Skoči na vsebino

SF

Priporočene objave

26 minutes ago, SF said:

Imam en PC z Win95, na katerem laufa software od rezalnika. Ne menjam, ker je vse novejše neuporabno in sranje...

jaz tudi... saj si videl notesnik na okenski polici za rezalnikom, a? :)

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

45 minutes ago, Cartman said:

:hmm: torej ne delas? Cel cas se trudim obdrzat mejo med namenskim ustrajanjem na "starih jajcih" aka moj cnc na win98, tvoje spilanje z atariji unixom etc, in ce prevedemo v motorje, a so thumpov suwath pa jakobov pegaso zadost motorja da bi cloveka zadost zabavali kot edini bajk pr bajti. Pravim da lahk prezvis, trdim pa tudi, da so premal motorja za zelo velk odstotek ljudi. Jakob ma guzzija thump bonija, in ce €€ neb bil res noben problem, bi ti mel al novga duka al tuono v4 factory. 

 

Ne da se mi vec. 

 Meni tudi ne... ne da se mi da je tvoj argument na opis CLIja da se pac samo igrackam... In se manj rabim da mi nekdo pravi kaj je meni zadosti in kaj ne. In kar se tice mene, ja bi imel, ampak moj Duke bi ostal pri bajti, in ko bi zagustilo bi sel zadnji od bajte... in za denar od obeh, al pa kar ga imam ze tako al tko, bi si lahko kupil Tuono 2. Zdej pa prosim razlozi zakaj ga ne kupim, ker ocitno sam sebi ne znam....  In v tem je bistvo vsega: ja verjemem da je Pegaso, al pa XT ali stara Africa twin, al pa kak star BMW k100, R65 marsikomu zadosti. Verjemem celo, da so taki v vecini, ker ni cel svet na ridah v nedeljo popodne. Verjamem tudi, da vsi ki sem jih srecal al na Jadranki, ali na ksnem hribu uzivajo kot jaz, pa nej so na Multistradi, al pa na Pegasu... In brez veze je kakorkoli razpredat da so to ali manj motorja kot novi, al lastniki manj motoristi...  in kdo se igracka in kdo ne, in to osebno... Ja se igrackam, in kaj potem? Zato znanje ne steje, ali pa menje? OK.

Popravljeno . Popravil jvalant
  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ok, C5 ni tako slabo samo je najbolj frišen v spominu ker sem naredil z njim v 4 dneh 2500km, ampak to je problematika še katerega preveč modernega avta. Raje imam ta nov traffic 1.6 dizl twinturbo kot pa nov bmw 3 ali 5.

Kombiji so zakon, novejši imajo ravno prav elektronike, ampak so mišljeni za malce bolj brutalno rabo zato ne pretiravajo z dodatki. 

Sicer sem bolj švoh motorist, še vedno gulim 250-tko in sanjam o ..... marsikaj zato pa nimam "ta pravega motorja", ker za 1000km na leto in nabiranje prahu v garaži zadostuje trenutno. Tudi MT-07 je za nekoga super motor, vse odvisno za kakšen namen in koliko kilometrov.

Kar se tiče novejših kombijev, master, iveco, traffic, scudo, boxer.... sem prevozil kar nekaj kilometrov s kombiji, od Sarajeva, južne francije do Tamper in se raje kot v nekih fensy avtih vozim v kombiju (kot voznik). in C5 je eden od najbolj komot avtov za dolge razdalje, opli, audi, vw so pretrdi za preživet 2000km v kosu.

 

Če se vrnemo k motorjem, meni se zdi čisto lepo potovalni ta starejši CBF 600 (ne hornet ampak švohnejša verzija), nisem imel še šanse provat XJ6... vse tiste zgodbe rabiš jurja kubikov pa vsaj 100 konjev so mi malo šank zgodbice, seveda se mora moj ego malce ko nekdo lahkotno šibne mimo mene. Ampak so tudi taki ki investriajo 10k v motor, pa še ene 2k v opremo in po dveh sezonah začne motor stagnirat v garaži.

Mislim na motor kot hobi, torej če sem malo na motorju nimam namena dosti investirat zanj, 1 ura šraufanja 5 ur vožnje je kar dobro razmerje. Če bi bil motor glavni hobi bi morda investiral več, ampak imam še elektroniko, 3D tiskalnik, domače živali.... zato iščem in kupujem motorje v rangu 500 - 700€, da malo pošraufam se malo poučim in naučim in če zajebem si rečem "jebiga".

