Skoči na vsebino

Ducati Monster ali Monster Ducati


A_je_to

Priporočene objave

Hej,

Se opravičujem, gre za monstra 600. Drugače sem pa odpravil težavico, tokrat sem po krivem obdolžil ducatija... krive so ble svečke ena je bila odšravfana!!!(očitno prejšn lastnik ni znal svečke zašravfat, glede na to da podložka ni bila stisnjena). Iz jeze sem mu zamenjal še olje in filter. Nalil sem mu pa Motul 7100 (10W40) tko, da zdej pa res ne sme več jamrat! Aja kašn občutek z novim oljem, zvok mašine enak kot prej, edin mal lepš/mehkejš se prestavlja(verjetno bi bilo enako z Shell advance ultra).

p.s

Katera olja pa ostali uporabljate?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hej,

Se opravičujem, gre za monstra 600. Drugače sem pa odpravil težavico, tokrat sem po krivem obdolžil ducatija... krive so ble svečke ena je bila odšravfana!!!(očitno prejšn lastnik ni znal svečke zašravfat, glede na to da podložka ni bila stisnjena). Iz jeze sem mu zamenjal še olje in filter. Nalil sem mu pa Motul 7100 (10W40) tko, da zdej pa res ne sme več jamrat! Aja kašn občutek z novim oljem, zvok mašine enak kot prej, edin mal lepš/mehkejš se prestavlja(verjetno bi bilo enako z Shell advance ultra).

p.s

Katera olja pa ostali uporabljate?

Večinoma Shell advance ultra, sem pa prepričan, da za monstra ni toiko važno, če je le ustrezne viskoznoti bo vsako olje ok. Ducatijeva kvaliteta sigurno ni na nivoju Honde, Yamahe, BMW.. je pa tudi res, da so mnogi monstri in tudi ostali modeli slabo servisirani

suh motor je prej izjema kot pravilo!

Popravljeno . Popravil orcus
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz tankam notr Motula 300v 15w50 u 900tko...Bom pa pri naslednji menjavi prešaltov na Shell. Pa še to bolj zarad tega da lahko rečem da mam Shella notr...

Drugač pa noben olje ni posebi slab. Je pa priporočljivo full sintetiko tankat pa glede nato da je zračno hlajen motor vsaj 15w50.

No naj te sedaj ne skrbi ker si nalil notr 10w40, ker je to najbol vsestranski olje glede na naše podnebje :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Večinoma Shell advance ultra, sem pa prepričan, da za monstra ni toiko važno, če je le ustrezne viskoznoti bo vsako olje ok. Ducatijeva kvaliteta sigurno ni na nivoju Honde, Yamahe, BMW.. je pa tudi res, da so mnogi monstri in tudi ostali modeli slabo servisirani

suh motor je prej izjema kot pravilo!

Ne vem kaj ni komu jasno, doma ima dva Ducatija. Kvaliteta Ducatija je zagotovo pod povprečjem Jap motorjev!

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne vem kaj ni komu jasno, doma ima dva Ducatija. Kvaliteta Ducatija je zagotovo pod povprečjem Jap motorjev!

Kar pa še vseeno ni razlog, da bi ga menjal za japonca. Jaz sem zrasel gor na Vespi, mene ne moti, če kakšna svar kdaj ne dela, da manjka kakšen šrauf, da ruži kot da že razpada...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kar pa še vseeno ni razlog, da bi ga menjal za japonca. Jaz sem zrasel gor na Vespi, mene ne moti, če kakšna svar kdaj ne dela, da manjka kakšen šrauf, da ruži kot da že razpada...

Lol, mene tudi ne moti tako. In zgoraj opisana napaka se je spet pojavila!!! Svečke niso ble krive, ampak slab konektor oziroma žice tam prec pod zicom. Ducati je predvidevu, da bodo stvari crkvale in zato se pa tok fajn pride do mašine, sam tank dvignes in evo tm je :D

Dokler so take majhne stvari je vse ok.

lp,

U.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dokler so take majhne stvari je vse ok.

Pa ko se zgodijo par km od bajte ;)

Če bi zdaj (ko sem že 2 leti lastnik) kupoval novega za polno ceno in bi imel toliko muh kot jih ima zdajšnji, bi ga verjetno nazaj v trgovino peljal ;)

Dejstvo je, da odslej nobenega novega motorja, niti pod razno, ne kupim brez testne vožnje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 mesecev pozneje...

Lep pozdrav vsem skupaj. To sezono bom najverjetneje kupil omenjen motor ker se mi zdi v svojem cenovnem razredu=moj proračun najboljši in najlepši, pa glede na to da tako ali tako ne smem voziti več kot 35 kw ne potrebujem nekega močnejšega stroja. Preden se pa podam na oglede me pa zanimajo določene stvari.

1. Na kaj gledat ob nakupu (tipične tehnične hibe) in kako jih opaziti.

2. Če je kdo opazil da bi se prodajala 35kw blokada in ne 25 oz. 37. kw ki mi jih google najde :D

Hvala za odgovore!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Baje radi puščajo olje, na nekaterih oglasih dobro poglej, veliko jih ima podložen karton pod motor, sam toliko za info, da ti prihranim kakšno pot ;).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če kupuješ rabljenega je potrebno paziti na zvok v glavi pri ventilih najbolje je da pelješ nekoga ki ima ducatija zraven, da ti pove če je zvok ok. Saj se je rado dogajalo ga je odpadla prevleka iz (rocker arms-ov) ne poznam slo. izraza in je zjebalo pol motorja

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če kupuješ rabljenega je potrebno paziti na zvok v glavi pri ventilih najbolje je da pelješ nekoga ki ima ducatija zraven, da ti pove če je zvok ok. Saj se je rado dogajalo ga je odpadla prevleka iz (rocker arms-ov) ne poznam slo. izraza in je zjebalo pol motorja

Odmikače ventilov misliš :) Prevleka odpade samo če so ventili preveč knap naštelani... Drugače naj bi to zdržalo uhuhu KMjev

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Najprej vsem hvala za odgovore.

