Skoči na vsebino

SF

Priporočene objave

4 hours ago, SF said:

Tale pa ima kar poskočnih 60 kw! In tega še vžgeš ne...

Evo pa sm se spet neki naucu. moped more bit cim bolj nevozen,uzges ga pa tko da cajtng pod nem zakurs,tko k ucasih autobusarji sred zime pod autobusom.:OK:

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 6 urami, maus pravi:

kaj ne ... vse se je zvedl v teli temi

1. stara jajca so zakon

2. un k kupuje nove motorje je kreten, ker ne rabi novega motorja

3. stara jajca so 100x boljša kt nova jajca

4. s starimi jajci prideš povsod .. z novimi si skoz na servisu

5. 50 kw imet je najboljš na svetu, ker vse ostalo je brezveze

6. za motor dat več kot 3.000 € je ćist kretensko

7. pa še kaj bi se našlo, le pozorno je treba brat

men edino ni jasno, kako se pride do starih jajc, če kdo ne kupi nova jajca in čez 10 let proda stara jajca

Mogoče si pa ob prebiranju tele teme premalo kofeta spiu. In nisi zašteku šaljivega podtona. Itak vsi tule še predobro vemo, da obstaja samo en, the one and only, d best, mega, super špon in oh in sploh tanartabolši motor u naši galaxiji. A štekaš. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 7 urami, maus pravi:

kaj ne ... vse se je zvedl v teli temi

1. stara jajca so zakon

2. un k kupuje nove motorje je kreten, ker ne rabi novega motorja

3. stara jajca so 100x boljša kt nova jajca

4. s starimi jajci prideš povsod .. z novimi si skoz na servisu

5. 50 kw imet je najboljš na svetu, ker vse ostalo je brezveze

6. za motor dat več kot 3.000 € je ćist kretensko

7. pa še kaj bi se našlo, le pozorno je treba brat

 

men edino ni jasno, kako se pride do starih jajc, če kdo ne kupi nova jajca in čez 10 let proda stara jajca

ja sj vem ... nism ćist glatek ... :yawn: 

:ninja: 

1. stara Ninja 900 so v primerjavi s tvojo Ninjo zakon, pa še bolj bi ti pasala, ker sedaj verjetno zgleda čudno, ko si daš čelado dol, na Ninji 900 pa bi bilo razodetje pričakovano

2. glede na trg rabljenih motorjev, nizke cene, ohranjenost in da se motorji vozijo bistveno manj kot avtomobili ter boljše vzdržujejo, je nakup novega res "nepotreben". Ti menjavaš morda za novi model? ...

3. pri teži nekaterih novih tankov in nujnem nabitju z vso elektroniko, da je varno za vožnjo, se včasih res vprašaš, če kaj starejšega morebiti ni "bolje"?

4. -

5. 50kW je za civilni motorizem več kot dovolj, to so performanse, ki so nadmočne napram 99% osebnih vozil, pa še fino je, ker lahko na polno odpiraš

6. 3000 eur je kar veliko denarja, ko pogledaš malo na trg rabljenih lahko z nekaj sreče najdeš "zaležan", "nov" motor, od nekoga, ki je mislil, da bo motorist, pa so mu potem odprli kafič pred nosom... itd..

7. ja, pa še kaj novega se bo našlo :)

Če gledaš točko 6, stara jajca nastajajo nonstop, veliko folka kupi motorčke, po nasvetu gostilne, vidijo v kakšnem filmu, jih kdo naheca, potem pa se zaležijo ali se ne uporabljajo. Tvoj je podoben, samo kilometre si malo pozabil zbiti, tam nekje na 15 pa bi bila vrsta...

 

 

 

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 12 urami, Dr_Jakob pravi:

...
P.s. Ko bi videl, s kakimi žalostnimi pogledi so člani tvoje skupinice gledali svobodnjaka, ki odhaja.... :D:D:D vredno vsega denarja...

