Skoči na vsebino

Kako sem izbral pr(a)vi motor??????


klimbra

Priporočene objave

Pričel pri 14 letih s precej zanimivim Merx-ovim (kao podruznica Tomosa)scooterjem Mery4,pa sploh ne vem če se še kje to vozi pri nas, nadaljeval s cestnim Torijem (na katerem res smešno izgledal) :lol1:

Kasneje nadaljeval z Vespo PX 150 :D  rudečooooo :devil:

Letos pa prodal  :cry:  imenitno in fantastično Husqvarno te 610 hard endurco......Mast res pravi motor,mi je bilo kr hitro žal......ampak dragooooo za vzdrževat....Dandanes pa "še" imam Vespo LML 150,katera bo šla ta teden po gobe....k novemu lastniku...... :cry:

Zdaj pa na točki ko ne vem kaj bi..............Najraje Naked varianto........slika se mi Suzuki 500 .......predvsem pa se mi sline zacedijo ob Kawasakiju er-5 :wub:

No če mi lahko kdo da kak pameten nasvet,bom ga zelo vesel.......pa če kdo pozna koga ki prodaja kak motor...........brrrrrrrrrrr............

Nikoli nisi prepozen , če štartaš malo prej................... :OK:

Sm biv v isti situaciji kot ti, er5 ali gs 500, pa sem se odlocil za gs-a. Pri er5 je tako: ne prevec dobre zavore (majhen disk + zadaj boben), okvir ima narjen iz "rorov", medtem ko ima gs ze delta box okvir + diska spredaj in zadaj, res da ima gs zracno hlajenje v kombinaciji z oljnim hladilnikom, er5 pa vodno, ampak mislim da to ne bi smel biti problem (v koncni fazi imajo skoraj vsi bmw-ji zracno hlajenje), sam sicer nimam nakeda ampak model f (z oklepi), zaradi veterne zascite. Drugac pa ja.. ce ti je naked vsec potem vzemi nakeda. Ps. er5 gre drugo leto ven iz proizvodnje ker ga bo nasledil er6. ce te pa se kej zanima pa posl pm.

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 mesecev pozneje...

Sm biv v isti situaciji kot ti, er5 ali gs 500, pa sem se odlocil za gs-a. Pri er5 je tako: ne prevec dobre zavore (majhen disk + zadaj boben), okvir ima narjen iz "rorov", medtem ko ima gs ze delta box okvir + diska spredaj in zadaj, res da ima gs zracno hlajenje v kombinaciji z oljnim hladilnikom, er5 pa vodno, ampak mislim da to ne bi smel biti problem (v koncni fazi imajo skoraj vsi bmw-ji zracno hlajenje), sam sicer nimam nakeda ampak model f (z oklepi), zaradi veterne zascite. Drugac pa ja.. ce ti je naked vsec potem vzemi nakeda. Ps. er5 gre drugo leto ven iz proizvodnje ker ga bo nasledil er6. ce te pa se kej zanima pa posl pm.

lp

Jaz sem bil v podobni dilemi. Vendar sem vzel ER. Bil je nekoliko cenejši (nov) kot GS, imel vodno hlajeni motor (ampak to niti nima veze) in kar je najpomembneje, imel je 50 konjev, gs pa 45 (govorim o nakedu, saj oklepljene verzije takrat še ni bilo). V bistvu pogrešam suzukijeva dva diska. Drugače sta pa mopeda tako podobna in konkurenčna, da je - vsaj meni - nemogoče reči, kateri je boljši oz. slabši.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...
  • 5 tedne pozneje...

Če ne ptretiravam, mislim da sem začel pri 8 letih s Tomos Automaticom 3m (Na TV videl reklamo za tori in hotel torija, samo fotr reku ne :nono: in je bilo ne.), pri 12 letih presedlal na APN6 (V trgovini videl ATX in hotel ATX, samo fotr je spet reku ne :nono: ).

Do 17 ih sem samo sanjal o 125 (Še vedno vozu APN6, ker fotr je bil še vedno pri NE. :nono: ).

Nato sem se malce dosti umiril, ker sem videl 4 smtrne žrtve v živo (Motoriste kajpak.).

Letos pred novembrom (po 11 letih) ,ko sem šel kupovat zimske gume za avto, sem zagledal na njihovem parkirišču rabljen KTM Duke II. In sem reku zakaj pa ne ?? Potem se malo razmišljal, mi bo motor odgovarjal ?!?, je le bolj igrača ?!? in za v dveh ?!?, no v glavnem me ni prepirčal.

