Bmflar Objavljeno November 28, 2016 Deli Objavljeno November 28, 2016 Ob 26. 11. 2016 at 17:17, Borutt pravi: Pa vzamem fotoaparat, da jih ovekovečim, kredo, da jih označim in meter, da jih postavim v prostor. Ti si pol kt ene vrste umetnik DXR16, Kmet2, DAMI34 in 3 others 6 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Popularna objava DAMI34 Objavljeno November 28, 2016 Popularna objava Deli Objavljeno November 28, 2016 pred 21 urami, Borutt pravi: Sem vedel, da bo kakšna nejasnost. Ampak to je ena druga tema z besedo nabijanje. Pravzaprav ti pa lahko napišem; letelo je na kolenčkarje, ki kažejo svoje znanje na cesti. A si se mogoče našel v mojem besedilu ? ne, se nism, k mam prekratke noge za po kolenu vozit. Pa tut endure nimam, da bi bil objestn. Se pa presedam, ker se velik bolje počutim skoz ovinek. pred 20 urami, Jure pravi: Ja no, ne vem kdo bi lahko razbral to iz tvojega prvega odziva.. Repliciral si namreč na post v katerem je Dami obrazlagal vpliv prenosa teže na zdrs, da brez presedanja prideš prej do točke zdrsa, itd.. Torej točno to o čemer teče ta tema in točno to, kar fizikalno gledano povsem drži. Ne glede na to za kakšen motor gre in za vožnjo po kakšni površini gre. Replika se je namreč glasila: Ne vem za ostale, ampak jaz, upoštevajoč kontekst v katerem se gibljemo, sem tak odgovor razumel predvsem v smislu, da se ne strinjaš s tem, da prenos teže vpliva na točko zdrsa in posledično hitrost, ki jo lahko dosežeš predno prideš do limita. Ne vem s kakšnim drugim namenim bi na tak način repliciral na poste, ki se ukvarjajo s fizikalnimi značilnostmi presedanja/kolenčkanja. Razen če je bil namen repliciranja off topic podjebavanje kolenčkarjev in posredno poveličevanje voznikov velikih endur ki so pravi deci in se "znajo pelat" tudi brez kolenčkanja/presedanja. Ker s fizikalnim delom Damijevega posta ni nič narobe. Ta podčrtano bo zazihr. pred 19 urami, Borutt pravi: Lahko ti odgovorim z vprašanjem. Zakaj bi sploh kolenčkal na cesti, če se da brez te opičje drže prekoračiti omejitev hitrosti ? Tisti motorji, kateri so namenjeni takšnemu stilu vožnje, pa tako ali tako ne sodijo na cesto. Čisto narobe si razumel poanto, namreč kolenčkanje ni namenjeno prekoračitvam hitrosti, ampak je vožnja v stilu "viseča opica" namenjena varni vožnji skoz ovinek. Bolj kot visiš dol z mopeda, bolj je ta pokonci, kasnej pride do zdrsa, pa še več placa na cesti zasedeš, da te objesten enduraš ne more prehiteti. Torej "monkey stajl" vpliva na splošno varnost v prometu, saj posledično pripelje do umiritve objestnih stricev na endurah. Kmet2, nejc74, SF in 9 others 12 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Kmet2 Objavljeno November 28, 2016 Deli Objavljeno November 28, 2016 pred 15 minutami, DAMI34 pravi: ne, se nism, k mam prekratke noge za po kolenu vozit. Pa tut endure nimam, da bi bil objestn. Se pa presedam, ker se velik bolje počutim skoz ovinek. Ta podčrtano bo zazihr. Čisto narobe si razumel poanto, namreč kolenčkanje ni namenjeno prekoračitvam hitrosti, ampak je vožnja v stilu "viseča opica" namenjena varni vožnji skoz ovinek. Bolj kot visiš dol z mopeda, bolj je ta pokonci, kasnej pride do zdrsa, pa še več placa na cesti zasedeš, da te objesten enduraš ne more prehiteti. Torej "monkey stajl" vpliva na splošno varnost v prometu, saj posledično pripelje do umiritve objestnih stricev na endurah. To ne bo čisto držalo , edino če si vzel v obzir samo profije . Namreč s presedanjem marsikdo (ni jih malo ) pokvarijo težišče motorju ,saj ne presedajo pravilno se držijo za krmilo ,vlečejo itd pri presedanju je tudi tehnika in če ni pravilna pride prej do zdrsa , kot da ne presedaš .........poglej si Snecerjeve posnetke , nima pravilne drže v ovinku že pri običajni vožnji , bolje da sploh ne proba presedat, bodo maline tud pri strogih omejitvah ...... DXR16, DAMI34, esupki in 2 others 5 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
