Skoči na vsebino

Kako sem izbral pr(a)vi motor??????


klimbra

Priporočene objave

zdravo, jz mam pa problem, trenutno se vozm s transalpko,

zdj bi pa neki bolj športnega...:) :cry:

Ja jaz imam tudi 188 cm in vozim FZR 1000. Trasalpka je neki velikega, to drzi, med supersportniki se pa ozri po suzukijevi haya busi, Kawa Z 12, naj po testih in po feedbacku ti bi pa priporocal Yamaho Fazer 1000 so pa tudi turisticni mopedi veliki. Yamaha FJR1200, pa BMW ima nekaj velikanov, so pa bol nerodni-krave, skratka... .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

dajmo se teme držat.. iskalnik, pobris in ... <_<

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

js sem pa svoj motor izbral nekako takole...

denar na mizo, salomonov oglasnik v roke in listaj...

pa se je našu!!

hvala bogu... :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kako sem postal motorist: Pri 14 letih TOMOS AUTOMATIK, pri 15 TOMOS 14M brez izpita A kat. in registracije. Prvo srečanje s policisti me je prisililo, da sem ga prodal. Pri 18 naredil teorijo za A, pa potem nisem dobil motorja za praktični del. Od 18. do 36. leta vozil bicikel, julija letos naredil A kategorijo in si kupil V Strom DL 1000. Sedaj :D .

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A ja, kako sem ga izbral. 1 mesec sem študiral katalog in motosvet. Izbiral sem med velikimi potovalnimi enduroti. Ko sem ga videl v salonu sem se zaljubil vanj. Moja žena tudi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Letos je moja 10. sezona motoriranja. Do zdaj sem zamenjal kar nekaj motorjev, pa noben še ni bil tisti "ta pravi". Zadnja leta vedno odidem konec sezone na kakšen moto salon in upam, da bom tam ugledal "ta pravega". Upam, da bo to letos v Münchnu. Komaj čakam :yea2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz pa sploh nisem hotel nikoli imeti motorja. Pa je foter šel v trgovino in je kupil Tomos Tori Cross in ga kr domov prpelal. Jaz sem se začel dret pa joku sem se da ne bom nikol vozu motorjev pol me je prepriču da sem šel 1 krog pol sem pa nazaj prišel mi je blo pa ful dobr tko da sem bil pol zlo vesel. Kupu ga je pa zato, ker poznamo dost prjatov ki niso nikoli vozili motorja v mladih letih ker jim starši niso pustili in ko so bili stari 18-25 let ko so jim prijatelji ponujali 1 krog z svojim motorjem. Seveda da ne bi izpadel kot baba se je vsedel gor in se šel pelat. Nazaj ga ni bilo (umrl je), ker ni imel izkušenj. Drgač smo bli pa vsi doma proti motorjem, ampak enkrat sem se zaletel z motornimi sanmi v drevo (prvič sem jih vozil) in sem skoraj umrl. Od takrat vozim motorje (pri 9 letih sem dobil Tomos Tori, zdaj sem star 15 vozim Yamaho DT 50 in nisem nikoli padel ali se samo zvrnil ali kaj podobnega)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