Vendar je pa zanetil požar v meni, tako da ni bilo poti nazaj. Ko sem prišel domov se omenil fotru da bom kupil motor in on spet :nono: (nepoboljšljiv :D ).

Takoj za tem na net pogledat kaj še vse obstaja na tem svetu (in dobavljivo v SLO). Po hitrem pregledu sem takoj zavrgel vse japonce, se mi zdijo kot sive miške, čist neopazni - nisem gledal SS in endurotov (Kot srebrn Passat, nihče ga ne opazi ko gre mimo tebe.) Tako so prišli v ožji izbor Ducati Monster, KTM Duke II, MotoGuzzi Griso in BMW 1200C (chopper). To je bilo v petek zvečer.

Naslednji teden v ponedeljek pa sem šel v Ljubljano pogledat Ducatija (mi je bil čist premajhen, ampak nisem še naredil križa čezenj), KTMa sem itak že pogledal, Guzzija še ni bilo za dobit pri nas, BMW je bil bolj za šalo kot za res ker je bila cena na netu dobrih 3,5 mio, ampak sem reku nč grem malo za blef k njim. Tam pridem kot zelo zainteresiran za BMWeje, trgovec razloži da ni več 1200C, BMW jih umaknil. In mi kaže enega za 4 mio. Nato pa zagledam R1150Rockster čist novega za samo 2,2 mio., hotel sem že plačat aro, samo barva me je malo mučila bela in temno modra (siva miška). Pa mi trgovec pokaže enega rabljenega zelenega in črnega, tudi me ni čist prepričal (pa čeprav full divji), na koncu pa mi reče da njegov kolega prodaja takega samo oranžnega in črnega. Zaradi spleta okoliščin nisem utegnil it pogledat motor in ves sklepan se vrnem domov.

Še cel teden premišljujem in brskam po internetu, v glavi se mi je podil le še BMW, ves odločen da bo moj.

Ker nisem vedel kako ga pripeljat domov iz LJ v KP (klical na AMZS, boga in svašta) sem vprašal fotra za kombi, me vpraša zakaj ga bom rabil, jst njemu da grem po omaro za bivšo, on mene postrani pogleda :glare: in si misli svoje.

Pride petek (si vzamem dopust) vzamem kombi, grem v Ljubljano pogledam spet vse tri motorje in vzamem mojega in ga odpeljem domov. In to se je zgodilo v manj kot tednu ni.

Naslednje jutro moj fotr odpre garažo, oči mu skoraj izpadejo :eek:, no sedaj po mesecu dni se je skoraj že pomiril.

lp

P.S. Pred tem nisem imel nobenega večjega motorja, pa mi preskok na 1150 ccm ni delalo nobenih preglavic, le na težo motorja sem moral zelo zavestno pazit.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa še to sem pozabil dodat, bolj ko gledam tle po forumu in več motorjev ko si ogledam, bolj opažam da sem izbral ta pravo stvar zame.

Ker na začetku, sploh nisem vedel da je toliko dela z verigami (Pri Tomosu, sem jo podmazal in pozabil nanjo dokler je ni bilo potrebno nategnit/menjat.). Pa tudi sama kvaliteta izdeave ("finitura" - bi rekli italjani), se mi zdi čist nad povprečjem. Pa še sam ga bom lahko poservisiral, na netu dobiš ogromno info.

Tako da sem zelo zadovoljen z izbiro.

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

vzameš sal. oglas. v roke pri vsaki izdaji ,zdevleš en mali milion gnara samo za te cajtenge,iščes eno leto, najdeš pravega,greš gledat, tip odpre garažne vrate in receš KUPIM .ne ,da bi sploh pomislil na ceni.

to je ta pravi! jaz sem imel to srečo. in ,da povem ,da rajši menjam babo ,kot pa mojo jekleno picko.

"seveda ,ce bi ze baba to zahtevala" :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Iskal sem nekaj novega, cenejšega, za bolj visokorasle.

Kolebal sem med KLE 500 in Pegasom, kupil Aprilio in brrrrr...