Ti člani so na Motosvetu in lahko sami povedo, kako so gledali. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 7 minutami, Borutt pravi:

Ti člani so na Motosvetu in lahko sami povedo, kako so gledali. 

hitri in drzni! :lol1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 21 urami, bambi61 pravi:

Jaz mam najdaljšega!!

ooo ..sm te že hotel parkrat vprašat od kje pozimi tolk polžev pohodiš da imaš toliko sluzi po podplatih.. zdaj si razjasnil ..te pogledam sam ko boš stal na miru ...... ..... pejd vn z glave ti grda slika ..pejd vn pejd vn..:lol1:

pred 20 urami, RobiRoberto pravi:

Tudi če ne berem več te teme, je zame vseeno vsak dan utrujajoča, oziroma me od nje boli kazalec na desni roki, ker z njim obračam kolešček na miški ... :OK:

kurzorji .. lahko tapkaš po postih ki ti niso všeč s sredincem..

pred 20 urami, sayo pravi:

Moj stric iz Austrije je imel včasih takega za na šiht

1980_SP400T_500.jpg

P.S. :kmet: spet ste zavozili temo kot že skoraj vsako...

oooooo   SP 400 :wub:  .....   kooooolk rezervnih delov za mojga suwatha ...   (tako pišem samo zato , ker ni placa v garaži za celega) ..

pred 19 urami, Borutt pravi:

Z novim modelom starih jajc :lol1:.

a so ti jih pokromal?

pred 17 urami, Rdeči pravi:

To je pa tako kot bi poslušal enih trideset žensk na kupu, ki nič več ne zastopiš kaj je bistvo. Razen tega, če jih pogledaš v dekolte, da se :eek:

ne zastopš.. to je tako kot da si ti nek neupadljiv vezni igralec v 17-ti vaški ligi.. tri bejbe - ena lond ena rdečka in ena črna se usedejo na 3tjo klop na tribuni od spodaj navzgor .. in gledajo ter se odločajo - ali bi golmana ali bi prvega napadalca ali bi oba ... v miničih brez spodnjih hlačk .. 

no tako nekako je ko nas poslušaš ..

pred 17 urami, Dr_Jakob pravi:

Fantje, narobe.

Dejstvo je, da kdo ima motor, mlajši od letnika 2010, ima majhnega lulćka, pa povešena stara jajca.

naj to pokažem moji ? kaj vse bi nekateri naredili za to , da jim posmrtno postavijo spomenik..

pred 15 urami, jskrablin pravi:

Cvajerja pa s 4T res nima smisla primerjati...

:eek: ???? mislim da je 2 in 4 pravzaprav edini razlog za primerjavo dveh različnih ..

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 19 urami, maus pravi:

4. s starimi jajci prideš povsod .. z novimi si skoz na servisu

Kar se tiče servisov, servisiranja in ostalih pokvarljivih zadeuščin:

Samo pri SS Moto ima mudel vsaj 6-7 Pegasotov v različnih stopnjah razkroja. En je normalno za kupit, ostali so za dele. Mašino celotno dobiš za cca 200-300€, kosov kolikor češ

Da sploh ne omenjam Bolhe, eBaya, subito..... skratka, pr teh starih jajcih, ki so bila svoje čase dokaj popularna, maš kosov kolikor češ. Pa to za res male denarje.

Ajd, gremo gledat po eBayu za najbolj popularne zadeve:
okvir z dokumenti 500€
komplet mašina 300€

armaturka 100€

zadnja feltka 100€..

Pa tega srajna je kolkr češ. Sploh ni vprašanje a boš dobil al ne. Torej karkoli gre u franže, maš kosovnico na netu.

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

full sem veseu za une, ki imajo stara jajca .. še posebi pegasote :P

k zrastem, bom tudi jaz imeu takega :jezik: 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

17 minutes ago, izibajker said:

A ta motor ni že zdej dost dober zate? Kva mu pa fali?

pusti času čas. ke do marca :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 43 minutami, Dr_Jakob pravi:

Kar se tiče servisov, servisiranja in ostalih pokvarljivih zadeuščin:

Samo pri SS Moto ima mudel vsaj 6-7 Pegasotov v različnih stopnjah razkroja. En je normalno za kupit, ostali so za dele. Mašino celotno dobiš za cca 200-300€, kosov kolikor češ

Da sploh ne omenjam Bolhe, eBaya, subito..... skratka, pr teh starih jajcih, ki so bila svoje čase dokaj popularna, maš kosov kolikor češ. Pa to za res male denarje.

