Skoči na vsebino

SF

Priporočene objave

pred 22 minutami, motolover pravi:

To, da Niva zmore več od sodobnih terencev je velika neumnost, mogoče je le, da jih je lastnikom manj žal. 

KLR sem imel novega l.87, v nićemer ni odber, ne na terenu, ne na cesti. Vse je ena sama fama in en velik kompromis.

Očitno gledaš le skozi ceno. Malo se navozi in natreniraj, poskusi kak drug enduro motor in boš potem povedal!

SF naj bi bil vsaj približno navožen, un mudel od ADV tudi... pa sta oba ocenila Peggy kot dober all rounder. Jaz jo ocenjujem na cesti, in ti povem, da če je cesta tam nekje do 140km/h, mi ne pobegne noben. (Vsaj dokler so bile gor pol-terenske gume)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tale KLR 650 ki so ga delali za amerikance do leta 2007 se mi zdi da je veliko lepši od tega novejšega, tehnika je pa enaka kot jo je imel KLR let. 1987... aja pa saj govorimo o starih jajcih in se mi zdi da v to temo ni treba vpletat UBER stroja, ki je med drugim prisoten skoraj v vseh temah MS...

2007-Kawasaki-KLR650b.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

34 minutes ago, motolover said:

To, da Niva zmore več od sodobnih terencev je velika neumnost, mogoče je le, da jih je lastnikom manj žal.

kaj so zate sodobni terenci?

ko si odgovoriš na to, poglej filme in reviewe ekstremnega ofroada lada vs ostali.

seveda, glej serijske izvedbe sodobnih terencev in serijsko izvedbo lade nive.

lada niva jih zaradi medosne in previsov poseka vsaj 80%.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 11 minutami, sayo pravi:

Tale KLR 650 ki so ga delali za amerikance do leta 2007 se mi zdi da je veliko lepši od tega novejšega, tehnika je pa enaka kot jo je imel KLR let. 1987... aja pa saj govorimo o starih jajcih in se mi zdi da v to temo ni treba vpletat UBER stroja, ki je med drugim prisoten skoraj v vseh temah MS...

2007-Kawasaki-KLR650b.jpg

uber stroj so stara jajca iz ww2

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

10 minutes ago, ELO said:

kaj so zate sodobni terenci?

ko si odgovoriš na to, poglej filme in reviewe ekstremnega ofroada lada vs ostali.

seveda, glej serijske izvedbe sodobnih terencev in serijsko izvedbo lade nive.

lada niva jih zaradi medosne in previsov poseka vsaj 80%.

Za ekstremni offroad so avti ekstremno porihtani. V vojski sem imel Nivo in Campagnolo. Niva je bila za ceste in lahke makadame. Če smo šli na teren, sem šel s Campagnolo. Na terenu so potem generali presedali k meni, vozniki Niv so počakali v dolini. Tik preden sem šel domov smo dobili Pucha, ki ga je sovojak takoj prevrnil in uničil.

 

34 minutes ago, Dr_Jakob said:

SF naj bi bil vsaj približno navožen, un mudel od ADV tudi... pa sta oba ocenila Peggy kot dober all rounder. Jaz jo ocenjujem na cesti, in ti povem, da če je cesta tam nekje do 140km/h, mi ne pobegne noben. (Vsaj dokler so bile gor pol-terenske gume)

Nimam pojma koliko je kdo navožen po terenu, tak motor kot je tvoj sem enkrat peljal pred cca 10 leti, ko ga je imel prijatelj, ki je potem nabavil starega KLR 650 in je bil hudo navdušen kak resen terenec je KLR.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 5 minutami, stuhec pravi:

kaj sploh obstaja z malo kg, se ga da registrirat in pa mogoče še ne za dosti keša ?

Tole, da se boš po Goričkem ganju...

http://www.avto.net/Ads/details.asp?id=11516871&display=Husqvarna TE 610

http://www.avto.net/Ads/details.asp?id=11496668&display=Yamaha TT600

http://www.avto.net/Ads/details.asp?id=11562740&display=Aprilia Pegaso Cube 650

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, sayo pravi:

Prva dva nista za registrirat, zato so cene dosti bolj normalne.

Pegaso je pa dejansko sestrica od moje Peggy, od istega lastnika. (žena in mož sta imela vsak dva motorja, moja Peggy je bila od žene, tale je pa od moža...)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 minutami, Dr_Jakob pravi:

Prva dva nista za registrirat, zato so cene dosti bolj normalne.

