SiR Objavljeno December 27, 2003 Deli Objavljeno December 27, 2003 Pozdravljeni Mene zanima po kakšnem postopku ste prišli lastniki novih motorjev do motorja. Meni je prodajalec v TCju rekel da ko dobijo motor te pokličejo, plačaš ostanek kupnine in šele čez dva dni prideš iskat motor. Toliko časa namreč rabijo da pošlejo denar do uvoznika on pa njim vse potrebne papirje za prevzem motorja. Nekako ne zaupam prodajalcu, kej če te nateg... pa gre ves denar v maloro. Ko sem kupil nov avto sem dal denar ob prevzemu, vsi papirji so bili že urejeni. Ne vem zakaj rabijo dva dni da dostavijo denar uvozniku. <_< Samo primer enkrat je prijatelju nekdo nakazal denar iz Avstralije potoval je celih pet minut. :D Vem da je ta teme namenjena opisovanju kako si izbral pravi motor, če moti jo pobrišite za odgovor bi bil pa hvaležen. Lp, Z1 ja seveda TC motoshop (pa da ne bom zanemarjal drugih - tudi HMC, Avto Aktiv, Štern, AS Domžale, da ne govorim o DKS in drugih obstoječih, pa še kdo) je seveda znan predvsem po tem da pobere denar, potem pa se lahko za motor obrišeš pod nosom. o tem pričajo tudi vrste nezadovoljnih stran, ki tam vsak dan čakajo pred vrati na svoje motorje še od lanske in predlanske sezone. :lol1: Get real. Verjetno te ne bodo nategnili. Mimogrede - si kdaj pomislil, da bi lahko prodajalca avtomobilov, ki ima vnaprej pripravljene papirje, nategnil ti - tako, da ne bi preostanka denarja prinesel? Hmmm, kaj bi bilo potem? Pošlješ tja svoje izterjevalce, da ti "tvoj avto" ven pripeljejo, čeprav nisi dal preostanka kupnine .. Sicer pa pri poslovanju z denarjem stvari zgledajo tako, da je treba za vsak prejemek izdati račun ali nek papir oz. pogodbo, na katerem piše, za kaj je bilo plačilo opralvjeno.. .ergo - če ne dobiš motorja, jih lahko tožiš za denar, morda dvojno vračilo are, kupnino, obresti in še morebitno poslovno škodo. kakšno resno podjetje, kot je TC in drugi prodajalci, ni tolk neresno, da bi se moral tako iti ... PS: prvi odstavek je seveda VIC! PSS: prosim pristojnega moderatorja da prestavi moj in post od osebe ziro1 v novo temo, po možnosti v temo Kr Neki ... ali kvečjemu Splošno. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
hotschko Objavljeno December 29, 2003 Deli Objavljeno December 29, 2003 Meni je prodajalec v TCju rekel da ko dobijo motor te pokličejo, plačaš ostanek kupnine in šele čez dva dni prideš iskat motor. Toliko časa namreč rabijo da pošlejo denar do uvoznika on pa njim vse potrebne papirje za prevzem motorja. ponavadi prodajalec(TC) ne dobi papirjev(homologacija, račun, ... ) od uvoznika, dokler ne dobi denar-ja za konkreten motor ... pošta pa tudi potuje kakšen dan ali dva. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Leteči Objavljeno Januar 1, 2004 Deli Objavljeno Januar 1, 2004 Pa je dosedaj veljalo da se le kurbi vnaprej plača. Jebat ga tako je danes da je treba vse prej plačat predno dobiš, predvsem zaradi povečanega števila nategovalcev v slovenskem prostoru LP Leteči Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
mac Objavljeno Januar 2, 2004 Deli Objavljeno Januar 2, 2004 Greš po akumulator za igračko in se vržeš v stroške za 1.300.00SIT !! Ne vem, če je med vami še kakšen podoben tič, mogoče pa le. Če nič drugega, malo branja za hec. Že od malih nog sem z zavistjo opazoval kolege, ki so se ganjali okoli z takšnimi ali drugačnimi mopedi in motorji, polagali ovinke in se skratka imeli fino. Lahko bi ta fino zapisal v " " , ampak nekaj jim je bilo sigurno super. Za svoje zadoščenje vsemu temu nisem nikoli zbral dovolj poguma, še manj pa denarja, zato sem svoj adrenalin iskal v drugih športih. Vedno