Skoči na vsebino

SF

Priporočene objave

1 hour ago, Dr_Jakob said:

No, za na Mamutovanje še vedno trdim, da je daleč najboljša izbira tista, na katero noben pri zdravi pameti niti pomisli ne: Suzuki Intruder 1400.

Težek, nizek, ogromno navora, ... ketna okrog zadnje gume, 1. in 2. prestava, spustiš sklopko in samo mirno kot traktor.

 A pol teli lahki, visoki in z malo navora so pa zanic za v sneg.... Noben pri ZDRAVI pameti ne bi su na Intruderja...

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

4 minutes ago, Dr_Jakob said:

12697319_10207919962298061_5762897689411273567_o.jpg

 

Ja in? ker je nekomu uspelo tole, je pa kar najboljsi? Hard enduro se pelje boljse od tegale v snegu, po ledu, blatu, asfaltu, toci, kamenju, skalah, povsod... ko tole zacne  drseti po bregu ga nic ne ustavi, ma se na asfaltu se vse kar kje lazje prej ustavi, 30cm zameta in si do riti v dreku...  najboljsi za mamute, ali najboljsi z v sneg? konc me bo

PS: zadnic si pa trdil da je Futura ultimativni motor za po snegu... ker je zdaj?

 

Popravljeno . Popravil jvalant
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

8 minutes ago, jvalant said:

PS: zadnic si pa trdil da je Futura ultimativni motor za po snegu... ker je zdaj?

 

Vsi, ki pridejo gor so ultimativni.

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

21 minutes ago, motolover said:

Vsi, ki pridejo gor so ultimativni.

 Da se razumemo: vsak ki se odpravi gor, in pripleza po snegu gor je dober. Ce je motor "slabsi" za slabe razmere, je dosezek se tolk vec vreden. Ampak ultimativni motor, alias najboljsi motor za mamute, ali drugace povedano za po snegu, je pa motor s katerim se da peljati po snegu boljse in lazje od drugih... In brez modifikacij, je v tem dalec najboljsi kross ali hard enduro, mogoce celo kaksen trial, pa mu vrjetn manjka moci za po celem snegu. Tudi nic nimam proti Intruderju in podobnim motorjem, ce nekdo rad krizari ipd, je tak motor odlicna izbira. Najboljsi za na mamute pa pac ni

Popravljeno . Popravil jvalant
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

9 hours ago, Dr_Jakob said:

No, za na Mamutovanje še vedno trdim, da je daleč najboljša izbira tista, na katero noben pri zdravi pameti niti pomisli ne: Suzuki Intruder 1400.

Težek, nizek, ogromno navora, ... ketna okrog zadnje gume, 1. in 2. prestava, spustiš sklopko in samo mirno kot traktor.

glede mamutovanja:

teža ne igra vloge tu, izkazalo se je pa, da je pomembna razporeditev le-te med sprednjo in zadnjo osjo. toliko, da to odloča ali gor prideš sam ali na prikolici.

nizko težišče je prednost za lažje obvladovanje, ni pa "a must".

pomembna je tudi velikost koles. z malimi kolesi ala msx 125 je vožnja gor prava muka.

strinjam se, navor je pomemben, pa tudi to, da motor na nizkih vrtljajih ne trza, da je kultiviran.

 

sicer pa, hitrostni rekord nosijo precenjena stara jajca royal enfield (20:52 na posnetku):

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 10 urami, jvalant pravi:

 Da se razumemo: vsak ki se odpravi gor, in pripleza po snegu gor je dober. Ce je motor "slabsi" za slabe razmere, je dosezek se tolk vec vreden.

Pa si si kar sam odgovoril.

*********************************

No, če smo že na temi ultimativni Mamutbajk;

Ultimativni Mamutbajk :yea2: je tisti, s katerim prideš gor simpl k keks, pa se vsi sprašujejo: "Kako za vse svete ti je to uspelo?!" :stupid: Torej Intruder 1400. Seveda ima pri ultimativnem Mamutbajku pomembno vlogo tudi cena. Če si zapravil 800€ za staro kripo, potem vsi vemo, da ti je bilo za to reč povsem vseeno in da si jo dvakrat vrgel po tleh samo zato, ker si to lahko naredil.:devil: Kaj pa recimo ganz nov 60 obletnica Yamaha V-Max:wub: A si kdo upa na Mamute s tem? :inlove: Pa da si ga je sam kupil? A si predstavljaš, da ga ENKRAT zvrneš po tleh? ENKRAT! :angryrant1:Tolk škode, da si lahko kupiš ene dva al pa tri pisofšit bajke, pa še nisi na čistem. :headbang:

Torej zakaj je točno določen Intruder 1400 ultimativni Mamutbajk? Ker je njegov edini motor in njegov ponos in sreča.:wub: In ker je gor prišel brez enega samega padca. :eek:

TO = Ultimativno. Za zdej. Hec bi bil, da kdo pride gor, recimo z ultravrednim BossHossom, Goldwingo, Road Kingom, Rocket III, BMW K1200 LT itd. :kmet:

 

In da gremo na drugo stran lestvice: ena najslabših možnih variant: V Strom 1000/650. Ko ga vidiš gor, se ti zdi, da je gor pripeljal z levo roko zavezano na hrbet. saj je pa le potovalni ENDURO motor ane? Pa je to DAAALEEEEČ od resnice. Zadeva je tolk nemogoča za po snegu, da če ne probaš, ne moreš verjet. Okej, vsem trem priznam to, da drugih motorjev nimajo doma. Ampak vseeno. Ko ga vidiš parkiranega na vrhu, se ti zdi čisto normalno, da je tam. Sanja se ti ne, da je VStromar pljuval kri, da je prišel gor.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 21 urami, SF pravi:

Da bereš površno in se rad sprenevedaš, ti je očitalo že kar nekaj ljudi tu gor... Morda se tebi ne zdi, da je ta motor uporaben še kje drugje kot po asvaltu, se zdi pa zato komu drugemu. Kaj lahko rečemo šele za  kmetov LT, ko se po kozji stezi pripelje na plažo, ali pa moj bivši ER5, ki je z dvema prišel na vrh Sv Nikole znanega kot hvarski trigav? Čemu je potrebna birokratska natančnost ločevanja, kaj je primerno za nek teren in kaj ne? Nekdo se po makadamu pelje z beto, ki jo je po mnenju nekaterih vozit po makadamu smrtni greh, češ da je narejena za žaganje v grapi, nekateri z GSX 3RR, tretji s Peggy, imaš pa tudi tiste z LT, gold wing... Ko se začne blato, se bo oni z beto pač peljal boljše, ostali bodo pa malo bolj švicali, kar tudi ni nič narobe... Ok edino kmet se bo peljal, kot po rivi na konjak. Allround motocikli obstajajo, samo določena pričakovanja je treba znižat. Tudi Jarvis se ne more povsod peljat...

Na Sv. Nikolo na Hvaru sem še jaz z jajci od GS-a, ki je baje namenjen samo za lepe ceste, priplezal :)

282041_2140092456203_414793_n.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 5 minutami, Kmet2 pravi:

Tukaj pridem z lt gor .........!:P

Po moje bi se dalo tudi, problem bi mogoče bil en malo bolj strmi klanec nekje vmes, ki zna biti kar precej razrit od dežja in terencev, ki tukaj okoli vozijo turiste ... tale zadnji strmi del je itak betoniran ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zgleda podobno kot pustinja Blaca na Bracu....

Visina od tal je pomembna,da ne prebijes karterja recimo, na skalah :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pravkar, DinDiin pravi:

Zgleda podobno kot pustinja Blaca na Bracu....

Visina od tal je pomembna,da ne prebijes karterja recimo, na skalah :)

Če ciljaš na mojo sliko, je to najvišji vrh Hvara Sv. Nikola  ... 622 mnv, če se prav spomnim ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 25 minutami, Kmet2 pravi:

Tukaj pridem z lt gor .........!:P

itak, sej maš stara jajca :P

 

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 31 minutami, boych pravi:

Na Sv. Nikolo na Hvaru sem še jaz z jajci od GS-a, ki je baje namenjen samo za lepe ceste, priplezal :)

282041_2140092456203_414793_n.jpg

Jest se nobene take luksuzne štiripasovnice ne spomnim na vrhu... Aja pa s soponico je slo..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 53 minutami, Dr_Jakob pravi:

No, če smo že na temi ultimativni Mamutbajk;

TO = Ultimativno.

 

Aja, da slučajno ne pozabim special kategorije: Namensko predelani.

Če si tolk predan zadevi, da sred poletja na motor švasaš smučke, ANE Thumper...

da sred jeseni kupiš nov akumulator velikosti x2, pa ga nekako s kupom predelav spraviš v obstoječi bajk, da se usedeš in ročno narežeš gume za določen bajk, potem to spada v kategorijo Specialk.

Predanost seveda šteje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 13 minutami, SF pravi:

Jest se nobene take luksuzne štiripasovnice ne spomnim na vrhu... Aja pa s soponico je slo..

To je bilo leta 2011, odsek na sliki je tisti zadnji do kam se lahko pripelješ z motorjem, naprej do ''požarne straže'' in križa na vrhu vodi samo še pešpot ...285159_2140092656208_7782769_n.jpg

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, DinDiin pravi:

Zgleda podobno kot pustinja Blaca na Bracu....