Pegaso je pa dejansko sestrica od moje Peggy, od istega lastnika. (žena in mož sta imela vsak dva motorja, moja Peggy je bila od žene, tale je pa od moža...)

Zakaj nista za registrirati  ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 minutami, Borutt pravi:

Zakaj nista za registrirati  ?

Če mata ta dva motorja papirje za registracijo, sem jaz .... no, nekaj, kar nisem.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 minuto, Dr_Jakob pravi:

Če mata ta dva motorja papirje za registracijo, sem jaz .... no, nekaj, kar nisem.

Kar izberi, kaj si.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 20 minutami, Dr_Jakob pravi:

Če mata ta dva motorja papirje za registracijo, sem jaz .... no, nekaj, kar nisem.

Poklicat moraš, drgač ne boš vedu

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, motolover pravi:

Nimam pojma koliko je kdo navožen po terenu, tak motor kot je tvoj sem enkrat peljal pred cca 10 leti, ko ga je imel prijatelj, ki je potem nabavil starega KLR 650 in je bil hudo navdušen kak resen terenec je KLR.

Treba je vedeti, da enduro ni samo hard scena. Resnica je, da je KLR dual sport motor. Res ni v ničemur dober, a se ne kvari, dokler ima olje, on dela. S povorečnim voznikom prileze tja, kamor Ohohoohinsploh BMW GS ne pride. Da trditev drži, dokazuje statistika mamutovanja, kjer na drseči podlagi v padcih vodi ravno BMW. Trdno drži tudi neslavno prvo mesto v vožnji na prikolici... Takoj za BMW GS sledi Honda Africa twin, stari model. Vsa ostala jajca večinoma brez problemov prilezejo gor... GS je resen tourer, KLR pa resen univerzalec, proti GS pravi terenec.

Popravljeno . Popravil SF
  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

4 minutes ago, SF said:

Treba je vedeti, da enduro ni samo hard scena. Resnica je, da je KLR dual sport motor. Res ni v ničemur dober, a se ne kvari, dokler ima olje, on dela. S povorečnim voznikom prileze tja, kamor Ohohoohinsploh BMW GS ne pride. Da trditev drži, dokazuje statistika mamutovanja, kjer na drseči podlagi v padcih vodi ravno BMW. Trdno drži tudi neslavno prvo mesto v vožnji na prikolici... Takoj za BMW GS sledi Honda Africa twin, stari model. Vsa ostala jajca večinoma brez problemov prilezejo gor... GS pa resen tourer, za kaj več pa si ga vsaj jaz ne bi želel uporabljat.

Zakaj spet mešaš GSe? Če že, potem vzemi HP2 ali prve serije GS iz 80.let, ki so vso ADV sceno sploh začeli. Saj si bil na Benduru in si lahko videl Zagrebčana s HP2, kje in kako se vozi. Tudi sam sem z njim z lahkoto prišel na vrh S-a v kranjski gori. Pri današnjem GS, ki je bolj SUV sorte, so zaradi odličnih lastnosti na cesti zavrgli 21 colsko prednje kolo. Vse je kompromis in če hočeš odlične lastnosti na cesti, moraš tiste na terenu malo okrniti.  Majhno prednje kolo v kombinaciji z veliko težo povroča zdrse. To je za pričakovati. Zato tisti, ki mislijo voziti izven asfalta dajo najprej spredaj kako resno enduro gumo, za zadaj je vseeno, ker ne zdrsne kar tako, če ni v igri ravno blato. 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 9 urami, sayo pravi:

 se mi zdi da v to temo ni treba vpletat UBER stroja, ki je med drugim prisoten skoraj v vseh temah MS...

skoraj ?  ... A LAHKO GRESTE Z AVTI V PRIMERNO TEMO ????? fak no ..

pred 9 urami, stuhec pravi:

kaj sploh obstaja z malo kg, se ga da registrirat in pa mogoče še ne za dosti keša ?

dr 350 , xr400 ali pa kakšna xl 350 ..drugače pa si poglej kaj vozijo po afganistanu in iraku tisti slabi fantje .. pa ne mi rečt da je goričko hujš teren..

pred 6 urami, motolover pravi:

Zakaj spet mešaš GSe? Če že, potem vzemi HP2 ali prve serije GS iz 80.let, ki so vso ADV sceno sploh začeli. Saj si bil na Benduru in si lahko videl Zagrebčana s HP2, kje in kako se vozi. Tudi sam sem z njim z lahkoto prišel na vrh S-a v kranjski gori. Pri današnjem GS, ki je bolj SUV sorte, so zaradi odličnih lastnosti na cesti zavrgli 21 colsko prednje kolo. Vse je kompromis in če hočeš odlične lastnosti na cesti, moraš tiste na terenu malo okrniti.  Majhno prednje kolo v kombinaciji z veliko težo povroča zdrse. To je za pričakovati. Zato tisti, ki mislijo voziti izven asfalta dajo najprej spredaj kako resno enduro gumo, za zadaj je vseeno, ker ne zdrsne kar tako, če ni v igri ravno blato. 

gs80 še pride gor ..gs100 se je pa na prikoli pelal - je pa res da je ožji in lažji za nakladat..

na vrh S-a v kranjski gori. -  po snegu ???????? takega podviga pa prav dvomim da nisi posnel in prav željno čakaš deliti posnetek z nami ..dej no..pliiiiisss !

ko si glih tolk okol 21 col - zaenkrat na mamute vodijo prednje 18 ... daleč pred drugimi... zadnje pa 15 in 16 ..

na posnetku v tisti temi si lahko pogledaš kako zgleda dvigovanje otovorjenega gs-a - trije ga ne morjo postavit na kolesa.. torni koeficient jih jebe ..TKC70 ..

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 10 urami, Dr_Jakob pravi:

SF naj bi bil vsaj približno navožen, un mudel od ADV tudi... pa sta oba ocenila Peggy kot dober all rounder. Jaz jo ocenjujem na cesti, in ti povem, da če je cesta tam nekje do 140km/h, mi ne pobegne noben. (Vsaj dokler so bile gor pol-terenske gume)

:lol1:komik :OK:

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 7 urami, motolover pravi:

Zakaj spet mešaš GSe? Če že, potem vzemi HP2 ali prve serije GS iz 80.let, ki so vso ADV sceno sploh začeli. Saj si bil na Benduru in si lahko videl Zagrebčana s HP2, kje in kako se vozi. Tudi sam sem z njim z lahkoto prišel na vrh S-a v kranjski gori. Pri današnjem GS, ki je bolj SUV sorte, so zaradi odličnih lastnosti na cesti zavrgli 21 colsko prednje kolo. Vse je kompromis in če hočeš odlične lastnosti na cesti, moraš tiste na terenu malo okrniti.  Majhno prednje kolo v kombinaciji z veliko težo povroča zdrse. To je za pričakovati. Zato tisti, ki mislijo voziti izven asfalta dajo najprej spredaj kako resno enduro gumo, za zadaj je vseeno, ker ne zdrsne kar tako, če ni v igri ravno blato. 

 

Gs mešam zraven zato, ker je bila moja prva misel po vožnji Pegasa naslednja: "Kateri kreten da 20000 eur za gs, če lahko kupi za 800 eur motor ki je cisto spodobno udoben in vozen, z njim pa prilezeš dlje kot z gs?"

Je pa nakup motorja skoraj vedno kompromis, sicer bi jih rabil kakih 6...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 15 minutami, SF pravi:

Gs mešam zraven zato, ker je bila moja prva misel po vožnji Pegasa naslednja: "Kateri kreten da 20000 eur za gs, če lahko kupi za 800 eur motor ki je cisto spodobno udoben in vozen, z njim pa prilezeš dlje kot z gs?"

Je pa nakup motorja skoraj vedno kompromis, sicer bi jih rabil kakih 6...

Prodajno marketinški strategi so tisti, ki "potrebo" po tako dragem motorju najprej na pol umetno "ustvarijo". Še prej pa definirajo ciljno skupino odjemalcev (kupcev). Za našo državo je za tak tip motorja to najbrž malo starejša populacija, ki imajo tudi neke prihranke, in jim tako veliko kupnino mnogo lažje izpulijo iz denarnice. Pa verjetno je, da ti kupci v mlajših letih niso prav dosti potovali (ker so imeli naporne službe, otroke...) pa jim sedaj skozi tak motor prodajajo izpolnitev vseh teh želja. In taki kupci se nimajo časa ukvarjati z nekimi starimi jajci pod jurja evrov. Ja kaj bojo pa prijatelji in sosedje rekli...

