Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno (popravljeno)

Predlog novega zakona v kategorijo "kolo s pomoznim motorjem" uvrsca le se elektro kolesa do 25km/h in z najvec 0.25kW.
Vsak mopedek na bencin/mesanco, tudi ce blokiran na 25, tako postane "kolo z motorjem".

Doslej sem svojega Ciaota vozil 25km/h, izrazito uvidevno do pescev in kolesarjev in avtobusnih potnikov na postajah, po kolesarski.
Za razliko od 50% kolesarjev celo upostevam predpise o rdecih luceh in smeri voznje. Na avtobusni pocakam, da se potniki zlozijo gor in dol (medtem ko me po levi in desni besno prehitevajo kolesarji in izsiljujejo potnike na postajah). Celado seveda nosim.

OK, registrirat sem ga pripravljen, ceprav vem, da se bo zapletlo pri testu zavor, ker bodo imeli en in isti kriterij za vsa kolesa z motorjem, tudi tista z visjo koncno hitrostjo kot je moja, kjer mora zavora pokazati malo vec. Bomo videli, kako bodo to resili.

Ampak najhuje: zdi se, da se bomo morali z vozilci, ki gredo 25km/h, umakniti na cestisce, med vozila, ki vozijo od 50 do 70 na uro?! Al kaj?

Mnenja?

Popravljeno . Popravil matjaz_
Objavljeno

Moj sin je star 13, njegovi prijatelji vozijo te "25" skuterje in mopeke, pa mi skoraj vsakodnevno doma teži, da bi on takega imel. Odgovor je ne, ker bo stopil do prijatelja, ki ima prijatelja, kateri pozna prijatelja veščega vzet blokade ven, pa ga bo probal mogoče samo enkrat koliko leti, jaz pa ga bom imel na vesti celo življenje. Vsakodnevno gledam, da se po kolesarski vozijo s tablico 25, jaz pa vzporedno 50. Nekaj tu ne štima!? Padci oz. trki z glavo pri taki hitrosti so lahko usodni.

Če mene kdo vpraša bi bila uvedba obvezne čelade (recimo kolesarske) in izpita za moped in s tem zvišanjem starosti bolj smotrno. Način razmišljanja in vedenja na cesti z registriranjem vozila ne bodo spremenili.

Objavljeno

Te razumem AMPAK če v sinu raste želja po motorjih ,sploh ker odrašča s bencinskimi hlapi ....... :P

Mnenje....

Mislim ,da je prav da se te razne Ciaote lepo popiše in registrira ,ker bomo varnejši vsi skupaj . Mislim ,da jih  je 70% tehnično neustreznih .

In če gre res 25kmh bi pustil da se peljejo po kolesarski progi ,ostale strogo sankcioniral .

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Smo dali skozi to "odblokado" pri nečakinji, ampak je tati kaj hitro ugotovil, koliko 25.vozi, zato je blokada zopet gor. 

Do naslednje priložnosti.......

No, čelado pa nosi, striktno!

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Hvala za mnenja. Ampak ponovno osvetlim: ti otroci bodo z novim zakonom, tudi ce je blokada vstavljena (25 max), v Ljubljani prisiljeni s kolesarske na Dunajsko in Celovsko v druzbo avtomobilov, ki gredo 70. A ni to noro?

Objavljeno

Noro je tut z biciklom vštric po regionalkah. 

moje mnenje je, da se vozniki morajo navaditi, da obstaja 1m voznega pasu rezerviran za enosledna vozila (razne skuterje, bicikle) in vsaj teoretično, je bolje če jih enačimo z vozili na notranji pogon kot pa s pešci.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Noro je, da že sedaj vozijo s friznjenimi tudi 80 km/h, po kolesarskih stezah, brez čelade.

  • Všeč mi je 3
Objavljeno
15 hours ago, Andrejcer said:

Moj sin je star 13, njegovi prijatelji vozijo te "25" skuterje in mopeke, pa mi skoraj vsakodnevno doma teži, da bi on takega imel. Odgovor je ne, ker bo stopil do prijatelja, ki ima prijatelja, kateri pozna prijatelja veščega vzet blokade ven, pa ga bo probal mogoče samo enkrat koliko leti, jaz pa ga bom imel na vesti celo življenje. Vsakodnevno gledam, da se po kolesarski vozijo s tablico 25, jaz pa vzporedno 50. Nekaj tu ne štima!? Padci oz. trki z glavo pri taki hitrosti so lahko usodni.