Pajk te dve temi sem že prebral.

Drugače se malo šravfanja ne bojim ker sem do sedaj 4 leta vozil mz etz :OK: pri katerem brez orodja skoraj ne smeš zapustiti dvorišča, čeprav večjih problemov nikoli nisem imel večinoma malekosti kot vtrgani bovdni, svečke ip. Vprašanje sem postavil zgolj zato ker si z študentskim proračunom generalke monstrovega motorja najverjetneje nebi mogel privoščiti oziroma bi trajalo nekaj časa.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hja, lani sem na mojmu S2R mel glavni servis, in ti povem, da zadeva ni glih najcenejsa.....

sam kaj cmo, ce se tok fino pele, drgac pa b.p.(zaenkrat) :grim :grim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No saj glede cen delov za večji servis sem se pozanimal ker sem slišal da so dragi ampak tudi ti se mi ne zdijo grozno dražji kot pa pri drugih motorjih. Seveda pa to ni mz samo kot napisano sta to dva druga svetova. Pri tem pa seveda upoštevam da sem sposoben vse sam pošravfat.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sicer nisem lastnik Ducatija (žal... ), ampak če imaš omejen študentski proračun, potem je morda bolj ziher kakšna sorodna japonska zadeva, kjer praktično menjavaš samo olje, filter in zavorne ploščice. Morda.

Popravljeno . Popravil dlicen
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če si navajen sam šraufat ni problem met ducatija.

Jermeni so 40€ , svečke 20€, olja filtri, ventile pa tud naštelaš, tamau problem.

Ventile je problem samo štelat ker so tiste podložke drage ko pes.

Iz intrneta si potegneš parts catalog potem pa naročaš preko spleta in ti ni potrebno nikoli čakati na dele dlje kot 3 dni.

Samo vpišeš kataloško število kosov in to je to. Se boš pa z ducatijem sigurno peljal bolje kot z japonskimi federajsi.

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Baje radi puščajo olje, na nekaterih oglasih dobro poglej, veliko jih ima podložen karton pod motor, sam toliko za info, da ti prihranim kakšno pot ;).

HyperJack: ne komentiraj nečesa kar nimaš ali nisi imel v garaži - to ne pripomore k dvigu kakovosti informacij foruma.

Moj monster ni nič boljši ali slabši od ostalih motorjev, ki sem jih imel - po kvaliteti: brez napak, brez kapljice olja. Da ne rečem, da je mojo drago nov suzuki gsx 750 r pustil na cedilu po prevoženih 200 km. Pa se nič ne sekiram, se zgodi. Suza je še vedno bomba motor. Le ženine podobne "baje" pripombe čez italijane sem utišal, upam za vedno.

Seveda pa je to bolj nežna igrača kar se tiče servisiranja - če narediš kot je predpisano, dela. Če pa na pamet zategneš, kar japanerji celo dopuščajo, saj imajo za cca 30 kg več nepotrebnega balasta, potem ... ni več pocen. Če imaš rad motoroznanstvo, pol ga ne moreš mal povohat le ob nedeljah, treba ga je božat bolj pogosto, raziskovat, poskusit razne nastavitve, kaj dokupit. Rabiš tudi mal posebnih ključev, a po izkušnji jih najdeš v populaciji sosedov povprečne vasi.

Je pa zelo hiter motor če to želiš, moj 796 ima deklariranih le 87 KM in razen avtoceste (ki naj bo po moji filozofiji rezervirana za avte in drugo navlako) ne čutim, da bi mi kaj manjkalo za živciranje super sport junakov. Sem blizu 190 cm in nimam nobenih težav z enodnevnim izletom iz Slovenije do Passo Gardena in nazaj; toliko o očitkih na ergonomijo, ki sem jih bral pred nakupom.

Lahko pa imaš smolo. Sam vedno kupim nov motor, ker ne zaupam Slovencem, so v večini prevelike barabe in mečejo slabo luč tudi na tiste, ki za motorje skrbijo tako, kot da ga bodo prodali svojemu otroku. Srečno z nakupom.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdrav !

Ali mi lahko kdo pove, če je že slišal za kaj podobnega :

novi Monster 696 , o km...noče vžgati, ke ne dobi benzina - benzin pumpe ni čuti, svečke so suhe...

Ne da se mi ga voziti s kombijem v LJ na Motorista,

Hvala ,če kdo kaj ve

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdrav !

Ali mi lahko kdo pove, če je že slišal za kaj podobnega :

novi Monster 696 , o km...noče vžgati, ke ne dobi benzina - benzin pumpe ni čuti, svečke so suhe...

Ne da se mi ga voziti s kombijem v LJ na Motorista,

Hvala ,če kdo kaj ve

LP

Dost bi bil neumn če bi ga peljal na motorista. Pelji ga k kakemu dobremu mehaniku ne k uradnemu serviserju, ker na njihovo žalost pojma nimajo.

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!