Visina od tal je pomembna,da ne prebijes karterja recimo, na skalah :)

Pa ni LT TDM :P ćez robnik pa teče olje in defekt ......lt ima takšno šus plato spodej da je že pol manjka  tolk ružm po makedamih in potkah ......

pred 1 uro, boych pravi:

Po moje bi se dalo tudi, problem bi mogoče bil en malo bolj strmi klanec nekje vmes, ki zna biti kar precej razrit od dežja in terencev, ki tukaj okoli vozijo turiste ... tale zadnji strmi del je itak betoniran ...

Bil že gor ,sem eno par let zaporedoma hodil na Hvar .....takrat ko še ni bil mondeno središče ......

pred 53 minutami, boych pravi:

To je bilo leta 2011, odsek na sliki je tisti zadnji do kam se lahko pripelješ z motorjem, naprej do ''požarne straže'' in križa na vrhu vodi samo še pešpot ...285159_2140092656208_7782769_n.jpg

Zdej ko imajo v družbi Pegasota je vsaka cesta hud teren .:P.....sej se bo spomnil , bom sliko drugič naredil tu gor in po poti ....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

2 hours ago, boych said:

Če ciljaš na mojo sliko, je to najvišji vrh Hvara Sv. Nikola  ... 622 mnv, če se prav spomnim ...

Ja,sej to sem te prav razumel Boych ;) Sam pravm,da zgleda podobn sodrast k na Bracu,tm tud sam z dzipi rijejo okol,pa quadi....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 8 urami, Dr_Jakob pravi:

Aja, da slučajno ne pozabim special kategorije: Namensko predelani.

Če si tolk predan zadevi, da sred poletja na motor švasaš smučke, ANE Thumper...

da sred jeseni kupiš nov akumulator velikosti x2, pa ga nekako s kupom predelav spraviš v obstoječi bajk, da se usedeš in ročno narežeš gume za določen bajk, potem to spada v kategorijo Specialk.

Predanost seveda šteje.

če se prav spomnim bo obletnica začetka projekta --- eh recmo da je dons da imam uržah it na pir :D

 

pred 19 urami, jvalant pravi:

 Da se razumemo: vsak ki se odpravi gor, in pripleza po snegu gor je dober. Ce je motor "slabsi" za slabe razmere, je dosezek se tolk vec vreden. Ampak ultimativni motor, alias najboljsi motor za mamute, ali drugace povedano za po snegu, je pa motor s katerim se da peljati po snegu boljse in lazje od drugih... In brez modifikacij, je v tem dalec najboljsi kross ali hard enduro, mogoce celo kaksen trial, pa mu vrjetn manjka moci za po celem snegu. Tudi nic nimam proti Intruderju in podobnim motorjem, ce nekdo rad krizari ipd, je tak motor odlicna izbira. Najboljsi za na mamute pa pac ni

za peljat gor na obisk ali otovorjen na polno pa v petek gor in v nedeljo domov? ker otovorjen ima malce drugačno težišče in obnašanje ..sicer pa kaj pa jaz vem .

Popravljeno . Popravil thumper
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

9 hours ago, Dr_Jakob said:

Pa si si kar sam odgovoril.

*********************************

No, če smo že na temi ultimativni Mamutbajk;

Ultimativni Mamutbajk :yea2: je tisti, s katerim prideš gor simpl k keks, pa se vsi sprašujejo: "Kako za vse svete ti je to uspelo?!" :stupid: Torej Intruder 1400. Seveda ima pri ultimativnem Mamutbajku pomembno vlogo tudi cena. Če si zapravil 800€ za staro kripo, potem vsi vemo, da ti je bilo za to reč povsem vseeno in da si jo dvakrat vrgel po tleh samo zato, ker si to lahko naredil.:devil: Kaj pa recimo ganz nov 60 obletnica Yamaha V-Max:wub: A si kdo upa na Mamute s tem? :inlove: Pa da si ga je sam kupil? A si predstavljaš, da ga ENKRAT zvrneš po tleh? ENKRAT! :angryrant1:Tolk škode, da si lahko kupiš ene dva al pa tri pisofšit bajke, pa še nisi na čistem. :headbang:

Torej zakaj je točno določen Intruder 1400 ultimativni Mamutbajk? Ker je njegov edini motor in njegov ponos in sreča.:wub: In ker je gor prišel brez enega samega padca. :eek:

TO = Ultimativno. Za zdej. Hec bi bil, da kdo pride gor, recimo z ultravrednim BossHossom, Goldwingo, Road Kingom, Rocket III, BMW K1200 LT itd. :kmet:

 

In da gremo na drugo stran lestvice: ena najslabših možnih variant: V Strom 1000/650. Ko ga vidiš gor, se ti zdi, da je gor pripeljal z levo roko zavezano na hrbet. saj je pa le potovalni ENDURO motor ane? Pa je to DAAALEEEEČ od resnice. Zadeva je tolk nemogoča za po snegu, da če ne probaš, ne moreš verjet. Okej, vsem trem priznam to, da drugih motorjev nimajo doma. Ampak vseeno. Ko ga vidiš parkiranega na vrhu, se ti zdi čisto normalno, da je tam. Sanja se ti ne, da je VStromar pljuval kri, da je prišel gor.

