Skoči na vsebino

SF

Priporočene objave

pred 52 minutami, Cartman pravi:

http://motosvet.com/2014/03/04/2124-z-14-konja-do-dubrovnika/

jes, postojnski notar je tole.če se ne motim običajno vozi modrega RT

Lahko bi samo tisti boldani stavek v postu repliciral, pa bi malo placa prišparal...

Itak, saj nisem trdil, da se možak samo s Ciao-tom okoli vozaka. Motiš se ne, samo informacijo imaš out of date. Ne vozi več modrega erteja, ampak belega veštroma.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

11 minutes ago, izibajker said:

Lahko bi samo tisti boldani stavek v postu repliciral, pa bi malo placa prišparal...

Itak, saj nisem trdil, da se možak samo s Ciao-tom okoli vozaka. Motiš se ne, samo informacijo imaš out of date. Ne vozi več modrega erteja, ampak belega veštroma.

hudiča....a je tud u notarjatih kriza? z bmfe na plebsovskega štroma...... :P 

 

placa za srat je po msu res zadost. ben ne opazi-----

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 14 minutami, Cartman pravi:

hudiča....a je tud u notarjatih kriza? z bmfe na plebsovskega štroma...... :P 

placa za srat je po msu res zadost. ben ne opazi-----

Kake resne krize u advokaturah nikol in nikjer ni bilo. Že od rimljanov naprej... Štromček je pa tamau.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ta "stara jajca" itak da nima konkurence...to dobro vedo na ADV-ju. Kupiš, tankaš voziš, za đabe.:winkiss:

 

 

 

 

1987-Kawasaki-KLR-650.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 9 minutami, gift pravi:

Ta "stara jajca" itak da nima konkurence...to dobro vedo na ADV-ju. Kupiš, tankaš voziš, za đabe.:winkiss:

Ne samo na AdDVju.

Z enim sem odpeljal 65+kkm, z drugim 90kkm, tretji pa je še v "službi" :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, gsxf750 pravi:

Ne samo na AdDVju.

Z enim sem odpeljal 65+kkm, z drugim 90kkm, tretji pa je še v "službi" :D

pa to je bilo odpeljano na 35kkm podlage s strani predhodnikov.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Znanec, bi reku frend iz enga druzga obdobja, je mel klr in kle. oba je zadavil na cesti. klr sirot je vrgu blajerco na sonce. kle pa podrl menjalnik, da je s smodeco crto spod zadnje gume ustrelil s ceste. Takrat sm pelal za njim.  ni slo nevem kako hitro, je blo pa na rdecem polju 98%cajta. Je umrljiv. in ker je svoh, budale brez obcutka to komot fentajo. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A to de ga delajo 30 let je nek argument? ce nic drugega, je zasnova zastarela. Bi raj yamaho sr400 kot kawo z300?

 

tud lado njivo delajo ze 40 let, pa je ze 25 let popolnoma neprimerljiva z nekimi sodobnimi terenci. 

@gsxf750, pravis de si mel klrje, glede na cifre k jih pises si bol kamijondzija kot motorist heeh. no, kaj je po tvoje bols ndurc, klr, al 2 gen mlajsi tt?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

nop, niso bli klr, druga STARA JAJCA (RF in R1)  ;-)

pred 7 minutami, Cartman pravi:

...

@gsxf750, pravis de si mel klrje, glede na cifre k jih pises si bol kamijondzija kot motorist heeh. no, kaj je po tvoje bols ndurc, klr, al 2 gen mlajsi tt?

:hmm:Vsak berač svojo mauho hvali. Zaenkrat ostajam na TTri (drugih zares še nisem probal),

sploh zdej, ko so vilce poservisirane (teflonskih obloh na pušah ni blo več).

Sicer pa sem med "prašinari" šele dobro leto in sem bolj kot ne še vajenc.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 15 minutami, Cartman pravi:

A to de ga delajo 30 let je nek argument? ce nic drugega, je zasnova zastarela. Bi raj yamaho sr400 kot kawo z300?

 

tud lado njivo delajo ze 40 let, pa je ze 25 let popolnoma neprimerljiva z nekimi sodobnimi terenci. 

@gsxf750, pravis de si mel klrje, glede na cifre k jih pises si bol kamijondzija kot motorist heeh. no, kaj je po tvoje bols ndurc, klr, al 2 gen mlajsi tt?

