Skoči na vsebino

Linhai 260 problem z menjalnikom prosim za pomoč


Priporočene objave

Objavljeno

Pozdravljeni! Pred kratkim sem kupil motor Linhai 260 in imam problem z menjalnikom.Menjalnik je avtomacki amapk ima reduktor.In ko hočem prestavit v rikvec mi zelo glasno zaškrta in ko prestavim v reduktor ali pač v hitro brzino tudi zaškrta.Ko naštelam štand gas pod zelo niskimi obrati lepo prestavi ampak za 5 sekund motor crkne.Prosim za pomoč če mi lahko kdo svetuje.Lp Miha

Objavljeno

Napak je lahko več! Lahko je kriva sklopka ali pa variomat. Če je v garanciji jo uveljavi! Če ne, pa prvo odpri pokrov variomata in ga temeljito očisti ter preglej. Tukaj so pomembne malenkosti in bodi pozoren na delovanje, obrabo...  Če se na mehaniko in delovanja ne spoznaš pa raje poišči mehanika z znanjem popravil štirikolesnikov, kateri ima potrebno znanje in orodje. Nepoznavalec bo naredil več škode kot koristi!!!!!!!!! 

Objavljeno

Ahaa hvala tii.Ja tko tko se spoznam kaj bi pa lahko šlo.Zdi se mi čudno da pod niskmi obrati normalno prešalta pol pa crkne.Je mogoče kakšna vrjetnost da je z frgazerjem problem k ne ostane prizgan motor pri nizkih obratih?

Objavljeno

Glede na moje 8 letne izkušnje z štirikolesniki ti priporočam, da se tega kitajca čim prej rešiš in nabaviš nekaj bolj vzdržljivega. Z Linhaji so večni problemi. Lahko očistiš uplinjač a z tem težave z škrtanjem še vedno ne boš rešil. Takole virtualno se pa tudi ne da popravljat motorjev-žal!

Objavljeno

Tako bom povedal 90% Sem za linhai slišal samo besede hvale glede na ceno z kitjaskimi motorji naprimer Bashan je linahi bolša firma ker je solastnik yamaha in se ne kvarijo.Motor je 2004 letni nikoli ni bil odprt.vem da nebom rešil amapk spršujem kaj naj prvo pogledam.Mogoče ni prava lega v menjalniku nevem

 

Objavljeno

2004 ali 2014 saj je vseeno! Vtipkaj ATV forum in ko ga boš prebral ti bo marsikaj bolj jasno! Lahko ti naštejem 80%delov motorja, kateri bi lahko bili vzrok tvojim težavam. Kot sem ti napisal lahko začneš z variomatom, primarna, sekundarna jermenica, valjčki, drsniki, puše, vzmeti, podložke, pogonski jermen... potem pa ostali sklopi prenosa...

Objavljeno

Zdravo evo sem odpru amapk nemorm snet variator kako bi lahko to snel dol? hvala za odgovore

Objavljeno

Pnevmatska udarna pištola in priprava za stabilizacijo jermenice. Če ni pravega orodja in znanja se naredi več škode kot koristi. Variomat je potrebno čistiti in kontrolirati vsak servisni interval!!!!!! 

Tak je CVT na BRP! Ampak tvoj je pritrjen podobno in pri snemanju primarne jermenice brez pravega alata boš v najboljšem primeru uničil vijak PRC kvalitete!

Objavljeno

Zdravo evo danes sem snel variomat in v njem je bilo olje od mašine.Mi lahko kdo prosim razloži zakaj je olje notri?

Objavljeno

Po vsej logiki je odpovedal poslušnost semering na glavni  osi. Vse skupaj temeljito očisti in segrej agregat, da vidiš kje spušča, ker olje v variomatu nima kaj iskati! Masten variomat ne deluje pravilno in še preko difuzorja sesa prah, kateri se potem lepi na CVT ter deluje abrazivno na drsne in gibljive dele! 

