviti višino sedeža, višino vetrobrana, naklon in celo odmik ročic. Poleg tega je imel serijsko gretje ročk. Lega na cesti pa je tudi za današnje čase zelo dobra - motor je dopuščal precej globoke nagibe in je - kot večina novih BMWjev - preprosto vlival zaupanje. Izredno kvaliteten je bil sistem kovčkov, o takšnem lahko GIVI samo sanja. Prodal sem ga pri blizu 80.000

km. Brez vsakih okvar, sklopka pa je na koncu res rahlo drsela in bi bila potrebna zamenjave.

post-47-0-83734700-1327262270_thumb.jpg

Tedaj me je pot vodila v supersport vode. Ker sem se imel namen potikati po krajih kot sta Grobnik in Mobikrog (ki je bil takrat v polnem zagonu), sem izbral Kawa Ninjo ZX-6r '99. Zeleno seveda. Zabaven motor, treba ga je bilo sicer gnati v visoke vrtljaje, tako kot vse šestotake, vendar pa se je prikupil z svojim posebnim Kawa zvokom in obilo zabave po ovinkih. Po nekaj letih in pri cca. 54.000 km je začel kazati znake manjše kompresije, bil bi čas menjave batnih obročkov. Verjetno predvsem zaradi preganjanja po Mobikrogu.

post-47-0-86123500-1327262280_thumb.jpg

post-47-0-56388500-1327262288_thumb.jpg

Pa sem naredil preskok nekaj razredov višje in kupil dve leti staro CBR 1100 XX letnik '02. Občutek vožnje pri XXi je bil v primerjavi z Ninjo podoben preskok, kot bi se iz športnega kupeja presedel v Mercedes razreda S. Udobje (vzmetenje, mehko razvijanje moči) se mi je zdelo vrhunsko. Malo manj vrhunsko je bilo drsanje tačk, izpuha in spodnjega dela oklepa ob tla ob ostrejšem polaganju ovinkov. Ampak ta motor pač ni narejen za to. Potovalno udobje je bilo za enega odlično, za dva pa s serijskim vetrobranom malo manj zaradi vrtinčenja zraka med čeladama. Menda se da to rešiti z višjo "šipo". Tudi kakovost izdelave je bila na že na prvi otip na precej višjem nivoju kot na Kawi in primerljiva z BMWjem. Skratka, motor s katerim sem v tistem času z veseljem delal letno blizu 20.000 km. XXa je nedvomno eden motorjev, ki bi jih brez pomisleka ponovno imel. Izrednih stroškov z njo nisem imel, poleg rednih servisov in potrošnega materiala (veriga + zobniki) sem menjal le še napenjalec verige. Žal sva po dveh letih druženja naletela na oljni madež, sledil je padec in moto kariera je bila za nekaj mesecev zamrznjena. Naslednje leto sem bil zaradi nakupa prvega stanovanja prisiljen v prodajo, in sledil je štiriletni premor. Vendar ko imaš motorje resnično v krvi, veš, da se boš takoj ko bodo pogoji, ponovno podal na dve kolesi..

post-47-0-33472400-1327262502_thumb.jpg

post-47-0-49631800-1327262303_thumb.jpg

post-47-0-47955500-1327262312_thumb.jpg

Se nadaljuje...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lep pozdrav!

Če že obstaja odgovor na moje vprašanje me prosim preusmerite tja, jaz ga nisem našel. In sicer: sem začetnik, izpit bo nekje aprila, motor sem sicer že vozil, ampak niso to neke bajne razdalje. Imam namen kupiti "začetniškega" Monsterja, ampak me nekoliko skrbi zaradi moje višine, skoraj 190cm. Je kdo podobne velikosti in kakšne izkušnje so z dotičnim motorjem?

Za prve kilometre in občutek vožnje je po mojem mnenju to kar primeren bike, ne? Opozorilo: nič drugega kot Ducati!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni,

pred 3 dnevi sem Kupil Kawasaki ninja zx-6r 636 2004 letnik,

zanima me kak kaj to leti in žrle olje, na koliko km moram menajt gume itd....sicer se poznam na motore mam 125ccm in sem se vozil že z 600ccm ampak nič ni če vprašam :D:)

Popravljeno . Popravil Aprilia rs 125
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni,

pred 3 dnevi sem Kupil Kawasaki ninja zx-6r 636 2004 letnik,

zanima me kak kaj to leti in žrle olje, na koliko km moram menajt gume itd....sicer se poznam na motore mam 125ccm in sem se vozil že z 600ccm ampak nič ni če vprašam :D:)

Gume lahko menjaš če se boš vozil zelo na izi mogoče vsakih 5 let(zaradi starosti gum), lahko pa tud vsak dan, če se boš vozil na kaki pisti :grrr

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Gume lahko menjaš če se boš vozil zelo na izi mogoče vsakih 5 let(zaradi starosti gum), lahko pa tud vsak dan, če se boš vozil na kaki pisti :grrr

hehe..malo na izi malo pa na hitro :D...za pisto pa še nevem če bi šel kaj gor al ne :whistle: ..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lep pozdrav!

