Skoči na vsebino

SF

Priporočene objave

20 let pravis? Honda zmaga susuki! :) Lih se je ulaufala. 135000. Crknil je en stator in lezaj v glavi okvirja. Zadnjih par sezon po 10000km/leto. V2  Schnelltraktor. Vcasih se se zmer cudim, kako fajn se pele. 

 

Otko, tako kot novih, tud starih jajc ne mors  primerjat krizem krazem. Pegi je fin scrambler. 

IMG_6294.JPG

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hmmmmm gledam na avtonekaj.net enga 600 l. 97... Smešni denarji za vsaj na sliki lepo ohranjen stroj. Ko se je že omenilo Pegasa... Letos v Dolomitih še par let novejši GSX 750 od tvojega proti Pegasu ni kazal nikakršne pretirane superiornosti, pa voznik ni bil slab. Je pa res, da tako zaprtih cest v Sloveniji skoraj nimamo. Tu je GSX proti Pegasu prava zverina... Tobkar trdi cartman drži. Vsak je nekje dober. Da ne bo nerazumevanja! Imel bi oba, GSX bi predelal v naked, pa jih nimam kam dat...

Popravljeno . Popravil SF
  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja se strinjam, da se tudi starih motorjev ne da primerjati vsevprek. Peljal sem tudi pegija, tam iz začetka devetdesetih, saj po terenu verjamem, da je še vedno dober. Ampak po cesti me je bilo pa kar strah vožnje z njim. Kljub temu, da gre počasi mi vožnja ni zbujala nekega zaupanja. Medtem, ko pa se novejši allround bajki tudi po cesti peljejo prav spodobno, samo toliko...

Nič ne rečem, prav mogoče ga honda zmaga :)  verjamem, da je vzdržljiva, da se dobro pelje, tudi sam sem pogledoval zanjo ko sem kupoval motor. Edino kjer ne zmaga Suzukija je poraba :)  V skoraj prazen tank natočim za 20 eu bencina in naredim 300 km, poraba torej tam 5,5. In to kljub temu, da je ta motor še na vplinjače, nič elektronike. Isti tempo, novi motorji podobne moči kvečjemu pol litra manj...stari dvovalnjiki  npr. gpz 500 z precej manj konji mi je porabil isto..sicer pa veliko srečnih km še naprej, moj zaenkrat še ne kaže, da gre proti koncu :) 

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kdo koga zmaga je hec, ker je zmaga ze to, da se mamo s tako low budget zadevami cist fino. 

Pegi, naslovna stara jajca iz te teme, majo dobre gume, SF je uredil zavore, mislim da tud vilcam menjal olje in stvar se cist solidno pele tud po asfaltu. Shojene gume....zmer me preseneti kako pomembne so. Pelal k vulkanizerju par frendovih  starih jajc, tdm850 in cbr919,  v eno stran pain n suffer, u drugo pac cist fajn  vozna stroja. S pego sm u dvoje drgnil tud do pakle in nazaj. Jah, prehitevanja so bol redka, nagibe je treba pazit, ker nalozen u levih res hitro grabi....ampak doma sva bla spocita in nasmejana. Teh deset dni na visu bi si jo zelel met tam. Na vtr sva res hitrej prsla domow,  zmatrana ko psa. 

 

poraba in majhen tank sta res rak rani na vtr. Pa spet, danes sem polno nalozen s 15l,  prevozil 185km. V 80 minutah. Poprecno mi zre 7,5. Na sezono z 10000km  torej zapravim ene 240€ vec. 

 

@SF, zakaj bi predelaval v nakeda? Superbikelenkner, nic drugega. 

Popravljeno . Popravil Cartman
  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Itak, se razume, da se šalimo okrog tega kdo koga zmaga....Zmaga je, da se da tudi s takimi motorji uživat ter varno in zanesljivo vozit. Pa lahko je to pegaso ali pa celo star MZ. Letos v Senju srečal fotra na MZ, dva froca pa vsak na svojem mopedu in to Nemci. Tista kljuseta so imeli natovorjena do konca ampak, ko so se ustavili na pumpi se jim je kar smejalo..skratka ni bilo videti, da jim kaj manjka.

