izibajker Objavljeno November 28, 2016 Opozori Objavljeno November 28, 2016 (popravljeno) Ob 27. 11. 2016 at 10:00, SF pravi: ...Pred kratkim sva z našim forumskim prijateljem za potrebe zimske vožnje iskala poceni motor, ki ga ne bo škoda za vožnjo po soli, padanje na snegu in podobno. Na koncu je možakar kupil rabjeno, 15 let staro Aprilio Pegaso 650, poreklo jug Italije. Cena neverjetnih 800 eur... ...Motorje (predvsem tiste dražje) se ponavadi kupi iz denarja, ki ga ljudje ne potrebujejo, še več pa se jih kupi tako, da se postrga vse prihranke.... Kje je po vaše meja med zdravim razumom in njegovo popolno odpovedjo? V Sloveniji je zdrav razum na mnogih področjih precej odsoten. Ko sem bil pred mnogimi leti prvič na obisku pri prijateljih na Švedskem sem kmalu opazil naslednje. Kljub njihovim višjim plačam se je po cestah vozilo več starejših (cenejših) avtomobilov kot pri nas. Kljub njihovim višjim plačam so bile njihove hiše manjše kot pri nas. Medtem, ko se je povprečen Slovenec zelo rad bahal z novim avtomobilom (mnogokrat kupljenim na kredit) in preveliko bajto (ogromnjačo) so Švedi zelo dobro vedeli, kaj je prava kvaliteta v življenju. Ne v pumpanju z materialnimi dobrinami preko meja potrebnega, ampak v veselju s tem kar imaš. Z zdravimi odnosi v familiji, s kvalitetno preživetim prostim časom... Pa da se vrnem na našo temo. Tudi če bo Dr_Jakob samo par tednov na zimo v snegu užival z Aprilio, mu bo to verjetno prineslo ogromno veselja za malo denarja. Kar pa ne pomeni, da tudi tisti, ki vozijo motorje za veliko evrčkov ne uživajo na svoj način. Popravljeno November 28, 2016. Popravil izibajker Rdeči, ciciban, MiNa in 6 others 9
Snečer Objavljeno November 28, 2016 Opozori Objavljeno November 28, 2016 Ne vem, v čem je užitek, da parkiraš na parking placu za invalida? al pa da se začneš tikati s serviserjem.
Cartman Objavljeno November 28, 2016 Opozori Objavljeno November 28, 2016 ma, kaj bi u bistvu radi dognali? Stare kante so fajn, ce so kolkor tolk ohranjene in vzdrzevane so ful zabave za mal ojrov. Novi stroji so bols, ker so sodobni, elektrificirani, zekologirani in majo potencjal zabavat dlje. Ful zabave za precej ojrov. Mene dokaj malo briga kaj mam, ce me korektno servisira. ker mi je bistveno bit na cesti. Kawe sm mel ene 12 let. VTR mam 8. Nenjal/dokupul bom ker rabim motor za dva. Samski neb nit mislil o menjavi. Drugi morjo bit moderni in na cesti spedenani u piko. Oboji mamo 100% prav. Ne vem pa zakaj je to tako tezko sprejet/razumet. Kmet2, izibajker, Bmflar in 5 others 8
SF Objavljeno November 28, 2016 Avtor Opozori Objavljeno November 28, 2016 pred 34 minutami, Cartman pravi: Novi stroji so bols, ker so sodobni, elektrificirani, zekologirani in majo potencjal zabavat dlje. Ful zabave za precej ojrov. Jebeš motor, ki zabava predvsem mehanika... gsxf750, MiNa in Bmflar 3
stuhec Objavljeno November 28, 2016 Opozori Objavljeno November 28, 2016 Ker zivim na 2 lokacijah studiram, da bi si nabavil 1 poceni 4 Takt etc.-ja, prikolice nimam kaj pravte na to ? Bmflar in Cartman 2
MiNa Objavljeno November 28, 2016 Opozori Objavljeno November 28, 2016 pred 13 minutami, SF pravi: Jebeš motor, ki zaJEbava predvsem mehanika... Bmflar, SF in DAMI34 3
DAMI34 Objavljeno November 28, 2016 Opozori Objavljeno November 28, 2016 pred 52 minutami, SF pravi: Jebeš motor, ki zabava predvsem mehanika... sej zabava tut voznika, k mora tolk gumbkov prtisnt, da se kaj zgodi al pa ne, pa veš kok možnosti je da ti napiše kak error...pure fun pred 41 minutami, stuhec pravi: Ker zivim na 2 lokacijah studiram, da bi si nabavil 1 poceni 4 Takt etc.-ja, prikolice nimam kaj pravte na to ? Nč Bmflar 1