Če že obstaja odgovor na moje vprašanje me prosim preusmerite tja, jaz ga nisem našel. In sicer: sem začetnik, izpit bo nekje aprila, motor sem sicer že vozil, ampak niso to neke bajne razdalje. Imam namen kupiti "začetniškega" Monsterja, ampak me nekoliko skrbi zaradi moje višine, skoraj 190cm. Je kdo podobne velikosti in kakšne izkušnje so z dotičnim motorjem?

Za prve kilometre in občutek vožnje je po mojem mnenju to kar primeren bike, ne? Opozorilo: nič drugega kot Ducati!

motor (monster 696) imam v lasti in visok sem cca 183-184cm...na njem se počutim normalno...motor na slikah deluje malo majhen ampak v živo ga je še zmer neki skup. če si malo višji od 185 zna biti problem zaradi kolen...edina stvar ki me moti je to da malo žoge trpijo med vožnjo, še posebi po slovenskih luknjastih cestah ;) pri tresljajih, če je cesta lepa je vse lepo :D

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lep pozdrav vsem ...

Sam sem tudi pred nakupom prvega ... pravega.

V poštev pridejo potovalniki s povdarkom na udobnosti. Ker ne želim motorja, katerega bi že po enem letu hotel menjat za močnejšega, razmišljam o Yamahi super tenere 1200.

Kakšno je vaše mnenje (prvi motor) in iskušnje z njim, če ga kdo ima.

LP in Hvala ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lep pozdrav vsem ...

Sam sem tudi pred nakupom prvega ... pravega.

V poštev pridejo potovalniki s povdarkom na udobnosti. Ker ne želim motorja, katerega bi že po enem letu hotel menjat za močnejšega, razmišljam o Yamahi super tenere 1200.

Kakšno je vaše mnenje (prvi motor) in iskušnje z njim, če ga kdo ima.

LP in Hvala ...

ajoj, pa saj ni res.... :grrr

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala za link (sem že vse prebral). Mišljeno je bilo bolj kot prvi in pravi motor, zato tukaj.

Vseeno se opravičujem če to ni to..

LP

ps imam še par vprašanj, pa sedaj ne vem kam z njimi :blush:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala za link (sem že vse prebral). Mišljeno je bilo bolj kot prvi in pravi motor, zato tukaj.

Vseeno se opravičujem če to ni to..

LP

ps imam še par vprašanj, pa sedaj ne vem kam z njimi :blush:

Ti kar vprašaj. Če imaš vprašanje glede opreme, ga postavi tam, če pa meniš, da ne spada v nobenega od podforumov, pa vprašaj v podforumu "Splošno"...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Lep pozdrav!

Če že obstaja odgovor na moje vprašanje me prosim preusmerite tja, jaz ga nisem našel. In sicer: sem začetnik, izpit bo nekje aprila, motor sem sicer že vozil, ampak niso to neke bajne razdalje. Imam namen kupiti "začetniškega" Monsterja, ampak me nekoliko skrbi zaradi moje višine, skoraj 190cm. Je kdo podobne velikosti in kakšne izkušnje so z dotičnim motorjem?

Za prve kilometre in občutek vožnje je po mojem mnenju to kar primeren bike, ne? Opozorilo: nič drugega kot Ducati!

Ful boš slabe volje, ko se boš gor usedel. še bolj pa, ko se ti bo kolega, ki je šel s tabo, smejal in ti pravil da zgledaš kot orangutan na cirkuškem triciklu.

Be warned.

Mora bit Ducati? Za tvojo postavo kvecjemu ksna Multistrada.

P.S.: če ti je vseeno kako izgledaš na motorju + ti je vseeno, da te bo čez 10 km vse bolelo - GO FOR THE MONSTER :P

Sori če sem zamoril, samo jaz sem bil podobno slabe volje, ko sem ugotovil da z mojimi 190cm ne bom sedel na NOBENEM malem (sub1000cc) nakedu.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!