precej na robu in do sedaj se je še vedno izteklo po načrtih. Pred leti sem se preselil iz Lj. malo ven in v tolažbo za izgubljeno družbo in okolico, sinu kupil choperja Yamaho 125. Ta mal se je zagrel, foter pa tudi. Počasi se mi je vračalo vse tisto, kar sem v mladosti vsakodnevno spremljal v Lj., le z leti se mi je delovni radius precej povečal. Na žalost pa z tem choperjem kaj več kot do SLO morja ne gre, sploh če želiš s seboj peljati še koga. In ... Na našem malem choperčku na jesen crkne akumulator. Zapeljem se na Leskovškovo in pri Grajzerju kupim novega. Zadeva bo spet zalaufala, veter bo spet zvižgal okoli glave, ... Predno pa se spokam domov, stopim do sosednje trgovine ( TC Motoshop), da se malo napasem. Gledam in občudujem, pa spet gledam in občudujem. "Nič od tega ne more biti tvoje in ne delaj si utvar", mi zvoni po glavi. Jasno, da me takoj napade prodajalec in debata se začne. "Kaj vas pa zanima, s čim bi bili pa zadovoljni, kakšne želje pa imate," ..... Vprašanj cel kup, v meni pa en sam sram in strah, da se ne bi zgodila kakšna stvar, ki bi spremenila vsakodnevni ritem življenja. Nimam pojma, kaj bi si želel, vem le to, da bi rad tudi jaz polagal ovinke in užival, tako kot vsi oni, ki sem jih preko poletja srečeval po Alpah od Avstrije preko Švice, Italije in Francije pa spet Italije, da ne govorim od onih, ki veselo žvižgajo ob obali in še kje. "Ja gospod, potem pa je za vas točno tale makina" in me pelje v trgovino direkt pred Yamaho TDM 850. Mogoče deluje vsa stvar približno tako, kot če bi čevlje št. 42 zamenjal za 44, ampak pri meni je vžgalo. Rdeča Yamaha je vžgala kot ta največja petarda in v meni se je samo še kuhalo, kako do denarja. Doma sploh nisem povedal, kje sem bil in kaj sem videl, kalkulator v glavi pa je delal 24 ur na dan. Če prodamo choperja in dodamo od tam toliko, od tam toliko, ne kupimo tega in tega, se odpovemo temu in temu, še stisnemo tam in tam, imamo vse pogoje, da pridemo zelo blizu TDM. V glavi se mi zasveti zelena luč za start akcije in po bajti začnem širiti bolezen (Zbrisano! Za oglaševanje se obrnite na marketing@motosvet.com). Kar dobro mi gre in v roku enega meseca uspem prepričati vse živo, prodati 4 leta star choper, najti po oglasih TDM (kar najbolj ohranjeno in vredno svojega denarja) in vse to tudi udejanjiti. Uauuu !! Zdej je doma motor, katerega si nikoli do sedaj niti nisem mogel zamisliti (nekaterim od vas je to smešno) in čakamo na prve dovolj tople dni. Kdo je bolj nestrpen, je precej težko oceniti. Ta mal je penast ko hudič, z mano ni dosti bolje. Upam in delam na temu, da bova znala zadevo zares uživati in zraven tudi živeti ter da naju ne bo zaneslo oz. da bova kontrolirati desno roko. Kritike - kritike !! Iz 125 ccm na 850 ccm. Prehiter in prevelik preskok? Izkušnje ?? Če ne probaš, jih ne moreš niti imeti ! Vsega tega je kot v vsakdanjem življenju, lahko bi napisal še za 3 ure branja pa še ne bi zajel vsega. Upam, da bo stvar služila namenu, za kar je bila kupljena. Nasveti, napotki, navodila, priporočila, ..... - wellcome ! Sicer pa se srečamo ! Slika je pa pod soddplah na forumu že nekajkrat objavljena. Srečno in še enkrat srečno vsem skupaj !! Mac Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
curi Objavljeno Januar 2, 2004 Deli Objavljeno Januar 2, 2004 Živjo,mac prava izbira,razlika ni velika,če boš dal mal gasa,bo šlo tut mal,drugače povedano,kmal se ga boš navadu,in ti bo kot igrača LP Curi :yea2: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