hajoktejn Objavljeno November 28, 2016 Opozori Objavljeno November 28, 2016 pred 1 uro, DAMI34 pravi: Nč
stuhec Objavljeno November 28, 2016 Opozori Objavljeno November 28, 2016 pred 6 urami, hajoktejn pravi: tako se govori Bmflar in DAMI34 2
SF Objavljeno November 29, 2016 Avtor Opozori Objavljeno November 29, 2016 Tale v resnici sem paše! Kmet2 in gsxf750 2
Popularna objava Jetam Objavljeno November 30, 2016 Popularna objava Opozori Objavljeno November 30, 2016 Pa še moje skromno mnenje. Sam sem podobnega mnenja kot SF Ko sem kupil svojo Varico je bila stara 5 let. V letu dva sedemnajst jih bo štela 13 let. Ni najboljša, najlepša in najdražja izmed motorjev, je pa moja, služi mi z malo stroški in udobno se peljem(a) in ne menjam je za nič na svetu. Včasih se pogovarjamo v klubi, zakaj ne menjam. češ saj z tak starim motorjem se pa ja ne moreš okol vozit. Kaj češ, če mi je pa zlezla pod kožo. Tudi oprema ni po zadnjem kriku mode. Imam pa primer kolega, ki ima novi moped za 14k EUR in opremo za minimalno 2500eur. Sam da se vidi in da je najboljši. Tanka pa za 10 eur, ker za več ni. Vozi se pa tudi skoraj ne ker ni dnarja. In to je meni butasto. Zakaj tolk denarja za moped in opremo, če potem nimaš za burek. A je v bistvu samo to, da se k.u.r.č.i.š.. Jaz osebno bi si z lahkoto privoščil kaj novejšega, močnejšega, lepšega in dražjega, ampak NE. Z mojo Varico uživam, ji zaupam in sem prav srečen z njo. LP sayo, Bmflar, thumper in 17 others 20
ftp Objavljeno December 1, 2016 Opozori Objavljeno December 1, 2016 11 hours ago, Jetam said: Pa še moje skromno mnenje. Sam sem podobnega mnenja kot SF Ko sem kupil svojo Varico je bila stara 5 let. V letu dva sedemnajst jih bo štela 13 let. Ni najboljša, najlepša in najdražja izmed motorjev, je pa moja, služi mi z malo stroški in udobno se peljem(a) in ne menjam je za nič na svetu. Včasih se pogovarjamo v klubi, zakaj ne menjam. češ saj z tak starim motorjem se pa ja ne moreš okol vozit. Kaj češ, če mi je pa zlezla pod kožo. Tudi oprema ni po zadnjem kriku mode. Imam pa primer kolega, ki ima novi moped za 14k EUR in opremo za minimalno 2500eur. Sam da se vidi in da je najboljši. Tanka pa za 10 eur, ker za več ni. Vozi se pa tudi skoraj ne ker ni dnarja. In to je meni butasto. Zakaj tolk denarja za moped in opremo, če potem nimaš za burek. A je v bistvu samo to, da se k.u.r.č.i.š.. Jaz osebno bi si z lahkoto privoščil kaj novejšega, močnejšega, lepšega in dražjega, ampak NE. Z mojo Varico uživam, ji zaupam in sem prav srečen z njo. LP No, ni vedno samo kurčenje, sem kupil novega ADV-ja in z njim v 5 mesecih prevozil 14kkm (pa še 6kkm s tastarim), tako da obstajamo tudi takšni, ki se vozimo. Kmet2, Cartman in ciciban 3
DAMI34 Objavljeno December 1, 2016 Opozori Objavljeno December 1, 2016 Kurčenje stane, sem si reku, pa nabavu moped za 20k€. Zdej pa nimam niti za kavo. Prosm, da me časti vsak k me vidi. Sej me ni problem spoznat, sm lep, pa darsovske barve. Najraj se kurčm na omw v Postojni, kjer čakam sponzorje. Lp Dami Kmet2, maus, GoBobi in 6 others 9
SF Objavljeno December 1, 2016 Avtor Opozori Objavljeno December 1, 2016 (popravljeno) Ok fantje ampak poglejmo zgornji primer... DR650... Ti možakarji, ki so posneli zgornji video, niso ravno neki brezvezniki... Zadeva ne gre nič slabše, kot nove zadeve, stane manj, motor ubiješ samo z milostnim strelom s kako veliko pizdarijo v blok motorja... Pa naj mi kdo pove, katere gadgete imaš čas uporabljat na terenu, sploh pa izbira med pravim traktorjem ali pa naprimer KTM-ovimi poroznimi in tenkimi bloki, servisnimi intervali po urni postavki, menjavami batov...? Star, rablen DR dokler ima olje ne more crknit. Ne me j...t, da je novo v tem primeru boljše? Popravljeno December 1, 2016. Popravil SF Cartman, gsxf750, MiNa in 2 others 5