DAMI34 Objavljeno November 28, 2016 Deli Objavljeno November 28, 2016 pred 4 minutami, Kmet2 pravi: To ne bo čisto držalo , edino če si vzel v obzir samo profije . Namreč s presedanjem marsikdo (ni jih malo ) pokvarijo težišče motorju ,saj ne presedajo pravilno se držijo za krmilo ,vlečejo itd pri presedanju je tudi tehnika in če ni pravilna pride prej do zdrsa , kot da ne presedaš .........poglej si Snecerjeve posnetke , nima pravilne drže v ovinku že pri običajni vožnji , bolje da sploh ne proba presedat, bodo maline tud pri strogih omejitvah ...... se strinjam, sploh tisti ki v levi ovinek presedejo na desno stran mopeda dondule, Bmflar, GoBobi in 5 others 8 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Bmflar Objavljeno November 28, 2016 Deli Objavljeno November 28, 2016 pred 7 minutami, DAMI34 pravi: se strinjam, sploh tisti ki v levi ovinek presedejo na desno stran mopeda Eni se presedajo kt da majo hemeroide DAMI34, maus, Kmet2 in 4 others 7 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
sesir Objavljeno November 28, 2016 Deli Objavljeno November 28, 2016 (popravljeno) pred 19 urami, thumper pravi: pred 20 minutami, Kmet2 pravi: To ne bo čisto držalo , edino če si vzel v obzir samo profije . Namreč s presedanjem marsikdo (ni jih malo ) pokvarijo težišče motorju ,saj ne presedajo pravilno se držijo za krmilo ,vlečejo itd pri presedanju je tudi tehnika in če ni pravilna pride prej do zdrsa , kot da ne presedaš .........poglej si Snecerjeve posnetke , nima pravilne drže v ovinku že pri običajni vožnji , bolje da sploh ne proba presedat, bodo maline tud pri strogih omejitvah ...... Absolutno bi se strinjal...Sem pa uspel na Raceland peljat 56s obe nogi na levii strani mopeda...tako,da ne vem kak šalabajzer moraš biti,da ti to ni popolnoma jasno kako se naredi...aja eni ste taki židi,da se ne peljete v Krško in si privoščite "pico na pisti" poleg pice lahko odpeljete nekaj krogov.. Popravljeno November 28, 2016. Popravil sesir Kmet2 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Kmet2 Objavljeno November 28, 2016 Deli Objavljeno November 28, 2016 pred 9 minutami, sesir pravi: .aja eni ste taki židi,da se ne peljete v Krško in si privoščite "pico na pisti" poleg pice lahko odpeljete nekaj krogov.. Nimam primernih motorjev za na pisto ........sem pa tudi v resnici Žid , korenine iz Poljske (Varšava) Bmflar in stuhec 2 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
sesir Objavljeno November 28, 2016 Deli Objavljeno November 28, 2016 (popravljeno) pred 9 minutami, Kmet2 pravi: Nimam primernih motorjev za na pisto ........sem pa tudi v resnici Žid , korenine iz Poljske (Varšava) 10 ninja tudi ni primerna,prvič bil s suzuki burgaman 250...brez izgovorov.Pač en dan ko lep se pelješ na pico v Krško.Men so pice na raceland dobre,čeprav ponavadi jem lignje..Daš tistih mislim 15eu poješ pico z lepim razgledom na progo in nato odpelješ teh nekaj krogov...tolk,da malo potelovadiš.... Če pridejo policaji z bmw in Fjr malo potrenirat in se razgibat ne morem razumet,da ne večina mopedistov... Popravljeno November 28, 2016. Popravil sesir SF 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
