Skoči na vsebino

SF

Priporočene objave

pred 16 urami, izibajker pravi:

Roberto, a nisi tole v napačno temo prilimal? Zdrava barva rumenjaka, pa kompaktna struktura beljaka, pa čvrsta lupina... Tole so NOVA JAJCA.

pj.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 21 minutami, Snecer pravi:

Slaba primerjava.

Dobra bi bila npr. primerjava med Word95/97 in kakšnimi najnovejšimi jajci, 2014, 365.

Za neko normalno "surovo" delo je stari word zakon.

Drugače pa tudi primerjava windows XP iz 2002 in današanji w10, ki jih niti v sanjah ne dam gor, sem še vedno na 8.1

Na 486 pa lahko lepo pišeš v wordu, isto kot na i7, nobene razlike.

Saj Doom ni bla slaba , super za tiste čase laufala na počasnih mašinah...sam lrj, ko je prišel Half life ven srm pozabil nanjo. Čeprav se včasih z nostalgijo spominjamo "tistih časov" in vemo da so igrice imele neko esenco, ki je sedanje fantastično narejene igrice pač ne premorejo. To lahko poimenujemo tudi prvobitnost. Enako je z motorji...so mopedi z esenco/prvobitnostjo in je napredek.

Zdej če me vprašate, mogoč bi pa res kak dsn zaigral spet Doom, lih tok da se spomnim tistih časov, ne bi je pa nabijal vsak dan, kajti zanimajo me novejse zadeve, zsnime me kam gre napredek, zanima me kaj bo novga v COD...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

če že windowsarimo...kolko vas dela na win 98?

ne kaj bi če bi kako so ble stare zadeve fajn super blablabla. kolko vas dela na win XP al starejših?

 

e vidiš snec, ti pišeš v wordu. in ljudem z delom v cad cam/foto/grafika ne verjameš, de jih i3 ne servisira. 

 

prevedi v motorje. pegaso=486  120kW=i5

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Čeprav so se u tole temo pretihotapila robi jajčka, pa razni windowsi, igrice... ostaja dejstvo, da se da pristno navdušenje ob relativno poceni zadevah doživeti vedno in povsod. In motorji niso nobena izjema.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jst obožujem "stara jajaca" :D imam še par računalnikov, pentium 300, celeron 450, moj glavni računalnik do par mescev nazaj je imel enojederni procesor iz leta 2005 in še vedno dela. 

Vsakič ko pridem v kak modern avto mi težijo te elktrični zici, ta tedn na C5, ko hočeš it vn se zic umakne in ko se usedeš in daš kontakt gre zic naprej, če motorja ne ugasneš se zic ne premekne nazaj, torej po teoriji proizvajalca dokler motor laufa ne smeš iz avta, da ne začnem o butasti električni ročni in hill holder ki onemogoča hitri štart.....

Tako, da nova tehnologija poneumlja ljudi, še posebaj avti ki ti pišejo sms pa nareku in podobno. 

Se strinjam da je fajn met ABS, pa mogoče kdaj ESP, ampak več pa res ni potrebe. 

Kaj mi pomaga avto ali motor pri kateremu ne morem zamenjat žarnice ali akumulatorja? Lahko da v takih vozilih uživajo "moderni ljudje" katerim je beseda "imbus" ali vijak tuja, vsak ima svoje veselje, ampak če ne morem preverit nivoja olja in morem zaupat istemu ko ekranček napiše "level oil OK" postanem po N-številu kilometrov malce živčn.

Tako da eni uživajo v tem ko v avtu pritiskajo miljon knofou drugi ko vrtijo gedore. 

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz sem šele nekaj let nazaj ostal brez zadnjega crt-ja, ki sem ga koristil kot drugi monitor. Folk je pogosto čudno gledal, kaj dela tista ogromna kišta na mizi v pisarni. Fuck them. RIP dragi Mitsubishi. Tebe se je dalo vsaj normalno kalibrirat. :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kot dodatek pa za vse neverne tomaže še tale primer. Pa naj omenjena dva demantirata ali potrdita tole tezo. Kmet in Dami nocoj ne potrebujeta high price 100 let staranega Martell-a. Tam v Paklenici jima bo peklensko dobra že domača dunja za par evrov. Čisto dovolj, da se jima lahko tudi marija in angelčki prikažejo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 uro, Snecer pravi:

Jaz še sedaj vsak dan za par minut zaženem Unreal iz leta 1998 (multiplayer, nebroj novih map), prva liga še vedno.

Unreal tournament :love1: faq kok sm tega preigral včas... prow grem ga zdele dol povlečt 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zame so jajca tista prevozna sredstva, s katerimi so problemi, težave...pa ni toliko važna starost. Če ima avto nizke sedeže, če na motorju trpim v neki čudni drži...