Glede porabe sem pa napisal zato, ker vlada neko prepričanje, da so starejši motorji enormno bolj požrešni. Večkrat mi je že kdo rekel, saj motor je dober in lep, ampak poraba. In ko človeku povem, da ni nič pretresljivega, kar zmajujejo z glavo. Pa čeprav tisti liter gor ali dol sploh ne igra neke vloge, kot si rekel par sto evrov na sezono, pri meni še manj.

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Cartman naked zato, ker dvomim, da višje krmilo sploh lahko obrneš zaradi maske...

Drugače je pa tole s porabo hecna rec... Na fz6 (ki bo cenovno tudi kmalu sodil v to temo) se mi je zgodilo, da sem se turistično peljal z dvema in tremi kovčki tudi za neverjetnih 4,5 litra/100 km. S podobnim CBF600 mi še samemu ni uspelo priti pod 5.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 14. 8. 2017 ob 12:33, SF pravi:

, "kavočutu Maus",

ker me že omenjaš ... jebe se men kdo kaj vozi .. nova ali pa stara jajca ... ni moj problem ...

:ninja: 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 2/10/2011 ob 13:15, Cartman pravi:

 

 

post-1354-0-28807900-1297340117_thumb.jpg

 

@SF  ekola. baje je 2001 750. če to ni lep naked, tud ne vem kaj bi bil. Lot se dela. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 16. 8. 2017 ob 21:53, sayo pravi:

Nova jajca manj smrdijo...

 

To se pa strinjam. Jaz na moji GW GL1200 vedno po vožnji smrdim po izpušnih plinih. Jebiga... ampak pije pa še zmer samo 6litrov... kolk bi šele pil če bi bil ajnšpric :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Včasi kar ne morem verjet, ko vidim motor ki se mi res dopade, pa začnem računat, da je to staro 20 let (ali več ).

 

@SF - sej sedaj dobiš kit komplet za povišanje balance, kjer ni treba nič rezat. Sam imam povišano balanco ,sam je taljan, k je to gor monteru vzel eno drugo, k ni narjena za moj mopi, tko da je mal robove maske porezu :( Sem že razmišlju , da bi dal v original stanje, sam je res luksus malce bolj pokončna drža :cool:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, ProdriveR pravi:

Včasi kar ne morem verjet, ko vidim motor ki se mi res dopade, pa začnem računat, da je to staro 20 let (ali več ).

 

@SF - sej sedaj dobiš kit komplet za povišanje balance, kjer ni treba nič rezat. Sam imam povišano balanco ,sam je taljan, k je to gor monteru vzel eno drugo, k ni narjena za moj mopi, tko da je mal robove maske porezu :( Sem že razmišlju , da bi dal v original stanje, sam je res luksus malce bolj pokončna drža :cool:

Hehe star si. Men je tud, recmo vtr sp huda k poper. Pa zx12r....

Pismo, vozil sem nekaj motorjev, imel pa samo take s kliponi, in na furi s pegasotom, me zacne bolet hrbet. Po 300 km z enim tank postankom me vedno zacne bolt rit. Hrbet roke nikoli. Na pegici pa. Se bojim de me pokoncna drza mal jebe. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Peggy je na ornk ovinkasti cesti v rokah dobrega voznika nenadjebljiva spljoh. Midva s Simonom (Griso 8v in GSXR750) sva se morala kar parkrat namatrat, da sva SFju vsaj solidno sledila. Pa ne vem, če bi naju kdo opisal kot neizkušena ali posebej počasna. Je pa hec, ko prideš na malo bolj odprto cesto, pa Peggy zmanjka sape, medtem ko sta se velika bajka šele ornk zbudila.

Glede na to, da smo vedno starejši, mogoče celo mal pametnejši in posledično bolj izkušeni, opažam tudi sledeče: na ravnini sem raje počasnejši, skozi ovinke pa hitrejši, ... ergo ... spet vse kaže v smer prevlade Peggy nad večjim bratom. Ampak je pa en hec: Grisota imam rajši. Zakaj? Kdo ve.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!