DAMI34 Objavljeno December 1, 2016 Opozori Objavljeno December 1, 2016 Jaz, osebno novo vs staro ne trdim, da je novo boljše. Vsako ma svoje prednosti. Da pa folk kupuje novo, pa ne bo držala trditev da zarad kurčenja. V bistvu je nakup mopeda isto kot naša vlada ko naredi rebalans proračuna. Nekje vzame, pa prestavi drugam. Namesto avto za 40k€, kupiš za 20k€, pa ostane še za moped. maus, GoBobi, DXR16 in 3 others 6
Frenk 67 Objavljeno December 1, 2016 Opozori Objavljeno December 1, 2016 pred 20 minutami, DAMI34 pravi: Jaz, osebno novo vs staro ne trdim, da je novo boljše. Vsako ma svoje prednosti. Da pa folk kupuje novo, pa ne bo držala trditev da zarad kurčenja. V bistvu je nakup mopeda isto kot naša vlada ko naredi rebalans proračuna. Nekje vzame, pa prestavi drugam. Namesto avto za 40k€, kupiš za 20k€, pa ostane še za moped. Dobra teorija. Namest da bi kupu avto za 75k€, mi ga je kupla firma. Po nakupu SADV mi je ostal še 55k€ za nakup motorjev. Sam še žen morm tole teorijo prodat pa sem na konju. thumper, gsxf750, DXR16 in 3 others 6
izibajker Objavljeno December 1, 2016 Opozori Objavljeno December 1, 2016 pred 48 minutami, ftp pravi: No, ni vedno samo kurčenje, sem kupil novega ADV-ja in z njim v 5 mesecih prevozil 14kkm (pa še 6kkm s tastarim), tako da obstajamo tudi takšni, ki se vozimo. Pa saj ni treba v nekem splošnem postu takoj sebe noter najdit (pa še cel post replicirat ). Potem pa užaljeno še statistiko prevoženih kilometrov hitro zraven napisat., da si ja kdo ne bo česa napačno predstavljal. Si že lepo povedal, da z motorjem hodite na tadolge počitnice, za to pa se rabijo tudi veliki kufri, torbe... Point te teme (vsaj kakor jo jaz razumem) je v tem, da se skozi ta nakup "low cost motorja" nakaže, da so mnogokrat naše investicije (pa naj bo to motor, avto, počitnice...) neoptimalne. Za veliko denarja največkrat dobimo pač stvari, ki stanejo veliko denarja. Za manj denarja, in s preudarnim razmislekom ob nakupu, pa lahko dobimo stvari, ki so nam v ogromno veselje in večkratno odtehtajo naš nakup... 3 leta sem vozil motor iz kategorije "stara jajca". Za 800€ sem ga kupil, šel z njim povsod kamor se mi je zahotelo, prevozil z njim toliko, kot se mi je dalo. Imel z njim ničelne stroške (razen menjave olje-filtri-gume). Še sedaj, pri novem lastniku, dela kot je treba.... Seveda pa ga ne gre primerjat z ADV mašino, s katero lahko v enem dnevu z lahkoto pihneš 1300km. ADV? A ni to okrajšava za adventure. Ampak, a ni dobesedno vsaka vožnja na vsakem motorju že neke vrste advenčer? Od poni expresa pa do 2866 kubičnega bika. Pred leti je bil tule na ms krasen potopis o možaku, ki je šel do Dubrovnika na Piaggio Ciao-tu... GoBobi, SF, Jetam in 1 other 4