Važno je udobje med vožnjo in uporabnost, ker se enostavno rad veliko vozim. Neka privlačna embalaža ali zunanji vtis me ne zanimata.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1 hour ago, smasher said:

Jst obožujem "stara jajaca" :D imam še par računalnikov, pentium 300, celeron 450, moj glavni računalnik do par mescev nazaj je imel enojederni procesor iz leta 2005 in še vedno dela. 

Vsakič ko pridem v kak modern avto mi težijo te elktrični zici, ta tedn na C5, ko hočeš it vn se zic umakne in ko se usedeš in daš kontakt gre zic naprej, če motorja ne ugasneš se zic ne premekne nazaj, torej po teoriji proizvajalca dokler motor laufa ne smeš iz avta, da ne začnem o butasti električni ročni in hill holder ki onemogoča hitri štart.....

Tako, da nova tehnologija poneumlja ljudi, še posebaj avti ki ti pišejo sms pa nareku in podobno. 

Se strinjam da je fajn met ABS, pa mogoče kdaj ESP, ampak več pa res ni potrebe. 

Kaj mi pomaga avto ali motor pri kateremu ne morem zamenjat žarnice ali akumulatorja? Lahko da v takih vozilih uživajo "moderni ljudje" katerim je beseda "imbus" ali vijak tuja, vsak ima svoje veselje, ampak če ne morem preverit nivoja olja in morem zaupat istemu ko ekranček napiše "level oil OK" postanem po N-številu kilometrov malce živčn.

Tako da eni uživajo v tem ko v avtu pritiskajo miljon knofou drugi ko vrtijo gedore. 

 

 

 

super je bit zalublen u stara jajca. Tega noben ne oporeka. Perfektna zabava, delavnca pa orodje in neko "nujno" delo. Ampak voz se ti vsak dan dve uri v šiht in domow z 1990 BXom. pol bos hmali hmali ugotovu de je C5 u bistvu res fajn s tempomatom, pa sodobnim vzmetenjem in zavorami. pa de gre pol bol za 30% manj goriva, in že 100 000 nisi šraufal nič konkretnega razn rednih servisov in potrošnega materjala. 

 

Tole z baterijami in žarnicami so buuuučkeeeee.  baterijo menjaš na 5 let, žarnice tud ne menjavaš usak teden. Avto pa večina folka RABI na dnevni bazi. Zase mam komot 1997 balenota za 500. Ženska se vozi delat 120km/dnevno. Ne more met 20 let stare kočije. Tud 15 let star avto je zelo naporn napram nekem sodobni zadevi za 12-15kek. pa tista za 15 je slabša od neke za 18. Sej lahk rečeš ESP ne rabiš, pa xenon bixenon ne rabiš, par let nazaj folk tud klime ni rabu...če maš, ti lajša življenje. pika. 

@MiNa, prav imaš. Tud jez se držim pravila k mi ga je povedal moto rider. motor je ko pralni stoj. pr bajt more bit, in delat more. AMPAK  tle teče debata de je edini smiselen nakup motor za jurja. in de itak use zna kar znajo veliki. Ma kurac zna. 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ma ne vem, vsakič ko sem šel v C5 je javljal kakšne napake, smo šli v Rigo, je crknlo za neki cajta uno hidro vzmetenje, zadnjič se xenoni niso hotli vžgat, ta teden šel v luxemburg je tempomat crkoval...

To glede baterij in žarnic niso bučke, mene so ustavili policaji ker mi prednja luč ni svetila, (sredi dneva), torej ker je moj avto v kategoriji "stara jajaca", sem porabil 5min za zamenjat žarnico. Še vedno velja da moraš imeti v obvezni opremi rezervne žarnice, ampak pri določenih novejših vozilih je to cela operacija za zamenjat žarnico, če jo sploh še ima v taki obliki da jo sam menjaš. 

Glede porabe goriva morem rečt da določeni dizli so res fenomenalni, hkrati pa proizvajalci lažejo ko pes teče glede deklarirane porabe in dokler ne pelješ avta ne moreš vedet kakšna bo dejanska poraba.

No, če gremo nazaj na motorje, za vožnjo v službo je potem praktičen mp3, za hobi in uživancijo je pa lahko 30 let star motor čisto vredu.  

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sej ti pravim, naslednic pejt u Rigo z BXom. Xsenon ti zihr ne bo crknu. Bos povedu a je c5 fajn al ne. In ce je hobi delat 4000km dolge kroge po EU? V dvoje s prtljago. S katerim motorjem za jurja bos to pocel varno prijetno in udobno? 