Objavljeno

ahaaa hvala ti za odgovor .Kako misliš da segrejem motor ga užgem? Lahko deluje brez variomata in sklopke? kompet sem istkanil obe kugle in jermen dol.Imam doma tesnilo maso bi to lahko kaj pomagalo?

Objavljeno

Lahko štartaš. Le peljat se ne moreš! Pozabi na tesnilne mase!  Sigurno ne bodo držale! Samo menjava pride v poštev...

Objavljeno

aha super hvala ti kaj bi blo treba menjat točno k olja je ker olja je blo kr velik not v variomatu.ko si prej omenil za cvt kaj dejansko je to katera kratica za?.Sklopka zraven je tudi čist hin moram komplet jo zamenjat kako naj vem katero lahko kupim ker na izgled vse enake zgledajo.hvala ti za odogvre res

Objavljeno

Poiščeš na spletu service manual in parts list za omenjen model, da lahko poiščeš kataloške številke delov. Ali pa vse skupaj vrži v škatlo in odpelij Boštjanu na WBC doo. Na spletu boš našel vse podatke o podjetju  in tudi rezervne dele za omenjen motor.CVT je kratica za variomat!

Objavljeno

Ahaa hvala tii.dej mi povej še kaj misliš da bi mogu menjat da nebo več olje teklo  v variomat? pa kok je to stroška čist tako odprilike zanima me tvoje mišljenje.

Objavljeno

Zamenjaš to, kar je iztrošeno, uničeno, poškodovano... Nimam še takih sposobnosti, da bi na daljavo videl v tvoj agregat in ugotovil, kje je težava in kako jo odpravit.  Vse je odvisno, kaj je v okvari, kje kupiš in kdo ti popravlja.

Objavljeno

zdravo evo sm prižgal motor 20 min sm ga mel pržganega da sm vidu kje teče pa ni nikjer nič teklo, ampak motor se je sam uganil in sem hotel na novo užgat in v prazno nekaj vrti zakaj se mi je zdaj to zgodilo da ne uzge več kr v prazno vrti kot da nebi imel svečke notri???

 

Objavljeno

pozabil sem ti napisat da ko sm imel motor vžgan se je avtomacko sam ugasnil in sm ga hotel takoj vžgati je začelo v prazno vrglat nevem kakor se jaz razumem sumim na starter kaj ti meniš.Hvala ti za vse odogovre res veliko si mi pomagal.

Objavljeno
Ob 8. 11. 2016 at 20:24, mihec150 pravi:

Tako bom povedal 90% Sem za linhai slišal samo besede hvale glede na ceno z kitjaskimi motorji naprimer Bashan je linahi bolša firma ker je solastnik yamaha in se ne kvarijo.Motor je 2004 letni nikoli ni bil odprt.vem da nebom rešil amapk spršujem kaj naj prvo pogledam.Mogoče ni prava lega v menjalniku nevem

 

Ravo o tem sem ti razlagal.  Na daljavo niti Papež še ni popravil motorja!!! Če se ne spoznaš na mehaniko boš po nekaj dnevih vzel !e črno vrečo in vse skupaj zmetal v njo!!!!!!!

Poišči mehanika, ker olje v CVTju nima kaj iskati in mora ugotoviti, kje izteka ter razdreti agregat.

Objavljeno

ja to vem ja to je res prej sm ti še napisal gor v čem je bil problem se mi je avtomacko ugasnil in vergla zdaj v prazno kaj ti meniš?

 

Objavljeno
Ob 8. 11. 2016 at 20:24, mihec150 pravi:

Niti ene slike nisi prilepil, da bi se lahko odkrila težava!

Koliko je olja?  Kje izteka?  Kakšni so valjčki? Kako so obrabljeni drsniki? Kako izgleda pogonski jermen?