Mogoče je pa za vsem tem samo prefinjena zarota stricev iz ozadja. Maščujejo se za poraz v ww2, pa v 80ih bi jim skoraj propadla tudi moto proizvodnja...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 50 minutami, SF pravi:

Gs mešam zraven zato, ker je bila moja prva misel po vožnji Pegasa naslednja: "Kateri kreten da 20000 eur za gs, če lahko kupi za 800 eur motor ki je cisto spodobno udoben in vozen, z njim pa prilezeš dlje kot z gs?"

Je pa nakup motorja skoraj vedno kompromis, sicer bi jih rabil kakih 6...

6 bi že kar blo :D.

:hmm: Če bi biu zdele gnar u štumfu frei, bi blo u garaž:

XR in hard endura z 2 tanki (10 in 25 l)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 21 minutami, izibajker pravi:

Prodajno marketinški strategi so tisti, ki "potrebo" po tako dragem motorju najprej na pol umetno "ustvarijo". Še prej pa definirajo ciljno skupino odjemalcev (kupcev). Za našo državo je za tak tip motorja to najbrž malo starejša populacija, ki imajo tudi neke prihranke, in jim tako veliko kupnino mnogo lažje izpulijo iz denarnice. Pa verjetno je, da ti kupci v mlajših letih niso prav dosti potovali (ker so imeli naporne službe, otroke...) pa jim sedaj skozi tak motor prodajajo izpolnitev vseh teh želja. In taki kupci se nimajo časa ukvarjati z nekimi starimi jajci pod jurja evrov. Ja kaj bojo pa prijatelji in sosedje rekli...

Mogoče je pa za vsem tem samo prefinjena zarota stricev iz ozadja. Maščujejo se za poraz v ww2, pa v 80ih bi jim skoraj propadla tudi moto proizvodnja...

:lol1:kere bučke......mam motorje višjega cenovnega razreda ,ti pa si me umestil v svoj domišljiski kalup ....sem star, se kurčim pred sosedi in ostale neumnosti .....

P.s. pojdi ven ,da ne boš pisal neumnosti in se spuščal v psihofizično stanje motoristov , ki imajo malo dražji motor . Greš lahko z mano danes v Dalmacijo do nedelje , če ti je škoda svojega motorja ti ga bo Dr_Jakob posodu .......kakor sem zvedel enega najboljših motorjev ever  PEGASO :lol1:

pred eno uro, SF pravi:

Gs mešam zraven zato, ker je bila moja prva misel po vožnji Pegasa naslednja: "Kateri kreten da 20000 eur za gs, če lahko kupi za 800 eur motor ki je cisto spodobno udoben in vozen, z njim pa prilezeš dlje kot z gs?"

Je pa nakup motorja skoraj vedno kompromis, sicer bi jih rabil kakih 6...

Še enkrat da boš razumel , ker ti seveda nisi kreten :OK: Vsak kreten , ki ima denar in tu sploh ni dileme . Če pa gledaš kam prileze GS , pa ne glej forumske prispevke Snecerja in Gifta , ampak posedi pravega šoferja na GS in sebe na Pegaso , pa da te vidm kam dlje boš prilezel ........

Za lastnika najboljšega motorja  Pegasa pa samo to ....ko boš za in mel čas me zvrcni pa greva mal po Jadranki ,ampak samo do 140kmh pa da vidm , koliko časa boš vozil za mano ...........se nanaša na post ,da mu noben ne pobegne z Pegasom do 140 kmh :lol1:sami humoristi :OK:

Pa še enkrat ,da se ne boste vžgali tisti  s superduper pegasi ................za ta denar odličen motor , z njim prideš kaomor prideš z vsemi ostalimi 20+k€ motorji , a na cilju po 1000km je razlika povsem očitna ....pa pustimo . Tudi sam si za čez zimo ,sol in ostale pezdarije omislim 3 motor ,sam ne pišem neumnosti in pustim ,da vsak živi kakor želi .......a sem jaz koga označil za kretena  ker ima motor za 800€ ..NE.......no tako bi se lahko obnašali vi super duper šoferji s super duper poceni motorji !

Sam ne mi klobasat kaj bi vi z enimi plužnami od Aprillie naredili GS-om , pa KTM-jom itd .........kar pokličte me ko bo zrelo , sem marsikam zaril 400kg motor , ko so bili vedno z mano sami Traceri itd pa so motorje puščali na cesti sam sem pa ril po potkah za dobro fotko :P  

Največkrat je važen  šofer ne motor !!!

In zapomnite si ,da ne bi rabil iti na operacijo kolena SPET bi prišel z BMW 1200LT na Mamute , brez prikolice , v to sem prepričan !!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!