na (Zbrisano&#33; Za pošiljanje tovrstnih povezav uporabite Privatna sporočila.) gledal honde... iskal kvalitetno sneto skiro za malo denarja => Honda CBR 900 RR 96' ... ko sem jo pa videl pri bivšem lastniku, je bila že moja => je rumeno črne barve :ph34r:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne bom govoril o Tomosih in piljenju... to so pac mopedi. Vendar sem preko njih prisel do prvega `ta pravega` - NSU 175 Maxi. Vedno sem bil zaljubljen v chopperje (Harly - le ta je bil pravi) in ta NSU je imel `ta pravi` zvok v primerjavi z Tomosi. Seveda ga je bilo treba se predelati (dolge vilice in visoka balanca itd.). Razocaranje - letel manj kot moj friziran APN4 (120km/h). Prodam NSU, nekaj dodam in kupim Moto Morini 250 (en cilinder). Ta `ta pravi` je imel enak zvok kot Harly (neverjetno a resnicno). Res da je s tezka predrl 120km/h, vendar je lepo delal in sem se prepriceval, da je to to. Umirjena voznja in nobenih tezav z motorjem. Nekaj me je vseeno grizlo, bil je kot Tomosov Elektronik... veteran pac. Prodam, dodam in kupim razbito Hondo CBR 1000F (l.91). `Bom jest tega japonskega cestarja za sminkerje ustimal in fino prodal, pa bo ze skoraj za Harlyja. Naj tukaj omenim, da sem med tem imel ze nekaj kilometrov na sposojenih tezjih motorjih. Vendar je ta Honda bila pravi evil. Prehitevanje kamijona s sopotnico, lega v ovinku, zavore - mala malica. Na lepem sem ugotovil, da s cestnim motorjem veliko bolj uzivam kot na chopperju ali enduri. Na lepem sem imel veliko vec rezerve pri vecjih hitrostih. Ni me bilo vec strah priti v ovinek in takrat sem zacel resnicno uzivati v voznji. No kasneje sem spet prodal, dodal in kupil Hondo VTR 1000F - se vecja poezija. Ne samo, da je podvozje neprimerljivo boljse od CBR 1000F, vendar ima celo pravi zvok. Ze od lani studiram, da bi VTR prodal (dodal), vendar sedaj resnicno ne vem kaj. Noben motor mi ni tako vsec, noben me ne mika (niti Harly)... verjetno bo ta kar`ta pravi`.

In se nauk: vozi cim vec motorjev, razlicnih zvrsti in firm, le tako bos ugotovil, kaj ti je pisano na roko oz. koleno.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz sem se kot sopotnik zapeljal na Ninji in takoj spoznal, da je sportiva kot ustvarjena zame. Tako, da sem po tej vožnji v 2 tednih odšel v trgovino in kupil Yamaho R6.

Vedel sem, da želim sport zadevo. Vsi motorji v tem rangu so si po opisih dokaj podobni in tako sem vzel tistega, ki mi je bil všeč in na zalogi. Motor je odličen in ni mi žal. In zakaj nakup sportaka za prvi motor? Zato, ker sem vedel, da če kupim kaj "švohnejšega", da bom hitro prodajal in s tem vrgel del denarja skozi okno. In vseeno mi je, če me kdaj bolijo zapestja, križ, nimam pravega prostora za prtljago, itd. Imam točno to, kar sem želel. Tako, da vsakemu rečem naj kupi tisto kar si želi in potem pamet v glavo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Že 23. let na motorju, krivec 100 % oče, kateri me je od tega kar sem shodil spravil na motor; takrat BMW 850 R boxer.

Drugače pa prvi resnejši motor Suzuki gsx 1.100 pri 16. (da nisem imel izpita ne bom preveč poudarjal :D Nisem tudi extra razmišljal kako, zakaj, čemu, čeprav...enostavno sem ga moral imeti.

Zbral sem keš, poklical oglas, pogledal, šel po moped in ga tiho gledal ves teden v garaži, preden sem ga "upal" peljati; je le imel 284 kg, jaz pa 72.

Imel je predelan izpuh (kar direkt brez dušilca ali t.i. Marving) in je znal grmet pri belem dnevu; kar klical je po cesti, eni bi rekli "unleash the hell". Skratka, nevarna zadevca in nimam blage veze kak sem preživel prvo vožnjo :rolleyes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hi,

Pred 30 leti smo vozili Tomosove avtomatike in mopede ter Rogove ponyexpresse. Potem so naenkrat uvozili pred 27 leti enkratno pošiljko CZ enduro modelov. Dvotaktna 250 ccm zverina cestne izvedbe in cross gumami, da je pesek letel. Potem so mi ga ukradli in sklenil sem, da v tem življenju ne sedem več na motor.

Ampak dopuščeno mi je bilo še eno življenje in glej me no na motorju, ki sem si ga vedno želel, na čoperju. Ni bil tisti ta pravi, ampak v 6-ih mesecih lastništva sem naredil 12kkm. Ni bil Harley, niti custom predelava, serijska zadeva z 250ccm. Premalo za dva in daljša potovanja. Navor, navor je tisto kar mu je manjkalo.

