Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno (popravljeno)
Ob 26. 6. 2017 ob 22:15, Kmet2 pravi:

Uživam z starimi jajci ..............:)  kdor jih nima , naj se ne oglaša :P da ne začnem kako so lahkotni ,vodljivi , vrhunske zavore ,sploh Tomosi ........

 

3.jpg

12240249_1631677583758443_8328613997511013372_o.jpg

 

ATX... Najbolj mokre erotične sanje skoraj vsakega finančno ne preveč močnega mulca moje generacije... So pa radi "ribal", kar je bila verjetno posledica raznih ostankov Ine delte nakapljane v rezervarje, ker je bilo na izbiro dvotaktol ali škatlica Lorda... O kvaliteti materialov in kakovosti obdelave pa ne bi... 

Poni express - Rog je bil znan po lomljenju okvirja na pregibu pod rezervarjem. Prav takega rdečega sem enkrat pri(peljal)nesel do vrtnih vrat, od tam naprej pa so ga držale samo še tri zajle in kabel za zadnjo lučko...

Popravljeno . Popravil SF
  • Všeč mi je 2
Objavljeno

.

... sploh ne vem, če je tale tema zadost dobra, da mojo legendo prilimam zraven :dry:

 

20170610_153622.jpg

Objavljeno
pred eno uro, SF pravi:

ATX... Najbolj mokre erotične sanje skoraj vsakega finančno ne preveč močnega mulca moje generacije... So pa radi "ribal", kar je bila verjetno posledica raznih ostankov Ine delte nakapljane v rezervarje, ker je bilo na izbiro dvotaktol ali škatlica Lorda... O kvaliteti materialov in kakovosti obdelave pa ne bi... 

Poni express - Rog je bil znan po lomljenju okvirja na pregibu pod rezervarjem. Prav takega rdečega sem enkrat pri(peljal)nesel do vrtnih vrat, od tam naprej pa so ga držale samo še tri zajle in kabel za zadnjo lučko...

Vem Peggy je tanajtabulš motor :)....men se ni zgodilo nič od tega kar si napisal , pa je Express pri meni že dobrih 34 let .......kupil sem si ga iz prihrankov. Varčeval  od prvega razreda do četrtega , ko sem vse poletne počitnice , ko so drugi mulci uživali na morju in počitnicah delal na kmetiji . Že takrat je bil star ob nakupu cca 10 let :)

ATX je prišel k hiši prejšnji teden in imam že v paci CTX .......

Objavljeno
pred 2 urami, Snecer pravi:

ctxa je kar težko najt "pravega"

Vem , ampak imam že enega v paci , obnovljenega ......

Objavljeno
pred 38 minutami, Kmet2 pravi:

Vem , ampak imam že enega v paci , obnovljenega ......

upam da bo lepše poštrihan kot atx :) 

Objavljeno
pred 6 minutami, Snecer pravi:

upam da bo lepše poštrihan kot atx :) 

ATX ima oriđiđi barvo :)

Objavljeno
Pravkar, Kmet2 pravi:

ATX ima oriđiđi barvo :)

na fotki mi tak zgleda frišno s sprejem :) potem je ok

ctxe sem pa že iskal, marsikaj vidiš, ko dajo gor od drugih modelov itd.

Objavljeno

a to je  moped šou, al stara jajca? :P

 

  • Všeč mi je 3
Objavljeno
pred 3 minutami, Snecer pravi:

na fotki mi tak zgleda frišno s sprejem :) potem je ok

ctxe sem pa že iskal, marsikaj vidiš, ko dajo gor od drugih modelov itd.

Polir pasta dela čudeže :)

Objavljeno

:lol1::OK:

 

Objavljeno
Ob 5. 7. 2017 ob 22:47, thumper pravi:

:lol1::OK:

 

Balanca pa zmaga...

  • 3 tedne pozneje...
  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno (popravljeno)

Še en lep pretek starih jajc ali "manj je dostikrat veliko, včasih celo več"...

 

Popravljeno . Popravil SF
  • Všeč mi je 3
Objavljeno
pred 4 urami, SF pravi:

Še en lep pretek starih jajc ali "manj je dostikrat veliko, včasih celo več"...

