duhec Objavljeno Februar 20, 2003 Deli Objavljeno Februar 20, 2003 sej se ne mislim razbit, v ovinek grem rajši z malo rezerve, hitrost me tudi preveč ne zanima, me pa zanima kere so meje(kot vsakega) :oops: Hm... a ti čmo verjet? :roll: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
duhec Objavljeno Februar 20, 2003 Deli Objavljeno Februar 20, 2003 Kako pa je z novo gumo pa polaganjem? A to ni priporočljivo počet? Sprašujem resno :D Am... ne? :roll: A nisi še nosu nove gume v roki? Si opazu kako je cela "mastna" in gladka? Idealna za se razbit. <don't try this at home> ;) LP duhec Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Aleron Objavljeno Februar 20, 2003 Deli Objavljeno Februar 20, 2003 V bistvu nove gume pa res še ne :) Vsaj gume za motor ne :) Gladka in "mastna"? Hm zakaj je pa to dobro? Ja samo itak enkrat jo "moraš" spravit do roba, in enkrat je vedno prvič na "mastnem"! Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
YZFgeorge Objavljeno Februar 21, 2003 Deli Objavljeno Februar 21, 2003 Nova guma je premazana z zaščito proti staranju...... Zato je gladka. Kar se pa tiče tistega, da enkrat itak do konca, kjer je gladko....... Magična beseda je POSTOPOMA. Gumo "upelješ" z postopnim večanjem nagiba. Tako je večji del površine gume, ki ima stik z podlago že "obrušen". Gumo dejansko "razmastiš" postopoma, po tankih pasovih. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Ice Objavljeno Februar 21, 2003 Deli Objavljeno Februar 21, 2003 ce bi bil zloben,bi napisal uporabi iskalnik; nove gume je priporocljivo vpeljati prvih cca.50-100 km,da se odstrani zascitni premaz gume.ta premaz preprecuje preveliko izhlapevanje mehcalca,ki je v gumi. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Hanzi Objavljeno Februar 21, 2003 Deli Objavljeno Februar 21, 2003 Kok in kaksnimi motorji je vam ratal vozit po rondoju Tomačevo. Meni je na J strani kroga kazal 100 na S pa 90-95. Pa se ni bilo na stopalkah. :evil: Jaz imam z viragotom 250 po notranjem obodu nekaj pod 90km/h pa je pač že pošteno ružilo ker je pač virago! Kolega pa ima v poletnem večeru na zunanjem krogu z NINJO 9 140km/h :shock:! Sam zunanji krog je opasen ker moraš vedno gledat da ti kdo ne prpele pred nos! So pa rondoji nepripravni za polagat ker imajo nagib narejen na ven in ne na noter pa še ograja ti leti nekaj cm od glave :? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
premza Objavljeno Februar 21, 2003 Deli Objavljeno Februar 21, 2003 Kako naj probam kolko lahko položim motor v ovinku?? Vsak motor lahko položiš do konca! :? Najprej drgneš s tačko, pol s kolenom, pa z izpuhom, pol pa kmal še z ramo, pa s hrbtom, pa z glavo... :? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Aleron Objavljeno Februar 21, 2003 Deli Objavljeno Februar 21, 2003 ice, to sem vprašal zato, ker si rekel, da ni dobro takoj do roba. Pa sem samo želel razlago. Itak je pa vprašanje bilo povezano s temo :lol: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Ice Objavljeno Februar 21, 2003 Deli Objavljeno Februar 21, 2003 ice, to sem vprašal zato, ker si rekel, da ni dobro takoj do roba. Pa sem samo želel razlago. Itak je pa vprašanje bilo povezano s temo :lol: in na temo seveda se nikjer nismo nic pisali ne spljoh.heh....... :roll: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Diablo Objavljeno Februar 21, 2003 Deli Objavljeno Februar 21, 2003 V takšnem in drugačnem pomenu se ga res da vsakega položit :twisted: CBR-ka je šla do stopalk samo je aluminij bil hudo mehak :roll: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
smeško Objavljeno Februar 21, 2003 Deli Objavljeno Februar 21, 2003 vsak motor lahko položiš do tačk, tud enduro... jest upam it do konca samo tam kjer je dober asfalt, drugje pa raje na poskušam, ker glih kakšnega drsenja ne obvladam... zato res prvi pogoj dober asfalt, pol ogrete gume, mal poguma in pa seveda velik sreče - pa gre... (sam ne pa probavat v kavbojkah, ker je men enkrat pol kolena odnesl, pa sem samo za delček sekunde podrajsal po tleh! :oops: ) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
pero Objavljeno Februar 22, 2003 Deli Objavljeno Februar 22, 2003 vsak motor lahko položiš do tačk, tud enduro... jest upam it do konca samo tam kjer je dober asfalt, drugje pa raje na poskušam, ker glih kakšnega drsenja ne obvladam... zato res prvi pogoj dober asfalt, pol ogrete gume, mal poguma in pa seveda velik sreče - pa gre... (sam ne pa probavat v kavbojkah, ker je men enkrat pol kolena odnesl, pa sem samo za delček sekunde podrajsal po tleh! :oops: ) Predvsem velik sreče pri tem početju na cestah prav pride!Ti kak čiča zapele pred tebe pa je kar je!! :cry: :o :lol: :( :D Ciao,by Pero Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Aleron Objavljeno Februar 22, 2003 Deli Objavljeno Februar 22, 2003 pero: res je , ampak moraš pa tut bit pacient, da greš "do roba" na nepreglednih ovinkih :shock: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