Kaj kupiti? Nagca, streetfighterja, supersport?? Na konja, ki se ga bojim ne splezam in ta misel me je vodila tudi pri motorjih. Ostane samo še čoper.

Bili smo letos na Faakersee-ju in vzdihovali pri 100000 Eur vrednih hibridih custom izdelave in tisočih Harley-ih. Harley bo tisto ta pravo sem sklenil in se prepričal. Potem sem malo posedel in točno pred mano je nekdo hotel vžgati pregretega Harley-a in mu je eksplodiral zaganjač. Cestna vleka je vozila v krogih in vozila pokvarjene motorje, večinoma Harley-e, v delavnice. Drago, drago. Potem sem se spomnil nasveta. Če želiš "šraufati" in biti šminka kupi Harley, če se želiš voziti kupi japonca! Ker sem se že pred časom navdušil za japonski čoper, mislim da je edini, ki je zračno hlajen, sem v ponedeljek po Faakersee-ju stopil do prodajalca, dal aro, uredil kredit, plačal kompletni avans in jutri ga dobim. Aha še namig za kaj gre, da ne delam reklame firmam: 1100ccm in 8,7 kg-m navora. Prava lepota linij in moči.

CYA ICY :yea1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hello, :D

Imam dilemo pred izbiro motorja, pa bi vas vprašal izkušene poznavalce, če bi mi lahko pomagali pri izbiri:

Izbira je sledeča: Suzuki SV 1000 S, Suzuki GSF 1200 S ali Yamaha FZS 1000 Fazer

Pa če že, ZAKAJ prou ta? :?

Nevem kaj bi izbral? :?

Dobrodošla različna mnenja in kolikor se le da teh!

Hvala vsem

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Najprej je bilo 3 leta razmišljanja če se splača, pa toliko denarja, pa nevarnost vožnje, pa... Potem pa pride en dolgočasen teden v službi. Ker ni bilo nič za počet sem brskal male oglase po internetu in ga našel! Vsega skupaj sem imel dost, ljubica je bila odsotna (14 dni oddiha), jaz pa na telefon in čez 4 dni je bil že v garaži. Sedaj ga pa ne dam, mogoče enkrat zamenjam (ampak ne za novo ljubico, da ne bo pomote). In samo to lahko rečem, da odtehta vse stroške, nevarnosti in druge negativne posledice nakupa motorja. Kako že pravijo v eni reklami? SE SPLAČA! :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

|Kako sem izbral prvi motor? Po internetu.

Kako sem prisel do prvega sem ze napisal, sedaj se mi pa zdi, da sem nasel pravega...

Lepi spomini iz otrostva, ko me je fotr prevazal na zadnjem zicu... kako je tisti motor lepo ropotal...

Potem pa je pozimi enkrat rekel, da ga prodaja (pa ga ne more prodati)... Takoj sem se ponudil, da ga nabavim.... Potem pa ni bil vec naprodaj (je doma padla komanda)

In potem v lov za drugim... Je stal 6 let v garazi, ljudje so ga hodili gledati, pa se je vsem zdel predrag...Seveda, ko je bil pa namenjen meni... Samo kje dobiti denar?

Vmes sem sprobaval druge motorje, da vidim ce je to res to kar hocem.... Husqvarna SM: igraca za ovinke, kaksen zur... Samo to je dirkalna masina, predrago vzdrzevanje...

Potem pa na Leganovi soli vozil triala.... Super, sedaj mi je jasno, zakaj sem vcasih hotel krosko (ali pa vsaj enduro)... Potem pa se dva japonca... Lega mi ustreza, malce visis na rokah, to je to...

Samo japonci mi ne lezijo, nic ne trese, nobenih vibracij, pa stiricilindrska masina... Saj vlece, samo ni obcutka za hitrost. Moras pogledati na stevec, da vidis koliko gres.... Potem pa se stevci digitalni...

Spet sem se spomnil na "mojega", ki me caka....