:yea1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

jst sm pa tko k vsak (skor vskak) vaski mulc zacev z tomosom avtomatikom in nadaljeval na 4-ko. :naughty: Nato je oče kupil eno staro hondo xl 200 in je blo dobr do enega leta pred izpitom ko so mi starši dovolili se vozt brez izpita če kupim yamaho virago (ker z čoperjem te policaj baje ne bi ustavil) in jo tutdi kupil, ko sm opravil izpi sm takoj potem prodav yamahco in šel na dolgo sanjani motorček husqarna sm 125s(zelo dobr motor)nato pa nadlajeval na kawi zzr 250 ki je biv sammo spet samo za eno leto. zdaj sm pa pristav na hondi cbr 600 fin ta bo se neki cajta moja :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No, meni pa boste verjetno rekli ta mulc ni normaln..

Pri 7 letih sm zacel na Tomos tori tisti kros katerega sm vozil 4 leta, po 4 letih torej pri 11 letu sm dobil skuter speedfight 1ko vozil do sedaj..vozil 5 let in pred mescom kupil Gsx-r 600 2004 :OK:

Vsi mi boste rekli norc, da sem pri 16 letih kupil tako močen motor, vendar mi starši zaupajo, ker nisem še nikoli nobene pizdarije delal ne nič, tako da imam glavo na pravem mestu kaj lahko počnem z motorjem in kaj ne..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja, moj prvi je bil Honda CBR 600F. Leta 1991.

Izbral sem jo tako, da je stala v eni trgovini na bavarskem dvoru v LJ (tam zdaj prodajajo gospodinjske aparate), kjer sem kot dijak čakal na bus. Ko sem začel delati, sem šel po njo.

Bila je prva, ni pa bila prava. Ali pa jaz nisem bil pravi, ker je večinoma šla prehitro.

Ko sem ugotovil, da je ne morem krotiti, sem jo zaradi lastnega zdravja in zdravja drugih udeležencev po eni sezoni in pol prodal in potem bil 12 let brez mopeda, čeprav me je vleklo, a se nisem čutil sposobnega brzdati desnega zapestja.

Potem pa sem spoznal Mačico, ki me je nekajkrat peljala z njenim traktorjem in ko mi je potem dala za en krog, sem spoznal, da obstajajo tudi motorji, ki ne omogačajo dirkanja in ki se pustijo peljati tudi s hitrostmi pod 150 km/h.

Lani sem kupil moped, ki ni hiter, ki je poceni in ga ni škoda ko bom z njim padel.

Med brskanjem po netu sem našel Zephyrja 550, ki res ni bil hiter, je bil poceni in ga ni bilo škoda, ko sem z njim oral njivo.

Pa tudi ta ni bil pravi, ker je bil vseeno prešvoh. Tako da letos spet iščem nov moped.

Naked.

Naked zato, ker ima vgrajeno naravno zavoro (zračni upor) pri višjih hitrostih, ki pa, kot sem videl ne deluje vedno, kar sem spoznal pri vožnji s Horneto 900.

Tak da še vedno iščem TAPRAVEGA.

Enega, ki je ravno prav hiter in močan, pa cena mora štimati, ker kljub temu, da imam rad motorje, nisem pripravljen dati za moped toliko, kot za pol bajte v okolici Ptuja........

Ker sem čisto nov med motoristi mi ni šlo (mi še zdaj ne gre) v glavo kako je mogoče da košta rabljen Kawasaki letnik 2001 1.5 miliona ko pa enak tak nov košta v trgovini 1,75 miliona.

Dodatna oprema??? par torbic in sissy bar.

Tiste nekaj jurjev ki jo dobiš z dodatno opremo po moje ne odtehta garancije in zadovoljstva ker veš da si PRVI na svojem motorju :)

Ja, objaviš oglas in čakaš žrtev. Nekdo se bo našel.......

Če se ti ne mudi, se splača.

Sem sam enkrat probal, pa je funkcioniralo.

En se je našel.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja al Kawa ZR-7, pa Bandit al pa SV al pa... za podoben denar .)

Eni se pač nekako ne razumemo s sportaki. Pa ne toliko zaradi kakšne "odvečne" moči, ampak zaradi česa drugega - lansko sezono (ob koncu) sem imel v garaži R6, pa se predvsem zaradi drže nisva najbolje sporazumela. Svoje je dodala še sopotnica... in tako smo pristali na nakedu.

Popravljeno . Popravil jupiter
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

No, meni pa boste verjetno rekli ta mulc ni normaln..

Pri 7 letih sm zacel na Tomos tori tisti kros katerega sm vozil 4 leta, po 4 letih torej pri 11 letu sm dobil skuter speedfight 1ko vozil do sedaj..vozil 5 let in pred mescom kupil Gsx-r 600 2004 :OK:

Vsi mi boste rekli norc, da sem pri 16 letih kupil tako močen motor, vendar mi starši zaupajo, ker nisem še nikoli nobene pizdarije delal ne nič, tako da imam glavo na pravem mestu kaj lahko počnem z motorjem in kaj ne..