DAMI34 Objavljeno November 28, 2016 Deli Objavljeno November 28, 2016 (popravljeno) sj med Karlobagom in Starigradom se da tut fajn potrenirat Edin na objestne strice na endurah moram vedno pazit Popravljeno November 28, 2016. Popravil DAMI34 Kmet2, dondule, Bmflar in 1 other 4 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Kmet2 Objavljeno November 28, 2016 Deli Objavljeno November 28, 2016 pred 5 minutami, sesir pravi: 10 ninja tudi ni primerna,prvič bil s suzuki burgaman 250...brez izgovorov.Pač en dan ko lep se pelješ na pico v Krško.Men so pice na raceland dobre,čeprav ponavadi jem lignje..Daš tistih mislim 15eu poješ pico z lepim razgledom na progo in nato odpelješ teh nekaj krogov...tolk,da malo potelovadiš.... Če pridejo policaji z bmw in Fjr malo potrenirat in se razgibat ne morem razumet,da ne večina mopedistov... Nisva se razumela .................ni mi težko dat za pizzo in vožnjo itd ......ampak ne potrebujem , znam presedat ......veliko rajši se odpeljem na izlet od 500+ km kot nažigat na pisti in jest pizzo ki je ena večjih svinjarija kar se jih je spomnilo človeštvo v prehrambeni industriji . Bmflar in VS800 2 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
sesir Objavljeno November 28, 2016 Deli Objavljeno November 28, 2016 pred 4 minutami, Kmet2 pravi: Nisva se razumela .................ni mi težko dat za pizzo in vožnjo itd ......ampak ne potrebujem , znam presedat ......veliko rajši se odpeljem na izlet od 500+ km kot nažigat na pisti in jest pizzo ki je ena večjih svinjarija kar se jih je spomnilo človeštvo v prehrambeni industriji . Raceland je mali peskovnik za velike otroke...joj mi je blo lepo tam... thumper, Bmflar in Kmet2 3 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
gsxf750 Objavljeno November 28, 2016 Deli Objavljeno November 28, 2016 DAMI34, Bmflar, RobiRoberto in 5 others 8 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
skalaprava Objavljeno November 28, 2016 Deli Objavljeno November 28, 2016 pred 16 urami, Jure pravi: In če še malo teoretiziramo.. Če vzamemo A-ja in B-ja, ki se oba vsak na svoji R1 čez the ovinek na ridah peljeta 70km/h, le da eden klasično, "stric z gsom" stil, drugi pa kot "viseča opica" s kolenom na tleh, bo drugi pri identični vožnji zaradi vpliva težišča na limit od meje oddaljen malce več. In to, če že oba divjata, le lahko samo bolje za Bja. Se strinjam z vsem kar si napisal prej! Pri tem odstavku bi pa sam dodal sledeče: Bolje za voznika B je samo, ko na cesti ni nepredvidene situacije. Takoj ko se izza ovinka pojavi npr. traktor, ima voznik A že več možnosti da se uspešno izogne oviri, saj ne trati nepotrebnega časa in metrov zato, da se spravi nazaj na motor in začne ukrepati (zavirati, izogibati)....vsaj moje praktične izkušnje so take. Na koncu so vedno prednosti in pomanjkljivosti. Zato smatram da je na odprti cesti še najbolje neka zlata sredina, se pravi presedanje v nekih normalnih okvirjih vendar brez kolenčkanja, razen na res preglednih ovikih. Pepos in SF 2 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
DAMI34 Objavljeno November 28, 2016 Deli Objavljeno November 28, 2016 pred 14 minutami, skalaprava pravi: Se strinjam z vsem kar si napisal prej! Pri tem odstavku bi pa sam dodal sledeče: Bolje za voznika B je samo, ko na cesti ni nepredvidene situacije. Takoj ko se izza ovinka pojavi npr. traktor, ima voznik A že več možnosti da se uspešno izogne oviri, saj ne trati nepotrebnega časa in metrov zato, da se spravi nazaj na motor in začne ukrepati (zavirati, izogibati)....vsaj moje praktične izkušnje so take. Na koncu so vedno prednosti in pomanjkljivosti. Zato smatram da je na odprti cesti še najbolje neka zlata sredina, se pravi presedanje v nekih normalnih okvirjih