Potem sem imel spet obdobje, ko nisem mogel spati....Sem imel pa zato dosti casa za razmislek.... In drugo neprespano noc sem se odlocil.... Ta motor je bil narejen zame, to preprosto moram imeti...

Sedaj je zverina v moji garazi... Sicer prevozenih samo kaksnih 5 km-jev, ampak preprican sem, da je to to....

Kaj hocem od motorja?

Start

Glas je skoraj identicen, pa ceprav nima kompresorja... LaFranconiji delajo cudeze....

P...da,kaj sem se z....l.

Aja, mogoce,se pa nisem.

Ne, nisem se, sedaj to vem

Sam bo treba par tauzent eurou vrzt.

To sem pa imel prav...Ceprav novi avspuhi za prvega stanejo 100 evrov (v bistvu edino, kar mu manjka), drugace mi je pa ratal vsec....

Motor mora biti tak kot zenske... Ko to zges, se mora tresti, mora biti glasno, drugace je dolgcas....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Začel sem pred kakimi 23 leti z botrovim Pony Expresom - Tomos-Puch, če se jih še kdo spomni. Več sem ga gonil kot pa se v resnici peljal. Nato sem 1984 prešaltal na fotrovega Automatica. Ker sem se vozil tudi pozimi pri -15 sem že takrat staknil revmo. Leta 1989 sem

prišparal za svoj prvi resnično samo moj stroj - Vespo PX 200. Z njo sem se tudi prvič in zadnjič resno razpičil. Poškodovano sem jo nato prodal, da sem lahko kupil prstane in se poročil s svojo drago. :K Zaradi zakonskega jarma sem tudi motociklizem obesil za nekaj let na klin. :BUA:

Leta 2000 sem končno kupil prvi pravi motor, kljub grožnjam z ločitvijo. :devil: VN 800 A - je bil novi član družine, ki ga je kmalu vzljubila tudi moja boljša polovica. :wub: Kljub temu, da je bil res dober motor sem kmalu ugotovil, da nisem zapriseženi čoperist kot sem sprva mislil. Po nekaj poskusnih vožnjah z različnimi motorji sem ugotovil, da so mi všeč nakedi - tako vizuelno kot ergonomsko . Spomnil sem se vzdržljivostnega testa Kawasakijevega Zephyrja 750, ki je bil objavljen v AvtoBildu, katerega sem redno kupoval. Poiskal sem ta test, ga 100 krat prebral in se odločil, da bo to moj naslednji motor. Jeseni 2002 sem končno našel primernega in ga kupil. Z motorjem sem izredno zadovoljen vendar pa mi je postal prešvoh. Zato že načrtujem da leta 2005 zapeljem v garažo pravi big-bike ZRX 1200. :yea2:

Žena pravi da je srečna, ker menjujem samo motorje nje pa ne. :D :D

Nadaljevanje zgodbe:

Ker sem se zredil za 5 kg mi je postal Zeph resnično prešvoh. Zato sem ga pred dobrim mesecem prodal svojemu sosedu, da ga lahko včasih obiščem. Sam pa sem se v soboto 25.9.2004 odpravil v Nemčijo natančneje v Laudo-Konigshofen (bližina Nurnberga) ter kupil željenega ZRX-a v S izvedbi z kar zajetnim paketom dodatne opreme. In življenje teče naprej...............in Kawasaki z njim!

post-4-1096389951.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...
  • 5 tedne pozneje...

še sam nekaj napišem....

ata je iz dveh razbitih nsu pretis sestavil eno vozno. pri 6L me je naučil speljati

in z njo delati kroge po nogometnem igrišču (kao igrišče) s tem, da mi je ob

speljevanju in zaustavljanju pomagal tako, da je držal motor...

pri 10L sem dobil podrtega kolibrija-dvobrzinca na katerem sem se naučil

marsikaj, saj mi je verno služil do 16L, ko sem uspel privarčevati za

rabljenega elektronika 90 pri 18L pa mi je ata s 30% pomočjo pomagal

kupiti novo Laverdo 500 s katero sem obredel velik del Evrope in jo

po sili razmer pri 25L prodal a kaj, ko nisem zdržal brez...

nabavil ctx 80, sfriziral in se prevažal naslednjih nekaj let(?)

pri 32L kupil nov KTM 620 LC4, pri 37L kupil aprilijo rst futuro,

pri xL kupil ne vem kaj.

