mihec150 Objavljeno December 10, 2016 Avtor Deli Objavljeno December 10, 2016 Lej vprašal sem za motor katerga imam doma nerabim hodit na avto net!!!!! Kapico nič ne prebija sm pogledal.Cdi sm pgoledal danes amapk daj mi povej kakšno točno vlogo ima cdi. Tam je tudi ena varovalka notri Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
SAR-Solo Adventure rider Objavljeno December 10, 2016 Deli Objavljeno December 10, 2016 CDI je po domače računalnik, kateri uravnava vžig in vse ostalo za delovanje agregata. V lasti sem imel Loncin 250, SMC Barossa 250 Tuning RR, XY Panda 500, Suzuki King Quad 750, SMC Ram 520 RR, BRP Outlander 500 R. Praktično ni znamke, da je nisem vozil ali vsaj preizkusil. Praktično in realno povedano sem imel dostop do testnih vozil od kitajcev, tajvandcev, do top premium in tekmovalnih vozil. Z zagotovostjo ti povem, da boš imel z tem vozilom večne probleme in težave. Ali je z Linhajem kdo naredil več kot 20.000 km??? Jaz ga ne poznam! Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
mihec150 Objavljeno December 11, 2016 Avtor Deli Objavljeno December 11, 2016 ahaa danes sm pogledal in vidim da mi deluje igla za gorivo zrak zgleda si imel prav da se serviserju ni dalo ukvarjat stemu.Mi lahko svetuješ kako pravilno nastavim gorivo zrak hvala za odgovor Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
SAR-Solo Adventure rider Objavljeno December 11, 2016 Deli Objavljeno December 11, 2016 Iglo poizkusi malo spustiti, da zmanjšaš količino goriva. Svečka mora imeti pravilno toplotno vrednost (originalne številke) in kavne barve. Seveda mora imeti agregat miren tek, pravilne obrate in delovno temleraturo. Za natančno meritev mešanice goriva obstaja poseben merilni aparat in bi ga serviser moral imeti! Če ne, pa po domače, kot sem opisal pa no, kar bo! Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
mihec150 Objavljeno December 11, 2016 Avtor Deli Objavljeno December 11, 2016 Danes sm iglo hotel spustiti pa se je neda sputsti original je takšna in to je to.hmmm zanimivo je to da se igle neda regulirat.Ja sam kako mora pravilno laufat da vem da je pravilno nastavljen gorivo zrak.Po kolkem času se svečka bo obarvala v rjavo barvo ko je pravilno nastimano ?? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
SAR-Solo Adventure rider Objavljeno December 11, 2016 Deli Objavljeno December 11, 2016 Igla ima eno varovalko in več žlebov na igli. Tisto varovalko (obroček) prestaviš za en utor. Sigurno se da prestavit. Svečka se pravilno obarva že po nekaj kilometrih. 1200 rpm in mirno delovanje agregata, brez poskakovanja, zaganjanja in pokašljevanja. Za vse ostalo pa občutek iz nekajletne prakse! Na netu, YouTube najdeš vse, le poiskati je potrebno Aleluja-sedaj bom pa počasi začel obračunavati servisne nasvete ali pa odprl ženitne nasvete! Jure in Bmflar 2 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
mihec150 Objavljeno December 11, 2016 Avtor Deli Objavljeno December 11, 2016 Pravim da se igla neda premaknit je fiksna ni žlebov oz zarez da se da premkanit.Original je tako nevem Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
SAR-Solo Adventure rider Objavljeno December 11, 2016 Deli Objavljeno December 11, 2016 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
mihec150 Objavljeno December 12, 2016 Avtor Deli Objavljeno December 12, 2016 Imam pa še eno vpršanje preden sem motor peljal na servis ko sem se vozil z motorjem je bil vroč motor in sem odpru tisto šipko za olje normlano odprlo brez pritiska. ko sem pa motor pripeljal iz servisa je menjal ventile izpušni in sesalni in ko sem se vozil je bil čisto vroč motor ko sem odpruu je bilo pod pritiskom.Je to normlano da tam kjer je šipka za olje da je pritisk notri ? hvala za odgovore. Imam pa še eno vpršanje preden sem motor peljal na servis ko sem se vozil z motorjem je bil vroč motor in sem odpru tisto šipko za olje normlano odprlo brez pritiska. ko sem pa motor pripeljal iz servisa je menjal ventile izpušni in sesalni in ko sem se vozil je bil čisto vroč motor ko sem odpruu je bilo pod pritiskom.Je to normlano da tam kjer je šipka za olje da je pritisk notri ? hvala za odgovore. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
SAR-Solo Adventure rider Objavljeno December 13, 2016 Deli Objavljeno December 13, 2016 Da je pritisk v oljni posodi je normalno. Ampak je odvisno koliko? Če ga je preveč ni OK! Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
mihec150 Objavljeno December 13, 2016 Avtor Deli Objavljeno December 13, 2016 ja neki ga je ne sam preden sm ga peljal na servis tega ni bilo potem sem pa opazil ko sem ga dobil iz servisa da ima pritisk zato mi je bilo čudno prej ne zdej pa ja.Zakaj ga pa prej ni bilo? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
SAR-Solo Adventure rider Objavljeno December 13, 2016 Deli Objavljeno December 13, 2016 Bat v gibanju navzdol ustvari pritisk in ta pritisk se razbremenjuje preko oddušnika-cevke. Ker odpreš čep za dolivanje ti pol piha čez njega. Če pa imaš slabo kompresijo v cilindru pa je tega pritiska več, preveč! Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se