badman Objavljeno Januar 3, 2004 Deli Objavljeno Januar 3, 2004 Mac Temu se reče impulzivno potrošništvo - tko se dela! Glede kubikov in konjev pa - vsega se enkrat navadiš... prvih 14 dni se ti bo zdel da si na avionu! Sam na začetku sezone le previdno - če ga boš že natišu glej da bo cesta suha pa mirna roka - sploh na vrtlajih kjer se mašini počas začne trgat. Lepo se pelaj! Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Ganges Objavljeno Januar 3, 2004 Deli Objavljeno Januar 3, 2004 Z očetom se peljeva na servis avtomobila in tam vzamem katalog od Yamahe. Motor sem si že dolgo želel, nakar se z očetom ob kosilu pogovarjava in mu kažem katalog + cenik. Najbolj sem se zagrez za TDM, vendar ta ne bi bil nov ker je drag. Potem sem se v naslednjega zagledal FZS 600. Pridema domov in še isti večer vidim, da se en pelje po našem kraju in ustavi pri baru. Grem pogledat in lastnik mi pove, da ga namerava konec sezone prodati. Povem mu, da bi ga jaz kupil (gre za FZS 600). Pridem domov in to povem. Oče me začudeno gleda, ker se nisma ničesar dogovorila da boma kupila (jaz sem mu to omenil bolj iz šale). Potem izvem, da se je čez kak dan on res pozanimal za ceno pri onem lastniku. Potem izvem, da naslednje leto pride nov model FZ6 in si ga podrobno ogledam na slikah, v Krškem, v Ljubljani, v revijah,... in glede na to da mi je bila prva želja TDM, ta pa je bil še večjega izgleda kot lanski FZS, sem razmišljal o njem. Glede na to, da stari motocikel v enem letu izgubi 100000 SIT ima rabljene gume, leto manj garancije, nevem kaj je delal z njim in novi mi je bil bolj všče, sem se odločil za novega! :D Sedaj še počakam 2 meseca, ara je vplačana in ga dobim! Že komaj čakam! :OK: :OK: Upam, da ne bo premočen za začetnika :ph34r: lp Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
PBlade Objavljeno Januar 9, 2004 Deli Objavljeno Januar 9, 2004 (popravljeno) Ok, gremo po vrsti: Čisto prvi je bil tomos A3, ki mi ga je podaril (zdaj že pokojni) dedek, ko sem naredil izpit za moped. Letnik 81, vse original, namenjen je predvsem 'pokanju', sedaj pa je v arhivu za spomin na lepe čase. V tazandnjega sem se pa zaletel-to bo in pika, sicer z malimi dodelavami a vseeno, ne glede na stroške :yea2: . Ker pri prvem novem so me malo namočili-po eni strani pa je bilo prav tako. Ker sem bil omejen do 350cc, želel sem si pa čoperja, sem pač gledal v to smer, rabljenega....pa je oče rekel: Boš spet popravljal, kot ta tvoj kurčev Tomos!, pa sem kupil Kymco Zing 125....(no oče mi ga je, jaz pa sem mu vsak mesec vračal denar, ker je vzel na obroke....). Še vedno pa sem čakal, čakal.... Moji pogoji so pač bil tile: -divjat in bit natlačen na CBR-i, to ni zame, (no ja, enkrat na mesec bi sedlo, sicer pa mi kolega do časa posodi kroso, kar mi zadosti). -mora biti čimbolj ogromen, razvlečen (ker sem velik) -mora se čimbolj svetiti -mora imeti (v končni fazi) tisti ladijski zvok, ra-ta-ta, ko zahodiš po Wolfovi in šipe pokajo Enemu pogoju sem zadostil s tistim ki sem ga naredil doma, in je dolg 2,6m. Sicer bi lahko rekel, da se delno sveti, no iz 90cc elektronika se pa tud ne da potegniti ne vem kakega basa. No to je blo v grobem, in ko sem videl na servisu čoperja ki ima rdeč !!! geštel, sem se pozanimal, in zvedu da je to pač dragstar, (leta 98 so serijsko delali z rdečim frejmom baje), sem se v to zapiču.....no, s časom sem reku naj bo 1100, ker bo itak za dolgo, pa kustomizirali bomo, dodatno sem se hotel znebiti bobna na zadnjem kolesu in spredaj 2x disk....čimbolj žvau. Kupil sem po videnju 650, z upanjem da bo večji (kar je res, a vseeno) V Salonu HMC je izgledal presenetljivo velik.....doma v garaži in pod menoj ga praktično ni-no le mašina je debela, al pa mam jst tak filing. (je celo 20cm krajši od doma narejenega) No, važno da je osnova dobra (in mašina močna), ko bodo daljše vilice, torbe... bo malo bolj masiven zgledal. (upam). :ph34r: Popravljeno Januar 9, 2004. Popravil PBlade Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