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jurja res bolj malo verjetno oziroma moraš imet srečo, da na koncu ne postane jama brez dna. Tak v rangu 3-5K€ dobiš pa že čisto spodoben motor.

BTW Aprilia Pegaso... Tak kot sem napisal. Moraš imeti tudi nekaj sreče. Letos sem nabasal na enega, ko je stal z Pegasotom za cesto. Itak mu grem pomagat po svojih najboljših močeh, pa mi je  malo potožil, da mu nagaja, pa da je že menjal agregat in tako naprej... Skratka na motor za jurja lahko hitro zapraviš še jurja, pa je motor še vedno vprašljiv. Težava je še čas. Hitro si lahko ob poletje, če ti hudič nagaja.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sam ne bi dal jurja za Pegaso, raje bi dal 2 jurja za Transalp 650, sicer zelo podobna motorja ampak...cena na trgu je tudi pokazatelj neke vrednosti.

Popravljeno . Popravil vandrovec
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 uro, Cartman pravi:

Sej ti pravim, naslednic pejt u Rigo z BXom. Xsenon ti zihr ne bo crknu. Bos povedu a je c5 fajn al ne. In ce je hobi delat 4000km dolge kroge po EU? V dvoje s prtljago. S katerim motorjem za jurja bos to pocel varno prijetno in udobno? 

Imel BX, zelo udoben, tudi vzmetenje in soliden motor 1.6

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

5 hours ago, Cartman said:

če že windowsarimo...kolko vas dela na win 98?

ne kaj bi če bi kako so ble stare zadeve fajn super blablabla. kolko vas dela na win XP al starejših?

 

e vidiš snec, ti pišeš v wordu. in ljudem z delom v cad cam/foto/grafika ne verjameš, de jih i3 ne servisira. 

 

prevedi v motorje. pegaso=486  120kW=i5

  jaz delam 50% al se mogoce vec v CLI (command line interpreter). Prevedeno v windowse = DOS. Ceprav, roko na srce, je Unix CLI lih ene 100krat mocnejsi od DOS-a. ki je slaba sala :)

On 12/1/2016 at 8:29 PM, Dr_Jakob said:

SF naj bi bil vsaj približno navožen, un mudel od ADV tudi... pa sta oba ocenila Peggy kot dober all rounder. Jaz jo ocenjujem na cesti, in ti povem, da če je cesta tam nekje do 140km/h, mi ne pobegne noben. (Vsaj dokler so bile gor pol-terenske gume)

  Ti resno mislis da ti ne pobegne noben? Resno? Osebno mene ne bos nikoli slisat tega reci iz dveh razlogov: tolk mam soli v glav, da vem, da obstajajo hitrejsi od mene, se ne cenim v motogp vrh pa se mal zraven, in drugic: samo za par oseb vem kako se peljejo, in samo o njih lahko govorim... Drugace pa verjemi, obstajajo soferji, ki te na cesti do 140km/h pustijo dalec zadaj, in to na 125 ccm, 250ccm in podobno,  pa mas lahko kar hoces pod ritjo...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1 hour ago, ciciban said:

Jurja res bolj malo verjetno oziroma moraš imet srečo, da na koncu ne postane jama brez dna. Tak v rangu 3-5K€ dobiš pa že čisto spodoben motor.

Tocno! Za 3-5 kek si solidno motoriziran. IMO dost vec ne rabis. Si pa spet pred dilemo, saj nov mt07 stane 5500. pa ne zna dveh odraslih udobno pelat na pocitnce...

33 minutes ago, Snecer said:

Imel BX, zelo udoben, tudi vzmetenje in soliden motor 1.6

Kupi si ga nazaj, pa se vozi z njim. 

17 minutes ago, jvalant said:

  jaz delam 50% al se mogoce vec v CLI (command line interpreter). Prevedeno v windowse = DOS. Ceprav, roko na srce, je Unix CLI lih ene 100krat mocnejsi od DOS-a. ki je slaba sala :)

Delas, al hobbi igrackas za dolgcas? Imas roke za oddajo pa stranke cakajo dokumente, in podobne fore? 

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

8 minutes ago, Cartman said:

Delas, al hobbi igrackas za dolgcas? Imas roke za oddajo pa stranke cakajo dokumente, in podobne fore? 