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

36 minutes ago, SF said:

Imam en PC z Win95, na katerem laufa software od rezalnika. Ne menjam, ker je vse novejše neuporabno in sranje...

 Vojaska tehnika, vesoljska tehnika in podobno, tezko bi rekli slaba tehnologija, laufa na low end starejsih procesorjih... airbusov flight computer tece na 80186, 68040 ipd... OS je v vecini realtime Linux,  racunalniki za let pa nimajo OS-a, ker to predstavlja veliko coklo, in konec koncev ne rabi ne printat, ne posiljat mail in skilit na FB. mora biti pa 100% stabilen, odporen na sevanja ipd ipd. Najmocnejsi sistem na letalih je parvzaprav sistem za zabavo potnikov... doma pa mulcev racunalnik za igre... ;)

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Stara jajca imajo tud avtopilot :lol1:ko je človek zmatran :lol1:

Kakšen Pegaso noooo :P

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

uf tukaj pa ne bi šlo z GS-om , prehud travnik .....:P

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A na avtu tud skrivaš tablico ko se voziš po mestu .....a se bojiš ,da te bo kdo ukradel :P

Tuki sm šu zadnjič z LT-jem ;)

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 minutami, Kmet2 pravi:

A na avtu tud skrivaš tablico ko se voziš po mestu .....a se bojiš ,da te bo kdo ukradel :P

Tuki sm šu zadnjič z LT-jem ;)

Tist, k bo hotu vidt tablico, jo bo že našel.

p.s. itak

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Evo probal Peggy še po makadamu proti mamutlacu... Moči je dovolj, zavor skoraj preveč, a tega se da navadit. Stara jajca se čisto spodobno peljejo, po makadamu je tudi 19 col čisto ok. Bo pa potrebno zamenjat stopalke za večje in ozobljene, da se eliminira zdrsovanje nog zaradi širine motorja v predelu sedeža ter namontirat riserje, da krmilo ne bo tako blizu pri vzpenjanju in spodobno šus plato. Motor bo po vložku dodatnih slabih 200 eur prava adventure raketa.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 uro, SF pravi:

Evo probal Peggy še po makadamu proti mamutlacu... Moči je dovolj, zavor skoraj preveč, a tega se da navadit. Stara jajca se čisto spodobno peljejo, po makadamu je tudi 19 col čisto ok. Bo pa potrebno zamenjat stopalke za večje in ozobljene, da se eliminira zdrsovanje nog zaradi širine motorja v predelu sedeža ter namontirat riserje, da krmilo ne bo tako blizu pri vzpenjanju in spodobno šus plato. Motor bo po vložku dodatnih slabih 200 eur prava adventure raketa.

So že predelave. Ker zadeva ni mišljena niti narejena za vožnjo izven ceste. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 6 minutami, Borutt pravi:

So že predelave. Ker zadeva ni mišljena niti narejena za vožnjo izven ceste. 

Zadeva je tud brez predelav izven ceste čist sposobna. Predelave bodo zaradi tečnega lastnika.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 18 minutami, Borutt pravi:

So že predelave. Ker zadeva ni mišljena niti narejena za vožnjo izven ceste. 

Ne brihtoliraj... Po tej logiki tudi tvoja Beta po slovenski zakonodaji ni narejena za vožnjo po terenu izven MX prog...

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 57 minutami, Dr_Jakob pravi:

Zadeva je tud brez predelav izven ceste čist sposobna. Predelave bodo zaradi tečnega lastnika.

Sem imel nekaj podobnega in je izven ceste ali kakšnega makadama čista muka. So pač stara jajca, katera lahko odlično opravljajo svoje delo na površini, za katero so bila delana. Ker v nasprotnem primeru bi obstajali univerzalni motorji namenjeni vsem terenom. Tega pa ni. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 45 minutami, SF pravi:

Ne brihtoliraj... Po tej logiki tudi tvoja Beta po slovenski zakonodaji ni narejena za vožnjo po terenu izven MX prog...

 

Nekdo se je najedel brihtol. Jaz ne, ker sem jedel jajca. 