Če mene kdo vpraša bi bila uvedba obvezne čelade (recimo kolesarske) in izpita za moped in s tem zvišanjem starosti bolj smotrno. Način razmišljanja in vedenja na cesti z registriranjem vozila ne bodo spremenili.

a si pri svojem starševskem razmišljanju pomislu tud na obratno, glede na to, da se ukvarjaš s precej rizičnim "športom"? 

čeprow ni tema o friziranju frčotov: jest pr svojh 50+ nism pozabu, da smo pri 14 letih gruntal samo to, kako naj moped čim bolj leti pa nismo mel interneta ampak samo ljudsko izročilo....o tem kaj storiti... pa smo se še mal mehanke naučl zravn....

de bo pa še mao okol teme: zdi se mi pravilno, da se zadeve popiše, registrira, zavaruje in predpiše obvezno opremo. tud manj kot 25km/h je dovolj za nezaščiteno glavo, sploh, če maš še mao smole zravn

 

 

 

 

Objavljeno

Dodatne omejitve in restrikcije itd... to je vse sam eno filanje proračuna in nc druzga. Tud tle je temu tako.

Ucinek na dejansko varnost v prometu je pa zanemarljiv. To smo ugotovil ze parkrat ane.

Jst bi jim pustil teh 25km in nej uzivajo. Sej je vse OK ce le vozjo res do ene 25km/h. 

Jasno je pa tud to, da se bo zmeri najdu kdo, ki bo sel cez to in cez omejitev in cez... In je kr prou tko. Le zakaj bi moral pisat nek zakon za cist vsak drekec pekec? Naravna selekcija bo opravila svoje poslanstvo. Se zmeri ga je in cel cloveski rod bo imel samo koristi od tega. Sej glih zato smo tle, kjer smo, in ne vec na unem drevesu ane.

 

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Naravna selekcija je qurba. Že če 25kmjem predpišemo obvezno čelado, jo bomo znižali. Mi smo pa počel marsikaj, takrat je naravna selekcija še bolj klestila :D

 

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Naravna selekcija je edina zdrava qurba . . . zal se jo v dansanjih casih prevec preganja in preprecuje.  

  • Všeč mi je 2
Objavljeno (popravljeno)

jaz bi tako naredil ... 

1. vse motorje .. tudi do 25 km/h bi registriral z obveznim zavarovanjem (vsaj ena kontrola, če ti mulc v vrata prileti ... vsaj zavarovalnica pokrije)

2. do 25 km/h na kolesarske steze

3. če gre tak mopeded več, obvezno zaplenit in kaznovat ... samo zato, ker po kolesarski stezi je nevarno se voziti hitreje

4. obvezna čelada

5. uvedel bi nekakšno potrdilo o znanju CPP (včasih smo pri 14 letih to opravljali in dobili bel izpit z dokazilom o znanju CPP-a)

6. obvezna starost nad 14 let

mal reda pa mora bit :jezik:

to ni samo polnjenje proračuna ampak gre z varnost vseh nas .. tudi pešcev, ki moramo preko kolesarske steze, da pridemo do semaforja ... štekate :ras: 

 

Popravljeno . Popravil maus
Objavljeno
4 minutes ago, maus said:

jaz bi tako naredil ... 

1. vse motorje .. tudi do 25 km/h bi registriral z obveznim zavarovanjem (vsaj ena kontrola, če ti mulc v vrata prileti ... vsaj zavarovalnica pokrije)

2. do 25 km/h na kolesarske steze

3. če gre tak mopeded več, obvezno zaplenit in kaznovat ... samo zato, ker po kolesarski stezi je nevarno se voziti hitreje

4. obvezna čelada

5. uvedel bi nekakšno potrdilo o znanju CPP (včasih smo pri 14 letih to opravljali in dobili bel izpit z dokazilom o znanju CPP-a)

6. obvezna starost nad 14 let

mal reda pa mora bit :jezik:

to ni samo polnjenje proračuna ampak gre z varnost vseh nas .. tudi pešcev, ki moramo preko kolesarske steze, da pridemo do semaforja ... štekate :ras: 

 

 

+ neke vrste registracija, placilo zavarovanja in nadomestila za uporaboi cest tudi za kolesarje.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Mladoletniki lahko vozijo 25. s kolesarskim izpitom - izkaznico.