 

Dere se pa dobro...sam, če SXa zares pripuliš, čeprav ni ravno špica za zaprte ovinke, ampak te odprte, je samo še bye bye honda :D

 

Objavljeno
pred 22 minutami, DAMI34 pravi:

Dere se pa dobro...sam, če SXa zares pripuliš, čeprav ni ravno špica za zaprte ovinke, ampak te odprte, je samo še bye bye honda :D

 

Tukaj je videti vse znanje ta prvega. Zato ga pa tisti zadaj brez problema sledi. 

Objavljeno
Pravkar, Borutt pravi:

Tukaj je videti vse znanje ta prvega. Zato ga pa tisti zadaj brez problema sledi. 

angleško znaš? al ni znanja? Preberi podnapise. Pa skoncentriraj se na point o čem video govori.

Hvala

Objavljeno
pred 30 minutami, DAMI34 pravi:

angleško znaš? al ni znanja? Preberi podnapise. Pa skoncentriraj se na point o čem video govori.

Hvala

Ta prvi nima pojma. Visi kot opica, kar počne večina drkačev, tisti zadaj pa turistično za njim. To je point. 

Objavljeno
pred 2 minutami, Borutt pravi:

Ta prvi nima pojma. Visi kot opica, kar počne večina drkačev, tisti zadaj pa turistično za njim. To je point. 

hehe...ti spadaš med stacinarce, tisti, ki se niti ne premaknejo na mopedu. Če Zgornji ne bi visel kot opica bi pošlajsal celga SXa, lahko mi verjameš. In vozi točno tako, kot moped zahteva.

Sem prevozil cca 90.000km na SXu in večino v opičjem stilu.

Ampak zate itak noben nima pojma, zato je tudi debata tule brezpredmetna.

HONDA rules :P

 

Objavljeno
pred 4 urami, DAMI34 pravi:

Dere se pa dobro...sam, če SXa zares pripuliš, čeprav ni ravno špica za zaprte ovinke, ampak te odprte, je samo še bye bye honda :D

 

To verjamem, sem pa prepričan, da si tega razen za šanki z SX-i na ovinkastih cestah ne upa več kot 80% njihovih lastnikov....

Zanimivo bi bilo na te superstroje montirat telemetrijo in na koncu pogledat, koliko moči sploh potrebujemo za eno spodobno tekočo vožnjo...

 

Objavljeno
pred 3 urami, Borutt pravi:

Ta prvi nima pojma. Visi kot opica, kar počne večina drkačev, tisti zadaj pa turistično za njim. To je point. 

Ne bluzi. Oba se dobro peljeta.

Ampak če bi ju ti dobil v pest... Uffff Kaj bi jim delal...

Oba podivjana prasca bi oglobil, pa ne zaradi preventive, ampak fovšije... :fyou:

Objavljeno
pred 3 minutami, SF pravi:

To verjamem, sem pa prepričan, da si tega razen za šanki z SX-i na ovinkastih cestah ne upa več kot 80% njihovih lastnikov....

Zanimivo bi bilo na te superstroje montirat telemetrijo in na koncu pogledat, koliko moči sploh potrebujemo za eno spodobno tekočo vožnjo...

 

pol manj :D

razlika se pojavi:

dobre zavore (močne) hitrejši vstop v ovinek

dobro vzmetenje, boljši kontrola skozi ovinek

moč agregata, pobeg iz ovinka, ko je samo še črta za njim

ampak hitrost skozi ovinek določa fizika, toliko gre več ne gre, pa četudi imaš 500konjev, se pravi dobre gume dobro vzmetenje, sama moč agregata zelo malo vpliva (ali nič)

bom pa še mojo primerjavo napisal, čeprav ni starih jajc vmes, Z900 se zaradi konstrukcije (krajša medosna) bbolj igriva ciklistika, veliko bolje in lažje pelje čez zaprte ovinke (predvsem serpentine) kot SX na kateremu je potrebno kar veliko dela. To se tudi lepo vidi na videu.

Ko pa enkrat pridemo do dolgih in lepih ovinkov, pa spet zmaga SX,,  ki je zato narejen, od aerodinamike, ciklistike itd je zato je pri velikih hitrostih od 140km/h dalje veliko boljši in bolj obvladljiv kot pa Z900.

Če pa še dodam piko na i, GT ima semiactive vzmetenje in veliko aktivne varnosti, kar spet nekaj malega doda, k varnosti in hitrosti skozi ovinek.

Seveda pa to ne pomeni, da včasih ni bilo motorjev, ki so imeli fantastično ciklistiko in 60 konjev in prav s temi se tudi danes lahko skoraj konkurenčno odpelješ čez ovinek.

 

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!