vendar brez kolenčkanja, razen na res preglednih ovikih. moje pa ravno obratne. Oziroma, vsak način, bodisi je to statično sedenje ali presedanje ima svoj odgovarjajoč način za izmikanje oviri, tukaj seveda med kolenčkanje štejem tudi presedanje in "opoičje" visenje z motorja. Jaz osebno velik lažje manevriram skozi ovinke (tudi posijeni manevri zaradi nepredvidenih ovir) če visim v ovinek s pol riti čez sedež in kolenom v smeri proti tlem. V bistvu v tem primeru vozim motor na rokah in prstih na nogah, ter ga zelo enostavno ali zaniham, ali zaviram, ter s telesom umirjam moped. Če samo sedim (vožnja v dvoje) moram uporabiti več sile za podobne manevre, ali lomiti moped, ali zazibati kontra, da potem šele pade prav. Bmflar in SF 2 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
stuhec Objavljeno November 28, 2016 Deli Objavljeno November 28, 2016 Presedat je tut boljse za fussrasterje so dalj casa "celi" GoBobi in DAMI34 2 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
skalaprava Objavljeno November 28, 2016 Deli Objavljeno November 28, 2016 pred 36 minutami, DAMI34 pravi: moje pa ravno obratne. Oziroma, vsak način, bodisi je to statično sedenje ali presedanje ima svoj odgovarjajoč način za izmikanje oviri, tukaj seveda med kolenčkanje štejem tudi presedanje in "opoičje" visenje z motorja. Jaz osebno velik lažje manevriram skozi ovinke (tudi posijeni manevri zaradi nepredvidenih ovir) če visim v ovinek s pol riti čez sedež in kolenom v smeri proti tlem. V bistvu v tem primeru vozim motor na rokah in prstih na nogah, ter ga zelo enostavno ali zaniham, ali zaviram, ter s telesom umirjam moped. Če samo sedim (vožnja v dvoje) moram uporabiti več sile za podobne manevre, ali lomiti moped, ali zazibati kontra, da potem šele pade prav. Če boš recimo z pol riti visel na levo ne boš nikoli tako hitro izvedel manever konkretnega izogibanja v desno, kakor če boš sedel vzravnano na motorju. Bmflar in GoBobi 2 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Kmet2 Objavljeno November 28, 2016 Deli Objavljeno November 28, 2016 Zdej smo pa počas že na topli vodi dondule, Cartman in Bmflar 3 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
sesir Objavljeno November 28, 2016 Deli Objavljeno November 28, 2016 ok!Nevarno je iz hiše iti,da ti kajna glavone pade...kolenčkajo..sem..ker je fajn,ker je filing,ker uživaš...brez veze neke spike kako je nevarno... Dejstvo je,da bi vsak motorist mogu na začetku sezone na pisto ala raceland malo potrenirat...še celo brezplačno recimo Raceland ob otvoritvi sezone vabi vse motoriste na pisto ob inštruktorjih varne vožnje.. Frajerji pa imate trening za dolgo potovanje ali za otvoritev sezone hitro na moped in na pivo... Verjemite,da kljub temu,da verjamete,da znate in poznate svojmopi se motite oz boste ga in sebe še bolje... Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Kmet2 Objavljeno November 28, 2016 Deli Objavljeno November 28, 2016 pred 4 minutami, sesir pravi: ok!Nevarno je iz hiše iti,da ti kajna glavone pade...kolenčkajo..sem..ker je fajn,ker je filing,ker uživaš...brez veze neke spike kako je nevarno... Dejstvo je,da bi vsak motorist mogu na začetku sezone na pisto ala raceland malo potrenirat...še celo brezplačno recimo Raceland ob otvoritvi sezone vabi vse motoriste na pisto ob inštruktorjih varne vožnje.. Frajerji pa imate trening za dolgo potovanje ali za otvoritev sezone hitro na moped in na pivo... Verjemite,da kljub temu,da verjamete,da znate in poznate svojmopi se motite oz boste ga in sebe še bolje... Vozim se 12 mesecev na leto , res ne vidim potrebe po dodatnih treningih in zapravljanju denarja ........ lp Frajer Kaldu, DAMI34 in Bmflar 3 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