glažar Objavljeno Januar 12, 2004 Deli Objavljeno Januar 12, 2004 Ja moj žačetek verjetno isti Tomos,Tomos,potem pa vsem dobro poznana Jawa ČŽ 350. Kr nekaj let sva prežvela skupaj ,potem karambol in je šla v prodajo jest pa na bergle. Družina,otroki,žena,in težkih 15let NIČ. Otroci so zrasli jest pa takoj v iskanje novega konjička,po posvetovanju s prijatelji so mi svetovali naj si iščem enduro da pridem spet mal nazaj v filing in sem nabavu KLE 500.Moram reč dober motor,toda po eni sezoni je ratal prešvoh,sedaj imam Z-R7s. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
besna_glista Objavljeno Januar 12, 2004 Deli Objavljeno Januar 12, 2004 Pozdravljeni,takole je bilo,moped-sfrizirad do daske,mz etz 250.nato nekaj časa nič,ni bilo trenutka/delo v tujini.../,po vrnitvi veliko dela doma in nibilo časa za motor,nato kawasaki zzr600,takoj za tem yamaha fzr 600,čez zimo se zgodi-otrok,motor veg,saj veste -ovinki,cesta pokonci in podobno,raje prodaja ko ta bo otrok sirota,dolgih pet let niiiič,sedaj končno yamaha drag star 1100,vožnja s sinom za dušo in telo lp Besna glista :naughty: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Dave Objavljeno Januar 13, 2004 Deli Objavljeno Januar 13, 2004 ... in zvedu da je to pač dragstar, (leta 98 so serijsko delali z rdečim frejmom baje), sem se v to zapiču..... Tudi 2001... Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
PBlade Objavljeno Januar 14, 2004 Deli Objavljeno Januar 14, 2004 No, sej je vseen. Js sm tko hotu NOVGA, da vsaj vem kaj mam v menjalniku. Ker ga ne bom prodajal že čez 2 leti. Takrat šele garancija mine, pa se ga bom resno lotil...če ne že prej. :yea2: Se mi zdi, da sem to že nekje vprašal-je možno pr nas registirat komplet kromiran motor (samo srednji del mašine bo ostal kov.siv) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
cvetoo Objavljeno Januar 14, 2004 Deli Objavljeno Januar 14, 2004 Ola :D Naj dodam svoj pogled na nakup pravega motorja še sam. Povsem prav je, da najprej malo razmislimo - analitični pristop. Kriterijev so kolegi že dovolj opisali, itak pa je jasno, da preko finančnih okvirjev ne moremo. Zelo toplo pa priporočam, da pred nakupom preverite pri prodajalcih kaj vam lahko ponudijo v test. Opravite čim več testnih voženj in se sami prepričajte kaj vam je všeč!!!! Tudi sam sem prebiral teste v raznih revijah, ampak potem itak ugotoviš, da so zvečine vsi motocikli pohvaljeni, vsaj načeloma. Pred nakupom svojega motorja sem na sejmih preplezal vse kar mi je bilo všeč, opravil testne vožnje na VFR 800, ZZR 1200, RT 1150 in se končno odločil za četrtega :wub: . Kot je že bilo napisano: v igri je preveč denarja, da bi kupil motocikel samo na pogled ali zato ker je všeč nekomu drugemu. LP. Pa naj kmalu spet pride pomlad in vse lepo. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Freemanx Objavljeno Januar 16, 2004 Deli Objavljeno Januar 16, 2004 Tomos dvobrzinc, pa Pony express, potem trobrzinc, nato črn avtomatik, pa nafrizirana 4-ka s peto prestavo, pa še kak avtomatik....... veliiiko kasneje Yamaha DT50, sedaj pa Honda Transalp, moja ljubica :wub: .. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