Ajd, gremo gledat po eBayu za najbolj popularne zadeve:
okvir z dokumenti 500€
komplet mašina 300€

armaturka 100€

zadnja feltka 100€..

Pa tega srajna je kolkr češ. Sploh ni vprašanje a boš dobil al ne. Torej karkoli gre u franže, maš kosovnico na netu.

Pri hiši je zadnjih 12let star BMW, tak da se mi približno sanja kako stvari stojijo. Rabljenih delov je sicer res ogromno, ampak ponavadi crkne kaj bolj banalnega. Recimo tesnila v takšni in drugačni obliki, kar je sicer res poceni pod pogojem če znaš sam zamenjat. Če bi moral za vsako malenkost na servis, pa ni računice. Skratka... To so motorji za nekoga, ki ima prostor, čas, orodje in nekaj volje/znanja.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 minutami, ciciban pravi:

Pri hiši je zadnjih 12let star BMW, tak da se mi približno sanja kako stvari stojijo. Rabljenih delov je sicer res ogromno, ampak ponavadi crkne kaj bolj banalnega. Recimo tesnila v takšni in drugačni obliki, kar je sicer res poceni pod pogojem če znaš sam zamenjat. Če bi moral za vsako malenkost na servis, pa ni računice. Skratka... To so motorji za nekoga, ki ima prostor, čas, orodje in nekaj volje/znanja.

Pri nas so drugačne izkušnje 13 let stara yamaha 88 000 km prevoženih. Stroški samo za redni servis + potrošni material (ploščice, diski, gume). Pa po 11 letih je bii potrebno menjati akumulator. Veriga in zobnik sta še prva. Motor laufa kot nov. Motorino je še vedno najlepši in najboljši ;) . 

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 15 minutami, ciciban pravi:

Pri hiši je zadnjih 12let star BMW,

Hitr menjat!!! Pićke ne padajo već!!

pred 2 minutami, dr.looney pravi:

Pri nas so drugačne izkušnje 13 let stara yamaha 88 000 km prevoženih. Stroški samo za redni servis + potrošni material (ploščice, diski, gume). Pa po 11 letih je bii potrebno menjati akumulator. Veriga in zobnik sta še prva. Motor laufa kot nov. Motorino je še vedno najlepši in najboljši ;) . 

A gume so tud še prve??

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 15 minutami, ciciban pravi:

Pri hiši je zadnjih 12let star BMW, tak da se mi približno sanja kako stvari stojijo. Rabljenih delov je sicer res ogromno, ampak ponavadi crkne kaj bolj banalnega. Recimo tesnila v takšni in drugačni obliki, kar je sicer res poceni pod pogojem če znaš sam zamenjat. Če bi moral za vsako malenkost na servis, pa ni računice. Skratka... To so motorji za nekoga, ki ima prostor, čas, orodje in nekaj volje/znanja.

 

Točno tako. Jaz vse redne vzdrževalne posege na EXC-ju (niso stara jajca, zahteva pa več vzdrževanja kot običajen motor) izvajam sam. Če bi vozil k mehaniku vsako plastiko menjat, tesnila na 'kolektorju' menjat, čistit zračni filter, zategovat špice, menjavat gume, menjato olje, ipd... bi bil strošek lastništva (v denarju, čas itak da gre) tega motorja neprimerno večji.