:worship: :worship: :worship:

Takšnih je pa mal'!

Čestitke! :yea1:

Pa glej, da jih ne boš razočaral. :grrr

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Js sm kupu pred dvema tednoma. Prvega in upam da pravega. Prvo sem mislil rabljenega, a ker nimam blage veze kaj cekirat, poznam nobenega motorista, sm kupil kr novega, lansko letni model, ne najlepsi, a zato mocen, poceni, tapravi MOTOR :kva2: .

Mal sem nasparu, velik kredita vzel in kupu. Sledi oprema, nato bankrot :kva2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...

Jaz sem začel na Tomos Tori cestni varianti, na glavi Bmx čelada. Kmalu smo ga predelali v cross varianto, menjali prenose, ga dvignili, vendar se je kaj kmalu razletel na dva dela - pač štel od kolesa... :?

No.2 Apn4, star 23 let, dobil od starega očeta - sledilo obdobje nižanje glav, brušenje sesalnih kanalov, L-batov - zanimivo bilo gledat mulce, ki nikakor niso mogli mimo dobre stare štirke :alien1: . Končal na deponiji... :krneki:

No.3 Apn 6 - The story continues :doze:

No.4 Suzuki RM 125 :OK: - pri takratnih 14 letih uresničitev sanj. Res,da je bil star 10 let, ampak je delal 2 leti brez kakršnegakoli šraufanja po mašini. So pa bili kar visoki stroški z gumami, zobniki,itd.. Prodal, saj so mi lovci grozili z križanjem... :cry:

No. 5 Yamaha Yz 125 - kupil po odločitvi "ko jebe lovce", ampak sem se pošteno uštel. Crknila po 10 dnevih, živi bog je ni znal sestavit - vse zanič :BUA: ... Prodal nadobudnim Brazilcem. :krneki:

No. 6 Spet Apn 6 - dobra stara kvaliteta

No. 7 Gilera Fast Bike 200 - takrat sanje vsakega 15 letnika. Lep motor, za 2 T zelo vzdržljiv. Glede na to, da ni bilo izpita in registracije, sem spet zavil na brezpotja, kaj se je kar kmalu maščevalo - soft enduro pač ne gre čez drn in strn, po majhnem padcu pa zgleda totalka. :slap:

No. 8 Suzuki Rm 125 no.2 - obujanje spominov iz mladosti, šel kot raketa, stroški vzdrževanja žal bili previsoki. :cry:

No.9 Gilera Rc 125 - dober začetniški enduro za prve kilometre po cesti, hitro postal prešvoh

No.10 Tengai 650 - zakon motor, ful nizki stroški, vzdržljiv nenormalno, moteče le slaba okretnost in 1 cilinder na daljše ture. :OK:

No.11 KLE 500 - upam da mi bo dolgo služil, zaenkrat prezadovoljen z njim. Moteče le, da ni za težji teren, ker se je težko ločit od kros žilice. :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nebom pripovedoval ,kako sem očetu kradel motor je že predaleč nazaj verjetno nebi točno opisal,pa tudi ta motor nevem ,če kdo poznal bil je uvožen iz Nemčije leta 1956 bil je letnik 1947 Triumph 250 ccm dvotaktni dvovaljni,ena ojnica en uplinjač in en auspuf napeljava 6V,blažilci spredaj in zadaj za takrat SENZACIJA. Ta motor sem vozil,ko sem bil star 12 let pri starosti 15 let sem si kupil Pucha 50 ccm na dve prestavi,če si dal v brzino in tiščal sklopko si ga lahko poganjal s pedali. Moj sedajšnji (da nebom rekel zadnji) ,sem videl po sliki ,novenbra 2005 naročil plačal enotretino vsote razliko , pri ptrevzemmu 02.03.2006 in odpeljal domov .Danes v nedeljo 19.03.06 sem se prvič peljal (seveda še brez številke ) prevozil po ulici 2 Km sedaj na števcu 3 Km.Moj K 1200 R bo registriran do žegnanja v Mirni peči 17.04.2006.Kmalu nasvidenje!!!!!!!!! Frezo za sneg sem že konzerviral!!!!!!!!! :beer2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 5 tedne pozneje...

Kako sem izbral pravi motor?

Dobro vprašanje.