rokpecar Objavljeno Januar 28, 2004 Deli Objavljeno Januar 28, 2004 Izbira mojega prvega motorja ..... hmmm.... :hmm: :hmm: Prvi motor mi je dejansko izbrala država oziroma mi je omejila izbor s tem ko je sprejela zakon da moroš imet 2 leti izpit A kategorije da lahko napreduješ na 250 itd... Ni ostalo drugega kot sprijaznit se s 125 ccm :cry: :cry: :cry: :angry: :angry: po 2. letih in 24000 km s tisto "prdulco" od zinga pa sem že vedel da me usoda vle?e k yamahi drag star 650!!!!! še eno leto vztrajal pri zingu......zbiral finance...... Danes lahko ponosno stopim v garažo in se usedem na svoj motor.......na svoj nov motor...... :yea2: :yea2: po 3. letih mi je kon?no ratalo zamenjat motor..... :OK: :OK: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
curi Objavljeno Januar 28, 2004 Deli Objavljeno Januar 28, 2004 Živjo,še moji izbori motorjev,kako so potekali 1.tomos avtomatik 2.tomos 15SLC 3.java 350,nova 4.kawasaki GPZ 500 5.suzuki GSX 1100 6.tomos 4,prehodno 7.daylim 125,lady izpit 8.yamaha FZ6,nova kumi čakam :OK: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Fazer03 Objavljeno Januar 30, 2004 Deli Objavljeno Januar 30, 2004 Od leta 1977 po sledečem vrstnem redu: 1. Tomos 15 SLC - kupil rabljenega (zelo primeren za opravljanje izpita A kategorije) - v tem času ni bilo dosti za izbirat 2. MZ 250 ETZ - kupil rabljenega 1 sezono: original pnevmatike Barum (trde kot :devil: so zdržale celih 15ooo km) 3. Honda CB 400 N (45 KM) - kupil v Zaboku na Hrvaškem od zdomca (uvožena iz Nemčije); mislim, da je bila strara 4 leta ob mojem nakupu in imela 5000 km - edina napaka je bila, da je imela oba izpušna lonca znotraj popolnoma uničena, ker mu je nekdo svetoval, naj motor v zimskih mesecih vsaj 1x tedensko pusti teči po 5 minut, ker je baje to zelo dobro za motor - posledica je bila, da je od dušilcev ostala samo zunanja pokromana oblika. 4. Honda CB 450 S (45 KM) kupil voženo 1 sezono 5. Honda CBR 600 F (letnik 1992) nanavil novo v Avtotehni na Celovški v Ljubljani 6. Honda CBR 600 F (letnik 1995) kupil voženo 1 sezono 7. Yamaha FZS 600 Fazer (letnik 1998) kupil novo v Kranju pri Šternu 8. Yamaha FZS 600 Fazer (letnik 2003) kupil novo v Ljubljani pri Habatu 9. Yamaha FZ 6 Fazer (letnik 2004) naročena pri Habatu v Ljubljani Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
bLuZoNdEr Objavljeno Januar 30, 2004 Deli Objavljeno Januar 30, 2004 mogoce sem samo jaz, ampak mislim da spregledujete naslovno temo, ki sprasuje KAKO sem izbral pravi motor in ne KATEREGA sem kupil in se vse potem za njim, edino ce zelite ponazoriti kako tezko je najti pravi motor in nastevate pri katerih vse ste do sedaj kiksnili? :hmm: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Ice Objavljeno Januar 30, 2004 Deli Objavljeno Januar 30, 2004 mogoce sem samo jaz, ampak mislim da spregledujete naslovno temo, ki sprasuje KAKO sem izbral pravi motor in ne KATEREGA sem kupil in se vse potem za njim, edino ce zelite ponazoriti kako tezko je najti pravi motor in nastevate pri katerih vse ste do sedaj kiksnili? :hmm: ne, nisi. samo kdo se bo pa kregal z rajo. :doze: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
VrUUUUUmmmm Objavljeno Januar 30, 2004 Deli Objavljeno Januar 30, 2004 Ja, prvi je bil Rogov Pony express... potem pa ČZ 350.. btw, ali se še da kje dobit mašina (komplet) od ČZ350? Mogoče bom pa še usposobil oldtimerja (letnik...1976 :P ) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Fazer03 Objavljeno Januar 30, 2004 Deli Objavljeno Januar 30, 2004 mogoce sem samo jaz, ampak mislim da spregledujete naslovno temo, ki sprasuje KAKO sem izbral pravi motor in ne KATEREGA sem kupil in se vse potem za njim, edino ce zelite ponazoriti kako tezko je najti pravi motor in nastevate pri katerih vse ste do sedaj kiksnili? Sorry, če je moje naštevanje malo mem. O:-) Hotel sem pa povedati med drugim tudi to, da si do leta 90 moral ločiti med željami ali če že hočete gradovi v oblakih in sivo realnostjo. Potem pa so stvari obrnile na bolje in je tako, kot pač je danes. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Fazer03 Objavljeno Januar 30, 2004 Deli Objavljeno Januar 30, 2004 ne, nisi. samo kdo se bo pa kregal z rajo. :doze: Če človek zgreči cca 20% bistvo teme, mislim da zato še ne spada med po tvoje "rajo". Pa lep dan še naprej! :yea1: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