jskrablin Objavljeno December 1, 2016 Opozori Objavljeno December 1, 2016 (popravljeno) pred eno uro, SF pravi: Ok fantje ampak poglejmo zgornji primer... DR650... Ti možakarji, ki so posneli zgornji video, niso ravno neki brezvezniki... Zadeva ne gre nič slabše, kot nove zadeve, stane manj, motor ubiješ samo z milostnim strelom s kako veliko pizdarijo v blok motorja... Pa naj mi kdo pove, katere gadgete imaš čas uporabljat na terenu, sploh pa izbira med pravim traktorjem ali pa naprimer KTM-ovimi poroznimi in tenkimi bloki, servisnimi intervali po urni postavki, menjavami batov...? Star, rablen DR dokler ima olje ne more crknit. Ne me j...t, da je novo v tem primeru boljše? Gremo kopat po blatu, direkt skoz hosto. Pa pičit po SXCC progi na Verdu. Al pa keri drugi. Sam ne postavitev za Bronze kategorijo, tisto je prelahko. Jaz s poroznim EXC-jem, ti z DR-jem. Motor pobira vsak sam. Po neuspelih vzponih obrača vsak sam. Pol pa še malo na MX progo skočimo. Brnik/Sela/Žiri... al pa kero tretjo. Na koncu dneva primerjamo zapiske. Z vsem dolžnim spoštovanjem, mešaš japke pa hruške. In z vsem dolžnim spoštovanjem do Barryja - tip zna pelat res dobro. Če mu pa daš na izbiro za resen teren njegov 'osnovni' moped, Beto 480RR al pa DR650 - kaj misliš, katerega bo vzel? Ta porozno Beto, z menjavo bata na X ur. Sej se da tudi z DR-jem. Sam ko ga boš začel pa dnevno tako vozit, kot se tipično vozi porozne EXC-je... pa bo hitro razpadel. Mašina bo šla, vse ostalo ne. Po možnosti bo razpadel z voznikom gor, pa bojo pol še tega malo šravfali skup. DR je dober old skul all round/dualsport moped. S pravim voznikom gre... marsikam. Sam to še ne pomeni, da je pa dober za vse. In da se ga primerjati kr počez z vsem, ker 'ima pač dva kolesa pa mašino'. Kot kontraargument: Po tej logiki je 1190 idealen trial stroj? Ker resnici na ljubo - jaz resno dvomim, da sem sposoben triala spravit takole v luft... al pa po tehle mokrih skalah. Popravljeno December 1, 2016. Popravil jskrablin Kmet2, franc in igc1 3
Borutt Objavljeno December 1, 2016 Opozori Objavljeno December 1, 2016 pred 57 minutami, SF pravi: Ok fantje ampak poglejmo zgornji primer... DR650... Ti možakarji, ki so posneli zgornji video, niso ravno neki brezvezniki... Zadeva ne gre nič slabše, kot nove zadeve, stane manj, motor ubiješ samo z milostnim strelom s kako veliko pizdarijo v blok motorja... Pa naj mi kdo pove, katere gadgete imaš čas uporabljat na terenu, sploh pa izbira med pravim traktorjem ali pa naprimer KTM-ovimi poroznimi in tenkimi bloki, servisnimi intervali po urni postavki, menjavami batov...? Star, rablen DR dokler ima olje ne more crknit. Ne me j...t, da je novo v tem primeru boljše? DR 650 ni namenjen terenu, kot so takšnemu terenu namenjeni namenski motorji. Zato so v tem primeru vsi namenski motorji boljši od starega DR 650, ker so v celoti boljši z boljšo ciklistiko, boljšim vzmetenjem, boljšo ergonomijo, boljšimi materiali, ... Torej ne moremo trditi, da lahko primerjamo en star motor z univerzalno uporabnostjo z namenskim motorjem. V tem primeru bi moral primerjati enake motorje, vendar različnega obdobja. GoBobi 1
MiNa Objavljeno December 1, 2016 Opozori Objavljeno December 1, 2016 ... če se že kdo "kurči", potem se Zoki, s "STARIMI JAJCI" ponovno na pot. SF 1
DAMI34 Objavljeno December 1, 2016 Opozori Objavljeno December 1, 2016 pred 43 minutami, Frenk 67 pravi: Dobra teorija. Namest da bi kupu avto za 75k€, mi ga je kupla firma. Po nakupu SADV mi je ostal še 55k€ za nakup motorjev. Sam še žen morm tole teorijo prodat pa sem na konju. Lahko jo prodaš ženi, če seveda ne sedi v upravnem odboru podjetja Frenk 67 1