Kaj mislis da delajo unix sysadmi (jaz to nisem), ampak ce ze omenjas delo?  Pa da te malo spustim: hipoteticni primer, samo da se pokaze bistvo: ce bi moral zamnjati Janez z g. Janez, ali md Janez, recimo pac, da stranka dobi naziv, v veliko dokumentih na disku, bo potrebno v CLI napisati eno ali dve dvo tri vrstice (sed, awk...) in spiti kavo, ce bo cas, ker po prtitisku na Enter bo racunalnik sam to naredil v VSEH dokumentih po tvojih kriterijih, v GUi se bos pa kar nadelal z iskanjem odpiranjem dokumentov ipd, torej kdo bo imel cas za stranke? Pa se o 486 vs i7, 486 ima 40 Mips, i7 pa recimo 100000 za slabse modele... To ni primerljivo z motorji sploh.  In dej povej, a delas danes 2500 krat hiteje ali vec kot si z 486? In, ali z 120kw prides cez jadranko 3x prej kot jaz z 40?

Popravljeno . Popravil jvalant
  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:hmm: torej ne delas? Cel cas se trudim obdrzat mejo med namenskim ustrajanjem na "starih jajcih" aka moj cnc na win98, tvoje spilanje z atariji unixom etc, in ce prevedemo v motorje, a so thumpov suwath pa jakobov pegaso zadost motorja da bi cloveka zadost zabavali kot edini bajk pr bajti. Pravim da lahk prezvis, trdim pa tudi, da so premal motorja za zelo velk odstotek ljudi. Jakob ma guzzija thump bonija, in ce €€ neb bil res noben problem, bi ti mel al novga duka al tuono v4 factory. 

 

Ne da se mi vec. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 4 urami, Cartman pravi:

 

super je bit zalublen u stara jajca. Tega noben ne oporeka. Perfektna zabava, delavnca pa orodje in neko "nujno" delo. Ampak voz se ti vsak dan dve uri v šiht in domow z 1990 BXom. pol bos hmali hmali ugotovu de je C5 u bistvu res fajn s tempomatom, pa sodobnim vzmetenjem in zavorami. pa de gre pol bol za 30% manj goriva, in že 100 000 nisi šraufal nič konkretnega razn rednih servisov in potrošnega materjala. 

 

Tole z baterijami in žarnicami so buuuučkeeeee.  baterijo menjaš na 5 let, žarnice tud ne menjavaš usak teden. Avto pa večina folka RABI na dnevni bazi. Zase mam komot 1997 balenota za 500. Ženska se vozi delat 120km/dnevno. Ne more met 20 let stare kočije. Tud 15 let star avto je zelo naporn napram nekem sodobni zadevi za 12-15kek. pa tista za 15 je slabša od neke za 18. Sej lahk rečeš ESP ne rabiš, pa xenon bixenon ne rabiš, par let nazaj folk tud klime ni rabu...če maš, ti lajša življenje. pika. 

@MiNa, prav imaš. Tud jez se držim pravila k mi ga je povedal moto rider. motor je ko pralni stoj. pr bajt more bit, in delat more. AMPAK  tle teče debata de je edini smiselen nakup motor za jurja. in de itak use zna kar znajo veliki. Ma kurac zna. 

 

Znaš tud ti kurac... Zakaj je pol tretjina novejših avtov škilastih "na en uč"? Klima? Proti strešnem oknu ali zadnjim oknom na pant je klima navadno sranje, ker v primeru, ko greš na daljšo vožnjo pri polnem prtljažniku sploh ne pride do izmenjave zraka, če ne odpreš okna zadaj... Sedet v presušenem zraku je pa res užitek! Za drkat zraven od sreče... Poraba? AX dizel je leta 1983 popil pravih 4l in občasno celo manj na 100 km... Danes avto istega razreda ne popije nič manj... Ta napredek je zlagan.

 

Popravljeno . Popravil SF
  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 5 urami, izibajker pravi:

Kot dodatek pa za vse neverne tomaže še tale primer. Pa naj omenjena dva demantirata ali potrdita tole tezo. Kmet in Dami nocoj ne potrebujeta high price 100 let staranega Martell-a. Tam v Paklenici jima bo peklensko dobra že domača dunja za par evrov. Čisto dovolj, da se jima lahko tudi marija in angelčki prikažejo.

Jp, ssm da vidite kako se mi Marija prkazuje rabim Android , octa core 3 gb rama...in če vse to mam, je še vedno problem, ko se mulc na linijo obesi pa porniče dol vleče :(

Dami pa Kmet vas mata rada

 

IMG_20161203_144140.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, Cartman pravi:

Tocno! Za 3-5 kek si solidno motoriziran. IMO dost vec ne rabis. Si pa spet pred dilemo, saj nov mt07 stane 5500. pa ne zna dveh odraslih udobno pelat na pocitnce...

Kupi si ga nazaj, pa se vozi z njim. 

Delas, al hobbi igrackas za dolgcas? Imas roke za oddajo pa stranke cakajo dokumente, in podobne fore? 

Imam en PC z Win95, na katerem laufa software od rezalnika. Ne menjam, ker je vse novejše neuporabno in sranje...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!