Skoči na vsebino

Yamaha Tenere 700 (2019)


DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34,

servisna navodila T7sh.pdf

15B1E4E6-7756-4DEA-9832-540165C2C052.jpeg.3743b8414cc2c5f66b88b5aab1bc1a62.thumb.jpeg.2bd511e4a127d34be2090be0366a0f13.jpeg

Priporočene objave

Objavljeno

okol 175 je mel prototip, cena pa bi morala biti 7.000 :) dumping, pa bi šotorili ko za iphone

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Šele zdaj mam šanso malo pogledat predstavitev. Zgleda hudo dobro. 16 litrov stock je dovolj... za vse ostalo je tu Acerbis. Teža, cena... pa hja. We wait some more.

Objavljeno
pred 5 minutami, Snecer pravi:

okol 175 je mel prototip, cena pa bi morala biti 7.000 :) dumping, pa bi šotorili ko za iphone

Točno tako. 7500 max. Glede na to, da ima štancan agregat katerega razvoj ni stal nič....okoli njega pa so zvili cevi...in pri trenutni trżni ponudbi...

No ker je to Evropa bodo napumpali ceno, najprej prodali primerke za goreče Yamaha obożevalce, tiste, ki żelijo biti prvi in posebni, trem, ki dejansko żelijo točno tak motor...potem pa sledi trenutek resnice in klasične finte s popusti....

Postavili bi pravo ceno in se ubadali raje s premajhnimi proizvodnimi kapacitetami....

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

predstavljaj si rossi edition, čeprav je "enduro"... 

pol je lahko 12k+

no,z zanimanjem spremljam... 

Objavljeno
Pravkar, Snecer pravi:

predstavljaj si rossi edition, čeprav je "enduro"... 

pol je lahko 12k+

no,z zanimanjem spremljam... 

se ti malo norca briješ:angryrant1:

Objavljeno

polna teza 205kg

Objavljeno
pred 1 minuto, xtzs pravi:

se ti malo norca briješ:angryrant1:

zakaj? hamilton se tudi obeša po mvagusti, pa vozi f1

rossi: i am not too old for this s... 

saj pa rossi se nekaj driča po ranču, ne vem zakaj ga ne vpregli v tenerejko

suho zlato

Objavljeno

Vetrobran s treh delov ... hm

A veste kaj imajo skupnega Švica in nova Tenere?

..

..

..

..

..

..

..

 

Šipce

:D

Objavljeno
pred 1 minuto, Snecer pravi:

zakaj? hamilton se tudi obeša po mvagusti, pa vozi f1

rossi: i am not too old for this s... 

saj pa rossi se nekaj driča po ranču, ne vem zakaj ga ne vpregli v tenerejko

suho zlato

na ceno sem mislil.....sicer pa sem z vsemi tremi Yamahami doma že zadovoljen, s četrto se mi ne mudi...so pa to STROJI, katerim se vrednost prav neverjetno ohranja:worship::worship::worship:

Objavljeno

Ni mi všeč. Razočaran. Preveč "prototipni" izgled. Zdej pa počakmo na poporodne težave. Čez 2-3 leta pa bo pomoje čist soliden nakup. 

Objavljeno

Tole se je še pojavilo na FB... kolk je res, ne vem.

 

45683130_10215440723068071_1321995838561

Objavljeno (popravljeno)
13 minutes ago, skalar36 said:

Ni mi všeč. Razočaran. Preveč "prototipni" izgled. Zdej pa počakmo na poporodne težave. Čez 2-3 leta pa bo pomoje čist soliden nakup. 

Kake poporodne tezave? Sej ni nic novega. Masina je stari preizkuseni CP2, nekateri imajo pet sezon za sabo.

Vzmetenje pa vemo kaksno je. KYB, isto kot pri vseh, sam mal visje nasajeno.

Verjamem da tudi okvirja niso kaj dosti spreminjali.

Edino ce bodo spice pokale kot pri tomosu.

 

Glede izgleda pa saj ves, vsake oci imajo svojega malarja.