Cartman Objavljeno December 1, 2016 Opozori Objavljeno December 1, 2016 1 hour ago, DAMI34 said: Kurčenje stane, sem si reku, pa nabavu moped za 20k€. Zdej pa nimam niti za kavo. Prosm, da me časti vsak k me vidi. Sej me ni problem spoznat, sm lep, pa darsovske barve. Najraj se kurčm na omw v Postojni, kjer čakam sponzorje. Lp Dami sm na omv plaču kofe na zalogo, za unga cestarja. mi je bič uzela 10e. de itak zmer s kombijem pridejo 4 frendi. Ma nene, pravim, un z motorjem cestarskim. ja ja reče ona, zmer ga pridejo naložt......kurćator 1 hour ago, SF said: Ok fantje ampak poglejmo zgornji primer... DR650... Ti možakarji, ki so posneli zgornji video, niso ravno neki brezvezniki... Zadeva ne gre nič slabše, kot nove zadeve, stane manj, motor ubiješ samo z milostnim strelom s kako veliko pizdarijo v blok motorja... Pa naj mi kdo pove, katere gadgete imaš čas uporabljat na terenu, sploh pa izbira med pravim traktorjem ali pa naprimer KTM-ovimi poroznimi in tenkimi bloki, servisnimi intervali po urni postavki, menjavami batov...? Star, rablen DR dokler ima olje ne more crknit. Ne me j...t, da je novo v tem primeru boljše? SF, maš 2 dni na enduro poligonu na Rabu. Tam sta dva motorja. noben tvoj. dobr nov KTM exc450 in DR za dva jurja. noben ni tvoj. z ta dva dni se lahk vozkaš z obema. Se ti res zdi da bi konc vikenda reku, DR je bolši endurc? DAMI34, GoBobi in SF 3
DAMI34 Objavljeno December 1, 2016 Opozori Objavljeno December 1, 2016 Pravkar, Cartman pravi: sm na omv plaču kofe na zalogo, za unga cestarja. mi je bič uzela 10e. de itak zmer s kombijem pridejo 4 frendi. Ma nene, pravim, un z motorjem cestarskim. ja ja reče ona, zmer ga pridejo naložt......kurćator Jaz se vedno v stilu kurčim, tut na šlep službi maus 1
Cartman Objavljeno December 1, 2016 Opozori Objavljeno December 1, 2016 16 minutes ago, izibajker said: Pa saj ni treba v nekem splošnem postu takoj sebe noter najdit (pa še cel post replicirat ). Potem pa užaljeno še statistiko prevoženih kilometrov hitro zraven napisat., da si ja kdo ne bo česa napačno predstavljal. Si že lepo povedal, da z motorjem hodite na tadolge počitnice, za to pa se rabijo tudi veliki kufri, torbe... Point te teme (vsaj kakor jo jaz razumem) je v tem, da se skozi ta nakup "low cost motorja" nakaže, da so mnogokrat naše investicije (pa naj bo to motor, avto, počitnice...) neoptimalne. Za veliko denarja največkrat dobimo pač stvari, ki stanejo veliko denarja. Za manj denarja, in s preudarnim razmislekom ob nakupu, pa lahko dobimo stvari, ki so nam v ogromno veselje in večkratno odtehtajo naš nakup... 3 leta sem vozil motor iz kategorije "stara jajca". Za 800€ sem ga kupil, šel z njim povsod kamor se mi je zahotelo, prevozil z njim toliko, kot se mi je dalo. Imel z njim ničelne stroške (razen menjave olje-filtri-gume). Še sedaj, pri novem lastniku, dela kot je treba.... Seveda pa ga ne gre primerjat z ADV mašino, s katero lahko v enem dnevu z lahkoto pihneš 1300km. ADV? A ni to okrajšava za adventure. Ampak, a ni dobesedno vsaka vožnja na vsakem motorju že neke vrste advenčer? Od poni expresa pa do 2866 kubičnega bika. Pred leti je bil tule na ms krasen potopis o možaku, ki je šel do Dubrovnika na Piaggio Ciao-tu... http://motosvet.com/2014/03/04/2124-z-14-konja-do-dubrovnika/ jes, postojnski notar je tole.če se ne motim običajno vozi modrega RT
SF Objavljeno December 1, 2016 Avtor Opozori Objavljeno December 1, 2016 pred 20 minutami, Cartman pravi: sm na omv plaču kofe na zalogo, za unga cestarja. mi je bič uzela 10e. de itak zmer s kombijem pridejo 4 frendi. Ma nene, pravim, un z motorjem cestarskim. ja ja reče ona, zmer ga pridejo naložt......kurćator SF, maš 2 dni na enduro poligonu na Rabu. Tam sta dva motorja. noben tvoj. dobr nov KTM exc450 in DR za dva jurja. noben ni tvoj. z ta dva dni se lahk vozkaš z obema. Se ti res zdi da bi konc vikenda reku, DR je bolši endurc? Evo ko kolen zrihtam, gremo na Rab.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se