 Za kje pa je narejena moja Beta ? Verjetno za v izložbo, kajne. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Da bereš površno in se rad sprenevedaš, ti je očitalo že kar nekaj ljudi tu gor... Morda se tebi ne zdi, da je ta motor uporaben še kje drugje kot po asvaltu, se zdi pa zato komu drugemu. Kaj lahko rečemo šele za  kmetov LT, ko se po kozji stezi pripelje na plažo, ali pa moj bivši ER5, ki je z dvema prišel na vrh Sv Nikole znanega kot hvarski trigav? Čemu je potrebna birokratska natančnost ločevanja, kaj je primerno za nek teren in kaj ne? Nekdo se po makadamu pelje z beto, ki jo je po mnenju nekaterih vozit po makadamu smrtni greh, češ da je narejena za žaganje v grapi, nekateri z GSX 3RR, tretji s Peggy, imaš pa tudi tiste z LT, gold wing... Ko se začne blato, se bo oni z beto pač peljal boljše, ostali bodo pa malo bolj švicali, kar tudi ni nič narobe... Ok edino kmet se bo peljal, kot po rivi na konjak. Allround motocikli obstajajo, samo določena pričakovanja je treba znižat. Tudi Jarvis se ne more povsod peljat...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, SF pravi:

Da bereš površno in se rad sprenevedaš, ti je očitalo že kar nekaj ljudi tu gor... Morda se tebi ne zdi, da je ta motor uporaben še kje drugje kot po asvaltu, se zdi pa zato komu drugemu. Kaj lahko rečemo šele za  kmetov LT, ko se po kozji stezi pripelje na plažo, ali pa moj bivši ER5, ki je z dvema prišel na vrh Sv Nikole znanega kot hvarski trigav? Čemu je potrebna birokratska natančnost ločevanja, kaj je primerno za nek teren in kaj ne? Nekdo se po makadamu pelje z beto, ki jo je po mnenju nekaterih vozit po makadamu smrtni greh, češ da je narejena za žaganje v grapi, nekateri z GSX 3RR, tretji s Peggy, imaš pa tudi tiste z LT, gold wing... Ko se začne blato, se bo oni z beto pač peljal boljše, ostali bodo pa malo bolj švicali, kar tudi ni nič narobe... Ok edino kmet se bo peljal, kot po rivi na konjak. Allround motocikli obstajajo, samo določena pričakovanja je treba znižat. Tudi Jarvis se ne more povsod peljat...

Ker sem površen in se rad sprenevedam, me toliko sprašujete, kajne. 

Saj greš lahko v papučah na Triglav. Menda se da. 

Sploh pa bi morali v tej temi primerjati podobne motorje, vendar različnega obdobja. Torej gees in pegaso nikoli nista bila in nikoli ne bosta v istem razredu. Potrebno je primerjati starega pegasota za male pare z novim podobnim motorjem. Pa se bo potem videlo, kakšna je razlika med njima. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 4 urami, Borutt pravi:

Ker sem površen in se rad sprenevedam, me toliko sprašujete, kajne. 

Sploh pa bi morali v tej temi primerjati podobne motorje, vendar različnega obdobja. Torej gees in pegaso nikoli nista bila in nikoli ne bosta v istem razredu. Potrebno je primerjati starega pegasota za male pare z novim podobnim motorjem. Pa se bo potem videlo, kakšna je razlika med njima. 

niti ne ..ker si površen in se rad sprenevedaš se povsod vtikuješ .. pa še zdaleč nimaš zmeraj prav razen v svoji podzavesti..

gsxr 750 bo v redu za primerjavo? otovorjen po snegu v klanec ? mimo položenih gs-ov , ki so se sredi februarja pripeljali iz nemoršfakinbelivatanglije ?

vn900 s štrikom okol zanje gume , ki pade mimo gs-ov? aja ta je prestar model..

 

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No, za na Mamutovanje še vedno trdim, da je daleč najboljša izbira tista, na katero noben pri zdravi pameti niti pomisli ne: Suzuki Intruder 1400.

Težek, nizek, ogromno navora, ... ketna okrog zadnje gume, 1. in 2. prestava, spustiš sklopko in samo mirno kot traktor.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 11 minutami, Snecer pravi:

za mamutovanje so potrebne druge preference, kolikor vidim po videoposnetkih

Za Mamutovanje je potrebno vse znanje in sposobnosti, ki si jih sposoben nabrat skozi leta.

Ciroza jeter je tudi ena od skoraj nujnih reči. Pa odpornost na gljivice in odpornost na duhove in prikazni.

Moped je pa najboljši Versys 650. Brez dvoma.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 25 minutami, Snecer pravi:

morda nekoč :) za glivice se poapnam, za mamila vzdržnost, motor pa versys x 300

 

Lajk a vrđin...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!