Popravljeno . Popravil krucymucy
  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 9 minutami, jskrablin pravi:

Tole se je še pojavilo na FB... kolk je res, ne vem.

 

45683130_10215440723068071_1321995838561

za prodajni uspeh je to PREVEČ:slap:

Objavljeno

Inflacija, konjuktura, ljudje imajo denar, cena surovin je tudi zelo visoka ...

Cisto pricakovana cena.

Objavljeno

Sam mislim da bo ta cena kar držala.. Če prav bi bilo lepše videt  7500-8000€ hehe. 

Objavljeno
pred 9 urami, krucymucy pravi:

Kake poporodne tezave? Sej ni nic novega. Masina je stari preizkuseni CP2, nekateri imajo pet sezon za sabo.

 

Predvidevam. Kako iztikanje  kablov kot pri mt 09. Prekratka zadnja nihajka?

Danes notorje testiramo kupci...res je težko pričakovat, da bi bil prvi model brez napak. Bilokatera znamka.

Objavljeno

Ta motor so pa ja dovolj časa testirali, da ne bi smel imeti problemov. Meni je na pogled bolj všeč kot AT, bolj trdno "moško" izgleda, čeprav bi za svoje večinoma cestne vožnje skoraj raje imel slednjo...ne vem, ne bi bila lahka odločitev trenutno, dokler cene niso znane.

Objavljeno

16 l rezervoar in 205 kg? Ce ze niso sparali z materiali in je na koncu izpadla kar tezka zakaj potem tako majhen rezervoar? To je premalo.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 34 minutami, IZTOK pravi:

16 l rezervoar in 205 kg? Ce ze niso sparali z materiali in je na koncu izpadla kar tezka zakaj potem tako majhen rezervoar? To je premalo.

teža je res negativno presenečenje, motor zgleda kar "gol", ima špice itd., ni jasno od kod so pridelali tako težo

no, dimnik, je kar zajeten, pa vseeno napram kakšnemu titanu bi to bilo le po moje -3kg

še moj zastareli, načrtovan pred 2007 z 19l tankom ima 206kg.

Objavljeno

Za resno enduriranje imata KTM in Husqvarna dober program. Za nase slovenske makedame je pa cist vseen ali ima 205 al pa 190 kg. Najbol me zanima visina sedeža. Da ni tko kot pri 701 k ne pridem z nogami do tal.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Titana pa na taksnem low budget mopedu ne bos nasel. Na prototipih so ga malo pokazali za rajcanje. Dimniki pa so na vseh teh EURO4 modelih gromozanski. Ne vem no, pocakat, da vidimo kaj bo KTM rodil. Tale tenerejka je mimo usekala. Niti priblizno enduro, bolj cestni enduro za male pare. S tem da se bos skozi ubadal z iskanjem goriva. Z kufri 220 kil. 

Objavljeno
pred 1 minuto, skalar36 pravi:

Za resno enduriranje imata KTM in Husqvarna dober program. Za nase slovenske makedame je pa cist vseen ali ima 205 al pa 190 kg. Najbol me zanima visina sedeža. Da ni tko kot pri 701 k ne pridem z nogami do tal.

Samo se Huska, KTM 690 ni vec v programu. Ampak za neko daljse potovanje nista, prevec vzdrzevanja in ni resne moznosti za prtljago. Tiste mini torbe lahko gor obesis.

Objavljeno
pred 2 minutami, IZTOK pravi:

Titana pa na taksnem low budget mopedu ne bos nasel. Na prototipih so ga malo pokazali za rajcanje. Dimniki pa so na vseh teh EURO4 modelih gromozanski. Ne vem no, pocakat, da vidimo kaj bo KTM rodil. Tale tenerejka je mimo usekala. Niti priblizno enduro, bolj cestni enduro za male pare. S tem da se bos skozi ubadal z iskanjem goriva. Z kufri 220 kil. 

Nekaj strani nazaj sem napisal, da niso naredili nič. Povečali agregat in zmanjšali rezervoar.

Novi mantl na stari babi.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!