V CVTju ne sme biti olje! Olje lahko pride v CVT samo iz ohišja motorja preko semeringa primarne ali sekundarne osi kjer je menjalnik. Semering je po mojem predvidevanju popustil, ker je nekaj narobe z ležajem. Ali je težava z ležajem ali pa je nanj vplival prevelik tlak olja zaradi prevelike količine olja, pregreto olje, prevelik pritisk zaradi težav na glavi motorja ali obročkih. Vse to so ugibanja na daljavo a napako lahko odkrije le mehanik in ne za tipkovnico. Nekje je bil povod-vzrok za nastali problem!    Zakaj ne obrne agregata?  Več vzrokov! Ne dobi goriva- težava z dovodom goriva, vplinjačem... Ne dobi iskre- svečka, elektrika...

 

  • 4 tedne pozneje...
Objavljeno

Dobro jutro.Imam sledeči problem motor sem pripeljal od serviserja in mi je rekel da imam uničen fergazer ker se neda nastelati zraka ko je obrnil za 1 obrat ali 2 obrata se ni nič poznalo na motorju in mi je rekel da se lahko vozim amapk da bo malo več bencina pilo in mal več kadilo drgač pa da se lahko še vozim.In kaj se je zgodilo en dan prej se normlano peljem drugi dan da ga bom užgal mi je samo verglal se užgal za 2 sekunde in crknil. Včeraj sem spucal vergazer cel in ko sem ga dal nazaj gor in zavergal in spet nič.Tako sem menjal 3 svečeke amapk vse so bile mokre in črne.Ko sem izključil kabel pri vergazerju za avtomacki zaug takrt je motor užgal.Ko sem ga ugasnil in hotel prižgat za 5 min ni več užgal.Potem sem menjal spet svečke in vključil avtomacki zaug nazaj in je užgal sem se vozil in je blo vredu.Zakaj kar čez noč ni več hotel užgati to me zanima.Danes ga bom spet probal užgat in upam da uzge.Če spet danes nebo užgal kaj bi bil lahko vzrook?Motor užge zgleda takrt ko mu paše HA HA.

Objavljeno

Zdravo! Težav-vzrokov  je lahko več! Prvo je sama znamka oziroma izvor motorja! ( Made in PRC)

Uplinjač verjetno ni pokvarjen le mehaniku se ni dalo iskat vzroka težavi. Če imaš težavo z dovodom goriva jo sistematično začni iskat od, črpalke za gorivo, napeljave goriva (počene cevke, objemke, katere ne tesnijo in posledično sesanje zraka) do uplinjača, kateri mora prav tako tesnit in biti pravilno nastavljen. Nepravilna mešanica goriva (gorivo-zrak) bo uničila agregat. 

Težava je nekje, ker ne moreš nastavljat količine zraka in ti torej nekje nekaj vleče zraven, kjer ne bi smelo in menjavanje svečk nima efekta.

Če imaš težavo z električnim dovodom pa moraš sam ugotoviti, ker ti lahko prekinja dovod zaradi segrevanja motorja in vibracij. Občutljiva in samosvoja je ta tvoja kitajska  zadeva ;)

Objavljeno

Zdravo! Hvala ti za odgovore  evo danes sem hotel zalaufat motor in evo spet noče vžgati.Potem sem šel v trgovino  po novo svečko in motor je užgal iz prve.Hmm zgleda da se usaka svečka pokvari tisto k sm danes hotel zalaufat je stara 1 teden  iskra je odlična.Zakaj uniči svečko mi ni jasno???????Sm tudi danes gledal koleno od fergazerja pa je dobro zatesnjeno nič zraka ne vleče iščem problem moral bom še pumpo dat dol da je očistim z kompresorjem.A lahko pumpo kaj uničim če je očistim z kompresorejm?   Kaj bi mi ti predlagal kaj bi ti prvo stvar pogledal ko bi imel tak problem?? Hvala ti za odgovor 

Objavljeno

Po pravici povedano bi sam prvo pogledal na AvtoNet če se prodaja kak preizkušen, zanesljiv štirikolesnik.

Če ti uničuje svečko je lahko tudi več vzrokov. Lahko, da ima preveliko napetost za kar je lahko več vzrokov. Lahko kje prebija napeljava, kapica , tuljava, cdi...   Črpalka ima membrano in boš z kompresorjem naredil nepopravljivo škodo.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!