Skoraj vsi, ki kupijo motor nad 130 KM, tega "posla" na cesti niso zmožni, razen nekaterih redkih izjem. Dokažem!

Tisti, ki kupijo "1 KM na kilo", pa morajo biti izkušeni "piloti". Ampak ti gredo ponavadi na pisto.

Samo moje skromno mnenje in v razmislek mladim, (neizkušenim) voznikom.

Cesta je prasica!

Tudi dirkališče ni nedolžno.

Je pa filing, kakršnega v zapečku ne občutiš.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

o izpitih, blokadah, kategorijah in podobno ze obstajajo teme.

je potrebno RES VSAKO POSAMEZNO TEMO ZASRATI ?!?!?! :angry:

vse zgoraj je tukaj OFF FUCKIN` TOPIC, ce se kdo ne razume.

capisc´!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ko sem ga prvic videl sem vedel, da ga moram imet. Nekaj posebnega, lep, zmogljiv, rasni zrebec s pedigrejem. Pravi zame. Da ga je prodal, sem bivsega lastnika dobesedno prisilil, pripeljal domov in od takrat mi odlicno sluzi, je vse kar potrebujem! Potrebuje samo redni servis, pije zmerno, ce pa zelima divjat pa je njegovih 110 konjickov se kako poskocnih.. Ihaahaaa... :grim

:wub:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sam sem v tretjem razredu dobil starega frčota, ki sem ga vozil do 7. razreda potem pa sem ga zamenjal za tomosovo štirko. Pri šestnajstih sem naredil A kategorijo. Izbral sem si Cagivo Mito a mi starši niso dovolili cestnega motorja. Zato sem izbiral med čoperji in izbral Kymco Zing. Motor sicer ni hitre sorte a sem z njim zadovoljen. Še vedno pa moja velika želja ostaja cestni motor.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Oj!

Jest sem kupil Suzuki GSX-R 600, ker v prvi vrsti ni premočen, ustreza mi ciklistika, višina sedeža saj sem višine 180 cm in teže 75 kg. Bolj všeč mi je to, da motor priganjaš v visokih obratih še posebej zaradi tega, ker sem prej vozil 2t cestake ala aprilia RS in Cagiva mito. Sploh pa je to agregat, ki najbolj tekoče in zvezno deluje v obratih nad 8500 rpm kot pri večini manjših agregatov.

Pri večjih agregatih je veliko moči že v nizkih obratih kar posledično ne dovoljuje začetniku ali neizkušenemu dovolj poguma, da preveri vodljivost motorja v delovnem območju @10 000rpm gor.

Sicer je res, da vsak ima drug občutek za hitrost in fizično moč ter gibčnost s katero obvladuje motorno kolo. Meni pač najbolj ustreza tovrstna drža in se ne strinjam s stereotipom, da te križ boli pa ne vem kaj. Saj pri cestnem kolesarjenju je tudi še bolj "zvita" drža pa ne pomeni, da te zdej mora v križu "zasekat".

Pomembno je kako si fizično ustrezen za določen tip motorja, njegovih nastavitev in fizične pripravljenosti-gibčnosti,moči voznika.

Lep pozdrav!

Fajn bi blo, če imel vsak motorist pot spoznavanja s "stroji" zelo stopničasto in koherentno z iskušnjami in fizično rastjo oz. leti človeka. Saj, če s tem rasteš je le drugače kot pa, če te to "doleti" dosti kasneje iz nekih drugih ambicij. Žal jih veliko kupi močnejši motor kot sami vedo, da so sposobni vozit, ker je njihov ego previsok ;-). Pa s tem nočem nikogar užalit to je pač moje občutenje včasih med pogovorom z drugimi motoristi.

Pa lep dan in se vidimo na Grobniku!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

GSX 750 es

vcasih sem mislil da motor pac mora imeti 4 cilindre, zdaj vem da je 1 cist zadosti :grim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Nism imel kaj velik izbirat. Ko se je pisalo leto 1986, so imel samo jawe in MZ-je. (za kaj drugega si moral pa imet velik $$ in sreče) Jaz naletu na Jawa 350, sam nikjer v navodilih za uporabo ni pisalo, da ima tudi kiper. In ko sem pogruntu je blo že prepozno..... (zgodilo se je bližnje srečanje z asfaltom :whistle: )

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

"Kako sem izbral pravi motor?"

Saj ga nisem...

"On" me je našel!!!

...Tapravi skup' pašemo. :o :o :P :grim

Popravljeno . Popravil fičo
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!