 A gres stavit da Chris Birch pride gor z Vstromom potazadnjem kolesu, drifta vask ovinek, poskok cez kup snega ipd? Je ravno tako, kot bi jaz pljuval kri po stopnicah z Dukom, po ograji, razbil bi se pri voznji po kamniti ograji, pa pol se enkrat ko bi skocil dol z nje, ksn meter pa  se mal globoko, sesul bi se ko bi se probal peljat po tazadnem cez hrib in zraven se v zavoj... No Chambon dela vse to, na Duku 2 za tamalo malco... upam de si pogruntal kaj mislim povedat?

 

  Kar se tice Utlimatovnega: cekiri slovar

PS:  pa tale tud ne bi imel veliki tezav, stavim, da bi ne scal krvi:

 

Popravljeno . Popravil jvalant
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 29 minutami, jvalant pravi:

 A gres stavit da Chris Birch .... 

Ne grem stavit. Vseeno govorimo o "navadnih" ljudeh ane.

Ena tajnica ti tud zna natipkat 200 besed na minuto v Wordu, ampak če ji daš pa stari pisalni stroj, bo pa padla na pod 80 besed na minuto. Kar je pa zate in zame skoraj nedosegljivo hitro.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

5 minutes ago, Dr_Jakob said:

Ne grem stavit. Vseeno govorimo o "navadnih" ljudeh ane.

Ena tajnica ti tud zna natipkat 200 besed na minuto v Wordu, ampak če ji daš pa stari pisalni stroj, bo pa padla na pod 80 besed na minuto. Kar je pa zate in zame skoraj nedosegljivo hitro.

 No torej, ce sofer ne zna, pol ni motor kriv.... Pa s tem ne mislim nic slabega o doticnem soferju V-Stroma... Nam je skoda motorjev, se pelemo lepo, potujemo okol, se pac ne ukvarjamo z stilom ki bi omogocal voznjo po snegu ipd...   In vesc voznik bo lazje in bolje peljal V-Stroma po snegu, kot pa Intruderja,  fizika pac drzi za vse stvari. In se enkrat, nikjer ne pise, da bi doticni voznik Intruderja peljal slabse na Mamute od mene z Dukom, pa tudi ce je Duke bolj pripraven, ker jaz nisem... Ampak motorji ki so pac dobri v pesku in blatu so tudi s snegu, teza je problem, ne prednost... Ko pade sneg, taprvo najebejo tovornjakarji.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, jvalant pravi:

 No torej, ce sofer ne zna, pol ni motor kriv.... Pa s tem ne mislim nic slabega o doticnem soferju V-Stroma... Nam je skoda motorjev, se pelemo lepo, potujemo okol, se pac ne ukvarjamo z stilom ki bi omogocal voznjo po snegu ipd...   In vesc voznik bo lazje in bolje peljal V-Stroma po snegu, kot pa Intruderja,  fizika pac drzi za vse stvari. In se enkrat, nikjer ne pise, da bi doticni voznik Intruderja peljal slabse na Mamute od mene z Dukom, pa tudi ce je Duke bolj pripraven, ker jaz nisem... Ampak motorji ki so pac dobri v pesku in blatu so tudi s snegu, teza je problem, ne prednost... Ko pade sneg, taprvo najebejo tovornjakarji.

a dej nehi no..jst nimam pojma o vožnji - no vsaj tako pravijo ..motiti se je človeško ..- pa nekak zguram s starimi jajci ..ampak res starimi .. ne vem če ni gs80 od avtomoto mlajš od mojga..

stari ..za gor ni stila .. manj stila imaš bolš je .. :P

če se ne misli sam cenit - ja lej pivo plačaš .no sej tko al pa tko .. :beer2:zmrznen pussy

ko pade sneg prvo najebeo tisti z letnimi gumami ..pri motoju je za na sneh zlizana guma s štrikom bolš kot marsikatera druga ..pustimo xt754 extreme winter..ta je zakon..

 

pred 1 minuto, Borutt pravi:

Cestni motor s cestnimi gumami v snegu. Ful dobra ideja. 

lej tukej nimaš pojma .. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!