Objavljeno

jaz bi pesto vse kukr je. Samo polcija bi lhko svoje delo opravla in malo bl lovila te mulce. Sam imam tudi 25ko in je zavarovana dodatno. In to kar se trenutno dogaja ses temi 25... Divjanje pa odpiranje pa to.. To je stanje duha in nedelo organov, ki bi morali čuvati red. Sej, konckoncev jih zato tudi vsi plačamo.

Objavljeno

Če bi bilo treba bi svojega Orbita symply 50 peljal  tudi vsako leto na tehnični pregled in tudi zavarovanje bi plačal, edino uvedba potrebnega vozniškega dovoljenje, bi me prisilia samo še na kolo ... :blush:

Objavljeno

Se strinjam z Mausom, kot sem se že parkrat pritoževal, na vse dat tablice, sej mislim da imajo nizozemci za te počasne zadeve modre tablice ?? 

No 1x na leto tehnični da se preveri da gre res 25km/h (sicer vemo kako gre to, da gre tolko samo tisto uro), in obvezno CPP, ker tisto v osnovni šoli izpit za kolo je tako da učiteljica malo pomaga pa ga vsi naredijo.

Torej bi bil strošek za vožnjo tekega kolesa, 25€ letno za zavarovanje. Seveda je neumno prisilit v avtošolo po takih cenah, čisto dovolj je CPP+poligo, torej 2 uri prisotnosti v avtošoli kot je bilo včasih za mopede (tudi to sem že enkrat napisal v drugi temi)

Problem je, ker potem ko neko nekaj predlaga bi vsak dodal rad svoj lonček, torej ena stranka predlaga uvedbo tablic, druga obvezno čelado za vse, v tretji je nekdo ki ima v družini avtošolo in predlaga da bi tudi za take vozniki morali opravit tistih 10ur vožnje da avtošola kaj zasluži......  in pride vn butast zakon.

 

Zakaj sedaj policaji ne delajo svojega dela in lovijo mulce, sej jih vsako toliko, ampak brez tablice, ko vidi policaja lahko skoči dol in peške pa pač zgubi tisti ukraden ciao, ker niso polnoletni morajo za vse potem odgovarjat starši, kar postopek kaznovanja samo zakomplicira, pa sedaj je moderno da vsi neke advokate vlečejo zraven raje kot plačati tistih 100€ kazni kis i jo očitno zaslužijo.. in pdoobno

Objavljeno

Neki ste pozabli, Večina piše o Piaggio Ciao/Bravo/Grilo mopedih.

Te zadeve že iz tovarne dosegajo nekaj malega čez 30km/h in so neprimerne za kakršno koli debato okrog 25km/h. To je moped ravno tako kot navaden (do 45km/h) skuter.

Zakaj se te zmazke tolerira že X let pa mi ni jasno. 

  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno (popravljeno)

Tele kriterije in pripombe, ki jih imate upoštevajte za vsa vozila!!!

Ko boste, boste videli, da je potrebno registrirati tudi bicikle.
Me redno in dnevno prehitevajo, ko se vozim s svojo 25tko in zganjajo neprimerno več pizdarij na cesti.

Samo neeeeee, biciklisti so pa svete krave.

Vi pa vsi skp pizde nedosledne!:ras:

Popravljeno . Popravil I30
  • Všeč mi je 3
Objavljeno
pred eno uro, I30 pravi:

Samo neeeeee, biciklisti so pa svete krave.
 

Ja res, pedalogonce bi bilo treba mal po denarnici udart, da pridejo k sebi....

Na koncu Lavrice je sedaj proti LJ prepovedano za pedalogonce, vendar oni še vedno lepo mirno pedalirajo proti LJ....

Majkemi, da ga bom en jutr na haubo naložu...

Jebojimpasmaterpedalogonsku !!!!

  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno
On 12. 8. 2016 at 1:53 PM, HD-Dyna said:

Ja res, pedalogonce bi bilo treba mal po denarnici udart, da pridejo k sebi....