 

Mehanik ga pa dobi za kake večje posege. Sam zaenkrat jih niti bi bilo, razen enega štelanja vplinjača in power valve nastavitve.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pravkar, Dr_Jakob pravi:

 

A gume so tud še prve??

ah si smotan....:jezik: bolj pozorno beri.....:jezik:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 uro, Dr_Jakob pravi:

Kar se tiče servisov, servisiranja in ostalih pokvarljivih zadeuščin:

Samo pri SS Moto ima mudel vsaj 6-7 Pegasotov v različnih stopnjah razkroja. En je normalno za kupit, ostali so za dele. Mašino celotno dobiš za cca 200-300€, kosov kolikor češ

Da sploh ne omenjam Bolhe, eBaya, subito..... skratka, pr teh starih jajcih, ki so bila svoje čase dokaj popularna, maš kosov kolikor češ. Pa to za res male denarje.

Ajd, gremo gledat po eBayu za najbolj popularne zadeve:
okvir z dokumenti 500€
komplet mašina 300€

armaturka 100€

zadnja feltka 100€..

Pa tega srajna je kolkr češ. Sploh ni vprašanje a boš dobil al ne. Torej karkoli gre u franže, maš kosovnico na netu.

Si motor kupil za vožnjo ali za učenje šraufanja ? Glede na opisano bo veliko poštnih paketov in veliko šraufanja. Takšnim motorjem, za katere moraš nonstop iskati kose in jih šraufati, se reče jajca. Pa sploh ni važno ali so to nova ali stara jajca, ker so v vsakem primeru jajca. 

Popravljeno . Popravil Borutt
  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pravkar, Borutt pravi:

Pa sploh ni važno ali so to nova ali stara jajca, ker so v vsakem primeru jajca.

No ja. Tekmovalni stroji v tekmovalni rabi niso jajca. Zahtevajo pa precej časa, materiala in denarja. Pejd vprašat starše kakega mulca, ki resno navija 50/65 ccm stroj...

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 minuto, jskrablin pravi:

No ja. Tekmovalni stroji v tekmovalni rabi niso jajca. Zahtevajo pa precej časa, materiala in denarja. Pejd vprašat starše kakega mulca, ki resno navija 50/65 ccm stroj...

Kako si v mojem zapisu našel redno vzdrževanje tekmovalnih motorjev ? Še enkrat preberi, kaj je Jakob pisal oziroma, kaj vse se dobi za njegov motor in, kaj sem jaz napisal. Ponavljam; stalno iskanje kosov, ker se motor kvari, pomeni, da je motor jajca. Tukaj ni mišljeno redno servisiranje oziroma vzdrževanje forme. 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, VS800 pravi:

To ti pa bl slab kaže:lol1:.............hec stari;)

.

... no, u bistvu niti ni hec ... :kva2:

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 18 minutami, dr.looney pravi:

Pri nas so drugačne izkušnje 13 let stara yamaha 88 000 km prevoženih. Stroški samo za redni servis + potrošni material (ploščice, diski, gume). Pa po 11 letih je bii potrebno menjati akumulator. Veriga in zobnik sta še prva. Motor laufa kot nov. Motorino je še vedno najlepši in najboljši ;) . 

Mogoče sem malo dvoumno napisal.... motor je star 31 let. pri nas je 12 let.  Za vašo Yamaho pa verjamem. Z malo sreče so samo redni servisi. Guma pa  ima vseeno nek rok uporabe. Kakšna tesnila na vplinjačih, vilicah, čeljustih in mašini z leti grejo v franže. Te stvari pri starejših motorjih pač moraš vzet v zakup.

Btw Tudi pri nas ne razmišljamo, da bi starega Švista prodali.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, izibajker pravi:

A ta motor ni že zdej dost dober zate? Kva mu pa fali?

ne vem, ker ga še nism vozu :P .... 

pomoje ga še noben ni vozu od tukaj prisotnih MS-jeuceu ...

sm vozu pa pegasota celo leto 2003 ... 2004 pa FZ6  oba prevozu za cca 15-20 taužnt ... pegaso nima za burek proti fejzerki :ninja:  ... še za B nima od bureka ... 

tist k je pa vozu ša kakšn drug motor .. recimo R1, FZ1, ZX10R letnik 2011+ al pa kakšn H2 ... al pa še kj druzga u svojem življenju kt pegasota .. pa nj mal primerja :P

:ninja: 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!