DAMI34 Objavljeno November 28, 2016 Deli Objavljeno November 28, 2016 pred 46 minutami, skalaprava pravi: Če boš recimo z pol riti visel na levo ne boš nikoli tako hitro izvedel manever konkretnega izogibanja v desno, kakor če boš sedel vzravnano na motorju. pr 150km/h precej bolje kot če bi sedel kot na kozolcu pred 7 minutami, Kmet2 pravi: Vozim se 12 mesecev na leto , res ne vidim potrebe po dodatnih treningih in zapravljanju denarja ........ lp Frajer kaj, kaj, js se tut vozm 12 mesecev, včasih kolenčkam, včasih klečim pa rotim KTM, pliiis dej laufi, laufi, včasih pa sedim kot štor. Jst bi tut bil frajer, a lahko, pliiis? dondule, sesir, SF in 3 others 6 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Borutt Objavljeno November 28, 2016 Deli Objavljeno November 28, 2016 pred 5 urami, DAMI34 pravi: sj med Karlobagom in Starigradom se da tut fajn potrenirat Edin na objestne strice na endurah moram vedno pazit Preverjaj ogledala . Vidim, da smo prišli do ugotovitve, da je tisto opičje visenje z motorja eno navadno preseravanje, katero ni za na cesto, saj ti viseči osebki s svojim pozerstvom ovirajo normalno vozeče strice. Pa še oviri se ne morejo izogniti. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Cartman Objavljeno November 28, 2016 Deli Objavljeno November 28, 2016 3 hours ago, Kmet2 said: Zdej smo pa počas že na topli vodi Pa na racnijah. se mal, in bom najdu kasne helexe. pol me pa ne bo brigalo da ne kolenckam. pizde farmacevtske so drazji kot tankstele...! DAMI34, Bmflar, Kmet2 in 1 other 4 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Gost Objavljeno November 28, 2016 Deli Objavljeno November 28, 2016 (popravljeno) 6 hours ago, Kmet2 said: ... in jest pizzo ki je ena večjih svinjarija kar se jih je spomnilo človeštvo v prehrambeni industriji ... Če si pa to resno mislil, potem pa ne vem če ti je sploh kaj za verjet kar si do sedaj napisal in povedal, kjerkoli, kadarkoli..., je v prehranski industriji skoraj sama svinjarija, pa toliko jo je, da je pizza samo en majcen kamenček v tem mozaiku (sem že kar opozoril moderatoja da tole prestavi v samostojno temo... ) Popravljeno November 28, 2016. Popravil twom Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Kmet2 Objavljeno November 28, 2016 Deli Objavljeno November 28, 2016 (popravljeno) pred 5 urami, twom pravi: Če si pa to resno mislil, potem pa ne vem če ti je sploh kaj za verjet kar si do sedaj napisal in povedal, kjerkoli, kadarkoli..., je v prehranski industriji skoraj sama svinjarija, pa toliko jo je, da je pizza samo en majcen kamenček v tem mozaiku (sem že kar opozoril moderatoja da tole prestavi v samostojno temo... ) Mal sm pretiraval ......sej boš prenesu ne P.S. vrjet mi pa itak nč .... Popravljeno November 28, 2016. Popravil Kmet2 Bmflar in DAMI34 2 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
thumper Objavljeno November 29, 2016 Deli Objavljeno November 29, 2016 (popravljeno) pred 13 urami, Cartman pravi: Pa na racnijah. se mal, in bom najdu kasne helexe. pol me pa ne bo brigalo da ne kolenckam. pizde farmacevtske so drazji kot tankstele...! aspirin , maža in inhalator .. stari teb so se hemeroidi vneli na glasilkah? nobena teorija in nobena praksa ni boljša od te , da prideš domov cel,zdrav , dobre volje in prijetno utrujen ..in če je to zmeraj si speljal .. načeloma sploh nima veze kako .. Popravljeno November 29, 2016. Popravil thumper DAMI34, Bmflar, Cartman in 1 other 4 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se