Evo novi KLR 2017, povsem spodoben izgled, napram GSki pravi lepotec.

V Evropi verjetno premalo povpraševanje, ko je vse asfaltirano in prepovedano...

 

1wyq2cm4.rhv.jpg

l3m5aacf.rmb.jpg

lzgt24ru.cam.jpg

rm2vg14f.b1t.jpg

hz3vxjwd.al4.jpg

pnvps4nj.tqh.jpg

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 4 minutami, vandrovec pravi:

iz istega vira tudi drugi članki

http://dirtbikemagazine.com/home-features/kawasaki-klr650

stara jajca brez konkurence

It almost goes without saying that the KLR is the best value in the adventure bike world. But we’ll say it anyway. The price makes it hard to ignore. Anyone who is about to spend $20,000 on a premium machine like the BMW GS or a KTM 1190 must hate that the KLR even exists. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1 hour ago, Cartman said:

tud lado njivo delajo ze 40 let, pa je ze 25 let popolnoma neprimerljiva z nekimi sodobnimi terenci.

je neprimerljiva, ja...

z večino sodobnih kao terencev ne prideš nikamor, z lado nivo kamorkoli...

res da lada niva ne nudi nobenega udobja, pripomočkov, gadgetov ipd... nudi pa prvinskost in obvladljivost.

pa smo zopet na začetku, pegaso vs gs adventure... :):):)

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 10 minutami, ELO pravi:

je neprimerljiva, ja...

z večino sodobnih kao terencev ne prideš nikamor, z lado nivo kamorkoli...

res da lada niva ne nudi nobenega udobja, pripomočkov, gadgetov ipd... nudi pa prvinskost in obvladljivost.

pa smo zopet na začetku, pegaso vs gs adventure... :):):)

 

Ker so ravno privlekli avte na moto forum; Thja, Niva je res podobna kot traktor, pride povsod, je pa tud udobna kot traktor... 

Ampak še vedno trdim, da je Peggy za svoje denarje največ zabave on ali off road. Karkoli drugega, moraš več kot podvojit dano vsoto. Pa hec je v tem, da je normalna cena za Peggy okrog slabega jurja, torej če prideš na 800, ni to nek čudež.

Najdite primerljiv (po letniku, kilometrih, ohranjenosti, delovanju, REGISTRACIJI) moped, pa se bomo pogovarjali. Realno gledano pa smo s Peggy letnik nad 2000 na cenovnem nivoju ene ornk sfukane 125ccm kao endure. Torej?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To, da Niva zmore več od sodobnih terencev je velika neumnost, mogoče je le, da jih je lastnikom manj žal. 

KLR sem imel novega l.87, v nićemer ni odber, ne na terenu, ne na cesti. Vse je ena sama fama in en velik kompromis.

20 minutes ago, Dr_Jakob said:

Ampak še vedno trdim, da je Peggy za svoje denarje največ zabave on ali off road. Karkoli drugega, moraš več kot podvojit dano vsoto. Pa hec je v tem, da je normalna cena za Peggy okrog slabega jurja, torej če prideš na 800, ni to nek čudež.

Najdite primerljiv (po letniku, kilometrih, ohranjenosti, delovanju, REGISTRACIJI) moped, pa se bomo pogovarjali. Realno gledano pa smo s Peggy letnik nad 2000 na cenovnem nivoju ene ornk sfukane 125ccm kao endure. Torej?

Očitno gledaš le skozi ceno. Malo se navozi in natreniraj, poskusi kak drug enduro motor in boš potem povedal!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 18 minutami, Dr_Jakob pravi:

Najdite primerljiv (po letniku, kilometrih, ohranjenosti, delovanju, REGISTRACIJI) moped, pa se bomo pogovarjali. Realno gledano pa smo s Peggy letnik nad 2000 na cenovnem nivoju ene ornk sfukane 125ccm kao endure. Torej?

To so "italijani brez imena" in cene, kot npr., pri avtih Fiat Stilo. Za jurja in še kakšen cent jih dobiš kolikor hočeš. Nimajo slabe dizle, poraba je v redu, pelješ se primerljivo z VW Passatom...morda največ za svoj denar. Ampak vseeno jih uporabniki nočejo, se jih želijo rešiti...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!