Hočem povedati, da je bil vsak dvokolesnik zame takrat in danes pravi,

s to razliko, da lahko danes lažje izbiram med ponujenimi. ne menjavam

motorjev (niti avtomobilov) kot spodnjih hlač in vsakega posebej

zelo težko dam od hiše. ko si enkrat 'not' si 'not' in jaz sem tam

skoraj celo življenje....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

Kako sem zbral prvi motor. Bilo je nekako takole o motorijh sanjem ze od kar pomnim, ze pri nekih 9 letih sem se preganjal s tomos avtomatikom po brezpotjih, nakar koncno tezko pricakovana 16 leta in seveda izpit a kat.Vedno sem si zelel Cagivo mito, sam seveda tako kot pri vecini ni bilo toliko denarja tko da sem se kot kar nekaj slovencev ˝nategnil˝ z Gilero rc 125, motor ki mi je trikrat zaribal in to ze po 1500 km, ko mi je koncno prekipelo sem kupil Kawasaki KDX 125 , kar moram reci da je odlicen motor, sploh za zacetnike, nobenih tezav z njim le redni servisi, za tem pa je prisla huda igracka KTM LC4 620, zdaj pa komaj cakam na novo ljubico HONDA CBR 900 rr letnik 2003. :kva2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

No, pa še iz moje strani, kako sem kupil 1. motor. Priznam da nikoli prej nisem imel nobene hude želje po motorjih. Imel sem pač TOMOSa in to je bilo to ;) Nato je sosed kupil Aprilio RS 125.... ok, še vedno me ni ganilo..... nato pa me je enkrat zapeljal na eno kratko furo in od takrat naprej sem bil nor na motorje in imel željo da si ga kupim. Pri 18-ih sem kupil 1. motor in sicer Yamaha TZR 125, vendar je me po kakem letu minilo, ker 125 ccm motor ni bil ravno to, kar bi si želel. Naslednji motor je bil potem Yamaha YZF R6 ;) :), ki sem ga kupil, ko sem bil star 21 let. Moram rečt da sem bil s tem motorjem zelo zelo zadovoljen, vendar me je enkrat nekaj zagrabilo in sem motor prodal ;( Mislil sem, da bom lahko zdržal brez motorja, a sem se motil. Že prvo sezono brez motorja sem komaj preživel :((( Tako, da sem spet kupil YAMAHO YZF R6 (lani) :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Pri meni je bila želja po motrju skrita tam v enem kotičku glave ker sem mislil da pravega motorja nikoli ne bom imel.No potem je eno par kolegov kuplo motorje in mene so začeli srbeti prstki.

Nato se eno nedeljo pripelje kolega z punco k nama in mi posodi SV-ja za en krog in tisti trenutek sem vedel da bom v kratkem imel motor.

Ker nisem tip za športni motor sem se odločil za V-STROM-a moji dragi pokažem slike rekla je da je OK in v ponedeljek sem že bil pri uvoznik.Ko je moja videla :eek: motor je rekla da se ji zdi prevelik in bla bla bla da bi ona raje SV kar pa mi ni dišalo,zato sem zrihtal probno vožnjo z SV-jem in V-STROM-om in kot sopotnica je bila bolj navdušena nad V-stromom ker je vožnja na njem bolj udobna.Tako je odločitev padla in motor je bil v torek pri nas doma.Od odločitve do nakupa je v bistvu pretekel en dan ker če bi še kaj več premišljeval verjetno nebi kupil nič ker bi se že malo ohladil....

(no razmišljal sem tudi o fazer 600 sam je zame kot začetnika mal predivja)

No in tako sem brez kompliciranja tudi jaz postal lastnik črnega Suzukija.

Vsem motoristom želim veliko prevoženih KM in čim manj srečanj z možmi v modrem. :fight2:

LP

:yea2: :OK: :004

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!