SiR Objavljeno Februar 3, 2004 Deli Objavljeno Februar 3, 2004 ne, nisi. samo kdo se bo pa kregal z rajo. :doze: kdo neki - Breme to the rescue :P :yea2: :OK: :afro1: O:-) :devil: :lol1: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
ceco Objavljeno Februar 5, 2004 Deli Objavljeno Februar 5, 2004 Življenje, menim tako, je sestavljeno iz bolj ali manj srečnih in hotenih naključij. Kot zaprisežen ljubiltelj enduro motocikolov leta 1996 pohajkujem po Chicagu (zima, mraz, veter) in od dolgočasja detaširanega delavca zavijem kam drugam kot na Chicago Motor Show. In sem priča predstavitve nove Honde Valkyrie. Od showa se spomnim le tega, da sem več kot dve ure sedel na bližnjih stopnicah in buljil v STVAR. Na koncu sem si menda zamrmral pod nos nekaj v stilu - enkrat boš pa moja. Ja, in je bila. Po poslovnem in osebnem strmoglavljenju in kot začetek novega, v moji glavi pospravljenega odnosa do stvari in ljudi okoli mene. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Saint Objavljeno Februar 7, 2004 Deli Objavljeno Februar 7, 2004 Da še jaz obnovim svojo zgodovino motorjev: 1. Tomos 50 ATX (L-bat, lipnik avspuh, pobarvan na črno-rdeče), moj prvi motor, pri 15 letih, imel sem ga 2 leti in nato prodal, super motor, še posebej, ko sam mu zamenjal bat, blajerco, avspuh, ga pofarbal in nato vozil do nezavesti. 2. Aprilia 125 Classic '99, zelo udoben motor z eno samo hibo - če ga nekaj časa nisi uporabljal ni bilo variante, da bi ga še vžgal, dobro da je 2T in da se ga je dalo porinit, no pa tud pil je kot nor (6-7 l za 125 ccm motor s končno hitrostji 110 km se mi zdi veliko!!!), pa tud servis ni bil kaj prida, v glavnem, imel sem ga 2 leti, naredil 2000 km (toliko kot na ATX-u v 1 mesecu :D ) in nato hudo slabo prodal 3. Cagiva Canyon 500 '99- super motor, o njem pa niti besede slabega, super vzdržljiv ( 9000 km v sezoni in pol), malo porabi (5-5,5 l/100 km), pride povsod in predvsem hudo strupsko izgleda, še posebej rumeno-temnosiva kombinacija. Prodal po dveh leti, saj je bil čas za kaj težjega, upam, da mi ne bo žal kar je motor res klasa. Če ma kdo željo za cestnim endurom do 500 ccm in okoli 5-6 let starim, je to najboljša možna izbira, spodobna končna (160 km), udobna vožnja po skoraj vseh normalnih terenih, še posebej po makadamu in predvsem brez nevarnosti, da ti kaj hudega poči/crkne, saj je mašina delana po principu čim manj komplikacij-manj okvar (no vsaj moja 500 ccm, za 600 ccm se da slišat tud kaj slabšega :rolleyes: ) 4. Yamaha FZ 600 Fazer '04 - pride marca/aprila. Financministra (mojo drago) sem po dolgem prepričevnju in po neštetih obiskih v TC-ju zapeljal v petek ob pol ure preden se salon zapre v TC, ji razložil, da se ne premaknem ven, dokler ga ne kupiva in nato toliko časa tiščal zrak, dokler ni privolila da ga kupiva, sedaj čakam na dobavo, pa da vidimo če se tudi tako lepo pelje, kot izgleda! 5. Moje sanje - čez par let, ko se naveličam Fazerke si bom najbrž kupil nekaj 1000 ccm+ (kako cestno endurco kot npr Caponord al pa kakega težjega tourerja). lp Rudi Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se