Na koncu Lavrice je sedaj proti LJ prepovedano za pedalogonce, vendar oni še vedno lepo mirno pedalirajo proti LJ....

Majkemi, da ga bom en jutr na haubo naložu...

Jebojimpasmaterpedalogonsku !!!!

Ne zagovarjam nobenega....ampak-kar se tiče kolesarske infrastrukture v sloveniji je katastrofa. Ne poznam prav v nulo dotičnega konca-ampak-če je tabla da je prepovedano za kolesarje-ali je tudi urejena asfaltirana kolesarska pot, kjer se izogneš, ali znajo samo postavit tablo-kolikor imam jaz v očeh se nimaš kje drugje peljat. Celo toliko videl-prej je bila omejitev 90, sedaj ko so pa razširili in postavili ograjo so znižal omejitev na 60.

In ker se voziš na tem koncu-kje bi šel iz lavrice v center s kolesom, pa da se ne voziš po cesti-nagradno vprašanje za miljon :-)

Objavljeno (popravljeno)
pred 4 minutami, cb1300 pravi:

Ne zagovarjam nobenega....ampak-kar se tiče kolesarske infrastrukture v sloveniji je katastrofa. Ne poznam prav v nulo dotičnega konca-ampak-če je tabla da je prepovedano za kolesarje-ali je tudi urejena asfaltirana kolesarska pot, kjer se izogneš, ali znajo samo postavit tablo-kolikor imam jaz v očeh se nimaš kje drugje peljat. Celo toliko videl-prej je bila omejitev 90, sedaj ko so pa razširili in postavili ograjo so znižal omejitev na 60.

In ker se voziš na tem koncu-kje bi šel iz lavrice v center s kolesom, pa da se ne voziš po cesti-nagradno vprašanje za miljon :-)

Oznaka za levo za kolesarje, postavljen nov semafor, usmerjevalni trakovi za kolesarje, nov prehod preko proge za pešce in kolesarje, vse novo asfaltirano .... ( milijon mi lahko nakažeš )

Ampak ne, idioti mirno lepo naravnost, za njih predpisi ne veljajo :blush:

Popravljeno . Popravil HD-Dyna
Objavljeno
4 minutes ago, HD-Dyna said:

Oznaka za levo za kolesarje, postavljen nov semafor, usmerjevalni trakovi za kolesarje, nov prehod preko proge za pešce in kolesarje, vse novo asfaltirano .... ( milijon mi lahko nakažeš )

Ampak ne, idioti mirno lepo naravnost, za njih predpisi ne veljajo :blush:

kot napisal-za točno ta del ne vem kako je sedaj-odlično če je tako-vprašanje se je glasilo od lavrice do centra-neurejeno-dolenjka nima kolesarske,niti druge vzporedne ne-in zaradi take neurejenosti se dogajajo padalci na cesti.

Lep primer je kolesarska od dragomerja proti vrhniki-vse na novo narejeno, kolesarska pa po 15cm pločniku gore dole vsakih 5m.....vzporedno pa stara trasa železnice kjer bi bilo super ločeno od ceste (sem prepričan da se noben ne bi vozil po cesti) 14 dni nazaj šel ravno po tej kolesarski proti morju-do vrhnike imel 3...TRI defekte zaradi neočiščene kolesarske, pesek še od zime, cel kup stekla-sory, se ne peljem več po taki kolesarski, ...15km vožnje po kolesarski me je stalo 60€-je ceneje kazen plačat :-)

So marsikateri kolesarji vredni klofute, najbolj so jo pa vredni projektanti kolesarske infrastrukture, ki je daleč od tega da bi bila omembe vredna.

Se bom prov malo zavzel in naredil filmček na temo kolesarskih poti

Pa še ena cvetka z na novo počrtano Rakitno-v soboto šel gor-v levih ovinkih, če si s kolesom znotraj dovoljenega območja 1m od desnega roba, ima motorist ki se pripelje za tabo na voljo med kolesarjem in črtkanim delom samo pol metra ceste-samo na glas razmišljam, koliko to pripomore varnosti-tak nevmesni detajl

Strpnost bo glede na naše razmere najbolj pripomogla k varnosti

  • Všeč mi je 2

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!