pero Objavljeno Februar 23, 2003 Deli Objavljeno Februar 23, 2003 pero: res je , ampak moraš pa tut bit pacient, da greš "do roba" na nepreglednih ovinkih :shock: Nebi bil edini spljoh!!! :cry: :cry: :cry: :( :idea: Ciao,by Pero Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Dejans Objavljeno Februar 23, 2003 Deli Objavljeno Februar 23, 2003 Kocka, ti sam polagi... dons mal manj, jutr mal več... pol je pa vse odvisn iz kakšnega testa si. Mislim da za "polaganje" do tačke ali pa do roba morš imet tud srce oziroma "muda" po domač povedan. Poznam nekatere, ki že kar nekaj let polagajo rit na sedež motorja pa jim še dons ne uspe doseči tiste magične meje kot sam pravš "do roba". Še mal pa boš lohk začel vadit :lol: LP Dejans Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Aleron Objavljeno Februar 23, 2003 Deli Objavljeno Februar 23, 2003 pero: res je , poznam kar nekaj takih, ki to počnejo. Groza. Do zdaj se jim je še vedno izšlo. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
pero Objavljeno Februar 23, 2003 Deli Objavljeno Februar 23, 2003 pero: res je , poznam kar nekaj takih, ki to počnejo. Groza. Do zdaj se jim je še vedno izšlo. Sej dost da se ti enkrat ne izide!!! :( :( :( Ciao,by Pero Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
bobek Objavljeno Februar 23, 2003 Deli Objavljeno Februar 23, 2003 zdej ne vem ali ta link že poznate ampak meni ga je poslal Strom in sem veliko zvedel o nagibanju, zaščiti in kako pasti :smilecolros: Je pa res neki je brati, drugo je praksa :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: http://www.msgroup.org/DISCUSS.asp Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Aleron Objavljeno Februar 23, 2003 Deli Objavljeno Februar 23, 2003 pero: res je. No kakorkoli, pazite nase, kjerkoli ze greste " do roba " Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
ufuranc Objavljeno Februar 23, 2003 Deli Objavljeno Februar 23, 2003 Jst mam pa obcutek, da je v men to prirojeno. Namrec star sm 19 let in Ninja je moj prvi cestni motor. Na Planini nism meu nobenih problemov, vse je ze po tleh drsal. Mislm pa da je pa najvecja meja v glavi, ko to premagas ni omejitve vse dokler se dobesedno ne ulezes in tako tudi ostanes. Je pa res da smo mi mladi vozniki prevec zagnani in to nas kaznuje. Aja pa dane bo pomote na motorju sm drugac ze od 8 leta :) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Gallus Objavljeno Februar 24, 2003 Deli Objavljeno Februar 24, 2003 Najvarnejši način učenja vožnje skozi ovinke je učenje na poligonu, z vajami iz "varne šole vožnje". Obstaja več vaj in sicer: 1. raztegnjena osmica, kjer voznik istočasno vadi leve in desne ovinke 2. vožnja v "ovalu", kjer se vadi najprej leve in nato desne ovinke 3. vožnja v čim manjšem krogu. Vse vaje imajo različne izpeljanke, glede na znanje in sposobnosti vsakega posameznika. Zelo težko je napisati točno kako se vaje izvajajo, vsekakor pa je potrebno izbrati dovolj velik prostor brez ovir, s primernim asfaltom. Vse vaje se izvajajo s stopnjevanjem hitrosti. Zmeraj je potrebno začeti počasi, hitrost je potrebno prilagajati. Zelo pomembno pri celi stvari je "gledanje" - usmerjanje pogleda in pa pomoč, nadzor izkušenega motorista, ki sproti svetuje in odpravlja morebitne napake. Prav tako je izredno pomembno stanje pnevmatik in temparatura asfaltne površine, čistoča prvšine .... .... .... Odsvetujem "treninge na nož" na cesti. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
ufuranc Objavljeno Februar 25, 2003 Deli Objavljeno Februar 25, 2003 Se strinjam "ONE SLIP AND YOU FLIP". Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Max Objavljeno Februar 25, 2003 Deli Objavljeno Februar 25, 2003 ...Odsvetujem "treninge na nož" na cesti. Itaq Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
loyo Objavljeno Februar 25, 2003 Deli Objavljeno Februar 25, 2003 Sploh ne mislim vprašati, kje bi lahko v Slo kaj tagega sprobal :(. Verjetno pa je to najboljša varianta, da dobiš feeling, kako zadeva poteka v "real time mode-u". :) Več pa na: http://www.superbikeschool.com Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Hanzi Objavljeno Februar 25, 2003 Deli Objavljeno Februar 25, 2003 Ja ne moreš verjet kako je tud pri vožnji kroga premera mogoče 6-8metrov ružit seveda s precej manjšo brzino kot pa kje drugje in stem tud precej manjše škode pri eventuelnem padcu! Preverjeno pri policajih lani maja na Rudniku! :D 8) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se